Ga ik doen!quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet volledig veganist, maar wel voor een groot deel.
Hij had hetzelfde bezwaar als jij (niet lekker), maar is hier wel enthousiast over, dus mocht je het tegenkomen (hier ligt het gewoon bij de Jumbo), dan kun je het allicht een keer proberen.
Ja, is er nog ergens, ver weggezakt...quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is er geen veggie-topic in CUL waar jullie dat soort tips aan elkaar uitwisselen?
Des te beter voor ons, want dan kun je hier je lange verhalen kwijt.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:42 schreef FANN het volgende:
Ja, is er nog ergens, ver weggezakt...
er was niet zo veel belangstelling voor geloof ik en deze tip was volgens mij nog niet langsgekomen,
maar ik weet niet eens of dat topic nog in mijn AT staat hoor...
Waren ook recepten enzo, maar ik googel wel...
Ik ben niet meer zo ''Fokkerig'' wordt een beetje minder, alleen lezen enzo, ik heb soms
geeneens geen zin meer in hele discussies![]()
soms wil ik ergens op reageren en dan denk ik laat maar..........
Zou niet de 1e keer en dan grijp ik wel een boterham maar ik heb heerlijke nasi gemaakt dus dat wordt smullen vanavondquote:
Das weer die met de tilde ...quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:20 schreef just me het volgende:
[..]
Zou niet de 1e keer en dan grijp ik wel een boterham maar ik heb heerlijke nasi gemaakt dus dat wordt smullen vanavond
kon niet uitblijven hèquote:
Ik ben al weer terug.quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar ik raak niet opgewonden meer van mezelf... Gelukkig ben ik de enigste die dat vindt..
Ben trots op jequote:
Familiebezoekquote:
heerlijk voor de zondagmiddagquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:32 schreef Kingstown het volgende:
KLB / Op FOK! zitten als je ouder bent dan 25
Is je zusje al binnen? Dacht idd echt even dat ik haar zag lopen in het begin, tenminste als ze een beetje op jou lijktquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:41 schreef sacha het volgende:
[..]
het is héél gevaarlijk buiten voor loslopende tomaten
nee, wij lijken niet op elkaarquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Is je zusje al binnen? Dacht idd echt even dat ik haar zag lopen in het begin, tenminste als ze een beetje op jou lijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |