Zacht kut filmpjequote:
Die dingen zijn ook nog eens spotgoedkoop te verkrijgen, dus ik gok dat het alleen maar erger wordt met die dingen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:43 schreef JasVerstoppen het volgende:
Bij mij in de straat is het ook één groot drama. De ene buurman na de andere koopt zo'n en dan moet ie natuurlijk groter en beter dan die van de buren. Bladblazen is zo'n beetje het domste wat je kunt doen. Ik laat het lekker liggen en laat de natuur gewoon z'n werk doen, dan gaat het vanzelf wel weg.
onterechte klacht, gewoon op tijd opstaan luie hontquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
rond een uur of half 8 's ochtends op een doordeweekse dag,
Gewoon oprotten met dat soort decibellen schijtende apparaten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:51 schreef mstx het volgende:
[..]
onterechte klacht, gewoon op tijd opstaan luie hont
Nóg in bed liggen. Ik begin pas om half 10 met werkenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:02 schreef JaapB het volgende:
Geweldige uitvinding die bladblazers, zoveel beter dan de ouderwetse hark en bezem. Wat je vroeger met 10 man moest doen dat kun je nu alleen af.
En op een doordeweekse dag om half acht al in bed liggen? Heb je dan nachtdiensten of zo?
Burger gespotquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:02 schreef JaapB het volgende:
Geweldige uitvinding die bladblazers, zoveel beter dan de ouderwetse hark en bezem. Wat je vroeger met 10 man moest doen dat kun je nu alleen af.
En op een doordeweekse dag om half acht al in bed liggen? Heb je dan nachtdiensten of zo?
Er lopen mensen met stofzuigers door jouw straat?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:15 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Liever bladblazers dan stofzuigers
Nog erger. Door de woonkamer.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Er lopen mensen met stofzuigers door jouw straat?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:23 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
Nog erger. Door de woonkamer.
Gewoon niet zo zeiken. 7:30 is een prima tijd.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Gewoon oprotten met dat soort decibellen schijtende apparaten.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:50 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Gewoon niet zo zeiken. 7:30 is een prima tijd.
Om half 8 nog in je bed liggen, te teren op het werk van anderen. Smerige steuntrekker! Ga je nest uit!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het is weer zover. De blaadjes vallen van de bomen en het blad op straat en in de tuin moet natuurlijk bestreden worden met de bladblazer. De gemeente waar ik woon vindt het nodig om 4 man uitgerust met zo'n tyfusding op hun rug en gehoorbescherming op hun hoofd, rond een uur of half 8 's ochtends op een doordeweekse dag, mijn straat te laten terroriseren. Wat een teringherrie maken die dingen. Wat is er gebeurd met die goede oude hark en bezem? Waarom moeten die dingen zoveel herrie maken? Kan dat niet verbeterd worden? Elektromotortje of zo?
Klacht: Bladblazers en hun teringherrie.
Hier komen ze regelmatig met dit soort dingen langs:quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Er lopen mensen met stofzuigers door jouw straat?
Het idee is toch dat er zo'n bezemwagen achteraan rijdt of ben ik nou gek.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:52 schreef Catkiller het volgende:
Bladblazers sowieso.Heuj, we blazen het lekker die kant op. Oh kut, een windvlaag, nu moeten we weer opnieuw beginnen.
Dat tweede sowieso. Maar ik heb geen idee. Ik heb het dan ook meer over burgers die los gaan met dat ding. Zuig die zooi dan op in plaats van dat je het van de ene naar de andere plek blaast zonder het in de container te flikkeren.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het idee is toch dat er zo'n bezemwagen achteraan rijdt of ben ik nou gek.
De ochtendmens bepaalt het allemaal wel ff. Flikker toch op.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:50 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Gewoon niet zo zeiken. 7:30 is een prima tijd.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:31 schreef kikoooooo het volgende:
Zoveel energie in iets steken met zo weinig output, behalve een tyfusherrie. Bladblazers zijn echt kansloos.
Ook heel fijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:58 schreef Fokkingvet het volgende:
Vandeweek gingen hier de stratenmakers om 7.00 door de straat met de trilplaat
Natuurlijk heb ik gelijk. Iemand die die zinloze kenserherrie kan hebben is niet goed.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Da's ook met stofzuigers zo die intens veel herrie maken. Ze kunnen wel stiller maar dan klinkt het niet krachtig enzo. TS heeft helemaal gelijk, het is een verschrikking.
Welke planeet?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier komen ze regelmatig met dit soort dingen langs:
[ afbeelding ]
In Goes wonenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier komen ze regelmatig met dit soort dingen langs:
[ afbeelding ]
Niet in Goes wonenquote:
Mij gaat het om het kabaal. Maken ze herrie?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niet in Goes wonen
Oh wacht, dat doe ik zelf ook niet![]()
Maar die stofzuigdingen functioneren wel aardig. Het vuil verdwijnt echt, in plaats van dat het verplaatst wordt.
Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mij gaat het om het kabaal. Maken ze herrie?
Bezem dus. Asielzoekers zat in Europa.quote:
Ik kan het prima hebben en stoor me er geenzins aan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik gelijk. Iemand die die zinloze kenserherrie kan hebben is niet goed.
Ik ben niet eens een ochtendmens. En nee ik flikker niet op, flikker zelf op met je zinloze gezeur.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De ochtendmens bepaalt het allemaal wel ff. Flikker toch op.
Jij zegt dat 7:30 uur een prima tijd is. Je bedoelt om blad te blazen? Zo ja, dan ben je een ochtendmens. Alleen ochtendmensen vinden dat een mooie tijd.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:20 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik ben niet eens een ochtendmens. En nee ik flikker niet op, flikker zelf op met je zinloze gezeur.
Gooi 's nachts eens een hele berg van die stukjes piepschuim o.i.d in zijn tuin. Kun je genietenquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:01 schreef JasVerstoppen het volgende:
Ik lach me gek, m'n overburman gisteren dik 2 uur aan het blazen en sjouwen met dat ding. Z'n pleintje ligt inmiddels alweer vol met zooi.
Ach nee, het is wel een aardige man hoor hij slooft zich soms zo uit om z'n stoepje schoon te houden. Hij verveelt zich anders toch maar. Het is in deze tijd van het jaar natuurlijk onbegonnen werk. Ik voorspel dat ie morgen gewoon weer opnieuw begint en na de storm van woensdag. Hij is ook trots op z'n bladblazer en dat laat ie natuurlijk ook graag zien.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Gooi 's nachts eens een hele berg van die stukjes piepschuim o.i.d in zijn tuin. Kun je genieten
quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:32 schreef JasVerstoppen het volgende:
[..]
Ach nee, het is wel een aardige man hoor hij slooft zich soms zo uit om z'n stoepje schoon te houden. Hij verveelt zich anders toch maar. Het is in deze tijd van het jaar natuurlijk onbegonnen werk. Ik voorspel dat ie morgen gewoon weer opnieuw begint en na de storm van woensdag. Hij is ook trots op z'n bladblazer en dat laat ie natuurlijk ook graag zien.
Ja, maar ik ben alsnog geen ochtendmens.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij zegt dat 7:30 uur een prima tijd is. Je bedoelt om blad te blazen? Zo ja, dan ben je een ochtendmens. Alleen ochtendmensen vinden dat een mooie tijd.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:34 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben alsnog geen ochtendmens.
Als zo'n ding onder je raam bezig gaat heb je geen andere keus dan uit bed te stappen, ook al is het 7:30uur.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:34 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben alsnog geen ochtendmens.
Precies. Die dingen produceren meer lawaai dan een brommer met kapotte uitlaat en dan duurt het vaak ook gewoon lang voor ze weer opgerot zijn. Daar slaap je echt niet doorheen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als zo'n ding onder je raam bezig gaat heb je geen andere keus dan uit bed te stappen, ook al is het 7:30uur.
Mensen met een baan hebben hier geen last van. Die liggen dan ook niet meer in bed....quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
De gemeente waar ik woon vindt het nodig om 4 man uitgerust met zo'n tyfusding op hun rug en gehoorbescherming op hun hoofd, rond een uur of half 8 's ochtends op een doordeweekse dag, mijn straat te laten terroriseren. Wat een teringherrie maken die dingen.
Klacht: Bladblazers en hun teringherrie.
Jij zult vast een prachtbaan hebben, aangezien jij denkt dat alle mensen die werken om half 8 's ochtends al wakker moeten zijn.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:57 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Mensen met een baan hebben hier geen last van. Die liggen dan ook niet meer in bed....
quote:“Zondagochtend kwart voor zeven, de blaadjes in het Centrum van Rotterdam worden weggeblazen om opgeveegd te worden door een veegwagentje. Kan de bladblazerterreur nog erger?!”
Centrumbewoners Rotterdam
quote:“Ik heb een tijd in Amerika gewoond en daar zijn de tuinen wat groter en werd er altijd gemotoriseerd gras gemaaid. Toen ik weer naar Nederland kwam dacht ik daarvan af te zijn totdat de bladblazers in onze buurt kwamen. Ze lopen uren door de buurt en je hoort ze de hele dag ver weg of dichtbij. Het is natuurlijk van tijdelijke aard maar toch vraag je je af hoe we dat 10 of 20 jaar geleden oplosten ? En ze zijn ook slecht voor het mileu die tweetakts en ook voor degene die er mee moet lopen. Ik irriteer me ook aan de Hogedruk spuiten. Staan ze 3 uur lang op een straatje van 3 bij 3 schoon te spuiten en waarvoor ? Ik denk dat het ook een soort meditatie is. Maar volgens mij moeten we het gewoon verbieden net als de scooters.”
Bennie
http://bladblazen.nl/quote:“In Nederland meer bladblazers dan in Frankrijk! Dat noem ik humor! Er heerst hier een kleinzielige Gamma mentaliteit. Wordt tijd dat Youp hier maar eens een leuke column overschrijft: over al die grijze muizen die hun straatje schoonblazen.”
Tim
Ik weet.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
En dan nog het merk Stihl... Die dingen zijn niet stil.
Ik heb ook het meeste moeite met de plantsoendienst die met die dingen door de straat komen. Het is dan inderdaad voornamelijk een stadsklacht. Die gasten beginnen altijd vroeg en zij hebben van die professionele blazers van Stihl die echt een bloedherrie veroorzaken.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:25 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik weet.
Heb er zelf één![]()
Verder stadsklacht. Staan hier keiveul bomen en als je niks doet verdwijntje hele tuin in maart onder een dikke laag bladsmurrie. Voordeel hiero is wel dat de buren een halve kilometer verderop wonen.
Inderdaad, helemaal mee eens !quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:06 schreef SonicVolcano het volgende:
De bladblazer is de meest idiote uitvinding ooit.
Weet je wat zo geweldig is aan die dingen?quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:06 schreef SonicVolcano het volgende:
De bladblazer is de meest idiote uitvinding ooit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |