art. 3:94 BW geeft aan dat bij stille cessie de debiteur aan de vorige rechthebbende moet betalen (die dan doorbetaalt aan de nieuwe eigenaar)quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 02:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
Natuurlijk moet er aan de eigenaar worden betaald...
Doe niet zo sneu en doe gewoon normaal.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 02:10 schreef Zebase het volgende:
[..]
Het kost me gewoon heel veel tijd om het juiste antwoord op deze vraag te kunnen geven. Wel netjes blijven he.
Ah dan heb ik het goed opgelost, dankjewel!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 02:16 schreef hugecooll het volgende:
Die schuldenaar wist dat A de vordering had overgedragen aan B. Die was nietig verklaard, dus betaalt hij A. Hij heeft geen kennis van C dus die doet niet mee.
moet nog ff mn casus inleveren, hier op de eur moet je er elke week 2 maken en die dan inleveren elke dinsdag voor 5 uurquote:
Wat heb je ingevuld bij die vraag over 3:34 lid 2 dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 02:20 schreef mapima het volgende:
[..]
moet nog ff mn casus inleveren, hier op de eur moet je er elke week 2 maken en die dan inleveren elke dinsdag voor 5 uur![]()
en zoals je weet is er een risico dat lawweb/internet er morgen uit ligt, dus moet ik het NU NU NU doen
oh die heb ik buiten toepassing gelatenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 02:22 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wat heb je ingevuld bij die vraag over 3:34 lid 2 dan?
Er staat toch vrij letterlijk dat het over 3:34 lid 1 gaat?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 02:24 schreef mapima het volgende:
[..]
oh die heb ik buiten toepassing gelatenik snap niet zo goed of je die alleen mag gebruiken als het over een geestelijke stoornis gaat, of voor alle verklaringen zonder wilsovereenstemming geldt.
door het woordje 'zodanig' toch?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 02:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Er staat toch vrij letterlijk dat het over 3:34 lid 1 gaat?
Aight. Verder lukt het wel?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 02:29 schreef mapima het volgende:
[..]
Dan markeer ik die ook gelijk eventjes, kan ik het ook niet meer vergeten.
quote:
Goed verhaal.quote:
Eens kijken of ze zo onderweg te beluisteren zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:42 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Je huilt jezelf in slaap met zijn colleges in je oor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |