Mwihihi. Pas op dat je niet naast je schoenen gaat lopen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:28 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik irriteer mij matheloos aan je UI, denk steeds dat je KB bent.
Get it? Matheloos? Kijk je mee Sylvesterrrr?
Neem Amar mee.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:34 schreef Montelly het volgende:
ok genoeg fok voor mij, nog een fijne fok avond toegewenst
quote:
quote:
PH waarde in deze posts..bijna 0quote:
Niet waar, ik deed een duimpje omhoog zelfs!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
[..]
[..]
PH waarde in deze posts..bijna 0
Was gewoon oprecht hoor.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
[..]
[..]
PH waarde in deze posts..bijna 0
Dan rij je erachter, sein je even (als in opkk-en) en dan haal je haar of hem in en trap je even op je remmen voor een schrikeffect en daarna geef je supersnel gas en rijd je snel door.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:08 schreef zarGon het volgende:
WAAROM RIJDEN MENSEN MIDDENIN ALS DE RECHTERRIJSTROOK HELEMAAL VRIJ IS?!!!1!!?1 En dan ook nog eens op een gedeelte met het bordje 'max 100 / 6 - 19 h', waardoor het snelheidsverschil op kan lopen tot 30 km/u als er een mongol achter het stuur zit. HNGGGGG..
.
.
Ben vandaag begonnen aan kcl dieet. Dus wtf ik ook eet. Niet hoger dan een bepaald aantal kcl.quote:
Geen kcl dieet doen man, je dropt daar zo uit na een week ofzo. Eet gewoon gezond en als je zin hebt in iets lekkers eet je daar een klein beetje van of je doet een cheatday 1 keer in de zo veel tijd.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben vandaag begonnen aan kcl dieet. Dus wtf ik ook eet. Niet hoger dan een bepaald aantal kcl.
Enige wat ik nu kan bedenken is: Food. Keek net naar zembla reportage en dacht ik heb zin in -insert random shit-.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |