Zeg maar dag tegen je gains. Eten die word opgewarmd in het donker komen minder eiwitten naar boven omdat proteinz gevoelig zijn voor licht.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:55 schreef Klokov het volgende:
Boys, het licht van mijn combi-magnetron is gesneuveld. Kan ik dit zelf fixen of niet?
Daywalkercrew checking in. All of their strengths none of their weaknesses.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zeg maar dag tegen je gains. Eten die word opgewarmd in het donker komen minder eiwitten naar boven omdat proteinz gevoelig zijn voor licht.
Zo kan je toch niet zien of je eten klaar isquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zeg maar dag tegen je gains. Eten die word opgewarmd in het donker komen minder eiwitten naar boven omdat proteinz gevoelig zijn voor licht.
Antwoord Aquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:20 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Bent u een man:
A: Ja
B: Nee
Maar srs, meestal is het een binnenplaat die je los kunt schroeven en dan kun je bij het lampje.
de vraag stellen is hem beantwoorden......quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:55 schreef Klokov het volgende:
Boys, het licht van mijn combi-magnetron is gesneuveld. Kan ik dit zelf fixen of niet?
hey alledrie de races gekeken?quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:26 schreef Dimachaerus het volgende:
Really respect your honesty, I always believe In being natural and I am stronger than lot of people on gear because I train more and harder. overtraining Is bullshit your body will adapt overtime. when I look In the eye of someone on gear they know who the REAL alpha male Is
en wie hem ruikt heeft zijn billen gebruikt!quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:26 schreef stinkie het volgende:
[..]
de vraag stellen is hem beantwoorden......
Gay?quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:33 schreef McNulty het volgende:
[..]
en wie hem ruikt heeft zijn billen gebruikt!
ik kijk alleen de koningsklassequote:
Hou je van lange armen?quote:
zonde manquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik kijk alleen de koningsklasse
was echt nice
quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:00 schreef Weissman het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=778156918916435
Niet alleen lange armen....quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:54 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja, waarom ook niet heHeb jij lange armen?
Lekker aan de bacardi breezer hiero man.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:40 schreef Drinky het volgende:
Heeuuuuuujjjj jongons wie is er hier dronkerrhhh?
Zit je vriendin weer tv te kijken knulquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:48 schreef Dimachaerus het volgende:
supernatural echt zo leuke serie
ik ga er altijd helemaal in op
jaquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:50 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Zit je vriendin weer tv te kijken knul
quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:50 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Zit je vriendin weer tv te kijken knul
wtf... heb je het überhaupt ooit gekeken dit seizoenquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
moto2 niks aan zonder marquez espargaro
Heel lekker genieten meid. Je mag je zo af en toe best verwennen vind ik!!!!! Je bent mooi zoals je bent.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:55 schreef Weissman het volgende:
Vandaag met mijn dinnetje samen gezellig zitten genieten van een mona-toetje
Jupquote:
Gehadquote:
neequote:Op zondag 19 oktober 2014 19:58 schreef Beach het volgende:
[..]
wtf... heb je het überhaupt ooit gekeken dit seizoen
haha psyche jij hebt helemaal geen vriendinquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:55 schreef Weissman het volgende:
Vandaag met mijn dinnetje samen gezellig zitten genieten van een mona-toetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |