Daar heb je nog altijd helemaal gelijk in. Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat de kans dat het jou kan overkomen, onder normale condities, net zo groot is als de kans dat het de ander overkomt. En gelukkig maar is die kans nog steeds ontzettend klein.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Volgens mij heb je meer kans om te overlijden in een auto ongeluk op weg naar een loopwedstrijd, dan tijdens een loopwedstrijd.
En die sterfgevallen komen vaker voor bij kortere wedstrijden.
Mijn voet ook, erop staan doet pijn. Was na de HM van vorige week ook al, en afgelopen week werd het minder en kon het weer belasten. Vandaag voelde ik het opeens weer na 7km.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een (welverdiende) goede nacht toegewenst allemaal!
quote:Op maandag 20 oktober 2014 07:08 schreef Cynic het volgende:
Twee doden tijdens het Amsterdam Dance Event, da's pas gevaarlijk!
SPOILER: dat valt me niks tegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Mooie vlakke racequote:Op maandag 20 oktober 2014 07:56 schreef TMan het volgende:
Nu mét log: https://www.endomondo.com/workouts/426910183
Supertevreden, idd geen verval![]()
Ook nog hulde aan alle andere helden!
ik ook qua lopen maar kon de verleiding toch niet weerstaan en ik moet zeggen dat het lekker ging, 5km in een rustig tempo met de hondquote:
Niks mis met semi-actief herstel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 08:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ook qua lopen maar kon de verleiding toch niet weerstaan en ik moet zeggen dat het lekker ging
toch niet die vrouw die de hele tijd in jouw slipstream heeft gelopen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 08:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
ondanks mijn teleurstelling gister had de Marathon toch een Nederlands tintje..... Nederlandse overwinning bij de dames!
nee, Klaartje van Schie, een jongedame van oorsprong uit Deventer maar "fresh import"quote:Op maandag 20 oktober 2014 08:11 schreef Guard het volgende:
[..]
toch niet die vrouw die de hele tijd in jouw slipstream heeft gelopen?
Dan is 42 km best verquote:Op maandag 20 oktober 2014 08:27 schreef La_Tramposa het volgende:
maar voor hetzelfde geld heb je 42km lang volle wind tegen..
Ja, zeker omdat er maar 90 mensen meededen vorig jaar dus de kans dat je achter iemand kan schuilen is ook niet grootquote:
Deze is er ook 2 keer per jaar:quote:Op maandag 20 oktober 2014 08:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Voor mij wordt 8 trappen af vanuit mijn huis de grootste sportieve prestatie van vandaag.. ik ga maar een kwartier eerder van huis denk ik. Hoewel ik mentaal alweer reikhalzend uitkijk naar het volgende loopje, zouden mijn benen er nu echt nog niet aan moeten denken. Het is gelukkig wel 'goede spierpijn', puur de quads, geen gekke peesplaten of pijntjes in gewrichten.
http://www.scheveningenzandvoort.nl/
Dit lijkt me trouwens ook een mooie, al heb ik geen idee hoe zwaar dat is. Strand kan wel vlak zijn maar voor hetzelfde geld heb je 42km lang volle wind tegen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |