Nee, je moet juist constateren dat bepaalde landen/volkeren zich niet ontwikkelen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee jouw punt was dat het gewoon niet kan veranderen De volksmentaliteit en cultuur in het Midden Oosten zullen uiteindelijk veranderen.
Zij ontwikkelen zich ook. Alleen langzamer dan dat wij dat doen of hebben gedaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, je moet juist constateren dat bepaalde landen/volkeren zich niet ontwikkelen.
Het feit dat wij nu anders denken/zijn dan 50 jaar geleden toont aan dat wij ons wel ontwikkelen.
Nee, veel landen ontwikkelen zich niet. Sterker nog, bij veel landen kun je spreken van devolutie.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zij ontwikkelen zich ook. Alleen langzamer dan dat wij dat doen of hebben gedaan.
Welke landen zijn dit dan volgens jou?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, veel landen ontwikkelen zich niet. Sterker nog, bij veel landen kun je spreken van devolutie.
Syrie, irak, Saodie Arabie, Libie, Libanon, veel delen van Afrika, Rusland, Noord Koreaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Welke landen zijn dit dan volgens jou?
Er is toch sowieso verandering in die landen. Of het iets is wat wij goed vinden of niet. Het is een bepaalde ontwikkeling.. En daarbij veranderd de volksmentaliteit en cultuur.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Syrie, irak, Saodie Arabie, Libie, Libanon, veel delen van Afrika, Rusland, Noord Korea
Ahja, ze weten inderdaad steeds beter hoe ze hun eigen land naar de vermoedemenis moeten helpen, daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Er is toch sowieso verandering in die landen. Of het iets is wat wij goed vinden of niet. Het is een bepaalde ontwikkeling.. En daarbij veranderd de volksmentaliteit en cultuur.
Nogmaals, de jihad is maar EEN probleem.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:44 schreef Nintex het volgende:
Zij hebben niet mee gemaakt wat wij hebben mee gemaakt. Het stoppen met oorlog voeren bracht hier indirect ontzettend veel welvaart en voorspoed. "Geen oorlog" staat gelijk aan vrede en geluk, globalisering heeft dat verder versterkt. In het Midden Oosten heeft de gemiddelde arme boer veel minder te verliezen en veel meer te 'winnen' met een Jihad.
In veel landen begon de Arabische lente met prijsstijgingen voor voedsel en/of benzine en als mensen zich bedreigd voelen wordt er al snel naar 'een god' gezocht.
Uiteraard denk ik bij sommige landen dat ze niet vooruit gaan maar ze staan niet stil. Het Midden Oosten kan haast niet kutter denk ik dus kunnen ze alleen nog maar vooruit...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ahja, ze weten inderdaad steeds beter hoe ze hun eigen land naar de vermoedemenis moeten helpen, daar heb je gelijk in.
Iemand is Jihad gefixeerdquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nogmaals, de jihad is maar EEN probleem.
Ze staan inderdaad niet stil, ze rennen achteruit.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Uiteraard denk ik bij sommige landen dat ze niet vooruit gaan maar ze staan niet stil. Het Midden Oosten kan haast niet kutter denk ik dus kunnen ze alleen nog maar vooruit...
Hoe je het went of keert. Het is een ontwikkeling.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze staan inderdaad niet stil, ze rennen achteruit.
Nee, ontwikkeling houd in dat je stappen voorwaarts maakt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe je het went of keert. Het is een ontwikkeling.
Logisch ze voelen zich bedreigd, zie ook het geroep over de CIA, Israel, whatever, alles is een conspiracy, die arme drommels in het Midden Oosten (van Assad zelf tot de zwervers) zijn doodsbang van elkaar en iedereen en grijpen daarom naar de wapens.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze staan inderdaad niet stil, ze rennen achteruit.
okquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:48 schreef Nintex het volgende:
[..]
Logisch ze voelen zich bedreigd, zie ook het geroep over de CIA, Israel, whatever, alles is een conspiracy, die arme drommels in het Midden Oosten (van Assad zelf tot de zwervers) zijn doodsbang van elkaar en iedereen en grijpen daarom naar de wapens.
Ja dat klopt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, ontwikkeling houd in dat je stappen voorwaarts maakt.
Jij bent dan ook een schatje.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat klopt.
Nja ik denk dat ook het Midden Oosten zich zal gaan ontwikkelen. Vooruit dus.
Het zal eerst nog naar het dieptepunt moeten, dat is volgens mij nog niet bereikt. Daarnaast hebben de mensen daar een heel slecht moment gekozen voor hun 'revolutie'. Eigenlijk zijn ze in alle opzichten veel te laat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat klopt.
Nja ik denk dat ook het Midden Oosten zich zal gaan ontwikkelen. Vooruit dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |