SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Onze jaarlijkse Europese stunt is nog niet geweest, dus ik sluit niks uitquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:54 schreef DaveDave09 het volgende:
[ afbeelding ]
Gratis geld? alles op Ajax![]()
25 euro op Ajax gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als er al een stunt zou komen dan is het niet bij Barca uit. Dan zou je thuis meer kans maken al zie ik het daar ook niet gebeuren.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Onze jaarlijkse Europese stunt is nog niet geweest, dus ik sluit niks uitAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Na gisteravond staat het op 1,5. Kun je geen winst op behalen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Siggy to score staat zeker op 100Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Gaat ook ongetwijfeld gebeuren, er wordt continu heen en weer 'geflirt'.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:38 schreef Scorpie het volgende:
In de winterstop moet je sowieso die Sinkgraven kopen.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Lekker nog een half jaar bij Heerenveen stallen en volgend seizoen van genieten.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:39 schreef Seam het volgende:
[..]
Gaat ook ongetwijfeld gebeuren, er wordt continu heen en weer 'geflirt'.![]()
En dan lekker een tijdje meedoen met jong Ajaxquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:38 schreef Scorpie het volgende:
In de winterstop moet je sowieso die Sinkgraven kopen.wennen aan Ajax systeem
![]()
Riedewaldquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:42 schreef DaveDave09 het volgende:
godver, geen serero betekent zimling in de basis![]()
Meleg gaat Cambuur redden.
Is bazoer fit? Kan die niet eens een kans krijgen?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
zimling heeft karakterquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:42 schreef DaveDave09 het volgende:
godver, geen serero betekent zimling in de basis![]()
laten debuteren tegen barcelona zou wel iets typisch ajax zijn jaquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:58 schreef Catch22- het volgende:
Meleg gaat Cambuur redden.
Is bazoer fit? Kan die niet eens een kans krijgen?![]()
op die positie? Ik vrees van nietquote:Op zondag 19 oktober 2014 14:05 schreef Adames het volgende:
[..]
laten debuteren tegen barcelona zou wel iets typisch ajax zijn ja![]()
quote:Selectie A1 voor duel met Barcelona
Net als Ajax 1 reist ook Ajax A1 maandagochtend naar Barcelona voor hun Youth League-wedstrijd tegen de Spaanse grootmacht. Dit keer geen Jairo Riedewald bij de junioren. Welke achttien spelers wel, lees je hier.
De achttien spelers die trainer Frank Peereboom meeneemt naar Barcelona:
1. Indy Groothuizen
2. Terry Lartey Sanniez
3. Damian van Bruggen
4. Damon Mirani
5. Mauro Savastano
6. Ashraf El Mahdioui
7. Robert Muric
8. Abdelhak Nouri
9. Adham el Idrissi
10. Donny van de Beek
11. Vaclav Cerny
12. Stan van Bladeren
14. Nathan Leyder
15. Léon Bergsma
16. Damil Dankerlui
17. Pelle Clement
18. Ezra Walian
19. Vince Gino Dekker
Trainer: Frank Peereboom
Assistent-trainers: Said Ouali en Richard Witschge
Fysiotherapeut: Robert Jan Ravensbergen
Leider: Rob Kalse
Chef d'equipe: Hans Bijvankquote:Selectie voor duel met Barcelona
Ajax bereidt zich vanaf maandagochtend met negentien spelers voor op het Champions League-duel met FC Barcelona. Queensy Menig en Jairo Riedewald nemen de plaatsen in van de geblesseerde Nicolai Boilesen en Thulani Serero die in Amsterdam blijven.
De negentien spelers in de selectie:
Ricardo van Rhijn
Joël Veltman
Niklas Moisander
Mike van der Hoorn
Lerin Duarte
Kolbeinn Sigthórsson
Davy Klaassen
Ricardo Kishna
Jairo Riedewald
Lucas Andersen
Arek Milik
Lasse Schöne
Anwar El Ghazi
Jasper Cillessen
Stefano Denswil
Nick Viergever
Niki Zimling
Diederik Boer
Queensy Menig![]()
Benieuwd wie er op de plek van Serero gaat spelen, zou bijna zeggen alles beter dan Zimlich.
Aan de andere kant is het voor een debutant ook niet leuk om aan alle kanten voorbij gelopen te worden,Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
viergever.quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:40 schreef Pedroso het volgende:
Benieuwd wie er op de plek van Serero gaat spelen, zou bijna zeggen alles beter dan Zimlich.
Aan de andere kant is het voor een debutant ook niet leuk om aan alle kanten voorbij gelopen te worden,![]()
Wat mij betreft prima maar het is zijn plek in principe niet.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mag hopen dat die nooit meer fit word.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Morgen en overmorgen 26 graden daar!
Ik heb mijn zwembroek vast klaarliggen.
Gourmetten of steengrillen?![]()
Was één van de beteren.quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:49 schreef Tjacka het volgende:
Ik vond siggy gisteren niet heel slecht.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Goede pot gisteren weer. Ook Veltman en v. Rhijn doen het goed de laatste weken.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:05 schreef Kopsterk het volgende:
Klaassen is momenteel onze beste spelerAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik denk dat de Boer jongens als Zivkovic en Milik bewust weinig kansen geeft, ookal doen ze het (ook op trainingen) beter dan Sightorsson. Het is een soort van ontgroening denk ik. Even de nieuweling een paar maanden laten knokken, dan kweken ze karakter, gaan niet naast hun schoenen lopen (wat wel gebeurt als ze de eerste wedstrijden in de basis staan en er per toeval een paar inschieten) en zodat ze weten dat als ze zich eenmaal in de basis geknokt hebben dat het ook zo weer afgelopen kan zijn.![]()
Nee joh dat is echt totale onzin. Voor Zivkovic is met de gehele staf een plan afgesproken om hem in het systeem te laten passen. En wat betreft Milik/Siggy denkt Frank gewoon echt dat Siggy beter is/beter in het systeem past.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:23 schreef honkeytonk het volgende:
Ik denk dat de Boer jongens als Zivkovic en Milik bewust weinig kansen geeft, ookal doen ze het (ook op trainingen) beter dan Sightorsson. Het is een soort van ontgroening denk ik. Even de nieuweling een paar maanden laten knokken, dan kweken ze karakter, gaan niet naast hun schoenen lopen (wat wel gebeurt als ze de eerste wedstrijden in de basis staan en er per toeval een paar inschieten) en zodat ze weten dat als ze zich eenmaal in de basis geknokt hebben dat het ook zo weer afgelopen kan zijn.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Dat systeem moet geen doel opzich worden. Dat systeem faalt al 2 jaar als je kijkt naar het spel. Dat de rest van de clubs nog meer faalde hebben we mazzel aan gehad.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Niks mis met 4-4-2quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:32 schreef Smoofie het volgende:
Dat systeem moet geen doel opzich worden. Dat systeem faalt al 2 jaar als je kijkt naar het spel. Dat de rest van de clubs nog meer faalde hebben we mazzel aan gehad.RED ONS HENNIEGOD![]()
de hele opleiding speelt 433 beetje dom om dat als opleidingsclub te wijzigenquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:32 schreef Smoofie het volgende:
Dat systeem moet geen doel opzich worden. Dat systeem faalt al 2 jaar als je kijkt naar het spel. Dat de rest van de clubs nog meer faalde hebben we mazzel aan gehad.
en de rest faalt altijd harder als je kampioen wordt![]()
Het is sowieso lachwekkend hoe men altijd vast houdt aan het ''systeem''. Terwijl je gewoon 433 speelt met een controleur en een (in theorie) meevoetballende spits. Daar is echt weinig bijzonders aan.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:32 schreef Smoofie het volgende:
Dat systeem moet geen doel opzich worden. Dat systeem faalt al 2 jaar als je kijkt naar het spel. Dat de rest van de clubs nog meer faalde hebben we mazzel aan gehad.
Oh ja, en opkomende backs. Heel speciaal allemaal.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2014 17:27:52 ]![]()
Veltman?quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Goede pot gisteren weer. Ook Veltman en v. Rhijn doen het goed de laatste weken.![]()
![]()
Veltman speelde Castaignos uit de wedstrijd, hij won de meeste duels met hem in ieder geval. Ook goed aan de bal.![]()
Denswil na de winterstop er hopelijk naast. Moisander naar HSV oid.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
Haten op veltman is ook hip tegenwoordig.
Veltman![]()
Sowieso die Moisander de laatste tijd. Na die pot tegen PEC ook gewoon met een stalen gezicht zeggen dat het lekker was dat we de nul hebben gehouden
![]()
![]()
Ben benieuwd hoe erg de hamstring van Serero kapot is. En of hij op 6 blijft.
Zo krijgt Andersen eindelijk meerdere wedstrijden op rij de kans op het middenveld in Ajax 1. Loopvermogen en techniek heeft ie, nu alleen nog vaker de juiste keuzes maken. Speelde een goeie tweede helft gisteren.![]()
Ik ben niet echt fan van spelers zonder redelijke verdedigende kwaliteiten op 6, maar bij gebrek aan beter lijkt me Serero op 6 de juiste oplossing. Bij de 1-0 werd bij wel heel makkelijk uitgekapt. Er hoort echter wel een centrale verdediger te anticiperen op dat scenario. Hij deed me bij vlagen wel aan Anita denken.![]()
Ik gun niemand een langdurige blessure maar dit kan briljant uitpakken.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Ben benieuwd hoe erg de hamstring van Serero kapot is. En of hij op 6 blijft.
Zo krijgt Andersen eindelijk meerdere wedstrijden op rij de kans op het middenveld in Ajax 1. Loopvermogen en techniek heeft ie, nu alleen nog vaker de juiste keuzes maken. Speelde een goeie tweede helft gisteren.![]()
Je hoopt een reeks zoals bij de blessures van Sightorsson. Zou mooi zijn, maar echt denderende alternatieven op 6 zijn er ook nog niet. Viergever en Zimling vullen het niet meer dan degelijk in. En voor Riedewald lijkt het mij nog te vroeg.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik gun niemand een langdurige blessure maar dit kan briljant uitpakken.![]()
Viergever en Zimling zijn toch wel een stukkie beter dan Serero op 6 hoor en misschien nog wel het grootste voordeel we krijgen Andersen op het middenveld te zienquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Je hoopt een reeks zoals bij de blessures van Sightorsson. Zou mooi zijn, maar echt denderende alternatieven op 6 zijn er ook nog niet. Viergever en Zimling vullen het niet meer dan degelijk in. En voor Riedewald lijkt het mij nog te vroeg.![]()
![]()
Dat laatste is zeker een vooruitgang ja. Hopelijk mag Andersen een aantal wedstrijden blijven staan.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Viergever en Zimling zijn toch wel een stukkie beter dan Serero op 6 hoor en misschien nog wel het grootste voordeel we krijgen Andersen op het middenveld te zien![]()
Dat is niet zo moeilijk , denk zelfs dat Koos Alberts een beter schot heeft dan Sereroquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:29 schreef Tyron het volgende:
andersen heeft ook een tig keer beter schot dan sereroIk ben inmiddels overleden![]()
Misschien Duarte als cvm. Die heeft tenminste krachtHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Misschien wel Veltman of Moisander als CVM. Ik denk zelf dat Veltman nog niet eens een slecht alternatief is.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Andersen heeft nog wel eens dom balverlies maar je ziet dat hij wel klasse heeft. Komt er nu nog niet helemaal uit maar hopelijk gaat dat wel komen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Je zegt dat echt elke week. Ik vraag me toch werkelijk waar jij week in, week uit die klasse vandaan weet te toveren.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:07 schreef Pedroso het volgende:
Andersen heeft nog wel eens dom balverlies maar je ziet dat hij wel klasse heeft. Komt er nu nog niet helemaal uit maar hopelijk gaat dat wel komen.![]()
Ik heb het wel eens eerder gezegd maar iedere week ?quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:11 schreef Fargo het volgende:
[..]
Je zegt dat echt elke week. Ik vraag me toch werkelijk waar jij week in, week uit die klasse vandaan weet te toveren.
Je hebt zo wel eens van die spelers waarin je het ziet zitten, althans in zijn kwaliteiten. Of het er uit gaat komen is een tweede, dat is een mentale kwestie.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zo herinner ik het me wel tenminste.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens eerder gezegd maar iedere week ?
Je hebt zo wel eens van die spelers waarin je het ziet zitten, althans in zijn kwaliteiten. Of het er uit gaat komen is een tweede, dat is een mentale kwestie.
En ik begrijp je wel. Ik heb ook spelers voor wie je direct een zwak hebt (helaas is dat bij mij bijvoorbeeld Siggy), maar wat betreft Andersen is het voor mij juist compleet andersom.![]()
Siggy is niet mijn favoriet maar hij is niet zo slecht als dat de meesten willen doen laten geloven.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:16 schreef Fargo het volgende:
[..]
Zo herinner ik het me wel tenminste.
En ik begrijp je wel. Ik heb ook spelers voor wie je direct een zwak hebt (helaas is dat bij mij bijvoorbeeld Siggy), maar wat betreft Andersen is het voor mij juist compleet andersom.
Gisteren één van de beteren.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Kan men Bazoer niet laten invallen? Voor je het weet heb je ruzie met alle 11 zaakwaarnemers.Dit, dus.![]()
Viergever is echt een gigantische miskoop aan het worden.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:50 schreef Ramboetan het volgende:
Veltman en van Rhijn waren inderdaad goed. Moisander en Viergever vond ik een stuk minder.Groot fan van User Wotte![]()
quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Viergever is echt een gigantische miskoop aan het worden.Na die paar wedstrijden waarvan hij er ook een aantal sterk speelde.
![]()
Hij komt gewoon te kort. Sana was blijkbaar ook een topaankoop dudus.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]Na die paar wedstrijden waarvan hij er ook een aantal sterk speelde.
Groot fan van User Wotte![]()
Ga je nou een speler vergelijken die hier al 3 jaar zit met iemand die hier een paar maanden zit? Je snapt zelf toch wel dat dit nergens op slaat.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij komt gewoon te kort. Sana was blijkbaar ook een topaankoop dudus.![]()
In Fischer zagen mensen ook iedere week klasse.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:11 schreef Fargo het volgende:
[..]
Je zegt dat echt elke week. Ik vraag me toch werkelijk waar jij week in, week uit die klasse vandaan weet te toveren.
Altijd die potentie in spelers, komt er alleen nooit uit.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Die vergelijking slaat nergens op inderdaad.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga je nou een speler vergelijken die hier al 3 jaar zit met iemand die hier een paar maanden zit? Je snapt zelf toch wel dat dit nergens op slaat.
Maar Viergever valt elke wedstrijd keihard door de mand.
Komt gewoon handelingssnelheid tekort en dat is wel belangrijk op zijn positie(s) zeg maar. Ik zie dit niet snel veranderen eigenlijk.Groot fan van User Wotte![]()
Geef hem nog maar even wat tijd en anders is het een goedkoop gokje wat fout uitpakt ook geen ernstig probleem. Serero op die positie gaat hem iig helemaal niet worden die komt fysiek zwaar te kort.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die vergelijking slaat nergens op inderdaad.
Maar Viergever valt elke wedstrijd keihard door de mand.
Komt gewoon handelingssnelheid tekort en dat is wel belangrijk op zijn positie(s) zeg maar. Ik zie dit niet snel veranderen eigenlijk.![]()
Zelf denk ik dat team gewoon vertrouwen mist en ook kwaliteit.
Er gaan zoveel ballen breed die ook gewoon in een keer zouden kunnen. Het vertraagt het spel enorm en zo word er soms echt niets gecreëerd. Het is echt verschrikkelijk om naar te kijken.Groot fan van User Wotte![]()
CVM is een groot probleem aan het worden. Niemand is geschikt.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geef hem nog maar even wat tijd en anders is het een goedkoop gokje wat fout uitpakt ook geen ernstig probleem. Serero op die positie gaat hem iig helemaal niet worden die komt fysiek zwaar te kort.Groot fan van User Wotte![]()
Bazoertje moet eraan komen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
CVM is een groot probleem aan het worden. Niemand is geschikt.![]()
Hoe gaat het eigenlijk met die Fransoos? Die mocht laatst weer invallen zag ik? Zien ze daar nog wat in of is er niks anders ?quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hopelijk eindelijk eens langdurig fit.![]()
Die kan er geen reet van.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met die Fransoos? Die mocht laatst weer invallen zag ik? Zien ze daar nog wat in of is er niks anders ?Groot fan van User Wotte![]()
Joh, had je dan echt iets van hem verwacht? Ik nietquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Viergever is echt een gigantische miskoop aan het worden.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Nee.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Joh, had je dan echt iets van hem verwacht? Ik niet
Het is een aankoop van Frank hé. Dan verwacht je er automatisch niks van.Groot fan van User Wotte![]()
Aankoopbeleid rommelt sowieso aan alle kanten. Alleen Schone heeft zich weten te onderscheiden. En die was nog gratis ookquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee.
Het is een aankoop van Frank hé. Dan verwacht je er automatisch niks van.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Wat probeer je nou te zeggen? Ajax heeft wel pogingen gedaan om betere spelers te halen maar als die liever naar het buitenland gaan dan houdt het op he. Dan kom je bij een andere categorie uit.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Aankoopbeleid rommelt sowieso aan alle kanten. Alleen Schone heeft zich weten te onderscheiden. En die was nog gratis ook![]()
Ajax hoeft eigenlijk nog maar één ding te doen: Een serieuze uitdager in de CL te worden. En met de Boer en Overmars zie ik dit niet gebeuren. Op zo'n manier blijf je ook als club een uitdaging voor een topspeler. Het is allemaal leuk en aardig wat er met de jeugd gebeurt, maar er is geen enkele topper uit voortgekomen. Ook Kishna en El Ghazi zijn geen toppers. Alleen Klaassen heeft de potentie op een topper te worden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te zeggen? Ajax heeft wel pogingen gedaan om betere spelers te halen maar als die liever naar het buitenland gaan dan houdt het op he. Dan kom je bij een andere categorie uit.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Gaat een keer per week op de kapper bij Hanni Hanna.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:09 schreef Itisbangin het volgende:
De naam Sananas viel. Waar is die eigenlijk?Groot fan van User Wotte![]()
Ik ga hier niet eens op inquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ajax hoeft eigenlijk nog maar één ding te doen: Een serieuze uitdager in de CL te worden. En met de Boer en Overmars zie ik dit niet gebeuren. Op zo'n manier blijf je ook als club een uitdaging voor een topspeler. Het is allemaal leuk en aardig wat er met de jeugd gebeurt, maar er is geen enkele topper uit voortgekomen. Ook Kishna en El Ghazi zijn geen toppers. Alleen Klaassen heeft de potentie op een topper te worden.![]()
![]()
Doe maar wel.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
De Boer en Overmars hebben de laatste jaren nog geprobeerd op Djuricic en Van Ginkel te halen spelers die een tussenstap konden maken bij Ajax en dan naar de top. Maar dat het dan om de een of andere reden niet goed uitpakt hoort er nou eenmaal bij dat maakt het nog geen waardeloos beleid. Of moeten we weer al ons geld gaan gooien in buitenlanders die een godsvermogen verdienen en amper wat toevoegen want de categorie daarboven zijn onhaalbaar voor Ajax. Kishna en El Ghazi geen toppers? Heb je stront in de ogen of wat? Die kereltjes zijn nog ontzettend jong en laten bijna wekelijks mooie dingen zien of ben je die assist van Kishna alweer vergeten op Siggy gisteren of die prachtige goals die Ghazi heeft gemaakt?quote:![]()
Er was toen even niks anders, daarom speelde die.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met die Fransoos? Die mocht laatst weer invallen zag ik? Zien ze daar nog wat in of is er niks anders ?![]()
Er is een tijd van sparen (ontzettend knap gedaan) maar er is ook een tijd van (slim) investeren. Er is inmiddels een behoorlijk lijst met mislukte aankopen van de technische staf. Er is toch écht wel een topper van rond de 8 miljoen te vinden die wekelijks het verschil kan maken?quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De Boer en Overmars hebben de laatste jaren nog geprobeerd op Djuricic en Van Ginkel te halen spelers die een tussenstap konden maken bij Ajax en dan naar de top. Maar dat het dan om de een of andere reden niet goed uitpakt hoort er nou eenmaal bij dat maakt het nog geen waardeloos beleid. Of moeten we weer al ons geld gaan gooien in buitenlanders die een godsvermogen verdienen en amper wat toevoegen want de categorie daarboven zijn onhaalbaar voor Ajax. Kishna en El Ghazi geen toppers? Heb je stront in de ogen of wat? Die kereltjes zijn nog ontzettend jong en laten bijna wekelijks mooie dingen zien of ben je die assist van Kishna alweer vergeten op Siggy gisteren of die prachtige goals die Ghazi heeft gemaakt?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Wat de burger dan wel weer moed geeft. Is dat alle toppers uit de eredivisie hun belofte waar lijken te maken in het buitenland. Niet dat wij die momenteel bezitten, maar voor de toekomst zouden ook wij meer kunnen verdienen.Groot fan van User Wotte![]()
Noem ze maar eens op dan. Die lijken er echt niet te zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Er is een tijd van sparen (ontzettend knap gedaan) maar er is ook een tijd van (slim) investeren. Er is inmiddels een behoorlijk lijst met mislukte aankopen van de technische staf. Er is toch écht wel een topper van rond de 8 miljoen te vinden die wekelijks het verschil kan maken?
Groot fan van User Wotte![]()
Tádic (7,7 miljoen)quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Noem ze maar eens op dan. Die lijken er echt niet te zijn.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Die heeft het inderdaad prima naar zijn in de PLquote:
Voeg hem toe in de whatsapp groepquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Even wat popcorn pakken voor de carrousel met spelers die Marc Netto had moeten halen.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Op en top prof die het niet zozeer voor het geld doet. Voor dit soort pareltjes had Ajax diep moeten gaan.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dat deed Ajax dus ook. Heb je nog meer voorbeelden?quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Op en top prof die het niet zozeer voor het geld doet. Voor dit soort pareltjes had Ajax diep moeten gaan.![]()
quote:Voor 8 had Munstermannetje hem laten gaan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk niet dat Twente die aan ons zou verkopen.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Wat snap jij niet aan ''Ajax werd concreet''?quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[..]
Voor 8 had Munstermannetje hem laten gaan.![]()
Bron? Je dikke duim?quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[..]
Voor 8 had Munstermannetje hem laten gaan.![]()
Zoiets. Kom, Ajax had zo'n speler als hem eerder in de gaten moeten hebben. Scouting faalt in mijn ogen.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Doen ze nu ook. Wel wat eerder, is wat goedkoper namelijk. Cerny werd in 2013 als 15 jarige alvast vastgelegd om iedereen voor te zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Op en top prof die het niet zozeer voor het geld doet. Voor dit soort pareltjes had Ajax diep moeten gaan.![]()
Pfffff lees nou eens even terugquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zoiets. Kom, Ajax had zo'n speler als hem eerder in de gaten moeten hebben. Scouting faalt in mijn ogen.![]()
![]()
Jaja, ik heb het gelezen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pfffff lees nou eens even terug
Echt bij elke speler voortaan roepen: ''DIE HAD AJAX EERDER OP MOETEN PIKKEN, SCOUTING FAALT''.
Dat scoort lekker.![]()
Ik wil gewoon dat Ajax weer wekelijks schittertquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt bij elke speler voortaan roepen: ''DIE HAD AJAX EERDER OP MOETEN PIKKEN, SCOUTING FAALT''.
Dat scoort lekker.
Toen nog wel. Tadic, Sulejmani en Djuricic zijn allen op jonge leeftijd aangeboden bij Ajax.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat scoort lekker.![]()
En nu doen we het en dan is het ook weer niet goedquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat scoort lekker.![]()
![]()
Elia is weggestuurd bij de jeugd van Ajax, wisten jullie dit?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nu Sinkgraven goedkoop ophalen voordat het een fortuin kostquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En nu doen we het en dan is het ook weer niet goed![]()
![]()
Dat is wel een heel goed plan. Briljante speler is dat zeg.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu Sinkgraven goedkoop ophalen voordat het een fortuin kost![]()
Nog beter dan Ziyech.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is wel een heel goed plan. Briljante speler is dat zeg.![]()
We hadden Honda moeten kopen, maar we hebben ons laten aftroeven door VVV.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Met Kishna, El Ghazi, Fischer, Andersen en Klaassen hebben we genoeg creativiteit de komende jaren. Ze zijn op dit moment alleen nog te jong om wekelijks het verschil te maken, maar een aankoop zou de ontwikkeling van deze spelers louter in de weg staan. Nog even geduld hebben, genieten van de ontwikkeling van deze jongens en over een paar jaar écht knallen.![]()
Als ze straks wat constanter zijn en een half seizoen leuk gespeeld hebben, zijn ze alweer vertrokken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:54 schreef Kopsterk het volgende:
Met Kishna, El Ghazi, Fischer, Andersen en Klaassen hebben we genoeg creativiteit de komende jaren. Ze zijn op dit moment alleen nog te jong om wekelijks het verschil te maken, maar een aankoop zou de ontwikkeling van deze spelers louter in de weg staan. Nog even geduld hebben, genieten van de ontwikkeling van deze jongens en over een paar jaar écht knallen.![]()
Zal wel meevallen, niet allemaal tegelijk in ieder geval. En dan komen Cerny, Dekker, Nouri, Van de Beek en Muric er aanquote:Op maandag 20 oktober 2014 01:29 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als ze straks wat constanter zijn en een half seizoen leuk gespeeld hebben, zijn ze alweer vertrokken.![]()
![]()
Siggy maakt er 3 en ze willen hem meteen houden voor 25 miljoen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
VEEL TE WEINIG!!!!1!!1!EINZ!!1!quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:00 schreef HeatWave het volgende:
Siggy maakt er 3 en ze willen hem meteen houden voor 25 miljoen.
![]()
Idd, 50+ Messi en we gaan eens onderhandelen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
VEEL TE WEINIG!!!!1!!1!EINZ!!1!A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Messi in de Eredivisiequote:Op maandag 20 oktober 2014 09:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, 50+ Messi en we gaan eens onderhandelen.kampioen met 200 doelpunten voor
![]()
Kan je gewoon alleen hem opstellen, win je nog elke weekquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:07 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Messi in de Eredivisiekampioen met 200 doelpunten voor
.
Get woke, go broke!![]()
Zet wat druk op dit elftal en ze weten het echt niet meer
Tweede helft wel een deel aardig, maar dat was ook alleen maar omdat Twente het drukzetten niet volhield
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Idd, iedereen had het er over gisteren op TV, passes op 3 meter die mislukken, dan vraag ik me af of voetbal wel jouw sport isquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:24 schreef StarGazer het volgende:
Zet wat druk op dit elftal en ze weten het echt niet meer
Tweede helft wel een deel aardig, maar dat was ook alleen maar omdat Twente het drukzetten niet volhield.
Get woke, go broke!![]()
Écht knallen doen ze dan bij clubs als Tottenham, Arsenal en Atletico.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:54 schreef Kopsterk het volgende:
Met Kishna, El Ghazi, Fischer, Andersen en Klaassen hebben we genoeg creativiteit de komende jaren. Ze zijn op dit moment alleen nog te jong om wekelijks het verschil te maken, maar een aankoop zou de ontwikkeling van deze spelers louter in de weg staan. Nog even geduld hebben, genieten van de ontwikkeling van deze jongens en over een paar jaar écht knallen.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Wat is er troll aan deze voorspelling? Ik denk dat vrijwel iedereen hier uitgaat van verlies.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[troll] 4-1 voor Barca morgen[/troll]
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Een Hagenees in een ajax topicquote:Op maandag 20 oktober 2014 10:33 schreef Seam het volgende:
[..]
Wat is er troll aan deze voorspelling? Ik denk dat vrijwel iedereen hier uitgaat van verlies.
Zonder wrijving geen glans![]()
Beter dan een psv'er.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een Hagenees in een ajax topic
Enja, 4-1 is nog optimistisch, wie gaat er scoren bij Ajax dan?.
Get woke, go broke!![]()
Eigen goal Suarez, die ajax nog even een handje wilt helpen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beter dan een psv'er.
Zonder wrijving geen glans![]()
Zo is hij wel jaquote:Op maandag 20 oktober 2014 10:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eigen goal Suarez, die ajax nog even een handje wilt helpen..
Ach, het is gewoon een kansloze missie, maar goed, je mag als Ajacied hopen op een wonder natuurlijk.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Het is voor de meeste clubs een kansloze missie, dus dat is niet zo gek.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo is hij wel ja.
Ach, het is gewoon een kansloze missie, maar goed, je mag als Ajacied hopen op een wonder natuurlijk.![]()
Dan moet Vermaelen maar scoren.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Suarez mag zaterdag pas weer spelen toch?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Die scheurt vast weer iets in zijn knie voordat hij überhaupt het strafschopgebied van Cillessen kan bereiken.quote:![]()
Het ging om een eigen goal, daar hoeft ie niet zo ver voor te rennen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die scheurt vast weer iets in zijn knie voordat hij überhaupt het strafschopgebied van Cillessen kan bereiken.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Siggy natuurlijkquote:Op maandag 20 oktober 2014 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beter dan een psv'er.
![]()
Nee, die vinden het (hopelijk) bij 3-0 wel bestquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:45 schreef Kopsterk het volgende:
Klein voordeel is dat aankomend weekend El Clasico is; Barca zal niet 90 minuten vol gaan, denk ik..
Get woke, go broke!![]()
je kunt beter gewoon tussen haakjes zettenquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Mij interesseert het geen ene tyfus hoeveel de uitslag wordt, als Ajax maar gewoon 'goed' speelt.![]()
Moet je even twee maanden winterslaap houden, pas na winterstop gaat Ajax goed spelenquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Mij interesseert het geen ene tyfus hoeveel de uitslag wordt, als Ajax maar gewoon 'goed' speelt.![]()
Moeten jullie naar Barcelona? Met al die zakkenrollers?Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
Daar zijn Amsterdammers idd niet aan gewendquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Moeten jullie naar Barcelona? Met al die zakkenrollers?.
Get woke, go broke!![]()
Cillessen vindt dat je beter thuis kan blijven als je niet voor de overwinning gaat.
Waarom gaan jullie dan?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Matig.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cillessen vindt dat je beter thuis kan blijven als je niet voor de overwinning gaat.
Waarom gaan jullie dan?![]()
Slechte trollpogingquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom gaan jullie dan?
voor de overwinning gaan is wat anders dan favoriet zijn![]()
![]()
Uh oké.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ziyech had ook niet misstaan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:51 schreef Mani89 het volgende:
We hadden Honda moeten kopen, maar we hebben ons laten aftroeven door VVV.![]()
Euhm, niet echt nee. 22 jaar nog nooit gerolled.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar zijn Amsterdammers idd niet aan gewend.
AFCA
Dus, als we 3 a 4 punten achter blijven en in de winterstop 25 miljoen uitgeven heb ik nog hoop.
AFCA
ok.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Euhm, niet echt nee. 22 jaar nog nooit gerolled.
Bevestigd wat heatwave stelt dus![]()
Nee,ik ook niet, omdat we er aan gewend zijn dat ze rondlopenquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Euhm, niet echt nee. 22 jaar nog nooit gerolled..
Ook in barcelona, en daar ben ik al een keer of 5 geweest, niet. je moet gewoon nergens de domme toerist uithangen.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Of gewoon hand in je zak houdenquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee,ik ook niet, omdat we er aan gewend zijn dat ze rondlopen.
Ook in barcelona, en daar ben ik al een keer of 5 geweest, niet. je moet gewoon nergens de domme toerist uithangen..
AFCA
Dat bedoel ik dan toch ook? Wij passen bijna instinctmatig al goed op onze spullen, je woont namelijk in Amsterdamquote:.
Get woke, go broke!![]()
Ik snap niet zo goed hoe je je portemonnee kwijtraakt in Amsterdam... Loop daar toch al wat jaren rond maar nooit iets gemerkt van zakkenrollerij![]()
Zijn er zat hoor, heb er een keer eentje in de tram gepakt, ook prettig om te zien dat je medemens inclusief degene die gerold werd het je dan alleen op laat knappen, was ook meteen de laatste keer dat ik een onbekende hielp.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik snap niet zo goed hoe je je portemonnee kwijtraakt in Amsterdam... Loop daar toch al wat jaren rond maar nooit iets gemerkt van zakkenrollerij![]()
Dit ja, geld ook voor andere steden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik snap niet zo goed hoe je je portemonnee kwijtraakt in Amsterdam... Loop daar toch al wat jaren rond maar nooit iets gemerkt van zakkenrollerij
Heb altijd mijn portemonnee in kontzak. Nog nooit iets gemerkt van zakkenrollers.
Of pakken ze alleen tere vrouwtjes en nichten?
hardcoholic![]()
Jij loopt ook niet om je heen te kijken, en naar boven naar de gevels etc, toeristen pik je er meteen uit en zijn altijd een makkelijk doelwit. Ik loop er meestal omdat ik ergens heen moet, niet om van het uitzicht (nou ja, chicks misschienquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik snap niet zo goed hoe je je portemonnee kwijtraakt in Amsterdam... Loop daar toch al wat jaren rond maar nooit iets gemerkt van zakkenrollerij) te genieten
.
Get woke, go broke!![]()
Cillessen met vertrouwen naar Spanje: "Kunnen winnen"
FC Barcelona is in de Spaanse competitie, na acht wedstrijden, nog altijd zonder tegendoelpunt. Ajax wacht dinsdag in de Champions League dus een loodzwaar karwei. Toch heeft doelman Jasper Cillessen vertrouwen in een goede afloop van het duel in Camp Nou.
"Ik denk dat we daar kunnen winnen. Dat lijkt me logisch, anders kunnen ze me beter thuislaten", zegt Cillessen tegen de NOS. De Oranje-international stoort zich aan grapjes die naar aanleiding van zijn uitspraken gemaakt kunnen worden. "Ze stonden me ook uit te lachen toen ik zei dat we naar Brazilië gingen voor de wereldtitel. Oké, we hebben niet gewonnen. Maar tijdens het toernooi hield het lachen wel op."
Ajax stuitte vorig seizoen in de groepsfase van de Champions League ook al op FC Barcelona. "We verloren in Barcelona met 4-0, maar deden we best lang goed mee", weet Cillessen nog. "Thuis wonnen we met 2-1. We durfden ons eigen spel te spelen en hen al vroeg onder druk te zetten. Zo moeten we het weer doen. Als we gaan afwachten, dan gaat het fout. Het is soms nog even wennen, maar we worden steeds beter. Het wachten is nu op constante resultaten. Een goed resultaat tegen Barcelona zou ons helpen."![]()
Die aankopen moeten dan eerst nog 2 jaar in jong Ajax spelen om te wennen aan de Ajax school he. Tikkie terug tikkie breed etc.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:14 schreef Smoofie het volgende:
Dus, als we 3 a 4 punten achter blijven en in de winterstop 25 miljoen uitgeven heb ik nog hoop.![]()
Geen ruimte creeren, geen diepgang zoeken en vooral je man niet voorbij komen moeten ze ook leren dan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:34 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Die aankopen moeten dan eerst nog 2 jaar in jong Ajax spelen om te wennen aan de Ajax school he. Tikkie terug tikkie breed etc.AFCA
vanaf de tribune. Knapquote:Op maandag 20 oktober 2014 10:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eigen goal Suarez, die ajax nog even een handje wilt helpen.![]()
Ik zie het somber in. =\
Ik weet gewoon niet meer wat ik van onze spits moet denken. Hij scoort bijna nooit, maar als hij scoort ben ik er twee keer zo blij mee, in grote wedstrijden staat hij er wel. Tegen Breda had hij deze frummelgoal er never nooit ingekregen. Zal je zien dat hij tegen Barca opeens vanaf 25 meter scoort. De 5-1 ofzo.
-nee-![]()
Het is niet zo moeilijk, hij is gewoon niet goed genoegquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:18 schreef Marsenal het volgende:
Ik zie het somber in. =\
Ik weet gewoon niet meer wat ik van onze spits moet denken. Hij scoort bijna nooit, maar als hij scoort ben ik er twee keer zo blij mee, in grote wedstrijden staat hij er wel. Tegen Breda had hij deze frummelgoal er never nooit ingekregen. Zal je zien dat hij tegen Barca opeens vanaf 25 meter scoort. De 5-1 ofzo.![]()
Sigthorsson scoort zo goed als nooit van buiten de 16. Ik kan me één goal tegen Vitesse herinneren een paar jaar geleden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:18 schreef Marsenal het volgende:
Ik zie het somber in. =\
Ik weet gewoon niet meer wat ik van onze spits moet denken. Hij scoort bijna nooit, maar als hij scoort ben ik er twee keer zo blij mee, in grote wedstrijden staat hij er wel. Tegen Breda had hij deze frummelgoal er never nooit ingekregen. Zal je zien dat hij tegen Barca opeens vanaf 25 meter scoort. De 5-1 ofzo.![]()
Wedstrijd statistieken Ajax
Keypasses namens Ajax
Passes Serero
Passes Andersen
Passes Sigthorsson
Passes Milik vanaf '71
Die gele passes zijn key passes, rode mislukte, groen gelukte.![]()
key passes? Waar staat de assist van Kishna?quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Wedstrijd statistieken Ajax
Keypasses namens Ajax
[ afbeelding ]
Passes Serero
[ afbeelding ]
Passes Andersen
[ afbeelding ]
Passes Sigthorsson
[ afbeelding ]
Passes Milik vanaf '71
[ afbeelding ]
Die gele passes zijn key passes, rode mislukte, groen gelukte.![]()
Dit dus.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
key passes? Waar staat de assist van Kishna?![]()
Doe maar Xabi Alonsoquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:22 schreef bjanaan het volgende:
Wie zien jullie het liefst op de plaats van Thuli wonderboy morgen?![]()
Die heeft geen vorm, zit op de bank bij City tegenwoordigquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan Yaya Toure![]()
Zimlingquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:22 schreef bjanaan het volgende:
Wie zien jullie het liefst op de plaats van Thuli wonderboy morgen?
heeft tenminste ervaring en is een echte leider![]()
Als je Zimling onder druk zet is het helemaal niks, dat bleek ook wel tegen Feyenoord.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:13 schreef 16meter het volgende:
[..]
Zimling
heeft tenminste ervaring en is een echte leider![]()
Dat geldt voor iedereen behalve Cillissenquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:35 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Als je Zimling onder druk zet is het helemaal niks, dat bleek ook wel tegen Feyenoord..
Get woke, go broke!![]()
Cillessen CVMquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat geldt voor iedereen behalve Cillissen.
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
1-3.
Het eerste doelpunt valt uit een vrije trap die Andersen met zijn ecto-lichaam van 23 meter voor het doel versiert. Marc-André Ter Stegen (matig keepertje) zal geen antwoord hebben op de furie. Dit allemaal speelt zich af in de 25e minuut.
Het is de 37e minuut. Als Rakitic de bal steekt in de diepte op Neymar, gaat het hele publiek staan. U thuis vast ook. Hij jaagt de bal met ongelofelijke precisie in het doel. De Cil heeft geen antwoord: 1-1.
We gaan rusten en de verhoudingen liggen zo: FC Barcelona domineert maar Ajax kan aardig onder de druk uitspelen.
Nadat iedereen even zijn grote blaas geleegd heeft, op de wc, gaan we verder. Het eerste kwartier gebeurt er vrij weinig op een kolderieke actie van Sigthorsson na. In de 62e minuut krijgt Ajax een corner, Ajax heeft getraind op LANGE corners. Schöne trapt en Sigthorsson weet wat hij moet doen: 1-2. Camp Nou is stil, iedereen is stil, behalve een groepje Ajax fans dat mensonterend boven in het stadion zit weggestopt.
Vanaf de 1-2 is het vrouw en kinderen eerst voor de Ajacieden. De Catalanen zetten aan en Ajax komt hevig onder druk. Alle afvallende ballen krijgt Ajax niet weggewerkt. Cillessen houdt Ajax overeind.
In de 93e minuut krijgt Ajax nog een vrije trap rond middencirkel. De Catalanen zijn boos want dit is de laatste actie in de wedstrijd. Sigthorsson gooit er een lage lange bal in. Veltman tikt de bal bij de eerste paal binnen: 1-3.
Tijd voor een nieuw fictieboek.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ajacied422 op 21-10-2014 10:04:25 ]![]()
Mooi. Alleen ik verwacht niet dat Veltman mee naar voren gaat in de 93e minuut met 1-2 voorsprong
Het was geloofwaardig totdat je zei dat Veltman de 3-1 zou maken. Ik kan niet bedenken hoe hij in dat scenario mee naar voren zou gaan.
Pas de naam aan in Schöne en je komt over als een kenner![]()
![]()
Dit dus.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:13 schreef PeeJie_ het volgende:
Mooi. Alleen ik verwacht niet dat Veltman mee naar voren gaat in de 93e minuut met 1-2 voorsprong![]()
![]()
Gewoon de CL-debutant Queensy Menig die in 93e minuut de 3-1 maakt, maakt ie zich meteen onsterfelijk mee![]()
Volgens Frank de Boer niet en volgens TS, Tyron, en het eerste gebod moeten we geloven in Frank de Boer.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die schiet de bal nog eerder het stadion uit![]()
Wat heb jij zitten roken?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:42 schreef Ajacied422 het volgende:
1-3.
Het eerste doelpunt valt uit een vrije trap die Andersen met zijn ecto-lichaam van 23 meter voor het doel versiert. Marc-André Ter Stegen (matig keepertje) zal geen antwoord hebben op de furie. Dit allemaal speelt zich af in de 25e minuut.
Het is de 37e minuut. Als Rakitic de bal steekt in de diepte op Neymar, gaat het hele publiek staan. U thuis vast ook. Hij jaagt de bal met ongelofelijke precisie in het doel. De Cil heeft geen antwoord: 1-1.
We gaan rusten en de verhoudingen liggen zo: FC Barcelona domineert maar Ajax kan aardig onder de druk uitspelen.
Nadat iedereen even zijn grote blaas geleegd heeft, op de wc, gaan we verder. Het eerste kwartier gebeurt er vrij weinig op een kolderieke actie van Sigthorsson na. In de 62e minuut krijgt Ajax een corner, Ajax heeft getraind op LANGE corners. Schöne trapt en Sigthorsson weet wat hij moet doen: 1-2. Camp Nou is stil, iedereen is stil, behalve een groepje Ajax fans dat mensonterend boven in het stadion zit weggestopt.
Vanaf de 1-2 is het vrouw en kinderen eerst voor de Ajacieden. De Catalanen zetten aan en Ajax komt hevig onder druk. Alle afvallende ballen krijgt Ajax niet weggewerkt. Cillessen houdt Ajax overeind.
In de 93e minuut krijgt Ajax nog een vrije trap rond middencirkel. De Catalanen zijn boos want dit is de laatste actie in de wedstrijd. Sigthorsson gooit er een lage lange bal in. Veltman tikt de bal bij de eerste paal binnen: 1-3.
Tijd voor een nieuw fictieboek.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Siggy moeten ze zo'n scheelkijkbril op doen, schiet hij vrij voor open goal misschien eens niet naast.
Get woke, go broke!![]()
Niet zo zeiken want hij heeft zaterdag nog gescoord!1!!!1!!!!!!!11!!!!!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:07 schreef HeatWave het volgende:
Siggy moeten ze zo'n scheelkijkbril op doen, schiet hij vrij voor open goal misschien eens niet naast.
![]()
je weet dat ze bij de AH gewoon een tientje per uur betalen voor vakken vullen hèquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:42 schreef Ajacied422 het volgende:
1-3.
Tijd voor een nieuw fictieboek.![]()
Dan zou ik jezelf maar laten nakijken, want je praat alleen maar onzin. Gewoon 4-1 vanavond.quote:I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Alsof ik serieus wasquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:12 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Dan zou ik jezelf maar laten nakijken, want je praat alleen maar onzin. Gewoon 4-1 vanavond.. Godallemachtig zeg. Iedere vis uit de Noordzee ziet zelfs dat ik niet serieus was.
![]()
Tering, klapjostiquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:12 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Dan zou ik jezelf maar laten nakijken, want je praat alleen maar onzin. Gewoon 4-1 vanavond.![]()
![]()
Zo zijn ze wel iddquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Barça maakt liefdevol een eigen goal..
Ach, meestal valt het uiteindelijk wel mee qua uitslag, zeker omdat Real wacht, maar als barca echt wil ga je met dubbele cijfers op de broek terug naar huis natuurlijk.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Maar even serieus. FC Barcelona heeft niet voor niets 0 tegengoals in de Spaanse competitie. Al keept daar Claudio Bravo en in de CL die Marc-André ter Stegen die nog een beetje moeite heeft.![]()
Gewoon er vol op klappen, duiken en huilen doen ze toch wel, kun je ze maar beter goed rakenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:35 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]andersom ben ik bang, maar de bal is rond!
10tje inzetten op Unibet!![]()
![]()
Die kans van Eibar afgelopen zaterdag voor open doelquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Claudio Bravo heeft in de competitie best veel geluk, tegenstanders schieten nog schever dan Siggy![]()
![]()
Bijvoorbeeld inderdaadquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:39 schreef S15 het volgende:
[..]
Die kans van Eibar afgelopen zaterdag voor open doel![]()
http://vk.com/video272292417_170296884?hd=1&t=1m27s 1:28 en 2:40.. Zulke kansen moet je maken
Treurig![]()
siggy maakt die gewoonquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
http://vk.com/video272292417_170296884?hd=1&t=1m27s 1:28 en 2:40.. Zulke kansen moet je maken
Treurig![]()
Denk niet dat die dat zouden doen. Kans is groter dat ze niet eens in die positie komen. Een eigen doelpunt op die manier zou echt raar zijn.quote:![]()
Lijkt net alsof hij het over Bayern heeft.quote:![]()
Hopen we op winst PSG vanavond of gaan we stiekem nog naar de tweede plek kijken?
Barca heeft ziek veel geluk. Heb ze afgelopen weekend gezien. Het is een wonder dat die club met een budget van 18!! miljoen daar niet wist te scoren. 3 keer 1 op 1 gestaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar even serieus. FC Barcelona heeft niet voor niets 0 tegengoals in de Spaanse competitie. Al keept daar Claudio Bravo en in de CL die Marc-André ter Stegen die nog een beetje moeite heeft.![]()
Ik moet de wedstrijd weer missen, moet werken... Het komt dit jaar wel zeer klote uit met de planning
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Dat hangt een beetje van ons eigen resultaat vanavond afquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:18 schreef PeeJie_ het volgende:
Hopen we op winst PSG vanavond of gaan we stiekem nog naar de tweede plek kijken?![]()
![]()
Voor de tweede plek hadden we minimaal een wedstrijd moeten winnen. Daarnaast had psg niet mogen winnen van Barcelona. Wij gaan de komende twee wedstrijden geen punt pakken, vrees ik. Dus de kans dat je na vier wedstrijden al klaar bent is groot.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:18 schreef PeeJie_ het volgende:
Hopen we op winst PSG vanavond of gaan we stiekem nog naar de tweede plek kijken?
Zaak om zelf thuis van apoel te winnen.![]()
Nee bij winst van Apoel hebben we plek 2 sowieso in eigen hand. Als wij 2x verliezen en psg wint 2x dan zijn we al na 4 speelronden uitgeschakeld voor plek 2. Altijd voor het hoogst haalbare gaan. Het liefst zie ik ons winnen en psg verliezen natuurlijk.![]()
Bazenopstellingtwitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 21-10-2014 om 14:45:01Line-up Ajax U/19 (#UYL) Groothuizen; Lartey Sanniez, V. Bruggen, Mirani, Savastano; El Mahdioui, V.d. Beek, Nouri; Muric, El Idrissi, Cerny reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Thanks!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:23 schreef S15 het volgende:
Vanaf 15.50uur dus live op Eurosport te zien![]()
Wat is dit? Jong Marokko?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:14 schreef Syntix het volgende:
Bazenopstellingtwitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 21-10-2014 om 14:45:01Line-up Ajax U/19 (#UYL) Groothuizen; Lartey Sanniez, V. Bruggen, Mirani, Savastano; El Mahdioui, V.d. Beek, Nouri; Muric, El Idrissi, Cerny reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Nicequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:23 schreef S15 het volgende:
Vanaf 15.50uur dus live op Eurosport te zien
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Is het ook een echte spits of meer vleugelspeler eigenlijk?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
El Idrissi is fanatiek. Gooit alla Suarez ook ontiegelijk veel energie in de wedstrijd.![]()
lekker combinatievoetbal. Kan niet wachten tot deze gasten een paar jaar ouder zijn. Het oogt zo makkelijk allemaal.![]()
Spelen leuk. Hoog tempo ook.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
El Idrissi is fanatiek. Gooit alla Suarez ook ontiegelijk veel energie in de wedstrijd.![]()
http://www.vipleague.me/f(...)e-stream-online.htmlquote:
Britse Eurosport.Spits wat mij betreft.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:16 schreef BobW het volgende:
[..]
Is het ook een echte spits of meer vleugelspeler eigenlijk?![]()
Waarom levert winst van Ajax zoveel op?
Heb er 1,60 op gezet en krijg bij winst 8 euro terug, maar ze zijn ook gewoon veel beter![]()
![]()
Britse commentatoren noemde het een 'clear penalty'quote:Barcelona titelverdediger... wel totaal ander elftal. Sowieso minder.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:35 schreef hafcfan het volgende:
Waarom levert winst van Ajax zoveel op?
Heb er 1,60 op gezet en krijg bij winst 8 euro terug, maar ze zijn ook gewoon veel beter![]()
Maar wel gewoon een schwalbe, ik houd er niet van.quote:Ja je hebt toch ogen lijkt me? Dit was toch geen penal? Hij springt gewoon op.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Britse commentatoren noemde het een 'clear penalty'
[..]
Barcelona titelverdediger... wel totaal ander elftal. Sowieso minder.![]()
Ik heb het ook gezien ja, gewoon een penantie. Mist de bal totaal.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:37 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Maar wel gewoon een schwalbe, ik houd er niet van.
[..]
Ja je hebt toch ogen lijkt me? Dit was toch geen penal? Hij springt gewoon op.![]()
Ik kijk 5 min en het is al leuker/sneller/beter dan menig ajax 1 wedstrijd.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
twitter:UEFAYouthLeague twitterde op dinsdag 21-10-2014 om 16:19:44Johan Cruyff is among the interested spectators at the Mini Estadi as @FCBarcelona host @AFCAjax (photo via @AFCAjax) http://t.co/ZdrWDzXq6M reageer retweet
![]()
Vallen tegen ja. Loopt geen speler bij waarvan je zegt zo die komt even bij het 1e.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Britse commentatoren noemde het een 'clear penalty'
[..]
Barcelona titelverdediger... wel totaal ander elftal. Sowieso minder.![]()
Ja en de man ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik heb het ook gezien ja, gewoon een penantie. Mist de bal totaal.Enige objectiviteit is Amsterdam helaas compleet vreemd.
![]()
Spelen ook niet nutteloos op balbezit. Gaat veel sneller naar voren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:38 schreef MouzurX het volgende:
Ik kijk 5 min en het is al leuker/sneller/beter dan menig ajax 1 wedstrijd.![]()
Hoeft toch ook niet? Die trekken 500 miljoen per seizoen uit voor spelers. Net alsof die de intentie hebben om nog jeugdspelers in te zetten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vallen tegen ja. Loopt geen speler bij waarvan je zegt zo die komt even bij het 1e.![]()
Idd. Ze durven ook acties te maken, proberen een man langs te komen maar wel balbezig houden etc.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Spelen ook niet nutteloos op balbezit. Gaat veel sneller naar voren.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
De topscorer van vorig seizoen speelt nu wekelijks in Barcelona 1... ene El Hadaddi.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:40 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet? Die trekken 500 miljoen per seizoen uit voor spelers. Net alsof die de intentie hebben om nog jeugdspelers in te zetten.![]()
Af en toe komt er een keer een soort Messi naar voren idd, maar ze stralen een beetje uit een opleidingsclub te zijn, maar ondertussen word het gewoon een aftreksel van Man City (United tegenwoordig ook alquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De topscorer van vorig seizoen speelt nu wekelijks in Barcelona 1... ene El Hadaddi.)
![]()
Die Nouri is trouwens écht een goede voetballer. Hoe is het mogelijk dat Serero nog basis staat bij Ajax 1?![]()
![]()
Over 3 jaar winnen we de Champions League.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Deze spelers moeten inderdaad toch haast wel waarde toevoegen aan ajax 1 in de komende jaren.
Als dit ook allemaal stil valt zodra ze in het eerste staan, dan is er gewoon iets mis met de trainer.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
"gevaarlijke" passes door het midden om op te bouwen
Zo kom je tenminste nog ergens.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Sinds dit seizoen niet meer neequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:44 schreef hafcfan het volgende:
Een zwarte keeper bij een topclub. Zie je ook zelden.![]()
![]()
Dit is toch Jong Ajax? Die hebben ook week in week uit moeite met clubs als MVV, Telstar etc etc. Barcelona is ook gewoon een favoriete tegenstander van Ajax, ideaal voor hun systeem. Ajax speelt niet graag tegen clubs als Salzburg die vroeg druk zetten, Barcelona doet dat niet (of zelden) en wil vooral zelf voetballen, waardoor er veel ruimte komt. Ik verwacht vanavond ook geen walk-over, hooguit een 2/3-0 voor Barcelona.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:44 schreef MouzurX het volgende:
Deze spelers moeten inderdaad toch haast wel waarde toevoegen aan ajax 1 in de komende jaren.
Als dit ook allemaal stil valt zodra ze in het eerste staan, dan is er gewoon iets mis met de trainer.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: