Zacht kut filmpjequote:
Die dingen zijn ook nog eens spotgoedkoop te verkrijgen, dus ik gok dat het alleen maar erger wordt met die dingen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:43 schreef JasVerstoppen het volgende:
Bij mij in de straat is het ook één groot drama. De ene buurman na de andere koopt zo'n en dan moet ie natuurlijk groter en beter dan die van de buren. Bladblazen is zo'n beetje het domste wat je kunt doen. Ik laat het lekker liggen en laat de natuur gewoon z'n werk doen, dan gaat het vanzelf wel weg.
onterechte klacht, gewoon op tijd opstaan luie hontquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
rond een uur of half 8 's ochtends op een doordeweekse dag,
Gewoon oprotten met dat soort decibellen schijtende apparaten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:51 schreef mstx het volgende:
[..]
onterechte klacht, gewoon op tijd opstaan luie hont
Nóg in bed liggen. Ik begin pas om half 10 met werkenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:02 schreef JaapB het volgende:
Geweldige uitvinding die bladblazers, zoveel beter dan de ouderwetse hark en bezem. Wat je vroeger met 10 man moest doen dat kun je nu alleen af.
En op een doordeweekse dag om half acht al in bed liggen? Heb je dan nachtdiensten of zo?
Burger gespotquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:02 schreef JaapB het volgende:
Geweldige uitvinding die bladblazers, zoveel beter dan de ouderwetse hark en bezem. Wat je vroeger met 10 man moest doen dat kun je nu alleen af.
En op een doordeweekse dag om half acht al in bed liggen? Heb je dan nachtdiensten of zo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |