Knevel en van den brink is nooit in de buurt gekomen van P&W. P&W is gestopt, de kwaliteit van P&W kun je niet vergelijken met Pauw.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:13 schreef TheVulture het volgende:
Terecht toch wel, als je Pauw, Witteman, Knevel en Van den Brink in een jaar tijd hebt weggevaagd
He, een deelnemer van Syndroom!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:15 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Iek niet goed met compoeter
hihahoquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jij koos toch al voor Penoza :Squote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:16 schreef Gramulanion het volgende:
Dinand wil dat Johnny wint, nu wil ik dat Johnny niet wint.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:17 schreef Cee het volgende:
Johnny lijkt wel een beetje op een jonge Walter White.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:17 schreef Cee het volgende:
Johnny lijkt wel een beetje op een jonge Walter White.
En de presentator zwartquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:16 schreef Pandaplint het volgende:
Ze hebben de oude DWDD tafel paars geschilderd
Hij moest eerst wat over Flikken zeggen. Waarop hij zei "Breek me de bek niet open"quote:
hehequote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:18 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hij moest eerst wat over Flikken zeggen. Waarop hij zei "Breek me de bek niet open"
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:16 schreef Guanabana het volgende:
Kan hij niet even gereekst worden dan?
Epische serie, gebeurt zoveel dat je nooit alle spoilers kunt hebben gezien.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou het wel willen kijken maar volgens mij heb ik al dikke vette spoilers gezien.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:19 schreef ChatGirl het volgende:
Dit gezever boeit toch echt niemand?
Vreemd. Ik vind 'r een mooie vrouw. Ze wordt wat ouder natuurlijk maar dat is niet erg.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind die Monique Hendrikx echt zo'n lelijke vrouw, die wenkbrauwen en dat grauwe gezicht
Jij bent zeker homo?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind die Monique Hendrikx echt zo'n lelijke vrouw, die wenkbrauwen en dat grauwe gezicht
ik dacht ik maak der nog wat van. de rest is zo kutquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:20 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Je plaatst wel steeds foto's van haar..
Ja daarom vind ik alle vrouwen per definitie lelijkquote:
Ik vind haar ook knapquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Vreemd. Ik vind 'r een mooie vrouw. Ze wordt wat ouder natuurlijk maar dat is niet erg.
Ik zal het eens downloaden.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:21 schreef alors het volgende:
[..]
De rest kwam net in beeld, leuk dat je kijkt.
Het is inderdaad nog de vraag of Victor of juist Ard vanavond een bloedbad aanricht in die zaal.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:21 schreef JaneDoe het volgende:
wat een heerlijk manische blik heeft victor vanavond weer
plottwist, met angelaquote:
victor flikkert gewoon iemand uit t raamquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is inderdaad nog de vraag of Victor of juist Ard vanavond een bloedbad aanricht in die zaal.
Iedereen toch, prachtig topicquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:23 schreef ChatGirl het volgende:
Bij VR moet ik altijd hieraan denken: GC / Wie is deze man?
dit, johhny gaat winnen, flikkers twee etcquote:
Noraly Beyer deed dat ook. Ik vind het wel gezellig klinken.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:23 schreef Guanabana het volgende:
Zo ergerlijk dat Humberto altijd avend zegt, en goedenavend.
Hele vreemde gewoonte is dat inderdaad.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:23 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:23 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:24 schreef TheVulture het volgende:
Lauren![]()
![]()
, wat ziet ze toch in hemelsnaam in Jort
geld!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:24 schreef TheVulture het volgende:
Lauren![]()
![]()
Is hypercorrectie. Of is het een Surinaams dingetje?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:24 schreef alors het volgende:
[..]
Noraly Beyer deed dat ook. Ik vind het wel gezellig klinken.
Voor het geld, wie zou Jort nou geven als hij arm wasquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:24 schreef TheVulture het volgende:
Lauren![]()
![]()
quote:
Yeah!quote:
Ik wilde net zeggen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:27 schreef alors het volgende:
En dan laten ze niet Hemel en Aarde zien, maar dat flopnummer waar ze jaren later nog eens mee kwam
SVquote:
Ik snap ook niet wat er sexy is aan haarquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:27 schreef alors het volgende:
En dan laten ze niet Hemel en Aarde zien, maar dat flopnummer waar ze jaren later nog eens mee kwam
Beste Nederlandse ESF inzending ooit samen met die van Ruth Jacott en Vredequote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:27 schreef alors het volgende:
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:29 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wat leuk dit, lekker spontaan
Zeker awkward dit.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Soms moet je gasten niet te vroeg boeken, blijkt maar weer.
Inderdaadquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Soms moet je gasten niet te vroeg boeken, blijkt maar weer.
wowquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:29 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En terechtquote:
Eerlijk is eerlijk. Je zou een ander ras verwachten.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:29 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooie hondtquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:29 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee dat zou Stekelenburg doenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:30 schreef Pandaplint het volgende:
Cillessen zou de prijs uit z'n handen laten flikkeren
hihahoquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:30 schreef WeertGeeIders het volgende:
Is Linda bang om te komen omdat haar kinderen misschien worden ontvoerd![]()
Zelfs ik snap dat wel.quote:
John kwam toch ook al niet?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:30 schreef WeertGeeIders het volgende:
Is Linda bang om te komen omdat haar kinderen misschien worden ontvoerd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |