Ik denk niet dat ik wil weten wat Teeuwen hiermee wilt doen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:50 schreef theunderdog het volgende:
Zo,n lief links meiske, Hans teeuwen wist/weet wat je daar mee moet doen.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik wil weten wat Teeuwen hiermee wilt doen.
Beter laat dan nooit. Misschien moeten ze idd het dieptepunt nog bereiken maar vanuit daar kunnen ze alleen maar vooruit.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:50 schreef Nintex het volgende:
[..]
Het zal eerst nog naar het dieptepunt moeten, dat is volgens mij nog niet bereikt. Daarnaast hebben de mensen daar een heel slecht moment gekozen voor hun 'revolutie'. Eigenlijk zijn ze in alle opzichten veel te laat.
Punt is dat de meningen over wat "meer en beter" is, nogal verschillen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee hoopvol :p
Mensen willen niet stil blijven staan. Ze willen meer en beter.
Zodat ook zij gelukkig kunnen zijn ?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:55 schreef theunderdog het volgende:
Maar goed, waarom willen wij überhaupt dat het Midden-Oosten zich gaat ontwikkelen?
Ja maar dat is overal.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Punt is dat de meningen over wat "meer en beter" is, nogal verschillen.
Even heel plat gezegd: als hun olie op is of niet meer nodig, dan maakt het los van wat rondslingerende kernwapens, niet heel veel meer uit.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:55 schreef theunderdog het volgende:
Maar goed, waarom willen wij überhaupt dat het Midden-Oosten zich gaat ontwikkelen?
Dat zijn ze al, net zoals veel downies ook gelukkig zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zodat ook zij gelukkig kunnen zijn ?
Wat een vergelijking ...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat zijn ze al, net zoals veel downies ook gelukkig zijn.
Ik dacht meer aan het feit dat als zij zich ontwikkelen, ik niet meer veilig vanachter mijn pc kan genieten van hun achterlijkheid.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Even heel plat gezegd: als hun olie op is of niet meer nodig, dan maakt het los van wat rondslingerende kernwapens, niet heel veel meer uit.
Ja. Maar het leidt niet overal tot conflict. In het M-O zijn of meningsverschillen zo extreem dat ze tot conflict leiden of leiden meningsverschillen relatief snel tot een conflict.quote:
Ja klopt, de downie uit het westen is intelligenter dan de gemiddelde Arabier uit het Midden-Oosten.quote:
Gahahaha dus dat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Rond 5.16 heeft die wel een goed punt.
Nee maar dat komt daar ook nog een keer. Mark my words.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Maar het leidt niet overal tot conflict. In het M-O zijn of meningsverschillen zo extreem dat ze tot conflict leiden of leiden meningsverschillen relatief snel tot een conflict.
Het Midden Oosten is nu bezig om die ladder te zoeken...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
We moeten het laddertje op, het Midden-Oosten snapt dat niet.
Die hebben ze al gevonden, ze zoeken alleen of ze nog wat traptreden naar beneden kunnen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het Midden Oosten is nu bezig om die ladder te zoeken...
Nee staan nog voor die ladder. Maar snappen nog niet hoe die nou precies werkt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Die hebben ze al gevonden, ze zoeken alleen of ze nog wat traptreden naar beneden kunnen.
Nee, vind die van mij toch beter.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee staan nog voor die ladder. Maar snappen nog niet hoe die nou precies werkt.
Hij was wel grappiger idd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, vind die van mij toch beter.
Trust.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij was wel grappiger idd.
Maar ik blijf hoopvol !
Slaap lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |