Hier ook, alleen dan zonder grote zusquote:Op maandag 20 oktober 2014 07:35 schreef Kursor het volgende:
Ik geniet 's morgens in stilte na van de avonturen van de nachtploeg.Hier gaan de nachtvoedingen in het donker, zonder mobiel, op bed terwijl we proberen papa en grote zus te laten slapen.
Kruipen (tijgeren) was hier vanaf zeven maanden. Koekjes vanaf een maand of 8, maar dat ligt een beetje aan het soort koekje en aan de ouders.quote:Op maandag 20 oktober 2014 05:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb een paar vragen.
Op welke leeftijd gaan ze kruipen en koekjes eten?
Klinkt helemaal zoals het hoort jaquote:Op maandag 20 oktober 2014 04:23 schreef JufMariska het volgende:
Het gaat goed thuis! L meldt zich netjes voor zijn voedingen, is gister van 8 naar 7 voedingen gegaan (4 heel goed aan de borst, 3 flessen moedermelk), is weer op geboortegewicht, slaapt overdag in de box of een tijdje bij ons, 's nachts in zijn wiegje naast ons bed. Wij zijn moe, maar een goed teamMeest van de tijd voel ik me goed, soms totaal overvallen door de totale ommekeer en vreselijk emotioneel ik-kan-dit-niet. Zoals het hoort geloof ik he?
Trusten maar weer!
Ja, logischquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:04 schreef _NIKKI_ het volgende:
Soesa ik moest stiekem wel lachen om je peuter naar bed breng verhaal.![]()
Heel herkenbaar dat het allemaal net iets lastiger gaat met 2 (of 3) kindjes. Helaas moet ik hier soms wel een baby even laten huilen, want ik heb maar twee handen en als ik bet S bezig ben kan ik niets met T doen en andersom. Dat is een van de nadelen van een tweeling. Ohja en een ander nadeel is schuldgevoel richting oudste.
Die van jou maakt gewoon nu al het 6/7wekensprongetjequote:Op maandag 20 oktober 2014 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn baby is erg onrustig. Vaak en veel vreten, driekwart uitspugen en niet willen slapen. Is dat de beruchte regeldag?
Vast!quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn baby is erg onrustig. Vaak en veel vreten, driekwart uitspugen en niet willen slapen. Is dat de beruchte regeldag?
Zou zomaar kunnenquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
Burdie, het is allemaal nog nieuw en uitproberen hedus inderdaad, een flesje als vervanging van een borst werkt nog niet, weten we dat ook weer
Razz, wat zielig van die luier
volgens de kraam 52 cm. Morgen intake van het consultatiebureau, ik ben benieuwdquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:55 schreef Spees_Eend het volgende:
Huh wow, SQ, die 50/56 hema rompers zitten bij Suus echt nog super los! Hoe lang is M in het geheel? Of niet gemeten?
Ha! Als je me dat twee maanden geleden had verteld..quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:09 schreef Razztwizzle het volgende:
Room wat ben je een überrelaxede moeder! Je reis klinkt heerlijkIk hoop dat wij ook die kant op gaan en dat ik straks net zoveel met A. durf te ondernemen. Ik ben nu in m'n hoofd al een tripje bus-stad-HEMA-bus-huis met A. in draagdoek aan het plannen. Voor woensdag
.
Let je wel goed op je zelf? Heb je hulp om de vroeggeboorte te kunnen verwerken?quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:54 schreef JufMariska het volgende:
SQ je hebt ook verlengstukjes voor onder in rompers, little extensions geloof ik dat ze heten. En er zijn vast ook ervaringen hier met verschillende rompers en hoe die vallen.
Ik heb oppas vanavondJ moet nog 1 avond werken en ik vond meteen een hele avond in m'n up met uk nog een beetje veel.. Dus 2 vriendinnen hier die koken (en troosten, wie is deze wiebelende jankende versie van mezelf en waaaaar heb ik de relaxte moeder die ik zou worden gestopt??)
Dééd ze maar het huishouden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:28 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik vond het beide keren eigenlijk wel fijn dat de kraam wegging. Ik hou niet zo van mijn huishouden uit handen geven aan andere mensen.
De onze poetste zelfs de stopcontacten! En dan hoorde ik in de keuken: 'squeek squeek!.... Was ze de wasmachine van binnen en buiten aan het poetsenquote:
Ja, dan zou ik ook wel huilen als ze wegging!quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:17 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
De onze poetste zelfs de stopcontacten! En dan hoorde ik in de keuken: 'squeek squeek!.... Was ze de wasmachine van binnen en buiten aan het poetsen
Ja ook dat. Ze deed het bij mij met de Franse slag. Ik heb jankend de kasten leeg staan trekken op de derde dag dat ze er was. Ze had alle kleding zonder strijken in de kast gemikt. Stond ik 's avonds zelf die was te strijken.quote:
Zou ze er in trappen als ik een zachte g op zou zetten?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:23 schreef Spees_Eend het volgende:
Wie als zuidoostnederlandse haar naam wil voor een volgende kraamperiode, DM maar![]()
Hmm. Als je er eintovuh de gekstuh bij lalt vast wel!quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:24 schreef Limone het volgende:
[..]
Zou ze er in trappen als ik een zachte g op zou zetten?
Dat was erg fijn idd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:52 schreef Fazzoletti het volgende:
Klinkt als een goede trip Room! Moet toch heerlijk zijn zo weer even 'thuis' en trots O. te laten zien aan iedereen
Gewoon random er doorheen gooien? Dat moet wel lukken!quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:26 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Hmm. Als je er eintovuh de gekstuh bij lalt vast wel!
Groot gelijk! Ze doet misschien moeilijk, maar is altijd lief. Tussen doen en zijn zit een groot verschil.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:27 schreef Take_A_Picture het volgende:
Mijn kraam was zo geweldig dat ik het kraambureau gevraagd had of zij weer kon komen. En mijn wens kwam uit
Tranen met tuiten toen ze wegging, wat was zij lief en wat had ik veel aan haar.
Tjonge, het was gisteren 5 maanden geleden dat mini geboren is. Wat vliegt de tijd toch![]()
Een van de juffies op het kdv vertelde me dat ze mini zo'n dotje vindt, zo'n lief hummeltje. Ik voelde me enorm trots.
M'n schoonmoeder zegt telkens dat ze alleen lief is als ze op schoot zit. En dat is vast een grapje ofzo maar het doet me verdriet. Ze is niet de makkelijkste en kan hard gillen/huilen, maar ze is altijd lief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |