Dan rij je erachter, sein je even (als in opkk-en) en dan haal je haar of hem in en trap je even op je remmen voor een schrikeffect en daarna geef je supersnel gas en rijd je snel door.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:08 schreef zarGon het volgende:
WAAROM RIJDEN MENSEN MIDDENIN ALS DE RECHTERRIJSTROOK HELEMAAL VRIJ IS?!!!1!!?1 En dan ook nog eens op een gedeelte met het bordje 'max 100 / 6 - 19 h', waardoor het snelheidsverschil op kan lopen tot 30 km/u als er een mongol achter het stuur zit. HNGGGGG..
.
.
Ben vandaag begonnen aan kcl dieet. Dus wtf ik ook eet. Niet hoger dan een bepaald aantal kcl.quote:
Geen kcl dieet doen man, je dropt daar zo uit na een week ofzo. Eet gewoon gezond en als je zin hebt in iets lekkers eet je daar een klein beetje van of je doet een cheatday 1 keer in de zo veel tijd.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben vandaag begonnen aan kcl dieet. Dus wtf ik ook eet. Niet hoger dan een bepaald aantal kcl.
Enige wat ik nu kan bedenken is: Food. Keek net naar zembla reportage en dacht ik heb zin in -insert random shit-.
wat voor smoothies doe je dan? Ik zit daar niet vol van nmlquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Geen kcl dieet doen man, je dropt daar zo uit na een week ofzo. Eet gewoon gezond en als je zin hebt in iets lekkers eet je daar een klein beetje van of je doet een cheatday 1 keer in de zo veel tijd.
Ben ook aan het diëten ik drink geen frisdranken meer en eet geen junkfood ( met name suikers)
En maak meestal elke dag een smoothie.Smoothie's zijn echt goeie als je op dieet wilt.. ze vullen echt heel erg en ze zijn zoet als je zoet fruit gebruikt.
verschillende wat ik eigenlijk om me heen heb liggen.. ik doe wel bijna altijd spinazi erin. Extra vitamine terwijl je het niet proeft.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
wat voor smoothies doe je dan? Ik zit daar niet vol van nml![]()
Ja, maar mn zusje nam me vandaag mee naar de macDus dan maar wel kcal tellen. Ik moet kcal tellen, want ben een zoetekauw.
![]()
Heb vandaag wel lekkere havermoutpannekoekjes gegeten. Was zo lekker
Qua frisdrank: sws nooit. Dat is zo zonde aan kcal.. Srs.
Is dat niet iets teveel suiker...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:33 schreef Crip het volgende:
[..]
verschillende wat ik eigenlijk om me heen heb liggen.. ik doe wel bijna altijd spinazi erin. Extra vitamine terwijl je het niet proeft.
Meestal doe ik: druiven, mango, kiwi, banaan, spinazie wat water om losser te maken. En dan drink ik er een halve liter van ongeveer iets meer. Dat is echt een maaltijd voor mij dan.
Smorgens doe ik ook vaak banaan avocado havermout en soja melk. Daar zit ik echt supervol van heel erg snel.. en ook heel lang vullend. Havermout door de shakes gooien maakt het sws heel vullend en is heel gezond.
Dat maakt echt veel smoothie 1.5 liter ongeveer.. die halve liter is niet echt veel staat gelijk aan ong 2/3 stuks fruit. Dagelijkse hoeveelheidquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is dat niet iets teveel suiker...![]()
Ik deed altijd havermout in mijn smoothies. Deed kiwi, cacao, sojamelk en bevroren bananen. Damn dat was zo lekker.
Maar het vult niet. Ik moet kauwen. Dan vult het bij mij
Maar druiven bevat veel suikerquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat maakt echt veel smoothie 1.5 liter ongeveer.. die halve liter is niet echt veel staat gelijk aan ong 2/3 stuks fruit. Dagelijkse hoeveelheid
Srsly spinazi proef je gewoon echt niet. ik dump het altijd erin.. wortel ook vaak.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar druiven bevat veel suikerOke, ik ga volgende keer eens een smoothie maken met spinazie. Ben benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |