SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Grappig wel dat AZ het spel maakt terwijl PSV thuis speelt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ mag het spel maken.
In before PSV 1-0
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV oppermachtig
AZ zal zo de 0-1 maken
Het maakt niet eens uit wat er in de wedstrijd gebeurt of wel?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ mag het spel maken.
In before PSV 1-0
''Ik wil dominant positiespel zien''quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grappig wel dat AZ het spel maakt terwijl PSV thuis speelt.
"Ik wil domineren en positiespel spelen"
- Cocu.
Topploegonwaardigquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grappig wel dat AZ het spel maakt terwijl PSV thuis speelt.
"Ik wil domineren en positiespel spelen"
- Cocu.
*gebeurtquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:43 schreef Wiebeldak het volgende:
Hoog tempo maar er gebeurd niets. Chaotisch.
Dat is het altijd, sinds Memphis eruit ligt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dit wordt de wedstrijd van Jetro.
Ben je er heen geweest?quote:
Dan zou dit niet mogen overkomen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:45 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Man mijn spelling is over het algemeen juist best netjes. Zeikerds.
Nee, ben nog even op vakantie.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben je er heen geweest?
laat maar
Gebeurd wel eens.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zou dit niet mogen overkomen.
Je deed daarmee je naam niet echt eer aanquote:
Laat ze eerst maar een keer over de middenlijn komen.quote:
En het was nog de hele wedstrijd 11 vs 11 ookquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tadic vier assistsPelle twee en een halve goal
ik ook xdquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Om dit schot lacht Zoet.
Heel hard.
Dit vond ik geen countergoal, Harmjan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Countergoal van PSV, verzin eens wat nieuws
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Countergoal van PSV, verzin eens wat nieuws
Kijk ik eindelijk via fox sports ipv zo'n gratis klote stream, loop ik nog ruim 1 minuut achter.quote:
Suggereer ik dat ergens in mijn post?quote:
Het druipt ervan af.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Suggereer ik dat ergens in mijn post?
Mooie analyse van deze goal.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:51 schreef Tchock het volgende:
Goede goal hoor. Hele mooie voorzet en goed afgemaakt
Zal wel door het gestrooide zand komen.quote:
Zo bedoelde ik het niet, sorry meneer.quote:
inderdaadquote:
- Ajacied422 is een toffe userquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mooie analyse van deze goal.
Even op mijn prikbord hangen.
Sinds Fox de toko heeft overgenomen lopen de streams idd achter. Voorheen was het niet merkbaar.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:51 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Kijk ik eindelijk via fox sports ipv zo'n gratis klote stream, loop ik nog ruim 1 minuut achter.
Op TV, spelers of analisten, doen ze het anders ook niet beter dan dit.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mooie analyse van deze goal.
Even op mijn prikbord hangen.
Wowquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
- Ajacied422 is een toffe user
Zo, hang die er maar naast
Wel achter gesloten deurenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wow![]()
Ik houd eerlijk gezegd niet van complimentjes.
In het openbaar dan.
Misschien omdat het op onjuistheden berust.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
AZ countert, vreemd dat niemand dit post.
Je lijkt een beetje van slag na mijn post. Neem het gewoon met een korreltje zout joh.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
AZ countert, vreemd dat niemand dit post.
Daar ben jij idd niet van. Het spijt me.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien omdat het op onjuistheden berust.
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daar ben jij idd niet van. Het spijt me.
Gebeurt dat op de doellijn dan is het camera's discussies dit dat alles.quote:
Neem jij hier zomaar het woord 'counter' in de mond?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:55 schreef GGMM het volgende:
Die had er wel ingemogen.
Mooie counter trouwens.
Cocu moet beter trainen op countersquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Cocu is een slechte coach. Kijk maar naar de dramatische counters van PSV, ze hebben duidelijk geen idee wat te doen.
Volgens cocu is dat positiespel.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:56 schreef Smoofie het volgende:
Thuis countervoetbal spelen, zielig psv.
[depay-u-mad.gif]quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:56 schreef Smoofie het volgende:
Thuis countervoetbal spelen, zielig psv.
Je kunt niet al die camera's op de zijlijnen zetten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gebeurt dat op de doellijn dan is het camera's discussies dit dat alles.
Op de zijlijn is het "mwaah, het zal wel"
![]()
Oh, en Jozefzoon
Ja, dat is hetquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:57 schreef Tchock het volgende:
Dat constante gezeur op countervoetbalVooral Ajacieden die niet kunnen hebben dat ze er mee verslagen zijn volgens mij.
idd, inplaats van de kwaliteiten van Jozefzoon en Narsingh benutten moeten ze de bal terug naar zoet spelen en wachten totdat alle spelers van AZ terug op eigen helft zijnquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:57 schreef Tchock het volgende:
Dat constante gezeur op countervoetbalVooral Ajacieden die niet kunnen hebben dat ze er mee verslagen zijn volgens mij.
Als het effectief is, waarom zou je het dan niet doen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:57 schreef Tchock het volgende:
Neuh, het gaat er meer om dat PSV op de counter het kampioenschap binnen wil halen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:57 schreef Tchock het volgende:
Sws mensen die niet weten dat de omschakeling juist het perfecte moment is om toe te slaanquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:57 schreef Tchock het volgende:
Leuker dan het eeuwige tikkie breed, tegenwoordig.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:57 schreef Tchock het volgende:
Dat ben ik helemaal met je eens. Ik had het meer over opmerkingen als die ik quote (alsof je thuis geen counters zou mogen uitvoerenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat is het
Het boeit me niks, maar ga dan niet vooraf zeggen dat je dominant positiespel wil spelenDan snap je gewoon helemaal niks van het spel.
Nee maar die grensrechter ziet het echt wel, alleen is op een of andere manier op de zijlijn bij de mensen "grootste deel over de lijn is uit" ineens van toepassing.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je kunt niet al die camera's op de zijlijnen zetten.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, inplaats van de kwaliteiten van Jozefzoon en Narsingh benutten moeten ze de bal terug naar zoet spelen en wachten totdat alle spelers van AZ terug op eigen helft zijn
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:58 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Als het effectief is, waarom zou je het dan niet doen?
Precies.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Leuker dan het eeuwige tikkie breed, tegenwoordig.
Nee, tja dat moeten ze zelf weten. Ik zou liever het spel willen maken als topclub, maar als je er resultaat mee haalt moet je het vooral doen uiteraard.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens. Ik had het meer over opmerkingen als die ik quote (alsof je thuis geen counters zou mogen uitvoeren).
Rene hou gewoon je klep met je onzin.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, tja dat moeten ze zelf weten. Ik zou liever het spel willen maken als topclub, maar als je er resultaat mee haalt moet je het vooral doen uiteraard.
Ik kijk liever naar clubs die goed positiespel bedrijven. Denk aan Vitesse en PEC Zwolle.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:57 schreef Tchock het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 18-10-2014 om 19:00:12Jetro Willems steelt de show onder de ogen van bondscoach Guus Hiddink. Die heeft geen zand in zijn ogen, denk ik. reageer retweet
Goed argument weer.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Rene hou gewoon je klep met je onzin.
Gaat om resultaat.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar clubs die goed positiespel bedrijven. Denk aan Vitesse en PEC Zwolle.
Jij weet zelf ook dat we met Jetro IJsland hadden opgerold.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:01 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 18-10-2014 om 19:00:12Jetro Willems steelt de show onder de ogen van bondscoach Guus Hiddink. Die heeft geen zand in zijn ogen, denk ik. reageer retweet
Het zal niet meer lang duren voordat Jetro in Oranje mag shinen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:01 schreef Gramulanion het volgende:
Southamptonquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar clubs die goed positiespel bedrijven. Denk aan Vitesse en PEC Zwolle.
Zou toch grappig zijn als hij opgeroepen wordt en Hiddink wordt ontslagen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:01 schreef Gramulanion het volgende:
Op de lange termijn gaat het goede positiespel je wel meer punten opleveren dan het blijven gokken op toevalligheden.quote:
Het zou wel een goede reden zijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zou toch grappig zijn als hij opgeroepen wordt en Hiddink wordt ontslagen.
PSV staat toch bovenaan met mijlen voorsprong op Vitesse, dat veel mooier voetbal speelt. Tsja.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op de lange termijn gaat het goede positiespel je wel meer punten opleveren dan het blijven gokken op toevalligheden.
Ja Vitesse wordt nu anders weggespeeld terwijl PSV de 3 punten al te pakken heeft.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op de lange termijn gaat het goede positiespel je wel meer punten opleveren dan het blijven gokken op toevalligheden.
Ik vind countervoetbal maar een zwaktebod als je topploeg bent.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op de lange termijn, wat snap je daar niet aan?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
PSV staat toch bovenaan met mijlen voorsprong op Vitesse, dat veel mooier voetbal speelt. Tsja.
Ik vind je zuur.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor de club ja. Maar dat betekent niet dat ik daar liever naar kijk.
[..]
Joh?
Hoe zijn counters een toevalligheid?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je denkt dat de tegenstander geen fouten maakt of wat?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voetbal is een spel van foutenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je denkt dat de tegenstander geen fouten maakt of wat?
Jawel? Maar op een manier zoals PEC of Vitesse het bedrijft, heeft dat wel wat sneller resultaat dan dat je achterover gaat hangen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je denkt dat de tegenstander geen fouten maakt of wat?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:05 schreef GGMM het volgende:
Toch vind ik dat er zonder Cocu even veel persoonlijkheid op de bank zit als met Cocu.
xD
Vitesse kijk jij wel? Willem 2 speelt ze bij vlagen weg.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jawel? Maar op een manier zoals PEC of Vitesse het bedrijft, heeft dat wel wat sneller resultaat dan dat je achterover gaat hangen.
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:05 schreef Buitendam het volgende:
Leuk voetbal willen zien en dan de schakelen richting de eredivisie. Dat slaat nergens op natuurlijk.
En dan is het zaak zelf zo min mogelijk risico te nemen en de fouten van je tegenstander af te straffen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Voetbal is een spel van fouten
Ja, alsof het niet voorkomt dat ploegen het niet lukt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vitesse kijk jij wel? Willem 2 speelt ze bij vlagen weg.
Dat het niet om aan te gluren is.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over?
Dan zou ik wel eens willen weten waar jij wekelijks naar kijkt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat het niet om aan te gluren is.
Puistenbol.
Je blijft ook pingel zeggen. Ook raar.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:07 schreef GGMM het volgende:
Ik blijf maar op zeggen in die zin :/ echt raar jonge
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:07 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Vasthouden is blijkbaar bijna nooit een penalty
Premier League, bijvoorbeeld. Dat is leuk. Eredivisie alleen wanneer je voor een club bent.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zou ik wel eens willen weten waar jij wekelijks naar kijkt.
Als je voor een land bent is dat idd minder.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Premier League, bijvoorbeeld. Dat is leuk. Eredivisie alleen wanneer je voor een club bent.
Dat mag jij vinden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Premier League, bijvoorbeeld. Dat is leuk. Eredivisie alleen wanneer je voor een club bent.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Na afloop gaat Sjon zijn ploeg de schuld gevenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:10 schreef AFCNiels het volgende:
Het John van der Brom effect is al duidelijk merkbaar bij AZ.
Ik hoop dat hij nog uit zijn dak gaat, dat is altijd wel grappig om te zien.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Na afloop gaat Sjon zijn ploeg de schuld geven
Nee sorry. Die lulkoek ga ik niet als mening aannemen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik presenteer het niet voor niets als een feit, neem het maar gewoon over.
Dat wou die club nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:10 schreef LudoSanders het volgende:
Hopelijk legt Brands Guardado snel echt vast.
Optie tot koop bij dd huur?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:10 schreef LudoSanders het volgende:
Hopelijk legt Brands Guardado snel echt vast.
Sjon onder stress is een topshowquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij nog uit zijn dak gaat, dat is altijd wel grappig om te zien.
Ah je gaat ook inschakelen!quote:
Nee? Een wedstrijd waar het bij rust al 3-0 staat. Dan ga ik liever Willem II v Vitesse kijkenquote:
Maar het was natuurlijk andersom!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:12 schreef LudoSanders het volgende:
Dacht ff dat Memphis naast Peter Bosz zat. xD
TUURLIJK JOCHIE WE GELOVEN JE!!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee? Een wedstrijd waar het bij rust al 3-0 staat. Dan ga ik liever Willem II v Vitesse kijken.
Voor de spanning naar Willem II, daar moet ik nog even aan wennen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee? Een wedstrijd waar het bij rust al 3-0 staat. Dan ga ik liever Willem II v Vitesse kijken.
Je bent mad dat PSV een jantje uit deelt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dacht Jetro dat hij er slimmer uit zou zien met bril?quote:
Die...die..is dat een baard? Meer schaamhaar eigenlijk.quote:
Nee?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je bent mad dat PSV een jantje uit deelt.
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 18-10-2014 om 19:15:09#psvaz 3-0 bij rust. Narsingh, Maher (2). Zwak begin PSV. Na verassende 1-0 (prachtassist Willems) neemt PSV initiatief over en loopt uit. reageer retweet
Klopt ook, maar ze scoren nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dat terwijl Willem II ze volgens een bepaald persoon hier met vlagen wegspeelt.
Echt treurig die eredepissiequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zand op het veld, dit dat alles.
Klinkt als iemand die alleen maar onzin uit kraamt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dat terwijl Willem II ze volgens een bepaald persoon hier met vlagen wegspeelt.
Wat heeft het een met het ander te maken? Willem 2 verdiend ook meer.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die Belg aan tafel is ook een engfiguur.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:16 schreef AFCNiels het volgende:
Van der Brom gaat gewoon verder op de bij Anderlecht ingeslagen weg.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:16 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 18-10-2014 om 19:15:09#psvaz 3-0 bij rust. Narsingh, Maher (2). Zwak begin PSV. Na verassende 1-0 (prachtassist Willems) neemt PSV initiatief over en loopt uit. reageer retweet
Waarom kijk je dan? En wat doe je in dit topic?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Echt treurig die eredepissie
Verdient.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat heeft het een met het ander te maken? Willem 2 verdiend ook meer.
Heel soms kom je ze tegen, die briljante woordspelingen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Echt treurig die eredepissie
Je snapt de grap nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan? En wat doe je in dit topic?
*verdientquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat heeft het een met het ander te maken? Willem 2 verdiend ook meer.
twitter:JetroWillems_15 twitterde op donderdag 01-08-2013 om 17:14:48Je moet je woede leren verbergen je glimlach oefenen voor de spiegel L0vee,, reageer retweet
twitter:JetroWillems_15 twitterde op donderdag 08-08-2013 om 08:45:31Soms is wat je niet wilt beter voor je, maar het accepteren het moeilijkst voor je❤!! GM twitter hoop dat jullie een mooie dagje hebben🙏,, reageer retweet
twitter:JetroWillems_15 twitterde op zondag 18-08-2013 om 16:57:11Wees je zelf, want anderen zijn er genoeg!! reageer retweet
twitter:JetroWillems_15 twitterde op dinsdag 15-10-2013 om 12:20:00Gebruik je vandaag optimaal voor je morgen❤️.. reageer retweet
twitter:JetroWillems_15 twitterde op zaterdag 25-01-2014 om 11:52:24Sometimes it's not the people who change, it's the mask that falls of!! reageer retweet
twitter:JetroWillems_15 twitterde op woensdag 16-07-2014 om 21:09:36Falling down is part of life, getting back up is living💯👌 reageer retweet
Klinkt als iemand die hapt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Klinkt als iemand die alleen maar onzin uit kraamt.
blessquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:JetroWillems_15 twitterde op donderdag 01-08-2013 om 17:14:48Je moet je woede leren verbergen je glimlach oefenen voor de spiegel L0vee,, reageer retweet
twitter:JetroWillems_15 twitterde op donderdag 08-08-2013 om 08:45:31Soms is wat je niet wilt beter voor je, maar het accepteren het moeilijkst voor je❤!! GM twitter hoop dat jullie een mooie dagje hebben🙏,, reageer retweet
twitter:JetroWillems_15 twitterde op zondag 18-08-2013 om 16:57:11Wees je zelf, want anderen zijn er genoeg!! reageer retweet
twitter:JetroWillems_15 twitterde op dinsdag 15-10-2013 om 12:20:00Gebruik je vandaag optimaal voor je morgen❤️.. reageer retweet
twitter:JetroWillems_15 twitterde op zaterdag 25-01-2014 om 11:52:24Sometimes it's not the people who change, it's the mask that falls of!! reageer retweet
twitter:JetroWillems_15 twitterde op woensdag 16-07-2014 om 21:09:36Falling down is part of life, getting back up is living💯👌 reageer retweet
En je krijgt Helene er gratis bij.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedanktquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jawel, maar ik moest dit even delen.quote:
0-2 voor. Willem II speelt volgens bepaalde users hier als Barcelona.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel, maar ik moest dit even delen.
Hoeveel staat vites?
1 user.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
0-2 voor. Willem II speelt volgens bepaalde users hier als Barcelona.
Wifi in het stadionquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel, maar ik moest dit even delen.
Hoeveel staat vites?
Wat een dombo's.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
0-2 voor. Willem II speelt volgens bepaalde users hier als Barcelona.
twitter:vkwillemvissers twitterde op zaterdag 18-10-2014 om 19:16:14Uiteindelijk is Willems de linksback van Oranje en Maher de aangever op het middenveld. Kwestie van tijd. #psvaz reageer retweet
Ik beweerde enkel dat ze bij vlagen Vitesse wegspelen. That's it. Zegt meer over Vitesse dan over W2quote:
Wat is er mis mee? Ik vind het best handig, als je kaartprijs elk jaar verhoogd wordt wil je ook wat comfort...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wifi in het stadion![]()
0-2 maar tegen de verhouding in.
Ik zie dat hij er toch wel kijk op heeft.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:21 schreef Slobeend het volgende:
Vissers
twitter:vkwillemvissers twitterde op zaterdag 18-10-2014 om 19:16:14Uiteindelijk is Willems de linksback van Oranje en Maher de aangever op het middenveld. Kwestie van tijd. #psvaz reageer retweet
Nee goed idee juist. Wist alleen niet dat dat er was. Bij Heracles krijgen ze dat ook volgend jaar. Als de wedstrijd kut is zit iedereen ineens op zijn mobiel.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is er mis mee? Ik vind het best handig, als je kaartprijs elk jaar verhoogd wordt wil je ook wat comfort...
Of gewoon één kampioenschap
Willems is nog wel terecht, maar Maher noemen is behoorlijk opportunistisch.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zie dat hij er toch wel kijk op heeft.
Soms roept hij ook verstandige dingen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:21 schreef Slobeend het volgende:
Vissers
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 18-10-2014 om 19:20:30Willems laat ook weer zien dat hij Oranje-potentie bezit als hij de bal heeft. Nu dat andere gedeelte nog en Hiddink heeft er optie bij. reageer retweet
Sinds wanneer is alleen aanvallen een vereiste om dé linksback van het Nederlands Elftal te zijn?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:21 schreef Slobeend het volgende:
Vissers
Dat andere gedeelte?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 18-10-2014 om 19:20:30Willems laat ook weer zien dat hij Oranje-potentie bezit als hij de bal heeft. Nu dat andere gedeelte nog en Hiddink heeft er optie bij. reageer retweet
Vis een optie?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat andere gedeelte?Hij bedoelt verdedigen?
In elk geval sinds Kuyt linksback mocht staan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is alleen aanvallen een vereiste om dé linksback van het Nederlands Elftal te zijn?
Heel goed gezien.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat andere gedeelte?Hij bedoelt verdedigen?
GGMM kun jij mij uitleggen waarom Sigthorsson wéér in de spits staat?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is niet zo'n heel groot onderdeel van een verdediger gelukkig.
Littlerabbit kan dat heel goed.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
GGMM kun jij mij uitleggen waarom Sigthorsson wéér in de spits staat?
Totaalvoetbal dit datquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is alleen aanvallen een vereiste om dé linksback van het Nederlands Elftal te zijn?
Op linksback heeft hij nooit gespeeld.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens Frank de Boer heeft Sigthorsson een streepje voor op Milik.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat Kuyt tactisch 100x sterker is dan Willems.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
In elk geval sinds Kuyt linksback mocht staan.
twitter:markvanrijswijk twitterde op zaterdag 18-10-2014 om 19:26:34Bij Ajax Viergever linksback, Serero, Andersen Klaassen op het middenveld, voorin Schone, Sigthorsson en Kishna. reageer retweet
twitter:arnovermeulen twitterde op zaterdag 18-10-2014 om 19:26:13PSV heeft uitblinker Willems. AZ zwakke schakels in Haye, Muhren, Hupperts en Elm. Zou 5-3-2 voor AZ een oplossing zijn geweest? #NOS reageer retweet
Milik had wel mooie goals deze week.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens Frank de Boer heeft Sigthorsson een streepje voor op Milik.
Tot zover deze boeiende reden voor het kiezen van Kolbeinn Sigthorsson.
Is dat een beetje zoals toen Cillissen en Vermeer allebei opnieuw begonnen, maar Vermeer toch een streepje voor had?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens Frank de Boer heeft Sigthorsson een streepje voor op Milik.
Tot zover deze boeiende reden voor het kiezen van Kolbeinn Sigthorsson.
Nee.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:27 schreef Slobeend het volgende:
En ook Arno heeft een mening.twitter:arnovermeulen twitterde op zaterdag 18-10-2014 om 19:26:13PSV heeft uitblinker Willems. AZ zwakke schakels in Haye, Muhren, Hupperts en Elm. Zou 5-3-2 voor AZ een oplossing zijn geweest? #NOS reageer retweet
Haye heeft nog nooit goed gevoetbald. Zelfs hupperts is beter.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:27 schreef Slobeend het volgende:
En ook Arno heeft een mening.twitter:arnovermeulen twitterde op zaterdag 18-10-2014 om 19:26:13PSV heeft uitblinker Willems. AZ zwakke schakels in Haye, Muhren, Hupperts en Elm. Zou 5-3-2 voor AZ een oplossing zijn geweest? #NOS reageer retweet
Beetje flauw om Fischer nu af te schrijvenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik weet nog dat J0rdiii ons probeerde wijs te maken dat Andersen, Boilesen en Fischer goede spelers waren.
Andersen en Boilesen afschrijven is even debiel.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beetje flauw om Fischer nu af te schrijven
Boilesen ben ik het wel mee eens eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:28 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Andersen en Boilesen afschrijven is even debiel.
Nee? Mijn hemel wat ben jij dom.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
De el ghazi hype is dus ook weer voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |