abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145709439
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 19:51 schreef Specularium het volgende:
Politiek correct is gewoon een kutterm, aangezien Bram bepaalt wie er bij hoort.
Je bedoelt "aangezien de persoon die die term gebruikt dat bepaalt"?
Dat ben ik niet met je eens. Vraag het aan 100 'gewone' mensen en je zal veel overlapping zien tussen wat ze noemen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145709510
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 19:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het was niet mijn intentie om op de man te spelen en ja, hij behoort voor mij duidelijk tot die groep mensen.
Ah, het was niet de bedoeling. Dan heb je uiteraard gelijk. In dat geval is er geen sprake van op de man spelen....
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_145709591
Trouwens Bram, beweer je nou dat jij zelf het type Nederlander bent dat met de voeten in de modder staat?
pi_145709788
quote:
10s.gif Op zondag 19 oktober 2014 19:56 schreef KoosVogels het volgende:
Trouwens Bram, beweer je nou dat jij zelf het type Nederlander bent dat met de voeten in de modder staat?
In vergelijking met de bestuurderskaste wel. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145709970
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 20:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Hahah
pi_145709985
Zwarte Piet. :r

Echt zo schrikbarend hoe erg mensen geven om het kleurtje van Piet terwijl andere tradities omtrent Piet ook gewoon zijn veranderd.

Maar nee hoor, als het gaat om het kleurtje komt het primitieve racisme en hunga-hunga gedrag naar voren. :r
pi_145710036
Sowieso wrang dat we feest vieren met een negerkarikatuur terwijl we zo'n grote rol hadden in de slavernij. :{
pi_145710195
Dat Piet stukje bij beetje is getransformeerd van een boeman in fucking Muziekpiet, daar maalt inderdaad niemand om.

Beetje vreemd.
pi_145710367
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 20:09 schreef KoosVogels het volgende:
Dat Piet stukje bij beetje is getransfoord van een boeman in fucking Muziekpiet, daar maalt inderdaad niemand om.

Beetje vreemd.
Tsja, mensen hebben al snel het "wij tegen hen"-gevoel blijkbaar.
pi_145710566
Overigens durf ik er zeker van te zijn dat van het pro-Pieten kamp meer mensen vroeger NSB'er zouden zijn dan van het anti-Pieten kamp. Maar dat terzijde.
pi_145710991
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2014 20:18 schreef robin007bond het volgende:
Overigens durf ik er zeker van te zijn dat van het pro-Pieten kamp meer mensen vroeger NSB'er zouden zijn dan van het anti-Pieten kamp. Maar dat terzijde.
Tja, in het anti-Pieten-kamp zitten dan waarschijnlijk weer meer fans van Stalin.

Maar dit zijn natuurlijk drog-argumenten van jewelste.
pi_145713176
Onze kinderen worden bang van de kaas-Piet. :'(

pi_145713586
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 21:05 schreef Kingstown het volgende:

Zou hij blokjes kaas strooien?
pi_145716429
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_145716651
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 20:27 schreef Igen het volgende:

[..]

Tja, in het anti-Pieten-kamp zitten dan waarschijnlijk weer meer fans van Stalin.
Denk je ? Die paar 70 plussers in Nederland die je in het hokje pro-stalin kan douwen die kunnen ook zo conservatief op pietgebied zijn.

quote:
Maar dit zijn natuurlijk drog-argumenten van jewelste.
Mee eens.... behalve dat je het monoculturalisme van felle pietfans en die van de nsb wel met elkaar moet vergelijken
pi_145716787
[quote]0s.gif [b]Op zondag 19 oktober 2014 22:02 schreef [url%
pi_145716917
Nou, dat ging dus niet helemaal goed. :D
Wat ik dus wou zeggen:
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 22:02 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Mee eens.... behalve dat je het monoculturalisme van felle pietfans en die van de nsb wel met elkaar moet vergelijken
Ik heb tot nu toe niemand in deze discussie zien zeggen dat minderheden geen recht op hun eigen cultuur zouden hebben en dat er in Nederland geen plaats voor multiculturalisme zou zijn. Maar misschien zie ik wat over het hoofd. Zou je het kunnen aanwijzen?
pi_145717795
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 19:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

En daar komt de aanval op de persoon weer nu de argumenten weer op zijn. Zo voorspelbaar. :')
Nee Duke, ik heb nog nooit via Twitter, Facebook of een mail iemand bedreigd. Mag ik geen afstand nemen van iemand omdat ik gewoon niet de behoefte voel om van iemand afstand te nemen?
Jij zit hier constant op de man te spelen.
pi_145717853
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 20:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

_O- , dan mag je wel wat minder wereldvreemd gaan proberen over te komen om dat realistisch te laten zijn.
pi_145718603
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 16:14 schreef Mani89 het volgende:

[..]

las het op facebook inderdaad, politie moet zoiezo op afstand blijven ander gaan er rare dingen gebeuren
Dat snap ik nou niet: voorstanders van Zwarte Piet die ernstig kattekwaad uithalen. Zijn ze dan niet bang om met de roe te krijgen of in de zak mee naar Spanje te moeten? Waar ze vermalen worden tot pepernoten! Dat wordt volgend jaar pepernoten vreten tot we er bij neervallen!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_145718738
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 21:05 schreef Kingstown het volgende:

Toen ik heel klein was, was ik bang voor ZP. Op het Sinterklaasfeest van m'n pa's werk alleen maar gejankt.

Leek mij eerlijk gezegd geen argument tegen ZP.
pi_145718941
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 22:47 schreef Igen het volgende:
Nou, dat ging dus niet helemaal goed. :D
Wat ik dus wou zeggen:

[..]

Ik heb tot nu toe niemand in deze discussie zien zeggen dat minderheden geen recht op hun eigen cultuur zouden hebben
Dat zou niet politiek correct zijn toch ? En men wilt die schijn van correctheid ophouden.
Maar die ongewenstheid van buitenlanders die onder de schijn van pietenliefde doorvreet is toch allang duidelijk in het maatschappelijk ZP-debat ?
Niet alleen die agressie, de bedreigingen, het discriminerend geleuter, maar ook het onvermogen en de onwil om donkere mensen te willen begrijpen op dit punt . En dat komt voort uit de status van gast die men donkere mensen nog steeds oplegt. Men bedeelt hen minder rechten hebben tot meepraten, de cultuur meevormen, minder het recht te existeren in dit land.

De felle pietenlovers ( niet te verwarren met de rustige pietenfans) zijn monoculturalisten . In diepste wezen accepteren ze de aanwezigheid van grote groepen Nederlanders in Nederland onvoldoende tot.... in weze die verwerpen.
pi_145719018
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 23:36 schreef Bluesdude het volgende:
En dat komt voort uit de status van gast die men donkere mensen nog steeds oplegt.

Kunnen negers en jij niet gewoon opdonderen als ze de Nederlandse cultuur niet bevalt?

Klagen over een kinderfeest, grow up man. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')