Uitzendschemaquote:Het bod van naar verluidt 20 miljoen euro per jaar was genoeg: de NOS mag ook de komende drie seizoenen de samenvattingen van de Eredivisie uitzenden. De keerzijde is dat na volgend seizoen hoogstwaarschijnlijk afscheid genomen wordt van de Champions League.
Er waren drie partijen in de race om de uitzendrechten van de Eredivisie-samenvattingen (die verkocht werden door Eredivisie Media & Marketing): NOS, RTL en SBS. Vorige maand schreef NRC dat het bod van de NOS, dat de rechten nu ook bezit, ongeveer het dubbele was van wat de twee commerciële omroepen op tafel wilden leggen. Volgens betrokkenen haakte RTL daarom eind februari al af.
De live-wedstrijden worden uitgezonden door betaalzender FOX Sports Eredivisie. Bij de rechten die de NOS vandaag vergaard heeft, hoort ook het live verslag mogen doen voor de radio, traditioneel bij Langs de Lijn.
De aankoop heeft een keerzijde, liet algemeen directeur van de NOS Jan de Jong vanmiddag in Radio 1-programma De Nieuws BV weten. Als de uitzendrechten voor de Champions League na het seizoen 2014/2015 verlopen, kan de NOS niet meer meebieden, zei hij. Dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat FOX die dan in handen krijgt.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-drie-jaar-bij-nos/
hehehequote:Op zondag 19 oktober 2014 19:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Had 10 ingezet op M'Bia geel en je raad het al.
quote:
Hierna werd Van Gobbel gekquote:
Is niemand omgekomen bij een stadionbrandje, nogal een verschilquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:34 schreef Caland het volgende:
Er zit wat vuur in het spel van de Groningers.
Drizzt had zo'n opmerking over Twente niet kunnen waarderen.
Mad?quote:
Gewoon niet doen als speler van FC Gronignen, ook dit niet bijvoorbeeld.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:35 schreef DNP-Old het volgende:
Het is ook wel in- en intriest om zoiets te gaan doen als je met hangen en wurgen op 1-1 staat tegen Excelsior in eigen huis. Geen wonder dat Van der Velden geen fans heeft.
Hahahahaquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon niet doen als speler van FC Gronignen, ook dit niet bijvoorbeeld.
Die spelen alsof ze zo snel mogelijk terug willen naar de Jupiler League.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Dordt is wel de ultieme ploeg om vertrouwen te tanken voor als je even matig draait
Horen toch ook gewoon niet in de eredivisie en gaan ook geen gekke dingen doen om er wel in te blijven.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die spelen alsof ze zo snel mogelijk terug willen naar de Jupiler League.
Marco Boogers boeit het vrij weinig, als ze maar 4-3-3 'Hollandse school' spelen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die spelen alsof ze zo snel mogelijk terug willen naar de Jupiler League.
Dat is ook wel het beste, als je anders alsnog degradeert heb je gelijk grote financiële problemen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Horen toch ook gewoon niet in de eredivisie en gaan ook geen gekke dingen doen om er wel in te blijven.
Wiljan Vloetquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, liever zulke clubjes dan dat je met betonvoetbal de Eredivisie ingaat.
Richard Roelofsen vindt dit niet leuk.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, liever zulke clubjes dan dat je met betonvoetbal de Eredivisie ingaat.
Je hoort zelf niet thuis in de eredivisiequote:Op zondag 19 oktober 2014 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dord hoort niet thuis in de eredivisie. Verreweg de minst eredivisiewaardige club die er speelt.
Beetje ala RBC in 2001, dat was de laatste compleet niet eredivisiewaardige naam + club die in de eredivisie speelde.
VVV.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dord hoort niet thuis in de eredivisie. Verreweg de minst eredivisiewaardige club die er speelt.
Beetje ala RBC in 2001, dat was de laatste compleet niet eredivisiewaardige naam + club die in de eredivisie speelde.
Ach. Heracles zit ook nog steeds in de eredivisie. Dus het kan opzich wel.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
RBC deed het wel beter dan VVV.quote:
Dat was me een ernstige hel toen Ulderink ontslagen werd.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Richard Roelofsen vindt dit niet leuk.
Slechtste voetbal wat ik ooit heb gezienquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was me een ernstige hel toen Ulderink ontslagen werd.
Verkoper eerder.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:45 schreef Mani89 het volgende:
Rob Alfen lijkt me meer een automonteur ofzo.
Als je heel debiel bent wordt je daar heel dicht bij het veld gezetquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:48 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een idioten daar in het publiek.
Bruno van Persie.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Andrade had af moeten leggen op Sahar en dan had het 2-2 gestaan.
Verkapte reclame zoals Pin0 dat doet.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, tijd om het weekendoverzicht op de sportsite te gooien
Gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook.
Zou me niks verbazen als Te Vrede weer een basisplaats verovert.
Gek is dat ja. Hoe dichter bij het veld hoe meer debiel ze worden.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als je heel debiel bent wordt je daar heel dicht bij het veld gezet
Mooi toch. Beter dan hoe dichter bij het veld hoe meer lege plekken.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gek is dat ja. Hoe dichter bij het veld hoe meer debiel ze worden.
Als Feyenoord maar verliestquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Cambuur staat boven jullei!!!!!!!!1!!!!!
Wat is daar de algehele functie van? Zodat FC Twente Feyenoord voor blijft, wat niet gaat gebeuren?quote:
Dat was ook het eerste dat ik dacht toen ik hem daar zag staan.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:54 schreef Caland het volgende:
Een nabestaande is afgereisd naar de rampplek van de MH17. Met een cameraploeg.
aandachtshoer alert.
NAC heeft het altijd al van RBC-kliekjes moeten hebben. Nu ze de Roosendaalse kweekvijver kwijt zijn, zie je al binnen een paar seizoenen wat er van overblijft.quote:
Nooit meer een Pierre van Hooijdonk voor ze in de spitsquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:05 schreef Fargo het volgende:
[..]
NAC heeft het altijd al van RBC-kliekjes moeten hebben. Nu ze de Roosendaalse kweekvijver kwijt zijn, zie je al binnen een paar seizoenen wat er van overblijft.
Jawel hoor.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:35 schreef DNP-Old het volgende:
Het is ook wel in- en intriest om zoiets te gaan doen als je met hangen en wurgen op 1-1 staat tegen Excelsior in eigen huis. Geen wonder dat Van der Velden geen fans heeft.
Hoogtepunt van het weekend.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:28 schreef Caland het volgende:
Ik ben benieuwd wat Johannes van Van der Velden vond vanmiddag.
Dat is toch gewoon logisch.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:10 schreef Fargo het volgende:
Ze waren er na het faillissement als de kippen bij om onze jeugdspelertjes over te nemen.
Nee. Hebben van 2007 tot 2013 5 jaar Eredivisie gespeeld. Nooit laatste geworden en altijd meer dan 25 punten. En qua historie heeft VVV ook wel wat meer te bieden dan clubs als Dordrecht en RBC. In 1959 de KNVB-beker gewonnen, 3e in 1961 en in 1987 en 1988 ook nog 2x 5e. Verder zegt de naam Honda wel genoeg.quote:
Ah je komt dus uit Venlo.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:30 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Nee. Hebben van 2007 tot 2013 5 jaar Eredivisie gespeeld. Nooit laatste geworden en altijd meer dan 25 punten. En qua historie heeft VVV ook wel wat meer te bieden dan clubs als Dordrecht en RBC. In 1959 de KNVB-beker gewonnen, 3e in 1961 en in 1987 en 1988 ook nog 2x 5e. Verder zegt de naam Honda wel genoeg.
Woon er wel in de buurt ja. Weet je dat ook weer. Maar goed, ik praat graag over het verleden, want de laatste jaren is het om te janken zo slecht. De enige fatsoenlijke speler die nog over is, staat in het doel.quote:
Wat had je dan gedacht? Dat die jeugdspelers bij de lokale tafeltennisclub zouden gaan?quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:10 schreef Fargo het volgende:
Ze waren er na het faillissement als de kippen bij om onze jeugdspelertjes over te nemen. Wat een verschrikkelijke (zelfverklaarde volks)club is het toch ook.
Laat ik het er maar op houden dat het gewoon vreemd voelt dat als jouw club failliet gaat, een andere club (met nog veel grotere schulden) als een ware lijkenpikker jouw spullen op komt halen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat had je dan gedacht? Dat die jeugdspelers bij de lokale tafeltennisclub zouden gaan?
Ik ben een trotse Brabanderquote:
Sterktequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben een trotse Brabander
Cillissen is een wiskundige. Die had het allang uitgemeten.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze laten die Turuc ook gewoon schieten he![]()
het grootste deel had de wedstrijd geboycot.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alle supporters van de Egels in beeld genomen
Zegt een psv'erquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alle supporters van de Egels in beeld genomen
Haha je bent mad.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zegt een psv'er
famous for not traveling
tegen de grieken 1 ringetje vol
hoe gaat het met jullie in de EL eigenlijk?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zegt een psv'er
famous for not traveling
Hoeveel mensen zaten er eigenlijk bij de Europese wedstrijd van Twente afgelopen week?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zegt een psv'er
famous for not traveling
Er zaten meer Twente supporters in Griekenland hun vakantie te houden dan dat er Psv-supporters met hun team meereisde.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hoe gaat het met jullie in de EL eigenlijk?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hoe gaat het met jullie in de EL eigenlijk?
We zijn er allang uit man, kijken jullie überhaupt voetbal of wat?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zaten er eigenlijk bij de Europese wedstrijd van Twente afgelopen week?
Ik was anders ook gewoon in de speelstad donderdag.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er zaten meer Twente supporters op Griekenland hun vakantie te houden dan dat er Psv-supporters met hun team meereisde.
Nee, in Brabant hebben we geen TV's dus dan zouden we naar het stadion moeten.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
[..]
We zijn er allang uit man, kijken jullie überhaupt voetbal of wat?
weet je de naam van de club nog?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
[..]
We zijn er allang uit man, kijken jullie überhaupt voetbal of wat?
qarabagquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
weet je de naam van de club nog?
Qarabag, die kunnen ballen johquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
weet je de naam van de club nog?
Niet in Griekenland dus :$quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was anders ook gewoon in de speelstad donderdag.
twitter:VoetbalUltras twitterde op donderdag 23-10-2014 om 21:27:20Triest en een mooi beeld tegelijkertijd. Uitverkocht uitvak en een lege 2e ring... #psvpan http://t.co/9nKxaJ4IPv reageer retweet
De Witte Chinees tegensprekenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
terechte penalty.
mensen die dit geen penalty vinden
Voor een club als PSV reizen ze wel af natuurlijk. Als ze tegen die Tukkerclub hadden gemoeten waren ze wel thuisgebleven.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:48 schreef Ties02 het volgende:
twitter:VoetbalUltras twitterde op donderdag 23-10-2014 om 21:27:20Triest en een mooi beeld tegelijkertijd. Uitverkocht uitvak en een lege 2e ring... #psvpan http://t.co/9nKxaJ4IPv reageer retweet
Denk het niet, wij hebben een wat vriendelijker uitvak, zonder al die netten en palen enzoquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Voor een club als PSV reizen ze wel af natuurlijk. Als ze tegen die Tukkerclub hadden gemoeten waren ze wel thuisgebleven.
Je zit er wel erg mee. Het lijkt wel of je jelly bent dat wel PSV iets voorstelt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:48 schreef Ties02 het volgende:
Oja, dat geeft de club een stuk meer status inderdaad.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:50 schreef Ties02 het volgende:
Denk het niet, wij hebben een wat vriendelijker uitvak, zonder al die netten en palen enzo
Nee vind het gewoon treurig voor een club met zo'n groot achterlandquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je zit er wel erg mee. Het lijkt wel of je jelly bent dat wel PSV iets voorstelt.
Status heb ik het helemaal niet overquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oja, dat geeft de club een stuk meer status inderdaad.
Dat is nu juist het probleemquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Status heb ik het helemaal niet over
Ik denk dat de chef sport hem wel even op de vingers tiktquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
HET IS VEJINOVIC
Niet VEINOVIC
Godverdomme zeg.
De zwarte chinees.quote:
Dit boeit echt niemandquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:55 schreef GGMM het volgende:
Ik had hem op pauze gezet omdat ik ging douchen. Ik kijk hem nu dus pas vanaf het begin.
Goal Ajax
Echt niemand boeit dit.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:55 schreef GGMM het volgende:
Ik had hem op pauze gezet omdat ik ging douchen. Ik kijk hem nu dus pas vanaf het begin.
Goal Ajax
Het wordt 3-1quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:55 schreef GGMM het volgende:
Goal Ajax
Deze opmerking is toch wel een note waard.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:57 schreef Ties02 het volgende:
Ah die faalclub uit het hoge Noorden, genot
Hopelijk geeft LR je nu een notequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:57 schreef Ties02 het volgende:
Ah die faalclub uit het hoge Noorden, genot
Ties nooit. Je moet je users een beetje aanvoelen. Iedereen weet dat Ties02 gek is.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk geeft LR je nu een note
Nee. Je bent een opportunist.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
VBL / De slechtste spelers van de Eredivisie 14/15
Ik wil meer input jongens
Hoezo? Spelen allemaal al het hele seizoen kut.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Je bent een opportunist.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo? Spelen allemaal al het hele seizoen kut.
Onmogelijk.quote:
Haye heb ik echt nog geen enkele keer goed zien ballenquote:
Hij was echt goed tijdens Az - Twente. Hij had daar zo paar assists op zijn naam kunnen, wellicht wel moeten krijgenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haye heb ik echt nog geen enkele keer goed zien ballen
Kun je het niet opsturen ofzo? Ik heb hier geen stokbrood.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toevallig heb ik hiernog een half stokbrood liggen.
Wat heb je met de andere helft gedaan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toevallig heb ik hiernog een half stokbrood liggen.
Kom maar langs.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kun je het niet opsturen ofzo? Ik heb hier geen stokbrood.
Leuke opmerking.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat heb je met de andere helft gedaan?
Je ontwijkt de vraag.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuke opmerking.Dat mag ook wel eens gezegd worden.
Southampton, City en Liverpool.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nog leuke wedstrijden vandaag? Leukste komt morgen toch
running order: WHU/ManC, Sun/Ars, WBA/CP, Sou/Sto, Swa/Lei, Liv/Hull.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nog leuke wedstrijden vandaag? Leukste komt morgen toch
Presenteert dat mokkel weer?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
running order: WHU/ManC, Sun/Ars, WBA/CP, Sou/Sto, Swa/Lei, Liv/Hull.
Goeie he?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
bel hassani voor goals
deze grap is van mex.
:wquote:
wintertijd hequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:16 schreef opperkleurder het volgende:
Het is pas kwart over 11 en voor Veldmate is het al 5 voor 12.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:16 schreef opperkleurder het volgende:
Het is pas kwart over 11 en voor Veldmate is het al 5 voor 12.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |