Jammer dat je nog niet naar het paradijs van het SAA vertrokken bent.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:42 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Jammer dat je nog niet naar het paradijs van het IF vertrokken bent.
Islamic Front bestaat uit onverzorgde apen .quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:41 schreef Bakr_de_moor het volgende:
[..]
Islamic Front doet goed werk de afgelopen periode, heb je die tunnelbombing al gezien? Binnenkort komt ook hun masterlijke fillm uit: " Usuul al harb 2" ik kan niet wachten!
Wat een domme vergelijking.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:43 schreef Bakr_de_moor het volgende:
[..]
Jammer dat je nog niet naar het paradijs van het SAA vertrokken bent.
Nee serieus. Proberen ze zo te ontsnappen ofzo?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, dat komt door de drugs.
Stop ermee
Nee, dat komt omdat je weer eens aan de LSD hebt gezeten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee serieus. Proberen ze zo te ontsnappen ofzo?
Waarom is het een domme vergelijking? Dus als ik partij kies voor IF moet ik me maar bij hun toevoegen, maar als jij partij kiest voor SAA dan mag je blijven in Nederland? Ikke niet snappen!quote:
Al die werklozen in dit topic beginnen vaak 's middags al met zuipen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:44 schreef Zwoerd het volgende:
Ik dacht dat dit topic altijd pas na 8 uur ontspoort
Jep, in Kobani tegen de IS (in plaats van te vechten) en in Turkije nadat ze aanslagen hebben gepleegd zodat de cops denken dat het winkelende wijven zijn.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee serieus. Proberen ze zo te ontsnappen ofzo?
Islamic front bestaat vooral uit autochtone Syriers die een islamitische staat willen, alleen dan zonder die extremistische manieren zoals die van IS. Ik steun ze graag!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Islamic Front bestaat uit onverzorgde apen .
twitter:RamiAlLolah twitterde op vrijdag 17-10-2014 om 18:37:56The #ISIS 'flying jets' story is the pre-text for a NFZ over north #Syria.. reageer retweet
Wtf... ik vond het er niet echt overtuigend uitzien..quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:47 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Jep, in Kobani tegen de IS (in plaats van te vechten) en in Turkije nadat ze aanslagen hebben gepleegd zodat de cops denken dat het winkelende wijven zijn.
Ik ben niet tegen de democratie hier in Nederland, jij bent tegen democratie en wil de Sharia.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:45 schreef Bakr_de_moor het volgende:
[..]
Waarom is het een domme vergelijking? Dus als ik partij kies voor IF moet ik me maar bij hun toevoegen, maar als jij partij kiest voor SAA dan mag je blijven in Nederland? Ikke niet snappen!
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:47 schreef Bilge het volgende:
twitter:RamiAlLolah twitterde op vrijdag 17-10-2014 om 18:37:56The #ISIS 'flying jets' story is the pre-text for a NFZ over north #Syria.. reageer retweet
Het zijn nog geen Kelly's inderdaad.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wtf... ik vond het er niet echt overtuigend uitzien..
Nogmaals dat is geen antwoord op mijn vraag, ik zou net zo goed kunnen zeggen... Waarom ga jij niet daarheen om die 'democratie' van jou te beschermen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:48 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen de democratie hier in Nederland, jij bent tegen democratie en wil de Sharia.
Dus ze bombarderen nu hun eigen stad?quote:
Als iemand dagelijks vele gewaagde stellingen doet, is het niet verrassend dat er enkelen niet uitkomen. Probeer je te focussen op de logica ipv de persoon. Het is een interessante redenering.quote:
Lees de datums, ik wilde alleen aantonen wat een idiote leugenaar die Twitter user is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus ze bombarderen nu hun eigen stad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |