SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach die kut evertquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschien is Groningen wel gewoon zo goed als het is.
jaquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je speelt met vuur. Wedstrijd adrenaline/frustratie of niet
Wellicht heeft Groningen wel spijt van die omschakeling naar een systeem met maar 2 spitsen. Maar je moet toch wat! Het heeft in ieder geval niet gebracht wat ervan werd gehoopt.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:34 schreef Fokker101 het volgende:
gvd wat een schaamte die evert jongen janken
Ik moet op deze manier straks een mede-fok!er een kratje bier thuis bezorgen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:33 schreef GGMM het volgende:
Zullen we nog even kijken naar de voorspellingen die vooraf gedaan zijn en wie het wel en niet goed had?
Dat hebben ze van Van Gaal afgekeken.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Investeren in je aanval, behalve in je verdediging. Zo rolt Groningen.
Ik heb net ook maar even gegeten en het laatste stuk overgeslagen, maar ik denk dat je weinig hebt gemist.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was het een slimme keus het tweede bedrijf te skippen?
Goh, het is de schuld van de trainer? Verrassend. Dat hoor je nou anders nooit!quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:56 schreef Fokker101 het volgende:
ik kan wel janken van dit spel godverdomme tering van de looi
Okquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Goh, het is de schuld van de trainer? Verrassend. Dat hoor je nou anders nooit!
We weten allemaal dat het de zeer beperkte voetballers zijn die het probleem veroorzaken. Mickey Mouse competitie dit dat. Ze kunnen gewoon niet beter. Zo simpel is het. Anders voetbalden ze wel bij een betere club.
Als beperkte voetballers een probleem vormen moet het toch juist geen Mickey Mouse-competitie zijn?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We weten allemaal dat het de zeer beperkte voetballers zijn die het probleem veroorzaken. Mickey Mouse competitie dit dat. Ze kunnen gewoon niet beter. Zo simpel is het. Anders voetbalden ze wel bij een betere club.
Okay is goed.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Fraser forceert hem een beetje. Sukkelt al heel het seizoen met een middenvoetsblessure. Ik ben wel blij dat hij nu echt op de tribune zit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als neutrale toeschouwer mis ik 'm wel.
Kom je er nu pas achter?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:16 schreef hafcfan het volgende:
Wat is het daar trouwens vreselijk leeg.
Altijd wel maar op een vrijdagavond al helemaal.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:16 schreef hafcfan het volgende:
Wat is het daar trouwens vreselijk leeg.
quote:
Pas 1e keer dat ik ADO zie dit seizoen. Is nog leger dan het gemiddelde stadion in Italië.quote:
Toch kan dit stadion dat van Heracles 2x vullen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
[..]
Pas 1e keer dat ik ADO zie dit seizoen. Is nog leger dan het gemiddelde stadion in Italië.
Denk dat Juve daarom graag met ons samenwerkt. Verdedigend spel, 1 goede spits en halfleeg stadion.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
[..]
Pas 1e keer dat ik ADO zie dit seizoen. Is nog leger dan het gemiddelde stadion in Italië.
Nee laat maar. Dit mag je niet goedpraten bij een club uit een stad als Den Haagquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Dordrecht in paniek. Ze kunnen de Haagse storm niet meer bevatten..
[..]
Toch kan dit stadion dat van Heracles 2x vullen.
Komt denk ik omdat Radio West altijd zo fijn commentaar geeft. Thuisblijven is leuker.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee laat maar. Dit mag je niet goedpraten bij een club uit een stad als Den Haag
Volgend jaar zitten er zelfs bij het kleine Heracles meer mensen (als ze niet degraderen) dan bij ADO.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Dordrecht in paniek. Ze kunnen de Haagse storm niet meer bevatten..
[..]
Toch kan dit stadion dat van Heracles 2x vullen.
Beugelsgod, die mis ik wel. Zou fantastisch zijn naast Kanon.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ex-ADO in het buitenland.
[ afbeelding ]
Sukalo beleefde ook een spannende middag. Is kannibaal Tom al van de laatste plek af?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ex-ADO in het buitenland.
[ afbeelding ]
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Denk dat Juve daarom graag met ons samenwerkt. Verdedigend spel, 1 goede spits en halfleeg stadion.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sukalo beleefde ook een spannende middag. Is kannibaal Tom al van de laatste plek af?
In Duitsland zitten, behalve de plek 1 Bundesliga, wel vrij regelmatig alle clubs dicht bij elkaar.quote:
De meeste clubs halen 40-45 punten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Duitsland zitten, behalve de plek 1 Bundesliga, wel vrij regelmatig alle clubs dicht bij elkaar.
Het had al 3-0 moeten zijn. Dit mag je niet weggeven.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Den Haag moet minder slordig met de mogelijkheden omgaan.
Aad300 zou het met mij eens zijn.
*3-1quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het had al 3-0 moeten zijn. Dit mag je niet weggeven.
Wel beter dan Schet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Houtkoop op avontuur met zijn brommertje.
Heb je FM2015 beta al?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer zal dordt het volgende punt halen?
#dtv
Niks mis mee meestal. Heb hem ook nog niet trouwens.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee heb 'm nog niet eens besteld. Sowieso beta's
Maar toch is het spel helemaal niet zo slecht.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:00 schreef Cavaliers het volgende:
Dordrecht gaat alle records van RBC de boeken uitschieten.
Absoluut, manier van spelen valt ook alleen maar te prijzen. Met een geparkeerde bus waren ze er net zo hard uitgevlogen, dus dan kun je beter voor wat spektakel zorgen. Niets dan lof. Het elftal is gewoon drie keer niks, wat logisch is met een dergelijke begroting.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:02 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Maar toch is het spel helemaal niet zo slecht.
Toch zijn ze gepromoveerd, dat mogen clubs als Sparta en de Graafschap zich toch aantrekken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Absoluut, manier van spelen valt ook alleen maar te prijzen. Met een geparkeerde bus waren ze er net zo hard uitgevlogen, dus dan kun je beter voor wat spektakel zorgen. Niets dan lof. Het elftal is gewoon drie keer niks, wat logisch is met een dergelijke begroting.
Qua begroting en achterban horen ze idd gewoon niet thuis in de eredivisie (maar dat is niet erg, bovenin de Jupiler League meedraaien is ook leuk). Ze zijn volgens mij ook vooral gepromoveerd door een aantal goede spelers die ze gehuurd hadden van topclubs en die nu weer vertrokken zijn. Maar dat gaf wel aan dat ze er daar een beetje zicht op hebben.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Absoluut, manier van spelen valt ook alleen maar te prijzen. Met een geparkeerde bus waren ze er net zo hard uitgevlogen, dus dan kun je beter voor wat spektakel zorgen. Niets dan lof. Het elftal is gewoon drie keer niks, wat logisch is met een dergelijke begroting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |