abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 oktober 2014 @ 19:02:20 #51
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_145744190
Bij ons wordt er niet meer gewogen.. Ivm teveel verschillende weegschalen voor betrouwbaarheid gegevens
pi_145744505
Hier ook niet gewogen bij de intake thuis.
pi_145744635
Prenatal rompers zijn wel oke.
Ik vind Hema rompers eigenlijk niet heel fijn zitten bij mijn jochie.
de hals is zo ruim.
Heb nu een aantal biokatoen ( :') ) rompers van Zeeman, lange mouw stretch, erg fijn!
En bambino van Kruidvat, deze week in de aanbieding, ook prettig.

CB heeft gewogen, eerste lengtemeting pas op buro zelf bij 4 weken.
pi_145744730
Hmz, ik hoop dat ze wegen... (Donderdag hier)
Want ik wil eigenlijk Js ook ff wegen.
Ik heb echt een supermakkelijke baby, maar hij meldt zich niet voor voedingen en slaapt zo 4 uur achter elkaar..

Maargoed weeguurtje is morgen en ben dan alleen met twee kids. Oja en het ging stormen ;)
  maandag 20 oktober 2014 @ 19:15:38 #55
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_145744831
Dan zou ik een weekje wachten loj ;) tenzij je je zorgen maakt natuurlijk. Als het overal anders is dan gaan we gewoon donderdag. Dreumes is dan op kdv en mijn vriend is vrij. Dus zo'n onderneming is het ook weer niet.
pi_145744849
Stormen?
waar?
  maandag 20 oktober 2014 @ 19:17:14 #57
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_145744918
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 17:54 schreef JufMariska het volgende:
SQ je hebt ook verlengstukjes voor onder in rompers, little extensions geloof ik dat ze heten. En er zijn vast ook ervaringen hier met verschillende rompers en hoe die vallen.

Ik heb oppas vanavond :) J moet nog 1 avond werken en ik vond meteen een hele avond in m'n up met uk nog een beetje veel.. Dus 2 vriendinnen hier die koken (en troosten, wie is deze wiebelende jankende versie van mezelf en waaaaar heb ik de relaxte moeder die ik zou worden gestopt??)
Let je wel goed op je zelf? Heb je hulp om de vroeggeboorte te kunnen verwerken?
:*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_145745048
hier ook niet gewogen bij intake, wil morgen eigenlijk ff naar t weeguurtje ( is om de hoek). want mn spekkie gaat langzaam naar 62... :X

vandaag een tof vest gekocht O+

kan ze mooi aan als we naar Blijdorp gaan donderdag.
S. 2014
J. 2016
pi_145746601
Zeker een leuk vest GM! En Blijdorp is leuk!!!

Vanaf morgenmiddag kan het gaan stormen BE, tenminste volgens het weerbericht..

JM, wat davinia ook zegt he, let goed op jezelf... T is niet niets wat er is gebeurd.

Dat is wel fijn Spees, zou dan ook ff naar het weeguurtje gaan.
Ik hoef me op zich ook geen zorgen te maken (goede plas/poepluiers) maar ben een beetje onzeker geloof ik. Had nu toevallig een groene poepluier, hij meldt zich niet en drinkt slordiger..
:') ik heb geloof ik nog een beetje last van hormonen :@
pi_145748490
Echt, zo leuk om te lezen over jullie mini baby's O+ Dat voelt dan al als zo lang geleden... Maar nu zit er al zo'n eigen persoonlijkheid in hem, zo nieuwsgierig naar de wereld en zo open O+ Ik had eigenlijk niet kunnen voorstellen dat ik het moeder zijn zo leuk zou vinden :)

Soms grap ik tegen hem dat m'n lippen nog eens afslijten van alle kusjes die ik hem geef :+
pi_145748623
Ik vond het beide keren eigenlijk wel fijn dat de kraam wegging. Ik hou niet zo van mijn huishouden uit handen geven aan andere mensen. :@

Franny wat een heerlijke dag heb je gehad met I. O+

Room knao dat je zo'n halve wereldreis met kind hebt gedaan! Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad hier!

JM :* wat hormonen allemaal met je doen hè. En je hebt ook nogal wat meegemaakt de afgelopen weken.

Razz wat sneu dat je mini niet tegen de luiers kon. ;(
pi_145748648
Oh Spees, kan me zo goed voorstellen van je zoontje dan zo. Ik moest om jouw tekst al (weer) huilen. Zo incontinent, niet best. :X

Leuk vest GM!! :)

Vrijdag hebben wij eerste thuisgesprek van CB. Die persoon wordt dan ook je eigen contactpersoon begreep ik? Ik heb er totaal geen verstand van, ben benieuwd hoe en wat.

We hebben trouwens het gratis C1000 pakket opgehaald. Niet zoveel geweldigs trouwens, vooral huishoudelijke dingetjes. Bij onze AH wel een geweldig pakketje, echt leuk speelgoed (Woezel en pip) en slofjes.

Poeh, in het ziekenhuisverslag las de VK vandaag (ze was op afrondingsgesprek thuis) dat ik een subtotaal had? Qua uitscheuren. Ze vroeg of ik wel kon poepen. Ik zo, ik had 1 diepere hechting en 4 kleinere, maar daarover heb ik niets gehoord :o En ik ben al meerdere keren zonder problemen naar de wc geweest en de kraam en VK hadden ook niets gezien bij me. Zo stonden er meer fouten in het verslag, dus maar aankaarten als ik daar kom over 5 weken.
pi_145748952
Ik vond het helemaal prima dat de kraam wegging. Ik ben erg van het zelluf willen doen. En ik kon ook niet zo goed tegen het geklets de hele dag.

Room, wat leuk dat het allemaal zo goed ging!!

Blue, volgens mij gaat het vooral in de kustprovincies hard waaien. Ik vond het hier gisteravond ook al behoorlijk tekeer gaan.

Wat gek van dat verslag, Hilmo? Slordig.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_145749337
Wat slordig zeg Hilmo!

Ik vond t ook prima dat de kraam wegging. Toch het gevoel dat ik m'n huis weer terug had... Ik mis alleen de lekkere fruithapjes ;)
pi_145749924
Hilmo, wat slecht van je bevalverslag. Ik zou het ook even navragen inderdaad.
pi_145750068
Klinkt als een goede trip Room! Moet toch heerlijk zijn zo weer even 'thuis' en trots O. te laten zien aan iedereen :)

Razz, wat sneu van die luiers :{ Snel weggooien :( Is haar huidje wel al weer bijgetrokken nu?

En vertrek van de kraam.... ik vond het wel jammer eigenlijk, hou er wel van om goed verzorgd te worden :+ Maar op een of andere manier waren we er ook wel klaar voor om het zelf te gaan doen :)

Slordig van het verslag Hilmo :{
pi_145751147
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:28 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik vond het beide keren eigenlijk wel fijn dat de kraam wegging. Ik hou niet zo van mijn huishouden uit handen geven aan andere mensen. :@

Dééd ze maar het huishouden. :@
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:17:56 #68
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_145751585
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:11 schreef Limone het volgende:

[..]

De onze poetste zelfs de stopcontacten! En dan hoorde ik in de keuken: 'squeek squeek!.... Was ze de wasmachine van binnen en buiten aan het poetsen O+
pi_145751654
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:17 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

De onze poetste zelfs de stopcontacten! En dan hoorde ik in de keuken: 'squeek squeek!.... Was ze de wasmachine van binnen en buiten aan het poetsen O+
Ja, dan zou ik ook wel huilen als ze wegging! :P
pi_145751768
Mijn kraam wilde met alle liefde de was doen, wilde ik echt niet! (verhaal van Nikki stond me bij)
De ene keer dat ze de witte was had gedaan had ze alles erna in de droger gedaan.
Kon ik nieuwe hoeslakens kopen :')
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:20:41 #71
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_145751776
:o! Als mijn kraam dat had gedaan hadden we haar nooit weggestuurd :'). Als ze ging stofzuigen kwam ze niet eens onder de bank...
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:23:11 #72
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_145751911
Wie als zuidoostnederlandse haar naam wil voor een volgende kraamperiode, DM maar :+ :P
pi_145751963
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:11 schreef Limone het volgende:

[..]

Ja ook dat. Ze deed het bij mij met de Franse slag. Ik heb jankend de kasten leeg staan trekken op de derde dag dat ze er was. Ze had alle kleding zonder strijken in de kast gemikt. Stond ik 's avonds zelf die was te strijken. :(

En nee, ik kon het echt niet loslaten. :@
pi_145751975
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:23 schreef Spees_Eend het volgende:
Wie als zuidoostnederlandse haar naam wil voor een volgende kraamperiode, DM maar :+ :P
Zou ze er in trappen als ik een zachte g op zou zetten?
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:26:20 #75
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_145752086
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:24 schreef Limone het volgende:

[..]

Zou ze er in trappen als ik een zachte g op zou zetten?
Hmm. Als je er eintovuh de gekstuh bij lalt vast wel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')