En dat vind je dus een gentlemen actie?quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:21 schreef ek_47 het volgende:
Daarnaast vind ik het een afknapper en zeg ik netjes nee tegen een dergelijke beslissing
Hij bedoelt vooral dat hij het te snel voor zichzelf vindt. En het een afknapper vindt als een vrouw wel hiervoor kiest. Maar hij verwoord het wat vaag/raarquote:Op maandag 20 oktober 2014 10:23 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind de manier waarop je het hier zegt denigrerend ja
En ik vind het ook wel denigrerend als iemand het niet eens is met heel persoonlijke beslissingen over hoe ik mijn leven inricht. Mensen kunnen dat prima voor zichzelf beslissen. Als je het niet eens bent met zoiets persoonlijks zeg je 'ik weet het beter voor je' dus dat vind ik een nare opstelling ja
Nee! Dat zeg ik niet. Dat maak jij ervan. Ik ben het niet eens met die beslissing, daarmee vind ik een persoon niet lager dan mezelf staan en zoiets zou ik nooit maar dan ook nooit van me leven zeggen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind de manier waarop je het hier zegt denigrerend ja
En ik vind het ook wel denigrerend als iemand het niet eens is met heel persoonlijke beslissingen over hoe ik mijn leven inricht. Mensen kunnen dat prima voor zichzelf beslissen. Als je het niet eens bent met zoiets persoonlijks zeg je 'ik weet het beter voor je' dus dat vind ik een nare opstelling ja
Seks op de eerste date vind ik een no-go. Een gentleman doet zoiets niet vind ik. Maar ik heb een andere interpretatie bij het woord gentleman dan julliequote:Op maandag 20 oktober 2014 10:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dat vind je dus een gentlemen actie?
Tenminste dat haal ik uit bovenstaande posts.
Ja en dat is prima maar dat kwam pas na wat hij eerst zeiquote:Op maandag 20 oktober 2014 10:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij bedoelt vooral dat hij het te snel voor zichzelf vindt. En het een afknapper vindt als een vrouw wel hiervoor kiest. Maar hij verwoord het wat vaag/raar
Daar komt het wel min of meer op neer, jaquote:Op maandag 20 oktober 2014 10:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij bedoelt vooral dat hij het te snel voor zichzelf vindt. En het een afknapper vindt als een vrouw wel hiervoor kiest. Maar hij verwoord het wat vaag/raar
???quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja en dat is prima maar dat kwam pas na wat hij eerst zeiDus ik gok dat het eerder een variant op een seksistische houding goedpraten is
'Ik heb toch het idee dat ze dan toch iets te snel zijn met zulke beslissingen'quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:26 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Nee! Dat zeg ik niet. Dat maak jij ervan. Ik ben het niet eens met die beslissing, daarmee vind ik een persoon niet lager dan mezelf staan en zoiets zou ik nooit maar dan ook nooit van me leven zeggen.
Nee, ik weet het niet beter voor haar. Ik ben het niet eens met haar. Dat zijn twee andere dingen.
[..]
Seks op de eerste date vind ik een no-go. Een gentleman doet zoiets niet vind ik. Maar ik heb een andere interpretatie bij het woord gentleman dan jullie
En dat zegt iemand die geen goede zinnen vormt? Er is niets mis met mijn taalvaardigheid.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
'Ik heb toch het idee dat ze dan toch iets te snel zijn met zulke beslissingen'
Tja misschien ben je dan gewoon niet zo taalvaardig (me?) en heb ik het fout. Maar wat hier boven staat is gewoon denigrerend. Punt
Sorry, maar dat is precies wat je insinueerde met je eerste posts...wat je zei kwam neer op 'ik vertrouw vrouwen niet die te makkelijk met mij naar bed gaan, en ik knap daar op af'quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:32 schreef ek_47 het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die geen goede zinnen vormt? Er is niets mis met mijn taalvaardigheid.
En nee, het is niet denigrerend. Dat maak jij er van. Ik heb vrouwen zeker niet lager dan mezelf staan, ook niet de vrouwen die graag seks op de eerste date willen. Dat jij gelooft dat het zo is terwijl ik zeg dat het niet zo is, maakt jou wel stronteigenwijs en naar mijn mening zelfs zwakzinnig.
Ja, precies. Ik vind dat ja, en nee ik ben geen arrogante betweter. Overal zeg ik dat ik het VIND en dat mijn interpretatie anders is. Dat houdt niet automatisch in dat ik dan gelijk heb, dat maak jij er nu van.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:41 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is precies wat je insinueerde met je eerste posts...wat je zei kwam neer op 'ik vertrouw vrouwen niet die te makkelijk met mij naar bed gaan, en ik knap daar op af'
...prima, dat kan...maar vervolgens noem je jezelf een 'gentleman' als je sex afwijst...en zeg je dat jij vindt dat ze te snel beslissen om sex te hebben...daarmee zeg je letterlijk dat jij vindt dat jij voor hun moet beslissen om ze tegen hun eigen slechte beslissing te beschermen, en dat je dat zo goed van jezelf vindt dat je jezelf een gentleman noemt...
Dat je het in je je posts daarna een beetje goed probeert te praten doet niks af aan je gereutel in je eerste posts, waarin je je opstelt als een arrogante betweter...
Gentlemen of niet, vrouwen zitten niet te wachten op iemand die ze beoordeelt vanwege de keuzes die zij maakt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:58 schreef ek_47 het volgende:
Ja precies, alleen dat laatste op een eerste date vind ik niet zo een gentleman actie. Gewoon heel cheap.....althans dat vind ik. Vertrouwen is 0,0 m.i.
Oh ja, de ''zelfrespect'' discussiequote:Op maandag 20 oktober 2014 10:12 schreef ek_47 het volgende:
Beschermen van zijn eigen zelfrespect in ieder geval. Niet die van haar nee (m.i. is dat al verneukt)....dat is juist waarom een gentleman er niet gelijk op zou springen. Maar goed, iedereen heeft zo zijn of haar eigen interpretatie bij het woord gentleman. Tegenwoordig heeft iedereen zijn of haar eigen interpretatie bij betekenissen van woorden hoorhaha
Ik beoordeel iemand op de keuzes die ze maken. Hoe beoordeel jij iemand dan? Gewoon op uiterlijk? Over "shallow" gesproken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gentlemen of niet, vrouwen zitten niet te wachten op iemand die ze beoordeelt vanwege de keuzes die zij maakt.
[..]
Oh ja, de ''zelfrespect'' discussie![]()
Alle vrouwen zijn gew hoeren in jouw ogen of niet?
Al hoop ik stiekem dat je gew aan het trollen bent
Ik denk dat jij het beter bij woorden van maximaal twee lettergrepen kan houdenquote:Op maandag 20 oktober 2014 10:45 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik vind dat ja, en nee ik ben geen arrogante betweter. Overal zeg ik dat ik het VIND en dat mijn interpretatie anders is. Dat houdt niet automatisch in dat ik dan gelijk heb, dat maak jij er nu van.
Ik bescherm geen beslissingen. Ik zeg gewoon nee tegen vrouwen die zulke beslissingen nemen. En ja, ik vind mezelf een gentleman wanneer ik het afwijs. Nogmaals, ik vind. Blijkbaar hebben jullie meer moeite met lezen dan ik.
Overigens, nu jij hier binnenkomt en mij een arrogant betweter noemt maakt jou hier de arrogante betweter. Jij komt er zomaar tussen en komt mij zogenaamd verbeteren. Hoezo hypocriet.
Ja zoals hij denkt dat ik zulke vrouwen hoeren vind? :pquote:Op maandag 20 oktober 2014 10:52 schreef SilentChaos het volgende:
Je vult nu wel heel veel dingen in voor Weissman die hij niet zegt noch insinueert
Exactlyquote:Op maandag 20 oktober 2014 10:53 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Ja zoals hij denkt dat ik zulke vrouwen hoeren vind? :p
Arrogante betweterquote:Op maandag 20 oktober 2014 10:52 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het beter bij woorden van maximaal twee lettergrepen kan houden
Precies het feit dat jij dat VINDT, maakt het tot jouw mening, en jouw mening maakt je tot een arrogante chauvinist met een jaren '50 mentaliteit...
...en ik kom je niet 'zogenaamd' verbeteren...ik kom je verbeteren![]()
Maar laat ik het dan anders stellen: ik VIND je arrogantzo beter?
Misschien geen hoer.. maar je vindt er wel heel wat vanquote:Op maandag 20 oktober 2014 10:53 schreef ek_47 het volgende:
Ja zoals hij denkt dat ik zulke vrouwen hoeren vind? :p
quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:43 schreef ek_47 het volgende:
Ik heb toch het idee dat ze dan toch iets te snel zijn met zulke beslissingen.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:58 schreef ek_47 het volgende:
Gewoon heel cheap.....althans dat vind ik. Vertrouwen is 0,0 m.i.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:12 schreef ek_47 het volgende:
zelfrespect in ieder geval. Niet die van haar nee (m.i. is dat al verneukt)
quote:
Wiessman en Abbadon zijn uber slimme mensen. Ik zal ze vanaf vandaag aanbidden, want ze hebben continu gelijk in alle brainfarts die ze laten.quote:
Dat maakt ze nog geen hoer inderdaadquote:Op maandag 20 oktober 2014 10:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien geen hoer.. maar je vindt er wel heel wat vanEn dat enkel omdat ze wel eens de eerste keer met je naar bed wil.
Dat je het zelf niet wil en dat het evt een afknapper is, no problem. Maar dat ze geen zelfrespect meer zou hebben daardoor of niet meer te vertrouwen is...
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Denk dat je dat nogal verkeerd zietquote:Op maandag 20 oktober 2014 10:59 schreef ek_47 het volgende:
Leuk om te zien hoe mensen zich gelijk aangevallen en beledigd voelen.
Ik denk het niet, gezien hoe men mij aanvalt. Men denkt dat ik zulke vrouwen een "hoer" vind en de andere denkt dat ik zulke vrouwen denigreer door ze lager in de ladder te zetten dan andere vrouwen. Voor mij is iedereen gelijk, zelfs vrouwen die op de eerste date seks hebbenquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:04 schreef PeterPastoor het volgende:
Redelijk aan het terugkrabbelen nu
Zeg je me nu niet meer te kennen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus. Wie zijn al deze mensen?
* DancingPhoebe verschuilt zich bang achter CC
Nee, wat hij in zijn eerste post zei was dat het hem opviel dat zoveel vrouwen tegen hem klagen over mannen die meteen over seks beginnen tijdens het chatten en dat hij zich daarna verbaasd dat diezelfde vrouwen wel op de eerste date meteen seks willen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:41 schreef Abbadon het volgende:
Sorry, maar dat is precies wat je insinueerde met je eerste posts...wat je zei kwam neer op 'ik vertrouw vrouwen niet die te makkelijk met mij naar bed gaan, en ik knap daar op af'
Je hebt helemaal gelijk. Ongelooflijk dat er mannen zijn die niet inzien hoe achterlijk dat overkomt....alsof jij niet in staat zou zijn om zelf beslissingen te nemen. Waarschijnlijk een gebrek aan empathisch vermogen of iemand die nog in de steentijd leeft.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:28 schreef rhubarbje het volgende:
Maar wat hier boven staat is gewoon denigrerend. Punt
Ik? LOLquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:04 schreef PeterPastoor het volgende:
Redelijk aan het terugkrabbelen nu
Bedankt!!! Eindelijk iemand die zeer slim isquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee, wat hij in zijn eerste post zei was dat het hem opviel dat zoveel vrouwen tegen hem klagen over mannen die meteen over seks beginnen tijdens het chatten en dat hij zich daarna verbaasd dat diezelfde vrouwen wel op de eerste date meteen seks willen.
Dat je dat als onbetrouwbaar bestempeld is niet zo raar. Vrouw zegt A (stomme mannen die meteen over seks beginnen) , doet B (lekker seksen op de eerste date) en denkt C (-onnavolgbaar-).
Nichts neues im Westen.
Man zegt A (geen seks op de eerste date als gentleman), doet A ( geen seks op de eerste date als gentleman) en denkt A (waarom wil die meid die zo'n hekel had aan al die mannen die meteen over seks beginnen nu seks met mij hebben op de eerste date? en knapt daar op af.)
Waar het op neer komt is dat vrouwen gewoon even lekker willen zeuren over die stomme mannen en als man moet je dat niet al te serieus nemen. Hoort allemaal bij de paringsdans. Verwacht gewoon niet dat ze zeggen wat ze bedoelen, dan komt het allemaal goed en geef ze vooral het idee dat ze erg onafhankelijk, zelfstandig, byzonder en uniek zijn.
Ow....en stel nooit de "waarom" vraag. Altijd gelijk geven.
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Ongelooflijk dat er mannen zijn die niet inzien hoe achterlijk dat overkomt....alsof jij niet in staat zou zijn om zelf beslissingen te nemen. Waarschijnlijk een gebrek aan empathisch vermogen of iemand die nog in de steentijd leeft.
Natuurlijk is dat wel raar.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:09 schreef Kingstown het volgende:
Dat je dat als onbetrouwbaar bestempeld is niet zo raar. Vrouw zegt A (stomme mannen die meteen over seks beginnen) , doet B (lekker seksen op de eerste date) en denkt C (-onnavolgbaar-).
Nichts neues im Westen.
Het is nu wel duidelijk dat jij dat graag doetquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat wel raar.
Praten op Tinder is toch heel wat anders dan een date
Dat je niet binnen 5 zinnen met iemand die je net kent wilt praten over seks lijkt me niet zo raar.
Maar dat is toch heel wat anders dan dat je na een leuke date wel met iemand mee naar huis wilt en wilt seksen??
Of zijn die twee dingen gelijk aan elkaar in jouw wereld?
Als je de koffie verkeerd besteld kan je best wel eens thee krijgen hoorquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:23 schreef Weissman het volgende:
VROUWEN ZIJN HELEMAAL NIET TE VERTROUWEN
ZE ZEGT DAT ZE IJSTHEE LEKKER VIND MAAR BESTELD KOFFIE VERKEERD!!!
DOMME ONBETROUWBARE TRUT, WAAROM ZEG JE DAN DAT JE IJSTHEE LEKKER VIND
En als man maar denken dat je goed je best doetquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:23 schreef Weissman het volgende:
VROUWEN ZIJN HELEMAAL NIET TE VERTROUWEN
ZE ZEGT DAT ZE IJSTHEE LEKKER VIND MAAR BESTELD KOFFIE VERKEERD!!!
DOMME ONBETROUWBARE TRUT, WAAROM ZEG JE DAN DAT JE IJSTHEE LEKKER VIND
Je typt nu een heel verhaal over vrouwen en seks en onbetrouwbaarheid terwijl ik het enkel heb over het verschil tussenquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:23 schreef ek_47 het volgende:
Het is nu wel duidelijk dat jij dat graag doet
Het is op zich niet zo raar wat je stelt nee, maar wel onbetrouwbaar.Ik kan een vrouw die op de eerste date seks wilt nooit vertrouwen. Als ze al zo gemakkelijk dat wilt na een leuke date. Wie weet blijkt die man een monster te zijn, maar dat zie jij blijkbaar naar één date wel? Hoe zit het dan met vrouwen die het verre weg van goed hebben, omdat zij een super goede beslissing hebben gemaakt op hun eerste date?
Wat mij tot nu toe opviel is dat die vrouwen eerder geneigd zijn om vreemd te gaan (waar ik uiteindelijk een relatie mee had), omdat ze al op de eerste date al gelijk seks willen. Precies hetzelfde geldt ook voor de man. Vrouwen die dit niet deden zijn dan niet vreemd gegaan (of zijn heel goed geweest in het verbergen ervan). Dit zijn mijn ervaringen, natuurlijk kan het bij andere mensen compleet anders zijn....maar mijn mening is wel zo gevormd.
Je hebt gelijk, we hebben het beide totaal over andere dingenquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:26 schreef Cue_ het volgende:
al over vrouwen en seks en onbetrouwbaarheid terwijl ik het enkel heb over het verschil tussen
"praten op Tinder over se
Dan heb je de titel fokker pas echt verdiend toch?quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:11 schreef Weissman het volgende:
Het gedrag van vrouwen logisch proberen te verklaren![]()
Wat voor autist ben je dan?
Ik ben dan ook een nog véél oudere lul dan jij bent.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:11 schreef ek_47 het volgende:
Bedankt!!! Eindelijk iemand die zeer slim isJij snapt het precies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |