Ben je toevallig een familielid van deze man?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:47 schreef theguyver het volgende:
nog lange niet klaar maar hier een kleine impressie
[ afbeelding ]
dat is mijn broerquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben je toevallig een familielid van deze man?
[ afbeelding ]
Ik weet van niksquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
dat is mijn broer![]()
hoe wist je dat
Pfff waarom moet dat om 3:00 's nachts?quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:29 schreef suddenintuition het volgende:
Even nog een off-topic mededeling, maar wel een belangrijke :
Vannacht gaat de klok van 03.00 u----------- naar 02.00 u
niet vergeten FOKKERS hahaha
quote:Op zondag 26 oktober 2014 03:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Pfff waarom moet dat om 3:00 's nachts?
Ik heb het pas net gedaan hoor.quote:Op zondag 26 oktober 2014 03:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Pfff waarom moet dat om 3:00 's nachts?
Zonde, wanneer is de herdenking?quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:15 schreef theguyver het volgende:
moge, na 3 jaar trouwe dienst heeft mijn fiets gisteren de geest gegeven..
ik kijk met je mee maar ik moet er wel bij vertellen dat ik geboren ben in Leeuwardenquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:11 schreef Divje het volgende:
Middag
Wake & Bake vandaagzometeen Feyenoord kijken
En vanavond kip eten.
[ afbeelding ]
No problemquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ik kijk met je mee maar ik moet er wel bij vertellen dat ik geboren ben in Leeuwarden
Het begint wel leukquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
succes! Ik hoop gewoon op een mooie wedstrijd
nee maar dat boeit mij toch nooit. Leuk hoor als een ploeg heel goed speelt maar ik kijk liever wedstrijden die echt een wedstrijd zijn. Spanning belangrijker dan niveau.quote:
Zo kijk ik meestal ook wedstrijden idd, behalve van Feyenoordquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
nee maar dat boeit mij toch nooit. Leuk hoor als een ploeg heel goed speelt maar ik kijk liever wedstrijden die echt een wedstrijd zijn. Spanning belangrijker dan niveau.
lekker ballen en we kijken wel wie er wint.
bij ajax denk ik daar anders over hoor. Geef ik wel toe
Toornstra is een leuke speler, blij met hemquote:
viel gister op bij ajax...als je het hebt gezien, er mocht veel.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Toornstra is een leuke speler, blij met hem
Braamhaar mag wel wat minder fluiten pff.
Die heb ik gisteren niet gezien.. Was na El Classico verzadigdquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
viel gister op bij ajax...als je het hebt gezien, er mocht veel.
begrijpelijkquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren niet gezien.. Was na El Classico verzadigdgeen zin meer om voetbal te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |