Let je wel goed op je zelf? Heb je hulp om de vroeggeboorte te kunnen verwerken?quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:54 schreef JufMariska het volgende:
SQ je hebt ook verlengstukjes voor onder in rompers, little extensions geloof ik dat ze heten. En er zijn vast ook ervaringen hier met verschillende rompers en hoe die vallen.
Ik heb oppas vanavondJ moet nog 1 avond werken en ik vond meteen een hele avond in m'n up met uk nog een beetje veel.. Dus 2 vriendinnen hier die koken (en troosten, wie is deze wiebelende jankende versie van mezelf en waaaaar heb ik de relaxte moeder die ik zou worden gestopt??)
Dééd ze maar het huishouden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:28 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik vond het beide keren eigenlijk wel fijn dat de kraam wegging. Ik hou niet zo van mijn huishouden uit handen geven aan andere mensen.
De onze poetste zelfs de stopcontacten! En dan hoorde ik in de keuken: 'squeek squeek!.... Was ze de wasmachine van binnen en buiten aan het poetsenquote:
Ja, dan zou ik ook wel huilen als ze wegging!quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:17 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
De onze poetste zelfs de stopcontacten! En dan hoorde ik in de keuken: 'squeek squeek!.... Was ze de wasmachine van binnen en buiten aan het poetsen
Ja ook dat. Ze deed het bij mij met de Franse slag. Ik heb jankend de kasten leeg staan trekken op de derde dag dat ze er was. Ze had alle kleding zonder strijken in de kast gemikt. Stond ik 's avonds zelf die was te strijken.quote:
Zou ze er in trappen als ik een zachte g op zou zetten?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:23 schreef Spees_Eend het volgende:
Wie als zuidoostnederlandse haar naam wil voor een volgende kraamperiode, DM maar![]()
Hmm. Als je er eintovuh de gekstuh bij lalt vast wel!quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:24 schreef Limone het volgende:
[..]
Zou ze er in trappen als ik een zachte g op zou zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |