Het ís toch ook hartstikke leuk? Deze tijd moet je koesteren. Het vliegt voorbij en voor je het weet is het een puber.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha ja dat zit er dik in.
Maar stiekem vind ik het ook wel leuk hoor.
Zeker! hij kijkt ook nog zo op tegen mij dat vind ik zo schattig.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het ís toch ook hartstikke leuk? Deze tijd moet je koesteren. Het vliegt voorbij en voor je het weet is het een puber.
Ja natuurlijk! Jij bent zijn held. Zijn grote stoere oomquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zeker! hij kijkt ook nog zo op tegen mij dat vind ik zo schattig.
Geen idee want PSV dus niet gekeken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:09 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen![]()
Wat was er nou aan de hand met Depay? Wat heeft ie gedaan?
Ik hoorde net dat hij zijn shirtje heeft uitgetrokken na scoren. Wilde zeker pronken met zijn tattoos.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:25 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Geen idee want PSV dus niet gekeken.
Ow lekker slim dan weer.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat hij zijn shirtje heeft uitgetrokken na scoren. Wilde zeker pronken met zijn tattoos.
Hij was een beetje dom.
nou ja het mag wel maar je krijgt er geel voor. Ik dacht dat dat vooral was omdat spelers een shirt met een speciale boodschap of reclame of zo eronder droegen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:42 schreef Fogel het volgende:
Mag dat tegenwoordig niet meer, shirt uittrekken?
* Fogel is een totale voetbaln00b
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ow lekker slim dan weer.
Dat je dat doet in een finale kan ik nog inkomen maar in zo'n nog niets zeggende wedstrijd?![]()
Je maakt de kans een veel belangrijkere wedstrijd te missen veel groter.
Deed Guidetti bij Feyenoord een paar jaar terug ook niet zoiets. Scoorde uit een penalty dacht ik....trok z'n shirt uit hoppa 2e gele kaart dus rood.
Ach al weer zolang geleden. Was een wijze les voor alle voetballers behalve Depay dan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Tegen RKC toen, mistte daardoor PSV uit
Kut.
Dat is zo. Maar al die ego-mannetjes willen zo graag dat shirt uit doen. Nu is 't bij sommige wel mooi om te zien (nohomo) zoals bv. bij Pellè toen tegen Ajax, pure blijdschapquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ach al weer zolang geleden. Was een wijze les voor alle voetballers behalve Depay dan.
Naja, geel krijg je bij een overtreding. Iemand eronderuit schoppen zou volgens deze redenatie dan ook mogenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:44 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
nou ja het mag wel maar je krijgt er geel voor. Ik dacht dat dat vooral was omdat spelers een shirt met een speciale boodschap of reclame of zo eronder droegen.
Doet me trouwens herinneren aan iets. Een speler kreeg ooit een onderzoek aan z'n broek (quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Naja, geel krijg je bij een overtreding. Iemand eronderuit schoppen zou volgens deze redenatie dan ook mogen
Oh, reclame... het gaat dus eigenlijk om geld en niet om het effect op de voetbalwedstrijd zelf?
haha inderdaad. Net als bij EK en WK sommige oranje artikelen niet mee het stadion in mogen omdat ze van het verkeerde merk zijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Doet me trouwens herinneren aan iets. Een speler kreeg ooit een onderzoek aan z'n broek () omdat die elastieken rand van z'n boxershort boven z'n broekje uitstak en daarop was het merk te zien. Mocht niet van de UEFA!
![]()
Die Bavaria-jurkjes was dat toch?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha inderdaad. Net als bij EK en WK sommige oranje artikelen niet mee het stadion in mogen omdat ze van het verkeerde merk zijn.
Yep en met die inklapbare toeters van Heineken dacht ik en zo zal er wel meer zijn geweest.quote:
Belachelijk eigenlijk. Ze hadden die Vuvuzuelala's moeten verbieden toen, heb er nog oorsuizen van!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:04 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Yep en met die inklapbare toeters van Heineken dacht ik en zo zal er wel meer zijn geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |