SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach die kut evertquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschien is Groningen wel gewoon zo goed als het is.
jaquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je speelt met vuur. Wedstrijd adrenaline/frustratie of niet
Wellicht heeft Groningen wel spijt van die omschakeling naar een systeem met maar 2 spitsen. Maar je moet toch wat! Het heeft in ieder geval niet gebracht wat ervan werd gehoopt.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:34 schreef Fokker101 het volgende:
gvd wat een schaamte die evert jongen janken
Ik moet op deze manier straks een mede-fok!er een kratje bier thuis bezorgen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:33 schreef GGMM het volgende:
Zullen we nog even kijken naar de voorspellingen die vooraf gedaan zijn en wie het wel en niet goed had?
Dat hebben ze van Van Gaal afgekeken.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Investeren in je aanval, behalve in je verdediging. Zo rolt Groningen.
Ik heb net ook maar even gegeten en het laatste stuk overgeslagen, maar ik denk dat je weinig hebt gemist.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was het een slimme keus het tweede bedrijf te skippen?
Goh, het is de schuld van de trainer? Verrassend. Dat hoor je nou anders nooit!quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:56 schreef Fokker101 het volgende:
ik kan wel janken van dit spel godverdomme tering van de looi
Okquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Goh, het is de schuld van de trainer? Verrassend. Dat hoor je nou anders nooit!
We weten allemaal dat het de zeer beperkte voetballers zijn die het probleem veroorzaken. Mickey Mouse competitie dit dat. Ze kunnen gewoon niet beter. Zo simpel is het. Anders voetbalden ze wel bij een betere club.
Als beperkte voetballers een probleem vormen moet het toch juist geen Mickey Mouse-competitie zijn?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We weten allemaal dat het de zeer beperkte voetballers zijn die het probleem veroorzaken. Mickey Mouse competitie dit dat. Ze kunnen gewoon niet beter. Zo simpel is het. Anders voetbalden ze wel bij een betere club.
Okay is goed.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Fraser forceert hem een beetje. Sukkelt al heel het seizoen met een middenvoetsblessure. Ik ben wel blij dat hij nu echt op de tribune zit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als neutrale toeschouwer mis ik 'm wel.
Kom je er nu pas achter?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:16 schreef hafcfan het volgende:
Wat is het daar trouwens vreselijk leeg.
Altijd wel maar op een vrijdagavond al helemaal.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:16 schreef hafcfan het volgende:
Wat is het daar trouwens vreselijk leeg.
quote:
Pas 1e keer dat ik ADO zie dit seizoen. Is nog leger dan het gemiddelde stadion in Italië.quote:
Toch kan dit stadion dat van Heracles 2x vullen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
[..]
Pas 1e keer dat ik ADO zie dit seizoen. Is nog leger dan het gemiddelde stadion in Italië.
Denk dat Juve daarom graag met ons samenwerkt. Verdedigend spel, 1 goede spits en halfleeg stadion.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
[..]
Pas 1e keer dat ik ADO zie dit seizoen. Is nog leger dan het gemiddelde stadion in Italië.
Nee laat maar. Dit mag je niet goedpraten bij een club uit een stad als Den Haagquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Dordrecht in paniek. Ze kunnen de Haagse storm niet meer bevatten..
[..]
Toch kan dit stadion dat van Heracles 2x vullen.
Komt denk ik omdat Radio West altijd zo fijn commentaar geeft. Thuisblijven is leuker.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee laat maar. Dit mag je niet goedpraten bij een club uit een stad als Den Haag
Volgend jaar zitten er zelfs bij het kleine Heracles meer mensen (als ze niet degraderen) dan bij ADO.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Dordrecht in paniek. Ze kunnen de Haagse storm niet meer bevatten..
[..]
Toch kan dit stadion dat van Heracles 2x vullen.
Beugelsgod, die mis ik wel. Zou fantastisch zijn naast Kanon.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ex-ADO in het buitenland.
[ afbeelding ]
Sukalo beleefde ook een spannende middag. Is kannibaal Tom al van de laatste plek af?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ex-ADO in het buitenland.
[ afbeelding ]
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Denk dat Juve daarom graag met ons samenwerkt. Verdedigend spel, 1 goede spits en halfleeg stadion.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sukalo beleefde ook een spannende middag. Is kannibaal Tom al van de laatste plek af?
In Duitsland zitten, behalve de plek 1 Bundesliga, wel vrij regelmatig alle clubs dicht bij elkaar.quote:
De meeste clubs halen 40-45 punten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Duitsland zitten, behalve de plek 1 Bundesliga, wel vrij regelmatig alle clubs dicht bij elkaar.
Het had al 3-0 moeten zijn. Dit mag je niet weggeven.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Den Haag moet minder slordig met de mogelijkheden omgaan.
Aad300 zou het met mij eens zijn.
*3-1quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het had al 3-0 moeten zijn. Dit mag je niet weggeven.
Wel beter dan Schet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Houtkoop op avontuur met zijn brommertje.
Heb je FM2015 beta al?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer zal dordt het volgende punt halen?
#dtv
Niks mis mee meestal. Heb hem ook nog niet trouwens.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee heb 'm nog niet eens besteld. Sowieso beta's
Maar toch is het spel helemaal niet zo slecht.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:00 schreef Cavaliers het volgende:
Dordrecht gaat alle records van RBC de boeken uitschieten.
Absoluut, manier van spelen valt ook alleen maar te prijzen. Met een geparkeerde bus waren ze er net zo hard uitgevlogen, dus dan kun je beter voor wat spektakel zorgen. Niets dan lof. Het elftal is gewoon drie keer niks, wat logisch is met een dergelijke begroting.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:02 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Maar toch is het spel helemaal niet zo slecht.
Toch zijn ze gepromoveerd, dat mogen clubs als Sparta en de Graafschap zich toch aantrekken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Absoluut, manier van spelen valt ook alleen maar te prijzen. Met een geparkeerde bus waren ze er net zo hard uitgevlogen, dus dan kun je beter voor wat spektakel zorgen. Niets dan lof. Het elftal is gewoon drie keer niks, wat logisch is met een dergelijke begroting.
Qua begroting en achterban horen ze idd gewoon niet thuis in de eredivisie (maar dat is niet erg, bovenin de Jupiler League meedraaien is ook leuk). Ze zijn volgens mij ook vooral gepromoveerd door een aantal goede spelers die ze gehuurd hadden van topclubs en die nu weer vertrokken zijn. Maar dat gaf wel aan dat ze er daar een beetje zicht op hebben.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Absoluut, manier van spelen valt ook alleen maar te prijzen. Met een geparkeerde bus waren ze er net zo hard uitgevlogen, dus dan kun je beter voor wat spektakel zorgen. Niets dan lof. Het elftal is gewoon drie keer niks, wat logisch is met een dergelijke begroting.
Kramerquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:17 schreef hafcfan het volgende:
Hoe kan Ado in hemelsnaam al 7 punten hebben?
Volgens LR was dat een zeer beperkte speler.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kramer
Overigens hadden we best meer punten kunnen hebben. Er is werkelijk waar niks gestolen, integendeel we hebben veel pech gehad.
LR heb ik hoog zitten, maar hier zat hij er naast. Dat heb ik hem al aan het begin van het seizoen gezegd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgens LR was dat een zeer beperkte speler.
Sorry. Ik was er even bij gaan liggen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:31 schreef opperkleurder het volgende:
Fijn die interactie in dit topic.
Ik heb het niet vaak maar hier zat ik toch wel lelijk naast. Wat een topbeslissing om hem vorig jaar te laten falen om zo in het team te groeien.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgens LR was dat een zeer beperkte speler.
Het is je vergeven. Gaan we met een goed gevoel het weekend in.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Ik was er even bij gaan liggen.
Sowieso. Mooi dat Den Haag ook een keer weet te winnen ondanks kut te spelen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het is je vergeven. Gaan we met een goed gevoel het weekend in.
Dat kan niet anders. Kramer levert altijd punten op.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso. Mooi dat Den Haag ook een keer weet te winnen ondanks kut te spelen.
Wellicht nader ik de top100 zelfs weer in de manager.
Laat ze de 0 maar eerst eens houden danquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat kan niet anders. Kramer levert altijd punten op.
Gaat wel lukken. Vorige week ook de 0 voor Rekik.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat ze de 0 maar eerst eens houden dan
[ afbeelding ]
Zonder het naaien van Kanon had ik echt een topronde gedraaidquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gaat wel lukken. Vorige week ook de 0 voor Rekik.
Dord - Ajaxquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer gaat Dordt punten pakken? #zeghetmaar
11 zaterdag 1 november 18.30 uur Ajax - FC Dordrecht .-.
12 zondag 9 november 14.30 uur FC Dordrecht - FC Twente .-.
13 zaterdag 22 november 19.45 uur Feyenoord - FC Dordrecht .-.
14 vrijdag 28 november 20.00 uur FC Dordrecht - Willem II .-.
15 zaterdag 6 december 20.45 uur FC Dordrecht - PSV .-.
16 vrijdag 12 december 20.00 uur Heracles Almelo - FC Dordrecht .-.
17 zaterdag 20 december 19.45 uur FC Dordrecht - FC Groningen .-.
18 zaterdag 17 januari 19.45 uur AZ - FC Dordrecht .-.
19 zaterdag 24 januari 19.45 uur FC Dordrecht - Excelsior .-.
20 zaterdag 31 januari 19.45 uur FC Dordrecht - sc Heerenveen .-.
21 woensdag 4 februari 19.45 uur PEC Zwolle - FC Dordrecht .-.
22 zaterdag 7 februari 18.30 uur FC Dordrecht - ADO Den Haag .-.
23 zondag 15 februari 14.30 uur FC Utrecht - FC Dordrecht .-.
24 zaterdag 21 februari 19.45 uur PSV - FC Dordrecht .-.
25 vrijdag 27 februari 20.00 uur FC Dordrecht - Go Ahead Eagles .-.
26 zondag 8 maart 12.30 uur FC Groningen - FC Dordrecht .-.
27 zondag 15 maart 16.45 uur FC Dordrecht - Feyenoord .-.
28 zaterdag 21 maart 19.45 uur Willem II - FC Dordrecht .-.
29 zaterdag 4 april 20.45 uur FC Dordrecht - Heracles Almelo .-.
30 zaterdag 11 april 19.45 uur NAC Breda - FC Dordrecht .-.
31 zaterdag 18 april 19.45 uur Vitesse - FC Dordrecht .-.
32 zondag 26 april 12.30 uur FC Dordrecht - SC Cambuur .-.
33 zondag 10 mei 14.30 uur FC Twente - FC Dordrecht .-.
34 zondag 17 mei 14.30 uur FC Dordrecht - Ajax .-.
Meijers zet de brommer nog maar eens aan. Die maakt ook wel echt stappen als back. Had ik niet verwacht.quote:
Meijers is beter dan Boilesen of Willems.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Meijers zet de brommer nog maar eens aan. Die maakt ook wel echt stappen als back. Had ik niet verwacht.
Is wel wat anders dan waar je woensdag en dinsdag op kon trekkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo, net thuis, man man man wat een zaadwedstrijd zeg. Er was 1 ploeg die voetbalde en dat was Dordrecht. Verder was de actie voor marnix rueb wel mooi
Haha ja, zoals ik al eerder zei. Het blijft toch je cluppie héquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Is wel wat anders dan waar je woensdag en dinsdag op kon trekken
Same al vind ik het soms wel erg vermakelijk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha ja, zoals ik al eerder zei. Het blijft toch je cluppie hé
Verder interesseert Nederlands voetbal mij geen ene reet
volgende week lekker psv uit, daarna willem II thuis, heracles uit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha ja, zoals ik al eerder zei. Het blijft toch je cluppie hé
Verder interesseert Nederlands voetbal mij geen ene reet
Dordrecht heeft komende 5 wedstrijden echt een rete zwaar programmaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Same al vind ik het soms wel erg vermakelijk.
Wel leuk dat jullie ons een gunst bewijzen al maakt het niet veel uit, want dat Dordrecht wint nog geen 5 wedstrijden dit seizoen.
Psv uit verliezen we dik vrees ik. Daarna moeten er 6 punten behaald gaan worden. Met nadruk op moeten, maar dat hebben we al vaker gehoord bij adoquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
volgende week lekker psv uit, daarna willem II thuis, heracles uit.
Dat zie ik niet gebeuren als jullie zo spelen als vanavondquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Psv uit verliezen we dik vrees ik. Daarna moeten er 6 punten behaald gaan worden. Met nadruk op moeten, maar dat hebben we al vaker gehoord bij ado
Nee, was ook enig sarcasmequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zie ik niet gebeuren als jullie zo spelen als vanavond
Zelfs vorig jaar toen wij de slechtste thuis club van Nederland waren verloren jullie er als 1 van de 3 clubsquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, was ook enig sarcasme. En Heracles uit is voor ado altijd lastig gebleken dus ik hou me hart al vast
Poll: Vitesse - NAC : Maakt Vitesse 6 doelpunten ?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks voor de liefhebber Vitesse v NAC Breda.
Ik mis de optie #mikokoffiequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Poll: Vitesse - NAC : Maakt Vitesse 6 doelpunten ?
• Ja
• Nee
• Tetten
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb het zojuist gerapporteerd. Zal wel een ban uit komenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bedankt voor de spoiler, hele avond verpest
Wedstrijd is nog niet voorbijquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bedankt voor de spoiler, hele avond verpest
Goed zo, dat zal hem leren!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:05 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Heb het zojuist gerapporteerd. Zal wel een ban uit komen
Lijkt de Galgenwaard welquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:07 schreef Crimyclown het volgende:
Nog niemand opgevallen dat het Gelredome opvallend vol is vanavond?
gezichtsbedrogquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:07 schreef Crimyclown het volgende:
Nog niemand opgevallen dat het Gelredome opvallend vol is vanavond?
Kaartjes zijn ergens gratis uitgedeeld. Dit is verdacht.quote:
Ik denk dat Chinezen de wedstrijd verkocht hebben.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:09 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Kaartjes zijn ergens gratis uitgedeeld. Dit is verdacht.
Het is nou ook niet echt een kraker dat iedereen massaal komt.
Mogelijk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk dat Chinezen de wedstrijd verkocht hebben.
Aldus iemand die niet kijkt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zaadjeswedstrijd die Clasico
Mickey Mouse competitie in Spanje. Eredivisie, dat zijn pas knallers van niveau. Elke week weer. Gelukkig is het weer rust, even de bloeddruk weer omlaag brengen.quote:
Bij hoge uitzondering eigenlijk. Niveau is zo bedroevend dat ik mezelf dat niet te vaak wil aandoen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ambrosius kijkt eredivisiewedstrijden.
Als je niet zou weten dat er buiten Nederland gevoetbald zou worden zou je ze aanbeden hebben.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bij hoge uitzondering eigenlijk. Niveau is zo bedroevend dat ik mezelf dat niet te vaak wil aandoen.
Ok.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als je niet zou weten dat er buiten Nederland gevoetbald zou worden zou je ze aanbeden hebben.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:17 schreef Crimyclown het volgende:
Voetballende vrouwen zijn totaal niet charmant. Schotland - Nederland.
Benieuwd hoe jou meiden eruit zienquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:19 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Lekker man die opgeblazen bovenbenen en Duitse lichaamsbouw.
Niet zo dus.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:20 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Benieuwd hoe jou meiden eruit zien
Volgens mij probeer jij iemand woorden in de mond te leggenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:22 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Je bent zeker meer een type die van volslank houdt
Ik zie Jan Smit nog roepen dat ze Europa ingaan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vanavond Heracles - Willem IIHeracles na vanavond niet meer laatste
En dat na 7 nederlagen op rij
Fair play dit datquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zie Jan Smit nog roepen dat ze Europa ingaan.
Ach, die had het ook over z'n lieve oma.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zie Jan Smit nog roepen dat ze Europa ingaan.
Geaccepteerd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kijk Az - Groningen. In deze wedstrijd heb ik een voorkeur voor Az.
Mijn excuses als ik hier iemand tekort meedoe.
Netjes van jequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk nu naar Heracles v Willem II. In deze wedstrijd heb ik een voorkeur voor Willem II
Haha, ik wel.quote:
De statistieken spreken nu al wel voor hem.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:52 schreef Pedroso het volgende:
Is het nog wat bij Vitesse ? Zal Bosz zijn wekelijkse praatje weer houden dat ze veel beter waren en de 20 kansen niet afgemaakt hebben ?
Van der Velden werd er kampioen terwijl hij...quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik snap de voorkeur van LR alleen niet: heeft ADO een samenwerking met AZ waar ik niet vanaf weet?
Ik vind Willem II een toffe indruk maken dit seizoen. Verder een belangrijke wedstrijd voor Heracles.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Netjes van je. Al vind ik het wel een vrij opmerkelijke keuze.
LR vindt John van der Brom een aardige sympathieke man.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik snap de voorkeur van LR alleen niet: heeft ADO een samenwerking met AZ waar ik niet vanaf weet?
Dat is op zijn minst merkwaardig te noemen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
LR vindt John van der Brom een aardige sympathieke man.
Ga je me straks ook vertellen dat Caland fan is van Jack Spijkerman?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
LR vindt John van der Brom een aardige sympathieke man.
NAC weet dat het een prima doelman heeftquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De statistieken spreken nu al wel voor hem.
[ afbeelding ]
Enige wat oke is aan die club zijn de clubkleurenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Netjes van je. Al vind ik het wel een vrij opmerkelijke keuze.
JUICHENquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Groningen staat voor bij AZ.
Michael de Leeuw.
Zometeen gaat Bosz ingebracht wordenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De statistieken spreken nu al wel voor hem.
[ afbeelding ]
[..]
Van der Velden werd er kampioen terwijl hij...
goffedomme kut De Leeuw
Wij zijn natuurlijk allemaal voor Groningenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Michael de Leeuw.
Speelt Robbert?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Michael de Leeuw.
Goedzoquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk nu naar Heracles v Willem II. In deze wedstrijd heb ik een voorkeur voor Willem II
Bedoel je niet 'spotten'?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Eens kijken of ik Hafcfan kan stoppen. Als ik een pizzabakker zie, zal het wel goed zijn.
''spotten''quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedoel je niet 'spotten'?
Hier doe je mij tekort mee.
Hopelijk dat Arjen na een paar jaartjes terug gaat keren naar FC Groningen als speler natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
GroningenLang geleden nog een rondleiding door stadion gehad toen het nog in aanbouw was
HAHAHAHAHAHAH AZ HAHAHAHAHAHAHquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedoel je niet 'spotten'?
Hier doe je mij tekort mee.
Hij heeft mij een keer in vertrouwen verteld dat hij dit inderdaad van plan is.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hopelijk dat Arjen na een paar jaartjes terug gaat keren naar FC Groningen als speler natuurlijk.
Zuurpruim.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Hateboer trapt over de bal. Hoesen zijn invloed in het elftal is merkbaar.
Dat zou wel mooi zijn, maar ja dat wensen we bij Ajax ook wel maar gebeurt niet..quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hopelijk dat Arjen na een paar jaartjes terug gaat keren naar FC Groningen als speler natuurlijk.
dat live schouder zetten op tvquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:06 schreef Crimyclown het volgende:
Vitesse 2-1, ze trappen je armen uit de kom en scoren.
Die had ik moeten kopen ipv Labyratquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Doet Vejinovic weer makkelijk. Lekker bezig dit seizoen.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die had ik moeten kopen ipv Labyrat![]()
![]()
Veel Cambuurzooi.quote:
Budgetproblemen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:08 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat moet je nou weer met Nienhuis?
Ik heb Botaka nog steeds, die levert ook geen reet op.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:08 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat moet je nou weer met Nienhuis?
Steun gewoon FC Groningenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:08 schreef AFCNiels het volgende:
Ik sta in dubio, ik ben eigenlijk voor AZ, maar John van den Brom die verliest is ook heel leuk om naar te kijken.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Steun gewoon FC Groningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |