ik heb mn momentenquote:
Ik luister voor het eerst in weken weer eens 3FM en BAM! meteen Stendersquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:26 schreef Againzender het volgende:
Stenders is een muzieknerd van zichzelf, en iemand heeft hem ook nog eens geleerd hoe je radio moet maken. Blij dat sinds 24 uur de stereo in de keuken weer staat
Ik mag hopen dat Coen dus het Huis in gaat en daar dan over die reis vertelt. Anders heeft het weinig zin.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:32 schreef Pino112 het volgende:
Over Coen z'n reis: http://seriousrequest.3fm.nl/nieuws/detail/5350807
Enthousiasme spat meteen weer van de radio. Groot verschil met die twee die normaal op dit tijdstip verplicht wat items afraffelen en waar je de verveling regelmatig hoort...quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:26 schreef Againzender het volgende:
Stenders is een muzieknerd van zichzelf, en iemand heeft hem ook nog eens geleerd hoe je radio moet maken. Blij dat sinds 24 uur de stereo in de keuken weer staat
Ik weet wel waaromquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:40 schreef Evertjan het volgende:
waarom zit er een wijn banner in dit topic?
[ afbeelding ]
Echte bazen zien die banners helemaal niet, zonder adblockerquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:40 schreef Evertjan het volgende:
waarom zit er een wijn banner in dit topic?
[ afbeelding ]
ik heb adblocker altijd uit staan op Fokquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Echte bazen zien die banners helemaal niet, zonder adblocker
Muis ziet ze dubbelquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh ohquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:20 schreef SilentChaos het volgende:
M'n vriendin heeft wat spullen in m'n huis achtergelaten omdat "dat makkelijker is"...
De invasie is begonnen
Nou, het was fijn je gekend te hebben...quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:20 schreef SilentChaos het volgende:
M'n vriendin heeft wat spullen in m'n huis achtergelaten omdat "dat makkelijker is"...
De invasie is begonnen
Met daarop de tekstquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:32 schreef Pandaplint het volgende:
Een WC-rol hoedje op de hoedenplank van z'n Amerikaanse slee
maar dat heb ik met de meeste DJ's die een vast programma hebben. Vroeger met Rob had ik dat ook na een jaartje of twee.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Enthousiasme spat meteen weer van de radio. Groot verschil met die twee die normaal op dit tijdstip verplicht wat items afraffelen en waar je de verveling regelmatig hoort...
Ik mag hopen dat Coen niet het huis in gaat. Wat een flop was dat vorig jaar.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Coen dus het Huis in gaat en daar dan over die reis vertelt. Anders heeft het weinig zin.
Dan kan SC voortaan ook in de reeks komen postenquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:20 schreef SilentChaos het volgende:
De invasie is begonnen
meesterlijk liedjequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:15 schreef wolfrolf het volgende:
Becky G - Shower moet verboden worden
Ik zit heel de dag al die deun te neurin
rip.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:20 schreef SilentChaos het volgende:
De invasie is begonnen
twitter:radiofreak twitterde op dinsdag 21-10-2014 om 08:02:03Luistercijfers augustus-september: 3FM, Radio 1 leveren in, 538 blijft marktleider http://t.co/YlWo8k8JO6 reageer retweet
Respect hoor dat 538 toch die lijn omhoog weer te pakken heeft.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:16 schreef Pino112 het volgende:
twitter:radiofreak twitterde op dinsdag 21-10-2014 om 08:02:03Luistercijfers augustus-september: 3FM, Radio 1 leveren in, 538 blijft marktleider http://t.co/YlWo8k8JO6 reageer retweet
Prima plaatquote:
Bagger is het.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Prima plaat
Net als Revolving Doors
Niet zo vreemd dat 3FM marktaandeel verliest nu Q op steeds meer plekken in Nederland te horen is. Denk dat veel mensen ook 3FM moe zijn, met hun ' wij hebben de muziek uitgevonden ' mentaliteit. Q-Music draait daartegen een breder genre en spreekt ook een veel bredere doelgroep aan dan alleen het ongewassen ongeschoren arbeidersvolk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Respect hoor dat 538 toch die lijn omhoog weer te pakken heeft.
Q gaat ook weer bizar goed!
Radio Veronica
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:44 schreef SilentChaos het volgende:
Wanted dead or alive
Samen met Blaze of Glory toch wel een van de beste platen van Bon Jovi
Hoog country-gehaltequote:
Wij gaan waarschijnlijk Pontoon spelen met de bandquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Bom dia
Nieuw album Little Big Town
Oeh leukquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wij gaan waarschijnlijk Pontoon spelen met de bandDe drummer vindt het een fantastisch nummer (en dat als country "hater"
)
Country albums verbrandenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oeh leuk
Mijn moeder heeft gister haar eerste country album gebrand. Ik ben trots op mijn moeder.
De Amerikaanse variant van wat je hier op TVoranje zietquote:
Ik ken ook alleen de danceversiequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:53 schreef Pandaplint het volgende:
Ik ken alleen de originele dance versie
Verwarrend op deze manier.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:01 schreef Bronson het volgende:
Waarom begint Fleur niet met het weer?
Broekje maar weer aan dan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:06 schreef Bronson het volgende:
[..]
Echt wel. Ik zat er speciaal klaar voor. Nu ben ik weer helemaal in de war.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |