"quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat een slap gelul. "Ik drink alcohol vanwege de smaak" "Alcohol is geen drugs"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is alleen maar jouw probleem.quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"
Nee,ik koop een fles whiskey van 80 euro, waar ik dan maanden mee doe, om dronken te worden.
Kansloos, dus omdat je met een auto 250 kan moet je auto's verbieden?quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is alleen maar jouw probleem.
[ afbeelding ]
Het ADE bestaat uit honderden verschillende feesten. Bij twee daarvan is dus iets gebeurd. Hoe je bij "altijd wat" komt, snap ik dus niet helemaal.quote:
Alleen op dancefeesten komt dit voor.quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:37 schreef Igen het volgende:
[..]
Het ADE bestaat uit honderden verschillende feesten. Bij twee daarvan is dus iets gebeurd. Hoe je bij "altijd wat" komt, snap ik dus niet helemaal.
Idem voor alle drugs.quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kansloos, dus omdat je met een auto 250 kan moet je auto's verbieden?.
Bij ons feest stond een stralende Colombiaanse los te gaan op (nota bene) hardcore. "Zullen we gaan?" "NEEEE!"quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:37 schreef Igen het volgende:
[..]
Het ADE bestaat uit honderden verschillende feesten. Bij twee daarvan is dus iets gebeurd. Hoe je bij "altijd wat" komt, snap ik dus niet helemaal.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Alleen op dancefeesten komt dit voor.
Mede doordat er met illegale drugs niet meer getest kan worden op kwaliteit en omdat er minder voorlichting over wordt gegeven omdat het illegaal is. Een dealer (die zelf vaak ook de ballen verstand ervan heeft) kan jou niet hetzelfde vertellen als een gekwalificeerde smartshopverkoper, mocht XTC legaal gemaakt worden en worden verkocht in de smartshop. Bovendien kan je mij niet wijsmaken dat het gebruik dan explosief zou toenemen. Zie je nu wel een rij mensen elke dag voor de smartshop die komen voor de truffels, Salvia, herbal XTC en al van dat?quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:44 schreef Re het volgende:
Als je een beetje de CBS cijfers bekijkt vallen er wel een paar dingen op
Doden door illegale drugs is ongeveer 65 per jaar, de legale drug alcohol geeft 4,000 doden per jaar, als ik zou argumenteren volgens de trend hier kunnen we dus een verhonderdvoudiging verwachten bij legalisatie...
Ik ken iemand die een keer een pilletje had gebruikt en hij zit nu in een gekkenhuis. True story.quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij ons feest stond een stralende Colombiaanse los te gaan op (nota bene) hardcore. "Zullen we gaan?" "NEEEE!"
"Altijd wat".
Iedereen die alcohol drinkt doet dat om dronken te wordenquote:Op zondag 19 oktober 2014 15:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat een slap gelul. "Ik drink alcohol vanwege de smaak" "Alcohol is geen drugs"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is niet waar, want de groepen die op festivals altijd gaan vechten staan dikwijls gewoon stijf van de pillen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:46 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Mensen die een pilletje nemen veroorzaken geen overlast. Begin eens met het legaliseren van XTC als proef en kijk wat dat oplevert.
Eerder pep. Of er zit pep in de pillen. Van pure mdma wordt men niet agressief. En de gasten die dat wel zijn worden van alcohol ook agressief.quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat is niet waar, want de groepen die op festivals altijd gaan vechten staan dikwijls gewoon stijf van de pillen.
Doet dat voor het effect, ja.quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:54 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Iedereen die alcohol drinkt doet dat om dronken te worden
Nu krijgt ie zijn pillen gratis, 3 x daags? Goed geregeld.quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:47 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik ken iemand die een keer een pilletje had gebruikt en hij zit nu in een gekkenhuis. True story.
Gelul om je eigen argument "sterker" proberen te maken.quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Doet dat voor het effect, ja.
Iedereenquote:Op zondag 19 oktober 2014 15:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Doet dat voor het effect, ja.
Ik maak geen onderscheid tussen drugs wat dat betreft.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelul om je eigen argument "sterker" proberen te maken.
Dan maak je die toch lekker alcohol vrij?quote:Nogmaals, flessen wijn van 2000 euro, whiskey waar je maanden mee doet, voor het effect? Maar dat negeer je gewoon.
Dan neem je ze toch alcohol vrij?quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:04 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Iedereen? Bij elk biertje, wijntje of whatever je drinkt?
Alcoholvrije whiskeyquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan neem je ze toch alcohol vrij?
Want alcoholvrije whiskey, wijn en bier smaken hetzelfde?quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan neem je ze toch alcohol vrij?
Ik zie nergens argumenten voor een verbod, laat staan goede.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alcoholvrije whiskey.
Nee jongen, je staat heel erg zwak met je argument en elke post wordt dommer.
Geef nou maar toe dat je niet zonder alcohol kan.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:08 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Want alcoholvrije whiskey, wijn en bier smaken hetzelfde?
Ik zou willen dat ik zo simpel was als jij, dat zou mijn leven heel wat makkelijker makenquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je niet zonder alcohol kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |