Ik? LOLquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:04 schreef PeterPastoor het volgende:
Redelijk aan het terugkrabbelen nu
Bedankt!!! Eindelijk iemand die zeer slim isquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee, wat hij in zijn eerste post zei was dat het hem opviel dat zoveel vrouwen tegen hem klagen over mannen die meteen over seks beginnen tijdens het chatten en dat hij zich daarna verbaasd dat diezelfde vrouwen wel op de eerste date meteen seks willen.
Dat je dat als onbetrouwbaar bestempeld is niet zo raar. Vrouw zegt A (stomme mannen die meteen over seks beginnen) , doet B (lekker seksen op de eerste date) en denkt C (-onnavolgbaar-).
Nichts neues im Westen.
Man zegt A (geen seks op de eerste date als gentleman), doet A ( geen seks op de eerste date als gentleman) en denkt A (waarom wil die meid die zo'n hekel had aan al die mannen die meteen over seks beginnen nu seks met mij hebben op de eerste date? en knapt daar op af.)
Waar het op neer komt is dat vrouwen gewoon even lekker willen zeuren over die stomme mannen en als man moet je dat niet al te serieus nemen. Hoort allemaal bij de paringsdans. Verwacht gewoon niet dat ze zeggen wat ze bedoelen, dan komt het allemaal goed en geef ze vooral het idee dat ze erg onafhankelijk, zelfstandig, byzonder en uniek zijn.
Ow....en stel nooit de "waarom" vraag. Altijd gelijk geven.
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Ongelooflijk dat er mannen zijn die niet inzien hoe achterlijk dat overkomt....alsof jij niet in staat zou zijn om zelf beslissingen te nemen. Waarschijnlijk een gebrek aan empathisch vermogen of iemand die nog in de steentijd leeft.
Natuurlijk is dat wel raar.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:09 schreef Kingstown het volgende:
Dat je dat als onbetrouwbaar bestempeld is niet zo raar. Vrouw zegt A (stomme mannen die meteen over seks beginnen) , doet B (lekker seksen op de eerste date) en denkt C (-onnavolgbaar-).
Nichts neues im Westen.
Het is nu wel duidelijk dat jij dat graag doetquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat wel raar.
Praten op Tinder is toch heel wat anders dan een date
Dat je niet binnen 5 zinnen met iemand die je net kent wilt praten over seks lijkt me niet zo raar.
Maar dat is toch heel wat anders dan dat je na een leuke date wel met iemand mee naar huis wilt en wilt seksen??
Of zijn die twee dingen gelijk aan elkaar in jouw wereld?
Als je de koffie verkeerd besteld kan je best wel eens thee krijgen hoorquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:23 schreef Weissman het volgende:
VROUWEN ZIJN HELEMAAL NIET TE VERTROUWEN
ZE ZEGT DAT ZE IJSTHEE LEKKER VIND MAAR BESTELD KOFFIE VERKEERD!!!
DOMME ONBETROUWBARE TRUT, WAAROM ZEG JE DAN DAT JE IJSTHEE LEKKER VIND
En als man maar denken dat je goed je best doetquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:23 schreef Weissman het volgende:
VROUWEN ZIJN HELEMAAL NIET TE VERTROUWEN
ZE ZEGT DAT ZE IJSTHEE LEKKER VIND MAAR BESTELD KOFFIE VERKEERD!!!
DOMME ONBETROUWBARE TRUT, WAAROM ZEG JE DAN DAT JE IJSTHEE LEKKER VIND
Je typt nu een heel verhaal over vrouwen en seks en onbetrouwbaarheid terwijl ik het enkel heb over het verschil tussenquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:23 schreef ek_47 het volgende:
Het is nu wel duidelijk dat jij dat graag doet
Het is op zich niet zo raar wat je stelt nee, maar wel onbetrouwbaar.Ik kan een vrouw die op de eerste date seks wilt nooit vertrouwen. Als ze al zo gemakkelijk dat wilt na een leuke date. Wie weet blijkt die man een monster te zijn, maar dat zie jij blijkbaar naar één date wel? Hoe zit het dan met vrouwen die het verre weg van goed hebben, omdat zij een super goede beslissing hebben gemaakt op hun eerste date?
Wat mij tot nu toe opviel is dat die vrouwen eerder geneigd zijn om vreemd te gaan (waar ik uiteindelijk een relatie mee had), omdat ze al op de eerste date al gelijk seks willen. Precies hetzelfde geldt ook voor de man. Vrouwen die dit niet deden zijn dan niet vreemd gegaan (of zijn heel goed geweest in het verbergen ervan). Dit zijn mijn ervaringen, natuurlijk kan het bij andere mensen compleet anders zijn....maar mijn mening is wel zo gevormd.
Je hebt gelijk, we hebben het beide totaal over andere dingenquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:26 schreef Cue_ het volgende:
al over vrouwen en seks en onbetrouwbaarheid terwijl ik het enkel heb over het verschil tussen
"praten op Tinder over se
Dan heb je de titel fokker pas echt verdiend toch?quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:11 schreef Weissman het volgende:
Het gedrag van vrouwen logisch proberen te verklaren![]()
Wat voor autist ben je dan?
Ik ben dan ook een nog véél oudere lul dan jij bent.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:11 schreef ek_47 het volgende:
Bedankt!!! Eindelijk iemand die zeer slim isJij snapt het precies
Blijkbaar wel als je er een hele discussie aan wijdt...quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:43 schreef ek_47 het volgende:
Nee, het is verder ook niet complex hoor.
Wat mij betreft was het niet nodig, het zijn andere mensen die niet goed kunnen lezen en daarom allerlei aannames doen en verkeerde conclusies trekken. Maar als ik het zo allemaal lees zal het wel de leeftijd zijn. Wij "ouwe" lullen denken anders.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Blijkbaar wel als je er een hele discussie aan wijdt...
Spreek voor jezelf. Het enige dat je mi zou moeten doen is voor jezelf stellen hoe je ermee omgaat. Een ander categoriseren op basis van het feit hoe snel ze het bed met je willen delen vind ik erg typisch. Dat zou betekenen dat je het ziet als een test. Waarom doe je dat eigenlijk? Als je zo berekenend erin staat moet je niet verwachten dat de ander dat ook niet bij jou zal doen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:12 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Wat mij betreft was het niet nodig, het zijn andere mensen die niet goed kunnen lezen en daarom allerlei aannames doen en verkeerde conclusies trekken. Maar als ik het zo allemaal lees zal het wel de leeftijd zijn. Wij "ouwe" lullen denken anders.
Een beetje vrouw wil meteen vol ge-airlocked wordenquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:14 schreef artelligence het volgende:
Een echte vrouw doet anaal op de eerste date.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een beetje vrouw wil meteen vol ge-airlocked worden
Nee hoor.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:12 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Maar als ik het zo allemaal lees zal het wel de leeftijd zijn. Wij "ouwe" lullen denken anders.
Dat is zo 2011quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik dacht dat de consensus was dat het ok is om te pijpen op de eerste date, maar dat je niet hoeft te slikken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |