SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oorkanker inderdaad... Sowieso Studio Voetbal laatste tijdquote:Op zondag 19 oktober 2014 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Arno Vermeulen, Jan Mulder, Bert van Marwijk en Ruud Gullit is wel kijkermishandeling.
Vind dat hij wel een apart hoofd heeft.. kruising tussen een orc en een hobbitquote:Op zondag 19 oktober 2014 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe heet Duits eigenlijk van voren?
Dan tellen we hem gewoon niet.quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb helemaal nooit toestemming gegeven voor die 2-1.
Een Horc dus?quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vind dat hij wel een apart hoofd heeft.. kruising tussen een orc en een hobbit
We hadden gelijk vanaf het begin druk moeten zetten.quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:08 schreef Pleun2011 het volgende:
Na afloop de interviews met PEC
'dit mag niet gebeuren'
'we moeten met zijn allen in de spiegel kijken'
'we liepen achter de feiten aan'
Ik wist niet dat Clasie bij PEC speelde...quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:08 schreef Pleun2011 het volgende:
Na afloop de interviews met PEC
'dit mag niet gebeuren'
'we moeten met zijn allen in de spiegel kijken'
'we liepen achter de feiten aan'
In elke profvoetballer schuilt een Clasiequote:Op zondag 19 oktober 2014 15:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Clasie bij PEC speelde...
Andere tijdzone in het oostenquote:Op zondag 19 oktober 2014 15:09 schreef AFCNiels het volgende:
Wordt het daar om 15.00 al donker, apart.
Wat een Kolder.quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:09 schreef AFCNiels het volgende:
Wordt het daar om 15.00 al donker, apart.
Lijkt me niet gezond, maar goed.quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
In elke profvoetballer schuilt een Clasie
Kramer is nog wel tof, maar je verstopt toch makkelijker een Clasie in elke voetballer dan een 2+ meter lange spits.quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mediatraining.. vind ik ook niet leuk, maar we moeten het ermee doen
Je had toch juist hekel aan Kramer?quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kramer is nog wel tof, maar je verstopt toch makkelijker een Clasie in elke voetballer dan een 2+ meter lange spits.
Als persoon niet, slechts als speler. Al begint hij zich stiekem toch wel echt te ontwikkelenquote:Op zondag 19 oktober 2014 15:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je had toch juist hekel aan Kramer?
quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik Schenk even wat drinken in.
Zo Turuc.
Klopt.. die Kramer mag ik ergens wel, al gaat die zichzelf nog in de nesten werken. Een voetballer die openlijk zegt de kantjes ervan af te lopen op de training.. dat gaat een keer foutquote:Op zondag 19 oktober 2014 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kramer is nog wel tof, maar je verstopt toch makkelijker een Clasie in elke voetballer dan een 2+ meter lange spits.
Kunnen ze bij PEC zien of hij ook een gouden pik heeft.quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:18 schreef Zipportal het volgende:
Rons Jans laat zijn broek zakken in de rust.
Mooi tog.quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
NEC gaat afgetekend kampioen worden in Jupkes League
Spelen overtuigender dan bijvoorbeeld het angsthazenvoetbal van Roda onder Trost.quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeker, NEC mag van mij wel terugkomen
Ook gewoon leuke spelers met Ars, Foor, Jahannogwat..quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spelen overtuigender dan bijvoorbeeld het angsthazenvoetbal van Roda onder Trost.
Jahankabakhsh. Ook Limbobwe is een goeie speler. Verder voor Jupiler League begrippen een sterk middenveld met Daemen, Foor en Breinburgquote:Op zondag 19 oktober 2014 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ook gewoon leuke spelers met Ars, Foor, Jahannogwat..
Roda speelt vies verdedigend, zelfs thuis tegen matige ploegen
Limburg verdient eredivisievoetbalquote:Op zondag 19 oktober 2014 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spelen overtuigender dan bijvoorbeeld het angsthazenvoetbal van Roda onder Trost.
Verdienen ze niet anders hadden ze niet allemaal in de JL gespeeldquote:Op zondag 19 oktober 2014 15:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Limburg verdient eredivisievoetbal
Hup Roda hup
doe dan mvv manquote:Op zondag 19 oktober 2014 15:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Limburg verdient eredivisievoetbal
Hup Roda hup
Pics.quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een chocomelletje en een stroopkoek
De stroopkoek zit al in mijn maag.quote:
Vetzakquote:Op zondag 19 oktober 2014 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De stroopkoek zit al in mijn maag.
is dat hetzelfde als een stroopwafel?quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nee stroopkoeken zijn harder en dikkerquote:Op zondag 19 oktober 2014 15:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
is dat hetzelfde als een stroopwafel?
Niet helemaal, een stroopwafel is wat zachter.quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
is dat hetzelfde als een stroopwafel?
quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:37 schreef Adames het volgende:
[..]
nee stroopkoeken zijn harder en dikker
echte koekjes
Aha, bedankt.quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet helemaal, een stroopwafel is wat zachter.
V&A / [GEZ] Auto van een FOK!sterquote:Op zondag 19 oktober 2014 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ron Jans kijkt alsof hij GGMM weer ziet trollen.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
V&A / [GEZ] Auto van een FOK!ster
quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien wil GGMM wel zijn auto verkopen.
Ik moest bibberen van walging door het woord 'chocomelletje'quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een chocomelletje en een stroopkoek
Wil hij graag een auto vol met deuken ofzo.quote:
Pics van je maagquote:Op zondag 19 oktober 2014 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat naar.quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest bibberen van walging door het woord 'chocomelletje'
ze zullen wel allemaal al naar huis gaanquote:Op zondag 19 oktober 2014 15:48 schreef RvLaak het volgende:
Hoezo wordt er "jodenpubliek" geschreeuwd?
Zware strugglesquote:Op zondag 19 oktober 2014 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest bibberen van walging door het woord 'chocomelletje'
quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:05 schreef hafcfan het volgende:
Lol Dordrecht weer achter. Die gaan er echt kansloos uit.
Dordrecht en Heracles duidelijk het slechtst.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:05 schreef hafcfan het volgende:
Lol Dordrecht weer achter. Die gaan er echt kansloos uit.
NACquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dordrecht en Heracles duidelijk het slechtst.
NAC is veel erger dan Heracles. En Dordrecht ook.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dordrecht en Heracles duidelijk het slechtst.
Oepsquote:
1-1 daar.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:12 schreef hafcfan het volgende:
Dit wil ik jullie niet onthouden.
Wat een fenomeen![]()
https://vine.co/v/ObJvYvMBQ9B
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:17 schreef hafcfan het volgende:
verdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
haha genotquote:
Heeft het in zijn eerste seizoen goed gedaan, maar heeft de verkeerde mentaliteit.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:45 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, Luigi Bruins.
Toen hij bij Feyenoord speelde noemde menig Feyenoorder hem de nieuwe Sneijder.
Nu is dat Clasie.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:45 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, Luigi Bruins.
En allemaal verkassen ze voor wisselgeld. Wij kunnen daar wel om lachen, he rene?quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:45 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, Luigi Bruins.
Dat was in de tijd dat Feyenoordsupporters er schande van sprake dat Greene geen kans in het Nederlands elftal kreegquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:45 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, Luigi Bruins.
Slory.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was in de tijd dat Feyenoordsupporters er schande van sprake dat Greene geen kans in het Nederlands elftal kreeg
Poep of plasseks?quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:00 schreef DNP-Old het volgende:
[..]
Romario, van achteren gepakt. Typisch Grieks.
Ja heb je wat aan. I.p.v 1-0 staat het nu 0-1.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:00 schreef Zorro het volgende:
Kijk v Persie, vd Velden houdt zich beschaamd stil. Hij weet dat hij fout zat. En dan stond de Leeuw er nog veel minder goed voor dan Huntelaar.
Geeft maar aan hoe belangrijk zo'n egoisme kan zijn.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja heb je wat aan. I.p.v 1-0 staat het nu 0-1.
Als je QPR - Liverpool niet meetelt...quote:
Pereira, Lima, en ik meen gisteren iemand maar dat weet ik nu niet meer zeker.quote:
En Saushempton - Sunderlandquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als je QPR - Liverpool niet meetelt...
Nick out.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geeft maar aan hoe belangrijk zo'n egoisme kan zijn.
v Persie out.
U hoort net als ik het gemor al op de tribunes.quote:
Hoesen loopt Chery gewoon in de weg na zijn hoogstandjequote:Op zondag 19 oktober 2014 17:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
U hoort net als ik het gemor al op de tribunes.
Met zo'n matige verdediging ga je niet veel clean sheets krijgen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van de Looi was er nog zo van overtuigd dat het nu beter zou gaan
Voorin scoren ze ook nauwelijks.. 9 voor 14 tegenquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met zo'n matige verdediging ga je niet veel clean sheets krijgen.
Jij zette jezelf echt zwaar voor lul.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog steeds gaat Groningen 2e eindigen![]()
![]()
![]()
Verbeek zal nooit ergens tussentijds instappen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:12 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb een tip voor Hans Nijland. Van de Looi ontslaan en Verbeek aanstellen.
Ik was iets te enthousiast. Mijn Vitesse wordt 3e voorspelling zie ik niet als onmogelijk.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij zette jezelf echt zwaar voor lul.
Mijn gewaagde uitspraak was dat Cambuur het linkerrijtje zou halen. Dat zou zomaar nog kunnen.
Maaskant terugnemen als assistent.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Alex Pastoor zou ik wel wat vinden voor FC Groningen.
Wat deed hij bij Nürnberg dan?quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verbeek zal nooit ergens tussentijds instappen.
Principes zijn snel overboord gegooid in de voetballerij.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verbeek zal nooit ergens tussentijds instappen.
Ag hebben gewoon een heel matig team. Cherry en De Leeuw zijn de enige leuke spelers.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Geweldig dat nieuwe systeem van Groningen![]()
Vind je het gekquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij Heracles wilde hij iig niet instappen, verbeek.
Volgende week de eerste 16:45 wedstrijd met wintertijd. Woudestein is het toneel van Excelsior tegen FC Twente.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
zondag einde van de middag moet gewoon een lekker potje zijn ... beetje anti-climax zo, eindigen met Groningen - Excelsior
Is het alweer wintertijd?quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week de eerste 16:45 wedstrijd met wintertijd. Woudestein is het toneel van Excelsior tegen FC Twente.
Ja he, he. Wie wil er wel bij Heracles instappen. Voor Nac overweegt hij al een uitzondering te maken dus heel hoog liggen zijn eisen niet.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij Heracles wilde hij iig niet instappen, verbeek.
Antonia heeft ook wel wat, als je hem het vertrouwen geeft wat hij nodig heeft, en je hem als rechtsbuiten laat starten.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ag hebben gewoon een heel matig team. Cherry en De Leeuw zijn de enige leuke spelers.
Oja, wintertijd.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week de eerste 16:45 wedstrijd met wintertijd. Woudestein is het toneel van Excelsior tegen FC Twente.
Waarom zeggen sommigen hier altijd Nickgod? Dat is dus echt niks.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Antonia heeft ook wel wat, als je hem het vertrouwen geeft wat hij nodig heeft, en je hem als rechtsbuiten laat starten.
Zijn blokhut zal wel klaar zijn.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja he, he. Wie wil er wel bij Heracles instappen. Voor Nac overweegt hij al een uitzondering te maken dus heel hoog liggen zijn eisen niet.
Ik hou van de decembermaand.quote:
Het schijnt dat je niet hoeft te kijken.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
2 november - 16:45 - FC Groningen v NAC Breda
wat een troep
Wel fijn om te zien dat hij nog altijd geen bal kan klemmenquote:
Hij is in de leer bij Sigthorsson geweest. Ook hij loopt eigen spelers in de weg.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe vaak heeft Hoessen al gescoord dit jaar?
Alleen van Hoessen denk ikquote:
nummer 6 (Kieftenbelt?) ookquote:
Ja oké, maar die kon je zelfs niet als die-hard Excelsior (haha) als hinderlijk buitenspel zien.quote:
Als er überhaupt iets boeiends gebeurt.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed, ik vind het mooi geweest. Zie helft 2 wel in de samenvatting.
De 2e helft tot nu toe zal de samenvatting in ieder geval niet halen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als er überhaupt iets boeiends gebeurt.
Jammer.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De 2e helft tot nu toe zal de samenvatting in ieder geval niet halen.
Met een gezicht alsof je op een citroen zuigt.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe je dat uit je mond kon krijgen.
Vooral investeren in een verdediging.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:10 schreef hottentot het volgende:
Wel een hoop spelers om tegen kerst te verkopen, bijna de hele selectie om mij.
Hebben meer clubs last van.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vooral investeren in een verdediging.
Ik ga straks na het eten voor de chocolade uitvoering, erg lekker die luchtige vla. Doet me zelf denken aan de oude Saroma pudding.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:13 schreef GGMM het volgende:
Tijd voor een kommetje luchtige bananenvla.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker gras vreten in een weiland, vies paard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |