Zou jij haar doen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:08 schreef Szura het volgende:
Zouden al die onderlinge retweets het voorspel zijn voor Harald en Jenan?
Hoezo wil je zo graag dat de stad valt? Ben je zo erg verliefd op assad dat de fsa en koerden niet van IS mogen winnen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:56 schreef IPA35 het volgende:
[..]
ISIS heeft nog steeds het grootste deel van de stad in handen en voert constant nieuw kanonnenvoer aan. Ook EjmAlrai is overtuigd dat de stad gaat vallen, ik vertrouw op zijn oordeel.
uhhh je kunt de boel omslaan en omscholen. Is vaak genoeg gebeurd in de geschiedenis.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, je moet juist constateren dat bepaalde landen/volkeren zich niet ontwikkelen.
Het feit dat wij nu anders denken/zijn dan 50 jaar geleden toont aan dat wij ons wel ontwikkelen.
Uhh beetje erg racistisch voor de Arabier die op fok kijkt?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja klopt, de downie uit het westen is intelligenter dan de gemiddelde Arabier uit het Midden-Oosten.
Je zou zeggen dat met hoe meer man ze komen, hoe makkelijker het prijsschieten wordt voor de bommenwerpers.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:51 schreef DustPuppy het volgende:
Het lijkt erop dat IS alles erop gooit wat ze hebben op het moment om de Peshmerga versterkingen voor te zijn. Was te verwachten natuurlijk.
Hopelijk kan de YPG het nog zolang uithouden.
Niet alleen voor de bommerwerpers maar ook voor de verdedigers. Zeker nu ze over voldoende munite beschikken en ruim de tijd hebben gehad zich voor te bereiden. Het zo makkelijk buit laten maken van zware wapens in Irak geeft mij bedenkingen. Zo te zien verliezen IS er veel strijders door.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:05 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat met hoe meer man ze komen, hoe makkelijker het prijsschieten wordt voor de bommenwerpers.
twitter:mutludc twitterde op dinsdag 21-10-2014 om 02:09:08Dep Spkspran of State Department @marieharf : "#PYD is a different group than #PKK legally, under United States law." http://t.co/LBhZ68YAAJ reageer retweet
twitter:AbeZakaria twitterde op dinsdag 21-10-2014 om 06:57:34Abu Dawood, een Nederlandse Mujahid van #IS die strijdt tegen de #YPG in #Kobane http://t.co/xDAeockuFc reageer retweet
Aldus sprak de Koerd...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:12 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Tja, er is sowieso niks positiefs aan de islam in eerste plaats.
Goeie Goden kerelquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:50 schreef theunderdog het volgende:
Zo,n lief links meiske, Hans teeuwen wist/weet wat je daar mee moet doen.
Dat klopt, Computerprobleem.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:37 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Koerden islamitisch toch?
Denk je serieus dat ik Computerprobleem ben? Diegene die zegt dat Koerden een sterker leger hebben dan de Amerikanen?quote:
twitter:ArjDnn twitterde op dinsdag 21-10-2014 om 11:18:25PYD leader @serokepyd & deputy PM of KRG @qubadjt in Hewler (Arbil) this morning. (Rojnews)v @mergesor http://t.co/fLF9HCQMcb#TwitterKurds reageer retweet
Klopt.quote:
Wie denk je?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:44 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Denk je serieus dat ik Computerprobleem ben? Diegene die zegt dat Koerden een sterker leger hebben dan de Amerikanen?
Ik vraag mij af voor wie jij bent in Syrie en Irak. Is mij niet duidelijk.
Niks positiefs is wel erg overdreven..quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:12 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Tja, er is sowieso niks positiefs aan de islam in eerste plaats.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |