ik heb mn momentenquote:
Ik luister voor het eerst in weken weer eens 3FM en BAM! meteen Stendersquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:26 schreef Againzender het volgende:
Stenders is een muzieknerd van zichzelf, en iemand heeft hem ook nog eens geleerd hoe je radio moet maken. Blij dat sinds 24 uur de stereo in de keuken weer staat
Ik mag hopen dat Coen dus het Huis in gaat en daar dan over die reis vertelt. Anders heeft het weinig zin.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:32 schreef Pino112 het volgende:
Over Coen z'n reis: http://seriousrequest.3fm.nl/nieuws/detail/5350807
Enthousiasme spat meteen weer van de radio. Groot verschil met die twee die normaal op dit tijdstip verplicht wat items afraffelen en waar je de verveling regelmatig hoort...quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:26 schreef Againzender het volgende:
Stenders is een muzieknerd van zichzelf, en iemand heeft hem ook nog eens geleerd hoe je radio moet maken. Blij dat sinds 24 uur de stereo in de keuken weer staat
Ik weet wel waaromquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:40 schreef Evertjan het volgende:
waarom zit er een wijn banner in dit topic?
[ afbeelding ]
Echte bazen zien die banners helemaal niet, zonder adblockerquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:40 schreef Evertjan het volgende:
waarom zit er een wijn banner in dit topic?
[ afbeelding ]
ik heb adblocker altijd uit staan op Fokquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Echte bazen zien die banners helemaal niet, zonder adblocker
Muis ziet ze dubbelquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh ohquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:20 schreef SilentChaos het volgende:
M'n vriendin heeft wat spullen in m'n huis achtergelaten omdat "dat makkelijker is"...
De invasie is begonnen
Nou, het was fijn je gekend te hebben...quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:20 schreef SilentChaos het volgende:
M'n vriendin heeft wat spullen in m'n huis achtergelaten omdat "dat makkelijker is"...
De invasie is begonnen
Met daarop de tekstquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:32 schreef Pandaplint het volgende:
Een WC-rol hoedje op de hoedenplank van z'n Amerikaanse slee
maar dat heb ik met de meeste DJ's die een vast programma hebben. Vroeger met Rob had ik dat ook na een jaartje of twee.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Enthousiasme spat meteen weer van de radio. Groot verschil met die twee die normaal op dit tijdstip verplicht wat items afraffelen en waar je de verveling regelmatig hoort...
Ik mag hopen dat Coen niet het huis in gaat. Wat een flop was dat vorig jaar.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Coen dus het Huis in gaat en daar dan over die reis vertelt. Anders heeft het weinig zin.
Dan kan SC voortaan ook in de reeks komen postenquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:20 schreef SilentChaos het volgende:
De invasie is begonnen
meesterlijk liedjequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:15 schreef wolfrolf het volgende:
Becky G - Shower moet verboden worden
Ik zit heel de dag al die deun te neurin
rip.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:20 schreef SilentChaos het volgende:
De invasie is begonnen
twitter:radiofreak twitterde op dinsdag 21-10-2014 om 08:02:03Luistercijfers augustus-september: 3FM, Radio 1 leveren in, 538 blijft marktleider http://t.co/YlWo8k8JO6 reageer retweet
Respect hoor dat 538 toch die lijn omhoog weer te pakken heeft.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:16 schreef Pino112 het volgende:
twitter:radiofreak twitterde op dinsdag 21-10-2014 om 08:02:03Luistercijfers augustus-september: 3FM, Radio 1 leveren in, 538 blijft marktleider http://t.co/YlWo8k8JO6 reageer retweet
Prima plaatquote:
Bagger is het.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Prima plaat
Net als Revolving Doors
Niet zo vreemd dat 3FM marktaandeel verliest nu Q op steeds meer plekken in Nederland te horen is. Denk dat veel mensen ook 3FM moe zijn, met hun ' wij hebben de muziek uitgevonden ' mentaliteit. Q-Music draait daartegen een breder genre en spreekt ook een veel bredere doelgroep aan dan alleen het ongewassen ongeschoren arbeidersvolk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Respect hoor dat 538 toch die lijn omhoog weer te pakken heeft.
Q gaat ook weer bizar goed!
Radio Veronica
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:44 schreef SilentChaos het volgende:
Wanted dead or alive
Samen met Blaze of Glory toch wel een van de beste platen van Bon Jovi
Hoog country-gehaltequote:
Wij gaan waarschijnlijk Pontoon spelen met de bandquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Bom dia
Nieuw album Little Big Town
Oeh leukquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wij gaan waarschijnlijk Pontoon spelen met de bandDe drummer vindt het een fantastisch nummer (en dat als country "hater"
)
Country albums verbrandenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oeh leuk
Mijn moeder heeft gister haar eerste country album gebrand. Ik ben trots op mijn moeder.
De Amerikaanse variant van wat je hier op TVoranje zietquote:
Ik ken ook alleen de danceversiequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:53 schreef Pandaplint het volgende:
Ik ken alleen de originele dance versie
Verwarrend op deze manier.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:01 schreef Bronson het volgende:
Waarom begint Fleur niet met het weer?
Broekje maar weer aan dan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:06 schreef Bronson het volgende:
[..]
Echt wel. Ik zat er speciaal klaar voor. Nu ben ik weer helemaal in de war.![]()
Q-music is gewoon 538 met wat meer oude muziek. Een soort sky+538, met reclame en gelul.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet zo vreemd dat 3FM marktaandeel verliest nu Q op steeds meer plekken in Nederland te horen is. Denk dat veel mensen ook 3FM moe zijn, met hun ' wij hebben de muziek uitgevonden ' mentaliteit. Q-Music draait daartegen een breder genre en spreekt ook een veel bredere doelgroep aan dan alleen het ongewassen ongeschoren arbeidersvolk.
Als je de hele dag naar Q-music moet luisteren word je gek. Trust me. De DJ's zijn nog vervelender dan Gekdom en Giel bij elkaar. En daarbij kan je aan de muziek zo goed horen dat het commerciele zender is en dat sommige platen nog meer gepusht worden dan op 3FM.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Q-music is gewoon 538 met wat meer oude muziek. Een soort sky+538, met reclame en gelul.
Niet mijn ding.
Ondanks dat vind ik het wel een enorme draak van een plaatquote:
Kan dat?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
sommige platen nog meer gepusht worden dan op 3FM.
Die was vanmorgenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ondanks dat vind ik het wel een enorme draak van een plaat
Doe mij maar "Everybody wants to Roel the world"...
Jezus nou... Sowieso ligt het aantal "high rotation" platen een stuk hoger bij de commercilen en daarbij heb ik het idee dat ze ook nog eens vker gedraaid worden.quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:36 schreef ieniminimuis het volgende:
De DJ's zijn nog vervelender dan Gekdom en Giel bij elkaar.
Soms zit er nog 2 uur tussen. Het is voor mij altijd de zender met meer dan 1 MHquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Jezus nou... Sowieso ligt het aantal "high rotation" platen een stuk hoger bij de commercilen en daarbij heb ik het idee dat ze ook nog eens vker gedraaid worden.
En daarbij de godsgruwelijke irritante verwerking van het gezang van Q-Music in de intro van het nummer.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Soms zit er nog 2 uur tussen. Het is voor mij altijd de zender met meer dan 1 MH
En dat je het op een gegeven moment zelf gaat zingen in het nummer als je het ergens anders hoort.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:41 schreef Bronson het volgende:
[..]
En daarbij de godsgruwelijke irritante verwerking van het gezang van Q-Music in de intro van het nummer.
Ze zijn er wel op vooruit gegaan dat van Inkel pleiten is. Wat er dan ook voor terug is gekomen.quote:
Er is een vrouwelijke DJ Kristel ofzo, ze is echtquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:45 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ze zijn er wel op vooruit gegaan dat van Inkel pleiten is. Wat er dan ook voor terug is gekomen.
Ik heb altijd het gevoel dat je twee nummers hoort, gelul en dan 20 minuten reclame.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Jezus nou... Sowieso ligt het aantal "high rotation" platen een stuk hoger bij de commercilen en daarbij heb ik het idee dat ze ook nog eens vker gedraaid worden.
I hou absoluut niet van RnB, maar dit is toch wel heel cool nummer.quote:
T'is dan ook niet echt een R&B nummerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
I hou absoluut niet van RnB, maar dit is toch wel heel cool nummer.
Hmmm, zo ziet de zanger er inderdaad ook niet echt naar uit:quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
T'is dan ook niet echt een R&B nummer
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Hmmm, zo ziet de zanger er inderdaad ook niet echt naar uit:
[ afbeelding ]
Ik dacht altijd dat het door een neger werd gezongen.
Nou, dat inderdaad!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tipjequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Triphop twostep of tripstep.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
T'is dan ook niet echt een R&B nummer
Owh, dat dacht ik ook altijdquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook mooi trouwens.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het origineel van feist trouwens beter.
1 keertje is leuk, maar hij heeft nu al drie requests van mij op rij afgekondigd met 'een fluitje van een Vincent'quote:
Hilarisch.quote:
Gerard reageert in ieder geval wel op je tweetsquote:
En het is nog een prima reactie ook.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gerard reageert in ieder geval wel op je tweets
1 van z'n sterkere momenten vandaag idd, samen met Hard Fiquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En het is nog een prima reactie ook.
Klopt wel. Vind Ekdom een prima DJ. Maar sinds EffeEkdom valt hij te vaak in herhaling. Alles zie je van mijlen ver aan komen. Als invaller is hij geweldig. Scherp, creatief en grappig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En het is nog een prima reactie ook.
dat hebben meer DJ's trouwens. Wat dat betreft ben ik blij dat Stenders geen dagelijks progamma heeft. Bij Ekstra weekend zag je toch ook dat het spontane verdwijnt als je programma een routine is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:42 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Klopt wel. Vind Ekdom een prima DJ. Maar sinds EffeEkdom valt hij te vaak in herhaling. Alles zie je van mijlen ver aan komen. Als invaller is hij geweldig. Scherp, creatief en grappig.
Maar hij lijkt nu echt vastgeroest te zitten. Zonde.
Zeker. Maar toch weten de andere DJs het allemaal wat spannender te houden. Lantinga met goede verhalen, Giel met gewaagde acties, Michiel met interessante weetjes enz. Maar het zijn vooral de kleine dingen die Ekdom wat irritant beginnen te maken. Het uitmelken van grappen, jingles grijsdraaien, geforceerde woordgrappen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat hebben meer DJ's trouwens. Wat dat betreft ben ik blij dat Stenders geen dagelijks progamma heeft. Bij Ekstra weekend zag je toch ook dat het spontane verdwijnt als je programma een routine is.
Gezellig.quote:
Ekdom begint te schreeuwen en vind dat ik te veel luisterquote:
Heeft hij eindelijk luisteraars die langer luisteren gaat hij tegen ze schreeuwen op twitter.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:05 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ekdom begint te schreeuwen en vind dat ik te veel luister
U vraagt. Wij draaien:quote:
Dat lees ik heel anders, maar goed.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:05 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ekdom begint te schreeuwen en vind dat ik te veel luister
Een stukje van haar lieflijke glimlach en mijn hartje smelt al.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:08 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
U vraagt. Wij draaien:
[ afbeelding ]
Godverquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:13 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb even een lieve tweet naar Ekdom gestuurd <3
Wat een prachtige tweet. Daarom volg ik je nu op twitter.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:13 schreef wolfrolf het volgende:
Als dat een criterium is, zouden ze rekening ermee moeten houden dat mensen waarschijnlijk elke dag op/rond hetzelfde moment luisteren. Dan zou je jist voor afwisseling moeten zorgen... Maar van ome Wilbert moet het vooral allemaal strak, hetzelfde en alles voor de huisbandjes en luistercijfers.twitter:gerardekdom twitterde op dinsdag 21-10-2014 om 12:59:55@Pandaplint In ELK programma zit dagelijks op HETZELFDE tijdstip HETZELFDE item. Mensen luisteren gemiddeld 30 minuten. reageer retweet
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:13 schreef wolfrolf het volgende:
Mij ontgaat de logica achter die tweet dus ook een beetje..quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als dat een criterium is, zouden ze rekening ermee moeten houden dat mensen waarschijnlijk elke dag op/rond hetzelfde moment luisteren. Dan zou je jist voor afwisseling moeten zorgen... Maar van ome Wilbert moet het vooral allemaal strak, hetzelfde en alles voor de huisbandjes en luistercijfers.twitter:gerardekdom twitterde op dinsdag 21-10-2014 om 12:59:55@Pandaplint In ELK programma zit dagelijks op HETZELFDE tijdstip HETZELFDE item. Mensen luisteren gemiddeld 30 minuten. reageer retweet
Maar ik zal me verder niet in de discussie mengen.
Nou, zeker overdag is de radio voor zeer velen niet meer dan behang. Dan is afwisseling alleen maar storend.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maar ik zal me verder niet in de discussie mengen.
Misschien zijn er wel Lunchbox hooligans die elke dag per se hun favoriete item willen horen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat Gekdom bedoelt dat mensen speciaal voor een item de radio aan zetten ofzo. Maar het lijkt mij sterk.
Die zijn er wel. Mijn moeder luistert juist naar Ekdom vanwege de items. Zo zullen er vast wel meer zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat Gekdom bedoelt dat mensen speciaal voor een item de radio aan zetten ofzo. Maar het lijkt mij sterk.
Ik zou wel wlllenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
Kaarten voor Ben Howard....
Je zou er toch naar toe moeten
Leek me wel eens geinig om aan zoiets mee te doen en dan op de radio in gesprek met Gerard dan te zeggen; "Wie ik meeneem? Dat weet ik nog niet, gaat moeilijk worden. Iedereen die ik ken haat Ben Howard met zijn gejammer"
Weinig mis meequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
Kaarten voor Ben Howard....
Je zou er toch naar toe moeten
Leek me wel eens geinig om aan zoiets mee te doen en dan op de radio in gesprek met Gerard dan te zeggen; "Wie ik meeneem? Dat weet ik nog niet, gaat moeilijk worden. Iedereen die ik ken haat Ben Howard met zijn gejammer"
Owh een Corgiquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:34 schreef SilentChaos het volgende:
Ik moest hier iets te hard om grinniken
[ afbeelding ]
ben ik wel met je eens. Vooral het feit dat ik Lantinga na al die jaren nog niet haat, want ik mocht hem totaal niet, spreekt erg voor Sander. Giel met z'n recordpoging heeft ervoor gezorgd dat ik 's ochtends weer naar zijn show luister. Stuk minder irritant dan vroeger, of ik begin nu echt dement te worden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:52 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zeker. Maar toch weten de andere DJs het allemaal wat spannender te houden. Lantinga met goede verhalen, Giel met gewaagde acties, Michiel met interessante weetjes enz. Maar het zijn vooral de kleine dingen die Ekdom wat irritant beginnen te maken. Het uitmelken van grappen, jingles grijsdraaien, geforceerde woordgrappen.
of SMS'jes voor The Voice die verkeerd aankwamenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:31 schreef GlennQuagmire het volgende:
Deed me herinneren aan Belgen bellen tijdens EW
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:34 schreef SilentChaos het volgende:
Ik moest hier iets te hard om grinniken
[ afbeelding ]
Geen Corgi, maar toch: http://www.buzzfeed.com/k(...)-yep-probabl#1quh3ijquote:
U heeft gewonnen..............een dakquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
of SMS'jes voor The Voice die verkeerd aankwamen
Ik wil daar zijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Geen Corgi, maar toch: http://www.buzzfeed.com/k(...)-yep-probabl#1quh3ij
Wat was mis met de panda die danst met al haar blubbervel?quote:
Mag ik mee?quote:
quote:
of een schoorsteenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:42 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
U heeft gewonnen..............een dak![]()
Bazenquote:
Nee! *mikt in Favorieten*quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ken je deze al/nog, Sersj? En van m'n FB-vrienden had 'm gevonden en op Youtube gezet.
Was priv volgens mokkeltjequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat was mis met de panda die danst met al haar blubbervel?
Begrijpelijk. Ik had waarschijnlijk geeneens het boek aan hem gegeven of van hem aangepakt. Ik bedoel, Stephen Fry! Voor je neus! In het echt! Dat is nogal wat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
BazenHeb hier nog een gesigneerd boek staan van Fry. Mijn vrouw kwam hem toevallig tegen bij een tekensessie in Amsterdam. Hij vroeg nog of hij alleen een handtekening moest zetten in het boek, of nog 'something' er bij moest krabbelen.
Mijn vrouw sloeg compleet dicht, dus alleen een handtekening
twitter:elger twitterde op dinsdag 21-10-2014 om 13:52:26Dit is de toekomst. @yoazt en ik bellen met elkaar via onze Macs via onze iPhone. Terwijl we naast elkaar zitten. http://t.co/4oYgSSY7t6 reageer retweet
ZOMETEEN SPECIAAL ITEM IN NOSOP3!!11!1!!!!!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:00 schreef Pino112 het volgende:
twitter:elger twitterde op dinsdag 21-10-2014 om 13:52:26Dit is de toekomst. @yoazt en ik bellen met elkaar via onze Macs via onze iPhone. Terwijl we naast elkaar zitten. http://t.co/4oYgSSY7t6 reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Via een gare skypeverbindingquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ZOMETEEN SPECIAAL ITEM IN NOSOP3!!11!1!!!!!
weet niet of ik zo'n held zou zijn hoor. Leo Blokhuis durfde ik nog wel aan laatst, maar als Stephen opeens voor mn neus staat zou ik ook even naar woorden moeten zoekenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Ik had waarschijnlijk geeneens het boek aan hem gegeven of van hem aangepakt. Ik bedoel, Stephen Fry! Voor je neus! In het echt! Dat is nogal wat.
door de term 'finger' te gebruiken reken je hem wel erg veel tech-skills aanquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maar eerst TECHREDACTEUR RASJIED FINGER!!!11!!
check!quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
door de term 'finger' te gebruiken reken je hem wel erg veel tech-skills aan
ik ben iets gematigder: ze zijn niet slechter gewordenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:18 schreef Pandaplint het volgende:
Wat is Di-rect toch goed geworden de laatste jaren
Da's toch altijd zo bij dit onderdeelquote:
Loonsverhoging voor Fleur!quote:
Ik had Nelly ouder geschatquote:
twitter:NielsonMusic twitterde op dinsdag 21-10-2014 om 14:49:28Vanavond om 19:30 is er weer een #twitterkwartiertje ! Stel je vragen met de hashtag #nielson en ik beantwoord er weer zoveel mogelijk!! reageer retweet
Ik las "hartslag" ipv "hashtag"quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:55 schreef wolfrolf het volgende:
twitter:NielsonMusic twitterde op dinsdag 21-10-2014 om 14:49:28Vanavond om 19:30 is er weer een #twitterkwartiertje ! Stel je vragen met de hashtag #nielson en ik beantwoord er weer zoveel mogelijk!! reageer retweet
IK. STEL. ALVAST. EEN. ALARM. IN.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:55 schreef wolfrolf het volgende:
Je kan wel meer faken...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:02 schreef Pandaplint het volgende:
Je kant toch ook gewoon je GPS positie faken als je ergens anders wil tinderen?
Hello Siri....quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
IK. STEL. ALVAST. EEN. ALARM. IN.
quote:
Ok Doei.quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kak.
Ik heb die single-recensie gemist gisteren. Is hij ergens terug te vinden?
Huh wie wat waar?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:21 schreef SilentChaos het volgende:
Rag Trade
Ik vind dit echt een geniale plaat![]()
Muis denk ik ook
Stenders draait sinds gister Rag Trade - No More Money. Lekker countryplaatje met steal-guitarquote:
Ik ben erin getrapt. Ik zat te wachten op het einde dat nooit komtquote:
Geweldige plaat. Meer artiesten hebben geprobeerd een episch nummer te maken, Eminem is daar in geslaagd.quote:
Stelende gitarenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Stenders draait sinds gister Rag Trade - No More Money. Lekker countryplaatje met steal-guitar
Verder:
http://www.nu.nl/entertai(...)in-mode-lastig.html#
Ik check de foto's bij het artikel... ik snap het wel
OT:
EminemStan
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben erin getrapt. Ik zat te wachten op het einde dat nooit komt![]()
Verdommequote:
Twee hoogtepunten op een dagquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:37 schreef wolfrolf het volgende:
Jeetje Johannes Vermeer volgt mij op twitter en Roel heeft een tweet van mij geliked.
Ik ben denk ik wel klaar nu.<< Dit mag je interpreteren zo als je zelf wenst.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Twee hoogtepunten op een dag![]()
En ook die mag je interpreteren zoals je zelf wil.
quote:
Graag gedaanquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:05 schreef Cee het volgende:
Godverdomme.
Maar dit soort flauwe ongein maakt een klote-dag goed, dus dank.
doe dat eens even niet Frans.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:45 schreef Bronson het volgende:
Lange Frans neemt kerstklassieker Rea onder handen
![]()
![]()
ach, er zijn slechtere rappers, zoals die tjap in de post boven je...quote:
Godverdomme.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:45 schreef Bronson het volgende:
![]()
![]()
Naar huis gassen voor kerst, dat wordt mquote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:45 schreef Bronson het volgende:
![]()
![]()
Ik heb m'n vriendin wel een witte kerst beloofdquote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Naar huis gassen voor kerst, dat wordt m
SC en wolfrolf vinden dit leuk.
is dat echt de titel??quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Naar huis gassen voor kerst, dat wordt m
SC en wolfrolf vinden dit leuk.
Verdommequote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb m'n vriendin wel een witte kerst beloofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |