Het doet pijn hè?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:20 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Anderen verplichten ze te helpen met luchtaanvallen, daarna doen alsof ze de helden zijn van de verdediging van Kobani.
Zo kan ik het ook.
Vluchten in rokjes zodat ze met rust gelaten worden. HELDEN.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:27 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Mooi toch, beetje de Turkse politie provoceren.
Dat is een beetje het probleem, ik heb het gevoel dat jij helemaal niets serieus meent.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:28 schreef Bakr_de_moor het volgende:
[..]
Beste underdog, niet alles wat ik zeg meen ik ook. Net zoals ik weet dat jij dingen zegt die je ook niet meent.
Nee hoor. Hoezo?quote:
Waarom zou ik atheist zijn?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem, ik heb het gevoel dat jij helemaal niets serieus meent.
Volgens mij ben je gewoon atheïst.
Vind het wel grappig dat veel Turken altijd zo zitten te huilen over Koerden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ben jij soms van Koerdische komaf? je doet er echt alles aan om het Koerdische volk in een mooi daglicht te zetten.
Zelfs het jezelf voorschut zetten in vrouwenkleding doe jij af als iets moois.
Omdat voor de rest van de wereld de Koerden de helden zijn die ISIS hebben verdreven en Turkije de laffe collaborateurs die met ISIS heulen.quote:
Ze constateren gewoon zaken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:30 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Vind het wel grappig dat veel Turken altijd zo zitten te huilen over Koerden.
Hear hear, denk eerder andersom. Turken dit weeheee, Turken dat weeeheeee.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:30 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Vind het wel grappig dat veel Turken altijd zo zitten te huilen over Koerden.
Kijkquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:32 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Hear hear, denk eerder andersom. Turken dit weeheee, Turken dat weeeheeee.![]()
![]()
Trek je rok uit voor Godsake.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:35 schreef Bakr_de_moor het volgende:
Koerden in Nederland heb ik altijd al een vaag volkje gevonden, altijd die nationalistisch bullshit van hun moeten aanhoren en altijd dat 'Biji' woordje moeten aanhoren. Later ging ik alleen maar met turken om, die zijn gewoon chill. Zonder die politieke bullshit en zonder dat slachtofferrol spelend nationalisme.
De Koerden die ik ken zijn allemaal werkloos.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:35 schreef Bakr_de_moor het volgende:
Koerden in Nederland heb ik altijd al een vaag volkje gevonden, altijd die nationalistisch bullshit van hun moeten aanhoren en altijd dat 'Biji' woordje moeten aanhoren. Later ging ik alleen maar met turken om, die zijn gewoon chill. Zonder die politieke bullshit en zonder dat slachtofferrol spelend nationalisme.
Je hebt het over vreemde onderwerpen met je vrienden underdog.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:38 schreef theunderdog het volgende:
Een Koerd die ik ken die moest laatst rood poepen, omdat hij bieten had gegeten
Daar had ik het niet over, ik zag hetquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:40 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Je hebt het over vreemde onderwerpen met je vrienden underdog.
Ik ken een Syriër met smegma en hij doet dat als kaas op zijn boterham.quote:
Islamic Front doet goed werk de afgelopen periode, heb je die tunnelbombing al gezien? Binnenkort komt ook hun masterlijke fillm uit: " Usuul al harb 2" ik kan niet wachten!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:36 schreef SadPanda het volgende:
Islamic Front Withdraws from Northern Morek
After regaining control of Tank Battalion last week, the Islamic Front has completely withdrawn from northern Morek, abandoning all positions after the Syrian Arab Army’s 106th Brigade of the Republican Guard recaptured the Morek-Khan Sheikhoun Road. Initially, the Islamic Front capitalized on the Republican Guard withdrawal from the Tank Battalion after capturing the base, taking up positions they lost days prior; however, earlier today, the 106th Brigade overwhelmed IF fighters and forced the latter to remove all forces in the northern part of the besieged town.
As a result of today’s success for the Republican Guard, the Islamic Front is now surrounded from the north and east. More importantly, the obstruction of the main supply route to the embattled militants, will now force the Islamic Front to rely on other methods to resupply their fighters in the beleaguered city of Morek. The loss of the main supply route to Morek also creates issues for the militants in Kafr Zita and Al-Lataminah, as the SAA continues to press the Islamic Front and Jabhat Al-Nusra in these areas.
http://www.almasdarnews.c(...)raws-northern-morek/
Nee, dat komt door de drugs.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:41 schreef Yasmin23 het volgende:
Zag k nou serieus foto's van mannen in rokken ?
Jammer dat je nog niet naar het paradijs van het IF vertrokken bent.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:41 schreef Bakr_de_moor het volgende:
[..]
Islamic Front doet goed werk de afgelopen periode, heb je die tunnelbombing al gezien? Binnenkort komt ook hun masterlijke fillm uit: " Usuul al harb 2" ik kan niet wachten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |