Die nekbewegingen kloppen niet helemaal. En ik mis die 'gaptakgrpokkalepale' accent.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:22 schreef Crip het volgende:
Zodat Amar zich niet buitengesloten voelt.
links heeft kort pittig kapseltjequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:21 schreef Crip het volgende:
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
je kan toch een haarmasker gebruiken..quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Gebruik alleen shampoo. Alle conditioners die ik heb gebruikt maken me haren echt nasty feeling dus ik gebruik het niet.. past beter bij mijn haar.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die nekbewegingen kloppen niet helemaal. En ik mis die 'gaptakgrpokkalepale' accent.
Same shizzle.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
je kan toch een haarmasker gebruiken..
arganolie?quote:
Heb je je voorgenomen om het gat dat trifko/El_Presidente heeft achtergelaten op te vullen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey Stimorol, je moet deze dames het eea bijbrengen hoor, kan niet zo
hey crip, 3x raden wat hij heel vaak doet, Geen photoshop dit 100% legit.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Gebruik ik na het douchen in de puntjes yes.
Tafeltennisquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
hey crip, 3x raden wat hij heel vaak doet, Geen photoshop dit 100% legit.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:55 schreef Stimorol- het volgende:
Ik verveel me. Heeft iemand een filmtip?
Lucy, goede filmquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:55 schreef Stimorol- het volgende:
• In the Name of the Rose.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:55 schreef Stimorol- het volgende:
Genre: het moet leuk zijn voor vrouwen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:05 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
• In the Name of the Rose.
• La Grande Belleza.
kut...ik zie het nu pas, ik wou AMAR qoutenquote:
Volgens een vriend van me lijkt mijn persoonlijkheid wel op die van de hoofdpersoon van La Grande Belleza. Maarja, je hebt ook nog de volgende trilogie (echte vrouwenfilms):quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Genre: het moet leuk zijn voor vrouwen.
ben jij dan een echte partyboy?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:10 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Volgens een vriend van me lijkt mijn persoonlijkheid wel op die van de hoofdpersoon van La Grande Belleza. Maarja, je hebt ook nog de volgende trilogie (echte vrouwenfilms):
• Before Sunrise
• Before Sunset
• Before Midnight
De film gaat niet over partyen...quote:
ok heb alleen de trailer gezien...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:23 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
De film gaat niet over partyen...
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit is echt één van mijn favoriete liedjes.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
kut...ik zie het nu pas, ik wou AMAR qouten
Ik irriteer mij matheloos aan je UI, denk steeds dat je KB bent.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:23 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
De film gaat niet over partyen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |