ik heb mn momentenquote:
Ik luister voor het eerst in weken weer eens 3FM en BAM! meteen Stendersquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:26 schreef Againzender het volgende:
Stenders is een muzieknerd van zichzelf, en iemand heeft hem ook nog eens geleerd hoe je radio moet maken. Blij dat sinds 24 uur de stereo in de keuken weer staat
Ik mag hopen dat Coen dus het Huis in gaat en daar dan over die reis vertelt. Anders heeft het weinig zin.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:32 schreef Pino112 het volgende:
Over Coen z'n reis: http://seriousrequest.3fm.nl/nieuws/detail/5350807
Enthousiasme spat meteen weer van de radio. Groot verschil met die twee die normaal op dit tijdstip verplicht wat items afraffelen en waar je de verveling regelmatig hoort...quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:26 schreef Againzender het volgende:
Stenders is een muzieknerd van zichzelf, en iemand heeft hem ook nog eens geleerd hoe je radio moet maken. Blij dat sinds 24 uur de stereo in de keuken weer staat
Ik weet wel waaromquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:40 schreef Evertjan het volgende:
waarom zit er een wijn banner in dit topic?
[ afbeelding ]
Echte bazen zien die banners helemaal niet, zonder adblockerquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:40 schreef Evertjan het volgende:
waarom zit er een wijn banner in dit topic?
[ afbeelding ]
ik heb adblocker altijd uit staan op Fokquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Echte bazen zien die banners helemaal niet, zonder adblocker
Muis ziet ze dubbelquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh ohquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:20 schreef SilentChaos het volgende:
M'n vriendin heeft wat spullen in m'n huis achtergelaten omdat "dat makkelijker is"...
De invasie is begonnen
Nou, het was fijn je gekend te hebben...quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:20 schreef SilentChaos het volgende:
M'n vriendin heeft wat spullen in m'n huis achtergelaten omdat "dat makkelijker is"...
De invasie is begonnen
Met daarop de tekstquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:32 schreef Pandaplint het volgende:
Een WC-rol hoedje op de hoedenplank van z'n Amerikaanse slee
maar dat heb ik met de meeste DJ's die een vast programma hebben. Vroeger met Rob had ik dat ook na een jaartje of twee.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Enthousiasme spat meteen weer van de radio. Groot verschil met die twee die normaal op dit tijdstip verplicht wat items afraffelen en waar je de verveling regelmatig hoort...
Ik mag hopen dat Coen niet het huis in gaat. Wat een flop was dat vorig jaar.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Coen dus het Huis in gaat en daar dan over die reis vertelt. Anders heeft het weinig zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |