Lief he? Zo scharrelen ze heel de dag een beetje rond. En als ze rusten zitten ze kont tegen kont. Net of ze dan 2 kanten in de gaten kunnen houden.quote:
Ik vind die koppies ook zo mooi. Doen me denken aan een ander diertje. Kan er alleen niet opkomen of dat nou ook een vogel of een ander diersoort is.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:16 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Lief he? Zo scharrelen ze heel de dag een beetje rond. En als ze rusten zitten ze kont tegen kont. Net of ze dan 2 kanten in de gaten kunnen houden.
Zeker. Mooi verschil ook in kleuren tussen man en vrouw.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind die koppies ook zo mooi. Doen me denken aan een ander diertje. Kan er alleen niet opkomen of dat nou ook een vogel of een ander diersoort is.
En die stipjes op hun rug, ook zo mooi. Eigenlijk zijn ze best mooi he?
Het is echt een topshow. Heb zo gelachen toen Johan vertelde over die achterachterachterneef met Jules de la Tourette. Die knorde en floot om niet te hoeven knorrenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zeker. Mooi verschil ook in kleuren tussen man en vrouw.
Nog half uurtje.Boskamp toch?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:14 schreef Blaadjes het volgende:
Ik heb trek man maar ik kan niet kiezen.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:14 schreef Blaadjes het volgende:
Ik heb trek man maar ik kan niet kiezen.![]()
[ afbeelding ]
Nice wat voor snijkoek tasjes hebben ze daar in vredesnaam...quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:17 schreef Blaadjes het volgende:
Domme heb ik weer.
Vanavond met paar man bij mij voetbal kijken dus ik denk net zal nog ff wat bier inslaan. 8 blikken gladiator van 10 % (die schenk ik gewoon in glazen weten hun veel dat het 10% is maar dat terzijde)
tasje erbij van de c1000. Fiets ik weg en ben net de hoek om. Bam scheurt die tas vanonder open.
Ja hoor 8 spuitende blikken op straat grrrr
Ik terug naar de c1000. Zeg zus en zo.
Ja zegt dat mens wat kan ik eraan doen? Hoezo wat kan ik er aan doen? Wat dacht je van 8 nieuwe blikken voor niks!?!
Zij: ja ehh nee dat denk ik niet.
Hoor ik zo'n andere piepmiep: ja we hebben al meer klachten gehad dat de tasjes scheuren.
ik: Ooh is dat zo? dan zou ik je baas maar ff snel roepen.
Die vent erbij. verhaal gedaan. Ehh ja er is idd wat mis met die tasjes.
ik: Waarom hangen ze er dan nog???
Ja ehh we hebben nu geen anderen.
pffffff....nou ja wel 8 nieuwe gehad en zo'n duurdere stevige tas erbij
productie foutje of zo. Aantal jaar geleden een soort gelijk iets mee gemaakt bij de AH. Geen tas vol bier toen maar wel een aantal dingen kapot. Kreeg ik ook weer gewoon nieuwe spullen voor.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nice wat voor snijkoek tasjes hebben ze daar in vredesnaam...
Wow, wat tof! En dan straks die capuchon op. Had je die vorig jaar ook? Staat me iets van bij.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:47 schreef theguyver het volgende:
nog lange niet klaar maar hier een kleine impressie
[ afbeelding ]
ff kapot geknipt koppie helemaal glad en nog wat geels er onder.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wow, wat tof! En dan straks die capuchon op. Had je die vorig jaar ook? Staat me iets van bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |