abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145731803
Jullie hebben gelijk hoor dat het allemaal goed lijkt te gaan en die weegschaal is natuurlijk geen goeie weging.
Maar voor het eerst dat ik echt twijfel of het wel goed gaat. Zal ook mede komen door het vele werken en hem minder zien. Soort gevoel van ik doe mijn kindje tekort.
Terwijl ik ook wel weet dat dat niet is want hij krijgt bv, aandacht en alles wat hij nodig heeft op KDV of bij papa.
Maar toch...
(Denk altijd maar dat ik onmisbaar ben, iets dat ik al op het werk heb maar dus ook in het mamaschap :') )
  maandag 20 oktober 2014 @ 14:17:48 #27
149959 SQ
snelle trees
pi_145733007
Burdie, het is allemaal nog nieuw en uitproberen he ;) dus inderdaad, een flesje als vervanging van een borst werkt nog niet, weten we dat ook weer :P

Razz, wat zielig van die luier ;(

Mijn baby is erg onrustig. Vaak en veel vreten, driekwart uitspugen en niet willen slapen. Is dat de beruchte regeldag? :D
disclaimer
  maandag 20 oktober 2014 @ 14:51:40 #28
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_145734319
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:17 schreef Stormqueen het volgende:

Mijn baby is erg onrustig. Vaak en veel vreten, driekwart uitspugen en niet willen slapen. Is dat de beruchte regeldag? :D
Die van jou maakt gewoon nu al het 6/7wekensprongetje :7

BlueEyes het klinkt echt alsof het wel goed zit hoor!

De rest moet ik nog teruglezen :')
pi_145735981
Blue :*

Razz wat sneu!

Vannacht heeft Lou voor 't eerst 3,5 uur achter elkaar geslapen O+ Ik werd er zelf helemaal onrustig van.. zelf continu wakker worden, luisteren naar alle geluidjes die ze maakt en bang zijn dat vriend er ook wakker van wordt (maar die slaapt prinsheerlijk overal doorheen)

Oh en ze is al over haar geboortegewicht heen *O*
pi_145738846
Razz, heel sneu zeg! Hopelijk trekt t snel weg. Wij hebben een keer gehad dat I in de auto in de mc een tijdje moest huilen. We waren bijna thuis en dachten dat ze wel honger zou hebben. Dus even tanden op elkaar en snel doorrijden. Zag ik pas toen we aankwamen dat haar mutsje over haar ogen was gezakt en dat ze daarom huilde. Toen voelde ik me zo stom. Het heeft verder geen verband met jouw verhaal, maar moest er even aan denken. :P .

Leuk dat je vroeg naar het kamertje van I. Ben er juist weer beetje mee bezig. Ik laat binnenkort wel foto's zien in betreffend topic!

Blue, herkenbaar! Gelukkig snap je waar je onzekerheid vandaan komt en dat t dus niet echt nodig is je zorgen te maken. :* .

Ik had daarnet zo'n leuk uitje met I. Ze vindt het nu ook echt leuk in de wagen. In het begin was het wennen, omdat ze tot een maand geleden alleen in draagdoek/draagzak had gezeten, maar nu zit ze te gillen van plezier. We hebben in de stad op het plein achter duiven en meeuwen aangezeten, ze vond de fontein in de hofvijver helemaal te gek, ik heb 'in den haag daar woont een graaf..' gezongen bij het beeldje van Jantje en we hebben de dwarrelende herfstbladeren bewonderd. Het wordt echt almaar leuker en leuker. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_145739015
quote:

Vast! :P . Ik probeerde zulke dagen altijd een 'naam' te geven, maar 9 van de 10 x wist ik dat eerlijk gezegd echt niet zeker. Het is gewoon 'zo'n dag" denk ik.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  maandag 20 oktober 2014 @ 16:52:12 #32
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_145739165
quote:
Burdie, het is allemaal nog nieuw en uitproberen he ;) dus inderdaad, een flesje als vervanging van een borst werkt nog niet, weten we dat ook weer :P

Razz, wat zielig van die luier ;(

Zou zomaar kunnen :P!

Franny, heerlijk! Het wordt ook echt steeds leuker O+. Ik heb net verstoppeltje gespeeld met mijn peuter (en S in de draagzak want die wil niet slapen vandaag) O+
pi_145739895
Ach razz, wat sneu. Gek he, dat zo'n ander merk plotseling ineens zo'n reactie kan geven. Ik dacht dat die luiers allemaal wel zo'n beetje van dezelfde materialen gemaakt waren.
En als O. hier net in slaap is gevallen, en nog niet zo lang in het autostoeltje zat, laten wij haar ook slapen hoor. Zolang ze er geen úren in ligt..

Franny, zo'n mutsincident hadden wij van de week ook! Kind piepen, dus kijken in de spiegel, en zien zo'n klein hoopje mens zonder oogjes, haha.

JM thuis! Jeee! Zag wat foto's voorbij komen, wat een lieverd is het!

SQ aan de regeldagen. onthoudt: het gaat over!

Wij zijn weer in het land! Of nou ja, uit NL dus. Was zo fijn om weer even écht thuis te zijn, kaas te smikkelen, de hema leeg te kopen, O te showen en gewoon even uit het dagelijs leven verdwenen te zijn. En ik heb een heel ander kind mee terug genomen. Ineens pakt ze dingen bewust vast en brengt ze die naar haar mond. En slapen als we bij andere mensen zijn? No way, ze wil alles meemaken. Zo lief <3
Ik kijk nu bijna lachend terug op de stress en hectiek die ik in de eerste weken had. Dat het over zou gaan zei iedereen, maar geloofde er niets van, mijn leven was over, leek het wel. Nu hebben we in twee weken 2x1000 km gereisd, geel wat km gelopen, fancy gedineerd op de boot, gelunched in de stad, vele vrienden en familie bezocht, op een kinderverjaardag geweest met bij 10 koters onder de 4. En ik draaide mijn hand er niet voor om *O* De enige dag dat ze veel huilde was de dag dat we een shoot hadden met Ela :') De foto's zijn wel mooi geworden gelukkig, en het was ondanks piepkind heel gezellig :)
(Maar nu wel moe haha)
pi_145739944
Franny en Soesa O+ als ik dat lees heb ik zo'n zin in wat komen gaat! Al is een middag op de bank series kijken met een warme slapende, af en toe pruttelende baby op je buik ook heel fijn. En ze begint te glimlachen!

En het mutsje over de ogen :') gossie. Ik ben ook meteen maar gaan checken of er geen nare labels in haar kleertjes zitten. Vond ik nog zo'n metalen strip in een HEMA-pakje dat ze zeker al vier keer heeft aangehad :@ . Oops.

Room wat ben je een überrelaxede moeder! Je reis klinkt heerlijk O+ Ik hoop dat wij ook die kant op gaan en dat ik straks net zoveel met A. durf te ondernemen. Ik ben nu in m'n hoofd al een tripje bus-stad-HEMA-bus-huis met A. in draagdoek aan het plannen. Voor woensdag :') .

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2014 17:13:19 ]
  maandag 20 oktober 2014 @ 17:30:51 #35
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_145740742
Komt goed Razz! In het begin denk je: hoe moet ik het ooit voor elkaar krijgen om met baby de deur uit te gaan? En al heel snel went dat en merk je dat je helemaal niet zoveel nodig hebt. Je wordt er snel handiger in!
  maandag 20 oktober 2014 @ 17:50:39 #36
149959 SQ
snelle trees
pi_145741492
klinkt als een fijne dag Franny O+

Loutje alweer op gewicht, yay! *O*

En roomsnoes aan de wereldreis-met-baby O+ Fijn dat het allemaal zo lekker liep!

M. heeft net d'r complete darminhoud NAAST d'r luier geleegd :') Geen idee hoe ze dat deed. De luier zat goed om. Misschien al tijd voor een maatje 2 hier. De 50/56 rompers van de HEMA gaan nog maar net dicht :') (ik denk dat ze een lange romp heeft... beentjes zaten op de echometingen altijd al laag Wel lastig, want de volgende maat is 62/68 en dat lijkt me weer wat ruim)
disclaimer
pi_145741622
SQ je hebt ook verlengstukjes voor onder in rompers, little extensions geloof ik dat ze heten. En er zijn vast ook ervaringen hier met verschillende rompers en hoe die vallen.

Ik heb oppas vanavond :) J moet nog 1 avond werken en ik vond meteen een hele avond in m'n up met uk nog een beetje veel.. Dus 2 vriendinnen hier die koken (en troosten, wie is deze wiebelende jankende versie van mezelf en waaaaar heb ik de relaxte moeder die ik zou worden gestopt??)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  maandag 20 oktober 2014 @ 17:55:00 #38
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_145741640
Huh wow, SQ, die 50/56 hema rompers zitten bij Suus echt nog super los! Hoe lang is M in het geheel? Of niet gemeten?
  maandag 20 oktober 2014 @ 18:00:30 #39
149959 SQ
snelle trees
pi_145741816
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 17:55 schreef Spees_Eend het volgende:
Huh wow, SQ, die 50/56 hema rompers zitten bij Suus echt nog super los! Hoe lang is M in het geheel? Of niet gemeten?
volgens de kraam 52 cm. Morgen intake van het consultatiebureau, ik ben benieuwd :')
Het appelpakje is ook al te klein eigenlijk :@
disclaimer
pi_145742046
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 17:09 schreef Razztwizzle het volgende:

Room wat ben je een überrelaxede moeder! Je reis klinkt heerlijk O+ Ik hoop dat wij ook die kant op gaan en dat ik straks net zoveel met A. durf te ondernemen. Ik ben nu in m'n hoofd al een tripje bus-stad-HEMA-bus-huis met A. in draagdoek aan het plannen. Voor woensdag :') .
Ha! Als je me dat twee maanden geleden had verteld.. :D En ik deed er in het begin ook twee dagen over om een uur weg te gaan haha. Nu gaat het wat vlotter :P Straks draai je er vast ook je hand niet meer voor om ;)

SQ, bij de hema hebben ze toch ook gewoon 62, zonder 68 zeg maar? Of is dat alleen met broekjes? Wij zijn hier qua lengte ook snel uit 56 gegroeid. En mijn ej sikke lej pakjes zijn ok vrij kort, maar erg breed. Zitten (nog) niet erg mooi hier.
pi_145742091
R. is bij ons meteen in maat 56 gezet en ik heb gelukkig rompers van die maat. R is dan ook 54 cm. Ik vind de lange mouwen rompers tot nu toe ook waardeloos.

Las in vorig topic de post van SQ over het afscheid van de kraam. Dat hebben wij vanmiddag gehad en ik hield me nog in, maar toen ik haar ging bedanken en ze afscheid ging nemen, ben ik me toch volgeschoten :'( (en nu weer :') ). Ik loop continu te huilen als ik het erover heb. Maar het is goed zo, vandaag de laatste dingen zelf geoefend en gevraagd, maar verder een beetje samen op de bank gezeten en gekletst. Het gaat om het idee van een nieuwe fase, geen continu hulp en vraagbaak om ons heen.

Vannacht waardeloze nacht gehad, krampjes zijn hier volop begonnen. Hij drinkt nu ineens langer aan 1 borst en dus de voedzamere melk, maar ook krampjes. VK en kraam raadde me aan om te blokvoeden. Fopspeen gaan we vannacht doen als hij het weer krijgt en van VSM heb ik druppels. Ik heb geen oog dicht gedaan, hij heeft gekrijst, zo zielig. En pamper nummer 2 vannacht omgedaan omdat hij 's nachts doorlekte. Een week oud en al in maat 2 haha. Alleen 's nachts hoor. Hij is nu in slaap gevallen na een krampaanval op papa zijn buik *;
  maandag 20 oktober 2014 @ 18:08:14 #42
149959 SQ
snelle trees
pi_145742111
Niet die mouwloze 2-pack rompers. Wel die met mouwen, maar die vind ik kut :@ maar anders vinden we wel iets!
disclaimer
  maandag 20 oktober 2014 @ 18:10:21 #43
149959 SQ
snelle trees
pi_145742182
Aw Hilmo, het is ook een bijzondere periode die je afsluit! En wat naar van de krampjes ;(
disclaimer
pi_145742516
Wow SQ dat gaat rap :D Zit je d'r stiekem pokon te voeren?

Hilmo :* Krampjes zijn gemeen, rot, stom! Een fopspeen ja? Hier raadde de kraam dat juist af wegens een ander soort zuigtechniek dan aan de borst als ik het goed begrepen heb. en ik wil zelf ook geen/zo min mogelijk speengebruik
  maandag 20 oktober 2014 @ 18:20:20 #45
149959 SQ
snelle trees
pi_145742540
Als de borstvoeding goed loopt mag het :Y
disclaimer
pi_145742582
Kijk, zo leer je wat :P
pi_145742669
En daarnaast heeft hij de eerste vier/vijf dagen in het ziekenhuis alleen maar de fles gehad (en flesvoeding helaas), en gebruik ik alleen maar tepelhoedjes, dus in dat opzicht is hij al 'verpest' haha en de borstvoeding loopt perfect inderdaad. Normaal niet zo snel voorstander van, maar de VK en kraam zeiden nu van dat kan geen kwaad. Alleen letten op hongersignalen en het mag nooit een voeding vervangen. Dus ik zal het alleen gebruiken na een voeding en ontroostbaar huilen 's nachts en overdag niet of zo min mogelijk.
pi_145743947
SQ, ik vind de rompertjes van de h&m kleiner vallen dan van de hema. Dus wellicht een maat 62 van daar.
  maandag 20 oktober 2014 @ 18:59:19 #49
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_145744063
Herkenbaar hoor, dat gevoel als je kraam weggaat ;(. Sowieso deed ze zoveel, maar ook onze zoon liep met haar weg. De eerste ochtend dat ze niet meer kwam, zat hij uit het raam te kijken waar ze bleef terwijl hij haar naam steeds zei, germ.

Wordt bij CB intake thuis ook gewogen en gemeten eigenlijk? Ik kan het me niet meer herinneren. Wil as donderdag naar het weeguurtje, maar is misschien wat overbodig als ze bij die intake vrijdag thuis ook wegen en meten :+
pi_145744113
Bij ons in ieder geval wegen spees!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')