Mee eens ja. Sowieso ken ik niks wat bij de smaak van een goede whisky in de buurt komt qua beleving. Behalve misschien bepaalde gerechten oid.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:46 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Af en toe een goeie whiskey maakt het leven een stuk rijker
Weetniet ben toch minder van het eten qua smaakquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mee eens ja. Sowieso ken ik niks wat bij de smaak van een goede whisky in de buurt komt qua beleving. Behalve misschien bepaalde gerechten oid.
BLEEPquote:Op zondag 19 oktober 2014 01:12 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben ook niet zo'n voedsel elitist, maar houd wel van worsten (nohomo) en daar zitten echt goed smakende bij.
HIJ LEEFTquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:05 schreef seto het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik wel beginnen met wegen, op die manier kan je beter bijstellen in de loop van je gewichtsverlies en het geeft je een mooi richtpunt.
Is dat campina in je glas?quote:
Woow niet zo fancy!quote:
een goeie Franse droge. Met een lekkere rode erbijquote:Op zondag 19 oktober 2014 01:12 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben ook niet zo'n voedsel elitist, maar houd wel van worsten (nohomo) en daar zitten echt goed smakende bij.
Dreefsichtquote:Op zondag 19 oktober 2014 09:17 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Woow niet zo fancy!
Die 75 cent volle melk pakken van de dirk
Die markten en charcuteries in Frankrijkquote:Op zondag 19 oktober 2014 09:27 schreef stinkie het volgende:
[..]
een goeie Franse droge. Met een lekkere rode erbij
Dam de tijd dat ik nog naar Frankrijk reed gewoon om een paar worsten te halen
Die met stippetjes!quote:Op zondag 19 oktober 2014 09:17 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Woow niet zo fancy!
Die 75 cent volle melk pakken van de dirk
Bent u een man:quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:55 schreef Klokov het volgende:
Boys, het licht van mijn combi-magnetron is gesneuveld. Kan ik dit zelf fixen of niet?
Zeg maar dag tegen je gains. Eten die word opgewarmd in het donker komen minder eiwitten naar boven omdat proteinz gevoelig zijn voor licht.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:55 schreef Klokov het volgende:
Boys, het licht van mijn combi-magnetron is gesneuveld. Kan ik dit zelf fixen of niet?
Daywalkercrew checking in. All of their strengths none of their weaknesses.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zeg maar dag tegen je gains. Eten die word opgewarmd in het donker komen minder eiwitten naar boven omdat proteinz gevoelig zijn voor licht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |