Ach razz, wat sneu. Gek he, dat zo'n ander merk plotseling ineens zo'n reactie kan geven. Ik dacht dat die luiers allemaal wel zo'n beetje van dezelfde materialen gemaakt waren.
En als O. hier net in slaap is gevallen, en nog niet zo lang in het autostoeltje zat, laten wij haar ook slapen hoor. Zolang ze er geen úren in ligt..
Franny, zo'n mutsincident hadden wij van de week ook! Kind piepen, dus kijken in de spiegel, en zien zo'n klein hoopje mens zonder oogjes, haha.
JM thuis! Jeee! Zag wat foto's voorbij komen, wat een lieverd is het!
SQ aan de regeldagen. onthoudt: het gaat over!
Wij zijn weer in het land! Of nou ja, uit NL dus. Was zo fijn om weer even écht thuis te zijn, kaas te smikkelen, de hema leeg te kopen, O te showen en gewoon even uit het dagelijs leven verdwenen te zijn. En ik heb een heel ander kind mee terug genomen. Ineens pakt ze dingen bewust vast en brengt ze die naar haar mond. En slapen als we bij andere mensen zijn? No way, ze wil alles meemaken. Zo lief <3
Ik kijk nu bijna lachend terug op de stress en hectiek die ik in de eerste weken had. Dat het over zou gaan zei iedereen, maar geloofde er niets van, mijn leven was over, leek het wel. Nu hebben we in twee weken 2x1000 km gereisd, geel wat km gelopen, fancy gedineerd op de boot, gelunched in de stad, vele vrienden en familie bezocht, op een kinderverjaardag geweest met bij 10 koters onder de 4. En ik draaide mijn hand er niet voor om

De enige dag dat ze veel huilde was de dag dat we een shoot hadden met Ela

De foto's zijn wel mooi geworden gelukkig, en het was ondanks piepkind heel gezellig
(Maar nu wel moe haha)