abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145752143
Mijn kraam was zo geweldig dat ik het kraambureau gevraagd had of zij weer kon komen. En mijn wens kwam uit O+
Tranen met tuiten toen ze wegging, wat was zij lief en wat had ik veel aan haar.

Tjonge, het was gisteren 5 maanden geleden dat mini geboren is. Wat vliegt de tijd toch :o

Een van de juffies op het kdv vertelde me dat ze mini zo'n dotje vindt, zo'n lief hummeltje. Ik voelde me enorm trots.
M'n schoonmoeder zegt telkens dat ze alleen lief is als ze op schoot zit. En dat is vast een grapje ofzo maar het doet me verdriet. Ze is niet de makkelijkste en kan hard gillen/huilen, maar ze is altijd lief.
Tralalalaaa
pi_145752180
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:52 schreef Fazzoletti het volgende:
Klinkt als een goede trip Room! Moet toch heerlijk zijn zo weer even 'thuis' en trots O. te laten zien aan iedereen
Dat was erg fijn idd.
Was wel n emotioneel tripje hoor. Heb aardig wat traantjes gelaten. De vorige keer was een soort afscheid van het leven daar zonder kind. En nu was ze er gewoon.
Allerlei fijne plekjes bezocht, en langs het graf van mn ouders geweest. Heel raar om er met een (mijn!) baby te zijn. Maar ook heel fijn. En met elke stap die ik zet word ik meer bewust van het feit dat het toch heel wat is, een kindje hebben.

En terwijl ik dit schrijf heeft ze zichzelf in slaap geduimd <3
Klein vrouwke <3
pi_145752210
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:26 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Hmm. Als je er eintovuh de gekstuh bij lalt vast wel!
Gewoon random er doorheen gooien? Dat moet wel lukken! ^O^
pi_145752422
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:27 schreef Take_A_Picture het volgende:
Mijn kraam was zo geweldig dat ik het kraambureau gevraagd had of zij weer kon komen. En mijn wens kwam uit O+
Tranen met tuiten toen ze wegging, wat was zij lief en wat had ik veel aan haar.

Tjonge, het was gisteren 5 maanden geleden dat mini geboren is. Wat vliegt de tijd toch :o

Een van de juffies op het kdv vertelde me dat ze mini zo'n dotje vindt, zo'n lief hummeltje. Ik voelde me enorm trots.
M'n schoonmoeder zegt telkens dat ze alleen lief is als ze op schoot zit. En dat is vast een grapje ofzo maar het doet me verdriet. Ze is niet de makkelijkste en kan hard gillen/huilen, maar ze is altijd lief.
Groot gelijk! Ze doet misschien moeilijk, maar is altijd lief. Tussen doen en zijn zit een groot verschil.
Vroeg sm ook vandaag, of O lief was geweest op reis. T kind is nog geen 3 maanden zeg. Ze is altijd lief, al huilt ze soms.
pi_145752969
Dat vind ik ook altijd zo'n kloterige opmerking: ja je bent lief als je slaapt.

:{w

saar kan harder krijsen dan t luchtalarm, en soms is niks goed maar ze is altijd lief!
S. 2014
J. 2016
pi_145753565
Nou dat inderdaad. En ze vergeet dat t bij maxi een onwijs gehannes was met voedingen geven. Dat gaat bij mini wel makkelijker. Maarja geen kind is hetzelfde en nu is maxi echt een relaxed kind enzo. Maar als baby was het niet altijd zo makkelijk.

Nouja hoe dan ook, omdat mini zo kan huilen voel ik me een soortvan bezwaard als iemand moet oppassen en ben ik bang dat ze haar niet leuk/lief vinden, terwijl ze echt zoooo'n schatje is.
En dan zo'n semi-grapje van, ja als ze op schoot zit is ze lief... Raakt me echt diep ofzo. Kan het niet zo goed uitleggen. Want als je dan vraagt of ze lief is geweest dan blijft het even stil. Meh.
Tralalalaaa
pi_145753827
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:50 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nou dat inderdaad. En ze vergeet dat t bij maxi een onwijs gehannes was met voedingen geven. Dat gaat bij mini wel makkelijker. Maarja geen kind is hetzelfde en nu is maxi echt een relaxed kind enzo. Maar als baby was het niet altijd zo makkelijk.

Nouja hoe dan ook, omdat mini zo kan huilen voel ik me een soortvan bezwaard als iemand moet oppassen en ben ik bang dat ze haar niet leuk/lief vinden, terwijl ze echt zoooo'n schatje is.
En dan zo'n semi-grapje van, ja als ze op schoot zit is ze lief... Raakt me echt diep ofzo. Kan het niet zo goed uitleggen. Want als je dan vraagt of ze lief is geweest dan blijft het even stil. Meh.
Jammer dat je niet in de.buurt woont want ze mocht zo komen hoor :)
kinderen huilen... en ja soms doen je oren zeer en zou je wensen dat er n mute knop op zat, maar zeker bij die kleintjes is het wel 1 vd weinige manieren om duidelijk te maken dat er iets niet tof is!
S. 2014
J. 2016
pi_145754023
Daarbij, alsof 'lief zijn' zo belangrijk is :?

Wees maar jezelf. Soms vrolijk. Soms boos. Soms moe. Soms verveeld. Soms geïnteresseerd. Soms chagrijnig. Soms uitgelaten. Net als een volwassen mens.

Lief is zo overrated. En vaak alleen verwacht van meisjes, trouwens. Maar dat is een andere discussie.
pi_145754174
quote:
16s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:59 schreef Razztwizzle het volgende:

Wees maar jezelf. Soms vrolijk. Soms boos. Soms moe. Soms verveeld. Soms geïnteresseerd. Soms chagrijnig. Soms uitgelaten. Net als een volwassen mens.

Lief is zo overrated. En vaak alleen verwacht van meisjes, trouwens. Maar dat is een andere discussie.
Nee, precies! Lief is maar saai! :6
pi_145754470
quote:
16s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:59 schreef Razztwizzle het volgende:

amen!

en idd die laatste opmerking... jongens mogen stoer en eigenwijs en rauw zijn terwijl meiden dan al snel druk en ongehoorzaam zijn of n 'rauwdauwer:
S. 2014
J. 2016
pi_145754485
Ja, daar heb ik ook een allergie voor. Of dat van een kind verwacht wordt dat het allerlei dingen wel op commando doet: 'En, ga je nog lachen naar me?' Alsof het de hele dag door allemaal trucjes moet laten zien om iedereen te 'pleasen'.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_145754608
Ik vind het daarom ook zo grappig dat I.solde echt heel niet 'ladylike' hard kan schreeuwen, en dan ook met een beetje lage stem. Dus niet kirren van plezier maar echt zo'n grommend geluid.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_145754853
echt :r dat meisjes alleen maar lief moeten zijn en jongens stoer.

Ik weiger echt om F 'stoere' (mini-volwassen) kleertjes aan te trekken; hij is een baby :{w
pi_145755093
Ooh ik krijg de kriebels van schattige zoete babypakjes sinds hij 2 weken oud is :D
pi_145755109
Ik erger me ook erg aan dat van tevoren bepaalde mannelijke of vrouwelijke, of stoere of lieve.
Zo houd ik van de hema, maar waarom een groen broekje nou een jongensbroek is? Of ee grijs-wit truitje met een wolk ook? Stom gedoe.
Of wantjes met een pinguin voor meisjes?

Om over het Lief!-merk maar niet te spreken. En das nog duur ook :6
pi_145755443
Ik ben gek op de (zachte gevoerde) spijkerbroekjes voor Saar, die zachte babypakjes gebruik ik alleen nog als pyama :@

en ik koop gerust een batmantrui voor saar hoor, Net zo makkelijk als n hello shitty jurkje :P

de kliko in met geslachts specifieke kleding
S. 2014
J. 2016
pi_145755465
Haha ach Lief! heeft wel leuke dingetjes maar veel ervan heb ik niet. Sowieso geen kleding waar het megagroot op staat.

Mini kan ook echt megahard gillen, ook ineens een gil eruit gooien, je voelt je oren dan gewoon pijn doen :')
Ik zei tegen schoonmoeder dat dat gewoon bij haar hoort, dat doet ze nou eenmaal, waarop zij antwoordde: dat is niet normaal, dat hoort bij geen enkel kind.

Echt, wtf :')
Tralalalaaa
  maandag 20 oktober 2014 @ 22:27:58 #93
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_145755659
Oh ik vind het leuk hoor, om mijn meisje echt als meisje te kleden. En mijn zoon als jongen. Al betekent dat voor mij niet per se roze vs. blauw.

Lief en stoer vind ik ook onzin.
pi_145755678
De babypakjes worden hier ook gebruikt als pyjamaatjes. Maar zal blij zijn als hij er uit gegroeid is over een maandje.
Ik vind gewone pyjamaatjes namelijk zo leuk O+

Ooh en Lief-kleding valt klein, is misschien duur, maar zit wel mooi bij mijn jochie.
Net als Hema spijkerbroekjes, lekker zacht en geen gevoel dat hij ren Volendammer broek aanheeft waar nog 10 in kunnen wonen :')
pi_145756173
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 22:18 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik erger me ook erg aan dat van tevoren bepaalde mannelijke of vrouwelijke, of stoere of lieve.
Zo houd ik van de hema, maar waarom een groen broekje nou een jongensbroek is? Of ee grijs-wit truitje met een wolk ook? Stom gedoe.
Of wantjes met een pinguin voor meisjes?

Om over het Lief!-merk maar niet te spreken. En das nog duur ook :6
dat truitje staat mijn zoon dus wel prachtig :+ En L. van Chanty ook :D

ik koop ook regelmatig dingen uit de 'meisjes' collectie :o
pi_145756510
ik zoek nog n stoere spijkertuinbroek zonder embleem van n auto/motor/bloem/hartje, met n paar gympjes vind ik dat heel tof maar kan t niet vindem.
S. 2014
J. 2016
pi_145757288
Loj & Davinia, in het zkh gesproken met medisch maatschappelijk werk, maar dat is vanuit thuis lastig vrees ik. Maar we moeten absoluut nog aan de slag met het verwerken, en liefst onder begeleiding. Hoop daar een dezer dagen met de ha over te overleggen, zij kent mij en mijn bagage goed.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_145757668
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 22:37 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

dat truitje staat mijn zoon dus wel prachtig :+ En L. van Chanty ook :D

ik koop ook regelmatig dingen uit de 'meisjes' collectie :o
Mijn dochter staat ie ook mooi. Unisexdingetje wmb ;)
pi_145764560
Van huilende baby om 1:45 (honger! kramp! honger! kramp! luier! mama!) naar huilende mama om 4:15.

Want: Slaapt ze na twee uur eindelijk in de draagdoek, realiseer ik me dat het alweer bijna tijd zal zijn voor een volgende voeding.

*Jank*
pi_145764709
:* Razz!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')