Genre: het moet leuk zijn voor vrouwen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:05 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
• In the Name of the Rose.
• La Grande Belleza.
kut...ik zie het nu pas, ik wou AMAR qoutenquote:
Volgens een vriend van me lijkt mijn persoonlijkheid wel op die van de hoofdpersoon van La Grande Belleza. Maarja, je hebt ook nog de volgende trilogie (echte vrouwenfilms):quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Genre: het moet leuk zijn voor vrouwen.
ben jij dan een echte partyboy?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:10 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Volgens een vriend van me lijkt mijn persoonlijkheid wel op die van de hoofdpersoon van La Grande Belleza. Maarja, je hebt ook nog de volgende trilogie (echte vrouwenfilms):
• Before Sunrise
• Before Sunset
• Before Midnight
De film gaat niet over partyen...quote:
ok heb alleen de trailer gezien...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:23 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
De film gaat niet over partyen...
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit is echt één van mijn favoriete liedjes.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
kut...ik zie het nu pas, ik wou AMAR qouten
Ik irriteer mij matheloos aan je UI, denk steeds dat je KB bent.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:23 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
De film gaat niet over partyen...
Mwihihi. Pas op dat je niet naast je schoenen gaat lopen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:28 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik irriteer mij matheloos aan je UI, denk steeds dat je KB bent.
Get it? Matheloos? Kijk je mee Sylvesterrrr?
Neem Amar mee.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:34 schreef Montelly het volgende:
ok genoeg fok voor mij, nog een fijne fok avond toegewenst
quote:
quote:
PH waarde in deze posts..bijna 0quote:
Niet waar, ik deed een duimpje omhoog zelfs!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
[..]
[..]
PH waarde in deze posts..bijna 0
Was gewoon oprecht hoor.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
[..]
[..]
PH waarde in deze posts..bijna 0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |