Geth.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:17 schreef borisz het volgende:
Game Seth en Match... Seth Gaaikema overleden.![]()
http://www.omroepbrabant.(...)ikema+overleden.aspx
Precies dit.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:25 schreef Vork het volgende:
Ik vond bonen ooit verschrikkelijk, maar inmiddels ben ik daar helemaal van teruggekomen.
Hij is met zijn auto uit een flauwe bocht gevlogen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:17 schreef borisz het volgende:
Game Seth en Match... Seth Gaaikema overleden.![]()
http://www.omroepbrabant.(...)ikema+overleden.aspx
Ja, wordt nu in z'n familiegraf bijgeseth.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:28 schreef TAV74 het volgende:
Hij is met zijn auto uit een flauwe bocht gevlogen?
Ja...jongens de grappen kunnen nu wel even in de ijskast...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:28 schreef TAV74 het volgende:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat had hij ook beter 50 jaar lang kunnen doen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:31 schreef Iwanius het volgende:
Ja...jongens de grappen kunnen nu wel even in de ijskast...![]()
Daar zal het echt niet beter of slechter van worden hoor. Als de post-WK depressie weer achter de rug is komt het nog wel goed.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:32 schreef golfer het volgende:
Trouwens het EK voetbal kunnen we ook wel vergeten: Guus blijft.
Best fijn eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Succes!Laat maar weten hoe het ging.
Ha!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:34 schreef Lonaa het volgende:
Maar we gaan de proef op de som nemen. Als ze overlast heeft zal ze, (na de overlast.) aanbellen
Nou ja, wij hebben dus echte klassiek tokkie buren. We hebben het er over gehad dat we daar allebei last van hebben. Omdat ze schreeuwen. Omdat ze half naakt rond lopen op straat. Omdat ze nog veel harder schreeuwen. Omdat ze zoveel wiet roken dat ons huis er van stinkt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha!![]()
Nou goed, ook weer opgelost dus!![]()
(Behalve dat roddelen over andere buren dan, want dat vind ikMaar da's persoonlijk hoor. Ik roddel niet. Principekwestie. Mijn collega's worden er tureluurs van.
)
Achteraf valt het altijd mee.quote:
Ze moet juist tijdens de overlast aanbellen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:34 schreef Lonaa het volgende:
Maar we gaan de proef op de som nemen. Als ze overlast heeft zal ze, (na de overlast.) aanbellen, zodat we kunnen zien of het hier vandaan komt en dat we ons er dan bewust van worden.
Weet ik veel, ik was er niet bij!quote:
Ik schoot inderdaad wel in de lach toen ze zei: "ja, als ik het dan hoor, dan bel ik wel gelijk aan!"quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze moet juist tijdens de overlast aanbellen.
Ik vind het niet per se een heel negatief woord dat te maken heeft met leugens, achterbaksheid en dat soort dingen, want daar hou ik inderdaad niet van.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:39 schreef minilot het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik was er niet bij!Je noemde het alleen zelf zo hè?
De overbuurman heeft een vrij onsmakelijk torso. En onsmakelijke bouwvakkersdecolleté. Ik heb daar geen last van, vind het wel onsmakelijk. Mijn marokkaanse bovenbuurvrouw is iets preutser.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:41 schreef minilot het volgende:
(Enneh, halfnaakt over straat lopen, heb je daar werkelijk last van? Al liepen al mijn buren in blote kont, mij een biet.)
Nou ja, ik vind het bespreken van allerlei negatieve aspecten van iemand die er zelf niet bij is, met zo'n genoeglijk "wat zijn we hier lekker over aan het kletsen"-gevoel meestal ook heel vervelend. Ik probeer dat wel bewust te voorkomen. Lukt me heus niet altijd, maar doe ik wel mijn best voor. Ik vind het maar een akelige menselijke eigenschap: met iemand bonden bent door samen andere mensen naar beneden te halen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind het niet per se een heel negatief woord dat te maken heeft met leugens, achterbaksheid en dat soort dingen, want daar hou ik inderdaad niet van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |