Ja dat hoort erbij he. Dan piepen we nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
trainen, no pain no gain houden we er in
als ik het de volgende dag niet voel was het niet zwaar genoegquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja dat hoort erbij he. Dan piepen we niet
Ook waar.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ik het de volgende dag niet voel was het niet zwaar genoeg
Nou, beetje beter wel, dankjequote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is nu alweer bijna weekend dus jij zal je ook wel weer beter voelen of niet?
Ik heb het al een tijdje niet gezien, wie komt er?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, beetje beter wel, dankje![]()
Morgen alweer VI. That's different koek hey?
Ik heb het even gevraagd. Momentjequote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het al een tijdje niet gezien, wie komt er?
Als je in Johan Derksen een alien ziet wel jaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:14 schreef Fogel het volgende:
VI is de opvolger van die alienserie V?
Dat is wel de topgast al vind ik Kieft ook wel grappig als hij er weer moe van wordtquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb het even gevraagd. Momentje
Boskamp![]()
Die is al moe voor het begintquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel de topgast al vind ik Kieft ook wel grappig als hij er weer moe van wordt
Ik heb hem zowat een keer onder de auto gehad in zijn dranktijd (als hij niet alweer begonnen is)quote:
Jeetjequote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb hem zowat een keer onder de auto gehad in zijn dranktijd (als hij niet alweer begonnen is)
Ik heb geen idee wie het is dus vast welquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je in Johan Derksen een alien ziet wel ja
Dit is Johan Derksen en dit is Voetbal International :quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie het is dus vast wel
Oh, voetbal... En ja, hij ziet eruit als een harige alienquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit is Johan Derksen en dit is Voetbal International :
Geen tijd gehad voor foto's van kwartels.quote:
Dat gaat altijd voor! Zelfs voor kwartels. Geweldig he, zo'n kind. Dat enthousiasme. Zo lief ook.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Geen tijd gehad voor foto's van kwartels.
Ik moest heel de dag verplicht team fortress 2 spelen met m'n neefje van 7.
Hij had vandaag voor het eerst een PC op z'n kamertje en begon vanochtend al te bellen. Kom je meespelen
Ja hij vindt het echt super. Vooral nu hij online gamen ontdekt en samen met mij kan spelen op z'n eigen kamertje zonder dat hij wordt lastiggevallen door z'n 2 kleine zusjes.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat gaat altijd voor! Zelfs voor kwartels. Geweldig he, zo'n kind. Dat enthousiasme. Zo lief ook.
Daar zit je aan vast nu. Morgenvroeg belt hij weerquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja hij vindt het echt super. Vooral nu hij online gamen ontdekt en samen met mij kan spelen op z'n eigen kamertje zonder dat hij wordt lastiggevallen door z'n 2 kleine zusjes.
Haha ja dat zit er dik in.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar zit je aan vast nu. Morgenvroeg belt hij weer
Het ís toch ook hartstikke leuk? Deze tijd moet je koesteren. Het vliegt voorbij en voor je het weet is het een puber.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha ja dat zit er dik in.
Maar stiekem vind ik het ook wel leuk hoor.
Zeker! hij kijkt ook nog zo op tegen mij dat vind ik zo schattig.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het ís toch ook hartstikke leuk? Deze tijd moet je koesteren. Het vliegt voorbij en voor je het weet is het een puber.
Ja natuurlijk! Jij bent zijn held. Zijn grote stoere oomquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zeker! hij kijkt ook nog zo op tegen mij dat vind ik zo schattig.
Geen idee want PSV dus niet gekeken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:09 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen![]()
Wat was er nou aan de hand met Depay? Wat heeft ie gedaan?
Ik hoorde net dat hij zijn shirtje heeft uitgetrokken na scoren. Wilde zeker pronken met zijn tattoos.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:25 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Geen idee want PSV dus niet gekeken.
Ow lekker slim dan weer.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat hij zijn shirtje heeft uitgetrokken na scoren. Wilde zeker pronken met zijn tattoos.
Hij was een beetje dom.
nou ja het mag wel maar je krijgt er geel voor. Ik dacht dat dat vooral was omdat spelers een shirt met een speciale boodschap of reclame of zo eronder droegen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:42 schreef Fogel het volgende:
Mag dat tegenwoordig niet meer, shirt uittrekken?
* Fogel is een totale voetbaln00b
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ow lekker slim dan weer.
Dat je dat doet in een finale kan ik nog inkomen maar in zo'n nog niets zeggende wedstrijd?![]()
Je maakt de kans een veel belangrijkere wedstrijd te missen veel groter.
Deed Guidetti bij Feyenoord een paar jaar terug ook niet zoiets. Scoorde uit een penalty dacht ik....trok z'n shirt uit hoppa 2e gele kaart dus rood.
Ach al weer zolang geleden. Was een wijze les voor alle voetballers behalve Depay dan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Tegen RKC toen, mistte daardoor PSV uit
Kut.
Dat is zo. Maar al die ego-mannetjes willen zo graag dat shirt uit doen. Nu is 't bij sommige wel mooi om te zien (nohomo) zoals bv. bij Pellè toen tegen Ajax, pure blijdschapquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ach al weer zolang geleden. Was een wijze les voor alle voetballers behalve Depay dan.
Naja, geel krijg je bij een overtreding. Iemand eronderuit schoppen zou volgens deze redenatie dan ook mogenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:44 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
nou ja het mag wel maar je krijgt er geel voor. Ik dacht dat dat vooral was omdat spelers een shirt met een speciale boodschap of reclame of zo eronder droegen.
Doet me trouwens herinneren aan iets. Een speler kreeg ooit een onderzoek aan z'n broek (quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Naja, geel krijg je bij een overtreding. Iemand eronderuit schoppen zou volgens deze redenatie dan ook mogen
Oh, reclame... het gaat dus eigenlijk om geld en niet om het effect op de voetbalwedstrijd zelf?
haha inderdaad. Net als bij EK en WK sommige oranje artikelen niet mee het stadion in mogen omdat ze van het verkeerde merk zijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Doet me trouwens herinneren aan iets. Een speler kreeg ooit een onderzoek aan z'n broek () omdat die elastieken rand van z'n boxershort boven z'n broekje uitstak en daarop was het merk te zien. Mocht niet van de UEFA!
![]()
Die Bavaria-jurkjes was dat toch?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha inderdaad. Net als bij EK en WK sommige oranje artikelen niet mee het stadion in mogen omdat ze van het verkeerde merk zijn.
Yep en met die inklapbare toeters van Heineken dacht ik en zo zal er wel meer zijn geweest.quote:
Belachelijk eigenlijk. Ze hadden die Vuvuzuelala's moeten verbieden toen, heb er nog oorsuizen van!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:04 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Yep en met die inklapbare toeters van Heineken dacht ik en zo zal er wel meer zijn geweest.
Lief he? Zo scharrelen ze heel de dag een beetje rond. En als ze rusten zitten ze kont tegen kont. Net of ze dan 2 kanten in de gaten kunnen houden.quote:
Ik vind die koppies ook zo mooi. Doen me denken aan een ander diertje. Kan er alleen niet opkomen of dat nou ook een vogel of een ander diersoort is.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:16 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Lief he? Zo scharrelen ze heel de dag een beetje rond. En als ze rusten zitten ze kont tegen kont. Net of ze dan 2 kanten in de gaten kunnen houden.
Zeker. Mooi verschil ook in kleuren tussen man en vrouw.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind die koppies ook zo mooi. Doen me denken aan een ander diertje. Kan er alleen niet opkomen of dat nou ook een vogel of een ander diersoort is.
En die stipjes op hun rug, ook zo mooi. Eigenlijk zijn ze best mooi he?
Het is echt een topshow. Heb zo gelachen toen Johan vertelde over die achterachterachterneef met Jules de la Tourette. Die knorde en floot om niet te hoeven knorrenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zeker. Mooi verschil ook in kleuren tussen man en vrouw.
Nog half uurtje.Boskamp toch?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:14 schreef Blaadjes het volgende:
Ik heb trek man maar ik kan niet kiezen.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:14 schreef Blaadjes het volgende:
Ik heb trek man maar ik kan niet kiezen.![]()
[ afbeelding ]
Nice wat voor snijkoek tasjes hebben ze daar in vredesnaam...quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:17 schreef Blaadjes het volgende:
Domme heb ik weer.
Vanavond met paar man bij mij voetbal kijken dus ik denk net zal nog ff wat bier inslaan. 8 blikken gladiator van 10 % (die schenk ik gewoon in glazen weten hun veel dat het 10% is maar dat terzijde)
tasje erbij van de c1000. Fiets ik weg en ben net de hoek om. Bam scheurt die tas vanonder open.
Ja hoor 8 spuitende blikken op straat grrrr
Ik terug naar de c1000. Zeg zus en zo.
Ja zegt dat mens wat kan ik eraan doen? Hoezo wat kan ik er aan doen? Wat dacht je van 8 nieuwe blikken voor niks!?!
Zij: ja ehh nee dat denk ik niet.
Hoor ik zo'n andere piepmiep: ja we hebben al meer klachten gehad dat de tasjes scheuren.
ik: Ooh is dat zo? dan zou ik je baas maar ff snel roepen.
Die vent erbij. verhaal gedaan. Ehh ja er is idd wat mis met die tasjes.
ik: Waarom hangen ze er dan nog???
Ja ehh we hebben nu geen anderen.
pffffff....nou ja wel 8 nieuwe gehad en zo'n duurdere stevige tas erbij
productie foutje of zo. Aantal jaar geleden een soort gelijk iets mee gemaakt bij de AH. Geen tas vol bier toen maar wel een aantal dingen kapot. Kreeg ik ook weer gewoon nieuwe spullen voor.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nice wat voor snijkoek tasjes hebben ze daar in vredesnaam...
Wow, wat tof! En dan straks die capuchon op. Had je die vorig jaar ook? Staat me iets van bij.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:47 schreef theguyver het volgende:
nog lange niet klaar maar hier een kleine impressie
[ afbeelding ]
ff kapot geknipt koppie helemaal glad en nog wat geels er onder.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wow, wat tof! En dan straks die capuchon op. Had je die vorig jaar ook? Staat me iets van bij.
Ben je toevallig een familielid van deze man?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:47 schreef theguyver het volgende:
nog lange niet klaar maar hier een kleine impressie
[ afbeelding ]
dat is mijn broerquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben je toevallig een familielid van deze man?
[ afbeelding ]
Ik weet van niksquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
dat is mijn broer![]()
hoe wist je dat
Pfff waarom moet dat om 3:00 's nachts?quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:29 schreef suddenintuition het volgende:
Even nog een off-topic mededeling, maar wel een belangrijke :
Vannacht gaat de klok van 03.00 u----------- naar 02.00 u
niet vergeten FOKKERS hahaha
quote:Op zondag 26 oktober 2014 03:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Pfff waarom moet dat om 3:00 's nachts?
Ik heb het pas net gedaan hoor.quote:Op zondag 26 oktober 2014 03:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Pfff waarom moet dat om 3:00 's nachts?
Zonde, wanneer is de herdenking?quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:15 schreef theguyver het volgende:
moge, na 3 jaar trouwe dienst heeft mijn fiets gisteren de geest gegeven..
ik kijk met je mee maar ik moet er wel bij vertellen dat ik geboren ben in Leeuwardenquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:11 schreef Divje het volgende:
Middag
Wake & Bake vandaagzometeen Feyenoord kijken
En vanavond kip eten.
[ afbeelding ]
No problemquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ik kijk met je mee maar ik moet er wel bij vertellen dat ik geboren ben in Leeuwarden
Het begint wel leukquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
succes! Ik hoop gewoon op een mooie wedstrijd
nee maar dat boeit mij toch nooit. Leuk hoor als een ploeg heel goed speelt maar ik kijk liever wedstrijden die echt een wedstrijd zijn. Spanning belangrijker dan niveau.quote:
Zo kijk ik meestal ook wedstrijden idd, behalve van Feyenoordquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
nee maar dat boeit mij toch nooit. Leuk hoor als een ploeg heel goed speelt maar ik kijk liever wedstrijden die echt een wedstrijd zijn. Spanning belangrijker dan niveau.
lekker ballen en we kijken wel wie er wint.
bij ajax denk ik daar anders over hoor. Geef ik wel toe
Toornstra is een leuke speler, blij met hemquote:
viel gister op bij ajax...als je het hebt gezien, er mocht veel.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Toornstra is een leuke speler, blij met hem
Braamhaar mag wel wat minder fluiten pff.
Die heb ik gisteren niet gezien.. Was na El Classico verzadigdquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
viel gister op bij ajax...als je het hebt gezien, er mocht veel.
begrijpelijkquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren niet gezien.. Was na El Classico verzadigdgeen zin meer om voetbal te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |