SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Grappig wel dat AZ het spel maakt terwijl PSV thuis speelt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ mag het spel maken.
In before PSV 1-0
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV oppermachtig
AZ zal zo de 0-1 maken
Het maakt niet eens uit wat er in de wedstrijd gebeurt of wel?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ mag het spel maken.
In before PSV 1-0
''Ik wil dominant positiespel zien''quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grappig wel dat AZ het spel maakt terwijl PSV thuis speelt.
"Ik wil domineren en positiespel spelen"
- Cocu.
Topploegonwaardigquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grappig wel dat AZ het spel maakt terwijl PSV thuis speelt.
"Ik wil domineren en positiespel spelen"
- Cocu.
*gebeurtquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:43 schreef Wiebeldak het volgende:
Hoog tempo maar er gebeurd niets. Chaotisch.
Dat is het altijd, sinds Memphis eruit ligt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dit wordt de wedstrijd van Jetro.
Ben je er heen geweest?quote:
Dan zou dit niet mogen overkomen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:45 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Man mijn spelling is over het algemeen juist best netjes. Zeikerds.
Nee, ben nog even op vakantie.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben je er heen geweest?
laat maar
Gebeurd wel eens.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zou dit niet mogen overkomen.
Je deed daarmee je naam niet echt eer aanquote:
Laat ze eerst maar een keer over de middenlijn komen.quote:
En het was nog de hele wedstrijd 11 vs 11 ookquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tadic vier assistsPelle twee en een halve goal
ik ook xdquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Om dit schot lacht Zoet.
Heel hard.
Dit vond ik geen countergoal, Harmjan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Countergoal van PSV, verzin eens wat nieuws
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Countergoal van PSV, verzin eens wat nieuws
Kijk ik eindelijk via fox sports ipv zo'n gratis klote stream, loop ik nog ruim 1 minuut achter.quote:
Suggereer ik dat ergens in mijn post?quote:
Het druipt ervan af.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Suggereer ik dat ergens in mijn post?
Mooie analyse van deze goal.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:51 schreef Tchock het volgende:
Goede goal hoor. Hele mooie voorzet en goed afgemaakt
Zal wel door het gestrooide zand komen.quote:
Zo bedoelde ik het niet, sorry meneer.quote:
inderdaadquote:
- Ajacied422 is een toffe userquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mooie analyse van deze goal.
Even op mijn prikbord hangen.
Sinds Fox de toko heeft overgenomen lopen de streams idd achter. Voorheen was het niet merkbaar.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:51 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Kijk ik eindelijk via fox sports ipv zo'n gratis klote stream, loop ik nog ruim 1 minuut achter.
Op TV, spelers of analisten, doen ze het anders ook niet beter dan dit.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mooie analyse van deze goal.
Even op mijn prikbord hangen.
Wowquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
- Ajacied422 is een toffe user
Zo, hang die er maar naast
Wel achter gesloten deurenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wow![]()
Ik houd eerlijk gezegd niet van complimentjes.
In het openbaar dan.
Misschien omdat het op onjuistheden berust.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
AZ countert, vreemd dat niemand dit post.
Je lijkt een beetje van slag na mijn post. Neem het gewoon met een korreltje zout joh.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
AZ countert, vreemd dat niemand dit post.
Daar ben jij idd niet van. Het spijt me.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien omdat het op onjuistheden berust.
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daar ben jij idd niet van. Het spijt me.
Gebeurt dat op de doellijn dan is het camera's discussies dit dat alles.quote:
Neem jij hier zomaar het woord 'counter' in de mond?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:55 schreef GGMM het volgende:
Die had er wel ingemogen.
Mooie counter trouwens.
Cocu moet beter trainen op countersquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Cocu is een slechte coach. Kijk maar naar de dramatische counters van PSV, ze hebben duidelijk geen idee wat te doen.
Volgens cocu is dat positiespel.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:56 schreef Smoofie het volgende:
Thuis countervoetbal spelen, zielig psv.
[depay-u-mad.gif]quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:56 schreef Smoofie het volgende:
Thuis countervoetbal spelen, zielig psv.
Je kunt niet al die camera's op de zijlijnen zetten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gebeurt dat op de doellijn dan is het camera's discussies dit dat alles.
Op de zijlijn is het "mwaah, het zal wel"
![]()
Oh, en Jozefzoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |