Echt genieten dit! Hier trapt toch niemand in ?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:54 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Om het af te leren.
[ afbeelding ]
Van veraf misschien wel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Echt genieten dit! Hier trapt toch niemand in ?
Dat is de Turken hun eigen schuld toch.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze constateren gewoon zaken.
Uiteindelijk zijn het de Koerden die geen land hebben en janken om meer rechten.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:35 schreef Bakr_de_moor het volgende:
Koerden in Nederland heb ik altijd al een vaag volkje gevonden, altijd die nationalistisch bullshit van hun moeten aanhoren en altijd dat 'Biji' woordje moeten aanhoren. Later ging ik alleen maar met turken om, die zijn gewoon chill. Zonder die politieke bullshit en zonder dat slachtofferrol spelend nationalisme.
PKKquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:25 schreef TeenWolf het volgende:
Hier zijn de pkk helden in plaats van zich te verdedigen, allemaal in rokjes verstoppen en vluchten.![]()
(Turkije)
[ afbeelding ]
(Kobani)
[ afbeelding ]
(Turkije)
[ afbeelding ]
Neequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:12 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Dat is de Turken hun eigen schuld toch.
Ga even huilen azijnkan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:16 schreef Senor__Chang het volgende:
Turkjes en salafistjes hebben het topic weer gevonden hoor.![]()
Passen wel bij elkaar die twee groepen, qua intellect en menswaardigheid.
Ga jij met de andere kinderen eens naar ONZ of zo. Dan kunnen de volwassenen het weer over Syrie en Kobane hebben.quote:
Masterrrrr-Trololololololololololololololololololol.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:35 schreef Bakr_de_moor het volgende:
Koerden in Nederland heb ik altijd al een vaag volkje gevonden, altijd die nationalistisch bullshit van hun moeten aanhoren en altijd dat 'Biji' woordje moeten aanhoren. Later ging ik alleen maar met turken om, die zijn gewoon chill. Zonder die politieke bullshit en zonder dat slachtofferrol spelend nationalisme.
Arrogante mensen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:19 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Ga jij met de andere kinderen eens naar ONZ of zo. Dan kunnen de volwassenen het weer over Syrie en Kobane hebben.
Ja echt he. Ik heb ook gehoord dat die vrouwelijke PKK-strijders goed kunnen neuken. Inde winter neuken ze met PKK-vrouwtjes om warm te blijven.quote:
Want het vieren van de verjaardag van de Profeet is een religieuze plicht of soenna?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:20 schreef Bilge het volgende:
Check de opkomst bij de viering van de verjaardag van de profeet in 2014 te Diyarbakir:
Daar kunnen een hoop nepturken/ arabieren van leren.
Niet iedereen over 1 kam scheren, er zijn gelovige en niet gelovige Arabieren, Turken en Koerden. Alleen Allah weet wie het best is in karakter en geloof.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:20 schreef Bilge het volgende:
Check de opkomst bij de viering van de verjaardag van de profeet in 2014 te Diyarbakir:
Daar kunnen een hoop nepturken/ arabieren van leren.
Turken zijn juist de grootste aandachtshoeren en nationalisten.quote:
SPOILER: Koerdische baas heeft baardaap onschadelijk gemaaktOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Say what?
Jep, de Ameirkaanse straaljager piiloten en tomahawk fabrikant Lockheed Martin die zijn al meer dan 10 jaar aan het winnen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:26 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Alleen Allah weet wie het best is in karakter en geloof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |