Elke sniperactie op een ISIS-hond juich ik toequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:17 schreef theunderdog het volgende:
Zijn er echt mensen die het niet geil hadden gevonden als er zo,n sniper was geweest, recht door de kop van dat ISIS aapje en die vader.
Oh damm..![]()
Nee dat kan niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja de eerste 2 punten kunnen al veranderen
Oke Yasmin.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wel. Iemands mentaliteit kan veranderen, net zoals cultuur ook kan veranderen.
In The Good, The Bad and The Ugly zit zo'n soort scene, alleen dan met een strop.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Elke sniperactie op een ISIS-hond juich ik toe
Dat kan ik wel degelijk. Een cultuur en volks-mentaliteit veranderen is vrijwel onmogelijk, zeker als je het hebt over het Midden-Oosten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat kan je toch niet ontkennen Theunderdog ?
Met verdere ontwikkeling kan deze veranderen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat kan ik wel degelijk. Een cultuur en volks-mentaliteit veranderen is vrijwel onmogelijk, zeker als je het hebt over het Midden-Oosten.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Met verdere ontwikkeling kan deze veranderen.
Wat voor ontwikkeling?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Met verdere ontwikkeling kan deze veranderen.
Hoezo? Jij stelt dat cultuur en mentaliteit niet kunnen veranderen. Dat is onzin.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Godverdomme, wat ben jij debiel soms.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:29 schreef theunderdog het volgende:
Komt zeker door je Arabische roots.
Nee meisje, dat is geen onzin.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoezo? Jij stelt dat cultuur en mentaliteit niet kunnen veranderen. Dat is onzin.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee meisje, dat is geen onzin.
Verdiep je eens oprecht in volksmentaliteit.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mentaliteitsgeschiedenisquote:Aldus stelt Elias dat wanneer een staatsvorm of maatschappij verandert (socio-genese), het individu ook verandert (gedrag), wat zorgt voor een automatische verandering van gedachten bij mensen (psycho-genese).
Dat kan prima, de vraag is alleen hoe ver je wilt gaan. Wil je steden bezet door ISIS gaan carpet bomben? Het antwoord van de VN en NAVO is nu begrijpelijk: "natuurlijk niet". Echter, als er van het 'front' alleen nog maar lijken thuiskomen in plaats van heldenverhalen van de Jihad strijders is het snel gedaan met de mentaliteit. Het zou bijvoorbeeld goed zijn om gedode Europese Jihad strijders met veel media aandacht terug te halen naar Europa. Laat de 'ontspoorde' jeugd maar zien dat je in een saai kistje eindigt als je naar Syrie gaat in plaats van in de hemel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat kan ik wel degelijk. Een cultuur en volks-mentaliteit veranderen is vrijwel onmogelijk, zeker als je het hebt over het Midden-Oosten.
Dat is nu net het punt he.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mentaliteitsgeschiedenis
Op dit moment denken wij ( het Nederlandse volk ) ook anders dan bv 50 jaar geleden...
Ja leuk, maar daar heb ik het niet over.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:35 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dat kan prima, de vraag is alleen hoe ver je wilt gaan. Wil je steden bezet door ISIS gaan carpet bomben? Het antwoord van de VN en NAVO is nu begrijpelijk: "natuurlijk niet". Echter, als er van het 'front' alleen nog maar lijken thuiskomen in plaats van heldenverhalen van de Jihad strijders is het snel gedaan met de mentaliteit. Het zou bijvoorbeeld goed zijn om gedode Europese Jihad strijders met veel media aandacht terug te halen naar Europa. Laat de 'ontspoorde' jeugd maar zien dat je in een saai kistje eindigt als je naar Syrie gaat in plaats van in de hemel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |