Zo kan je toch niet zien of je eten klaar isquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zeg maar dag tegen je gains. Eten die word opgewarmd in het donker komen minder eiwitten naar boven omdat proteinz gevoelig zijn voor licht.
Antwoord Aquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:20 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Bent u een man:
A: Ja
B: Nee
Maar srs, meestal is het een binnenplaat die je los kunt schroeven en dan kun je bij het lampje.
de vraag stellen is hem beantwoorden......quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:55 schreef Klokov het volgende:
Boys, het licht van mijn combi-magnetron is gesneuveld. Kan ik dit zelf fixen of niet?
hey alledrie de races gekeken?quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:26 schreef Dimachaerus het volgende:
Really respect your honesty, I always believe In being natural and I am stronger than lot of people on gear because I train more and harder. overtraining Is bullshit your body will adapt overtime. when I look In the eye of someone on gear they know who the REAL alpha male Is
en wie hem ruikt heeft zijn billen gebruikt!quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:26 schreef stinkie het volgende:
[..]
de vraag stellen is hem beantwoorden......
Gay?quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:33 schreef McNulty het volgende:
[..]
en wie hem ruikt heeft zijn billen gebruikt!
ik kijk alleen de koningsklassequote:
Hou je van lange armen?quote:
zonde manquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik kijk alleen de koningsklasse
was echt nice
quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:00 schreef Weissman het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=778156918916435
Niet alleen lange armen....quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:54 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja, waarom ook niet heHeb jij lange armen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |