Je bedoelt "aangezien de persoon die die term gebruikt dat bepaalt"?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:51 schreef Specularium het volgende:
Politiek correct is gewoon een kutterm, aangezien Bram bepaalt wie er bij hoort.
Ah, het was niet de bedoeling. Dan heb je uiteraard gelijk. In dat geval is er geen sprake van op de man spelen....quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het was niet mijn intentie om op de man te spelen en ja, hij behoort voor mij duidelijk tot die groep mensen.
In vergelijking met de bestuurderskaste wel.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:56 schreef KoosVogels het volgende:
Trouwens Bram, beweer je nou dat jij zelf het type Nederlander bent dat met de voeten in de modder staat?
Hahahquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
In vergelijking met de bestuurderskaste wel.
Tsja, mensen hebben al snel het "wij tegen hen"-gevoel blijkbaar.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:09 schreef KoosVogels het volgende:
Dat Piet stukje bij beetje is getransfoord van een boeman in fucking Muziekpiet, daar maalt inderdaad niemand om.
Beetje vreemd.
Tja, in het anti-Pieten-kamp zitten dan waarschijnlijk weer meer fans van Stalin.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:18 schreef robin007bond het volgende:
Overigens durf ik er zeker van te zijn dat van het pro-Pieten kamp meer mensen vroeger NSB'er zouden zijn dan van het anti-Pieten kamp. Maar dat terzijde.
Zou hij blokjes kaas strooien?quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:05 schreef Kingstown het volgende:
Onze kinderen worden bang van de kaas-Piet.![]()
Clever, zou wel eens een hit kunnen worden.quote:
Denk je ? Die paar 70 plussers in Nederland die je in het hokje pro-stalin kan douwen die kunnen ook zo conservatief op pietgebied zijn.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:27 schreef Igen het volgende:
[..]
Tja, in het anti-Pieten-kamp zitten dan waarschijnlijk weer meer fans van Stalin.
Mee eens.... behalve dat je het monoculturalisme van felle pietfans en die van de nsb wel met elkaar moet vergelijkenquote:Maar dit zijn natuurlijk drog-argumenten van jewelste.
Ik heb tot nu toe niemand in deze discussie zien zeggen dat minderheden geen recht op hun eigen cultuur zouden hebben en dat er in Nederland geen plaats voor multiculturalisme zou zijn. Maar misschien zie ik wat over het hoofd. Zou je het kunnen aanwijzen?quote:Op zondag 19 oktober 2014 22:02 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Mee eens.... behalve dat je het monoculturalisme van felle pietfans en die van de nsb wel met elkaar moet vergelijken
Jij zit hier constant op de man te spelen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
En daar komt de aanval op de persoon weer nu de argumenten weer op zijn. Zo voorspelbaar.
Nee Duke, ik heb nog nooit via Twitter, Facebook of een mail iemand bedreigd. Mag ik geen afstand nemen van iemand omdat ik gewoon niet de behoefte voel om van iemand afstand te nemen?
quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
In vergelijking met de bestuurderskaste wel.
Dat snap ik nou niet: voorstanders van Zwarte Piet die ernstig kattekwaad uithalen. Zijn ze dan niet bang om met de roe te krijgen of in de zak mee naar Spanje te moeten? Waar ze vermalen worden tot pepernoten! Dat wordt volgend jaar pepernoten vreten tot we er bij neervallen!quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
las het op facebook inderdaad, politie moet zoiezo op afstand blijven ander gaan er rare dingen gebeuren
Toen ik heel klein was, was ik bang voor ZP. Op het Sinterklaasfeest van m'n pa's werk alleen maar gejankt.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:05 schreef Kingstown het volgende:
Onze kinderen worden bang van de kaas-Piet.![]()
Dat zou niet politiek correct zijn toch ? En men wilt die schijn van correctheid ophouden.quote:Op zondag 19 oktober 2014 22:47 schreef Igen het volgende:
Nou, dat ging dus niet helemaal goed.
Wat ik dus wou zeggen:
[..]
Ik heb tot nu toe niemand in deze discussie zien zeggen dat minderheden geen recht op hun eigen cultuur zouden hebben
Kunnen negers en jij niet gewoon opdonderen als ze de Nederlandse cultuur niet bevalt?quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:36 schreef Bluesdude het volgende:
En dat komt voort uit de status van gast die men donkere mensen nog steeds oplegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |