Knevel en van den brink is nooit in de buurt gekomen van P&W. P&W is gestopt, de kwaliteit van P&W kun je niet vergelijken met Pauw.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:13 schreef TheVulture het volgende:
Terecht toch wel, als je Pauw, Witteman, Knevel en Van den Brink in een jaar tijd hebt weggevaagd
He, een deelnemer van Syndroom!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:15 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Iek niet goed met compoeter
hihahoquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jij koos toch al voor Penoza :Squote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:16 schreef Gramulanion het volgende:
Dinand wil dat Johnny wint, nu wil ik dat Johnny niet wint.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:17 schreef Cee het volgende:
Johnny lijkt wel een beetje op een jonge Walter White.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:17 schreef Cee het volgende:
Johnny lijkt wel een beetje op een jonge Walter White.
En de presentator zwartquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:16 schreef Pandaplint het volgende:
Ze hebben de oude DWDD tafel paars geschilderd
Hij moest eerst wat over Flikken zeggen. Waarop hij zei "Breek me de bek niet open"quote:
hehequote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:18 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hij moest eerst wat over Flikken zeggen. Waarop hij zei "Breek me de bek niet open"
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:16 schreef Guanabana het volgende:
Kan hij niet even gereekst worden dan?
Epische serie, gebeurt zoveel dat je nooit alle spoilers kunt hebben gezien.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou het wel willen kijken maar volgens mij heb ik al dikke vette spoilers gezien.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:19 schreef ChatGirl het volgende:
Dit gezever boeit toch echt niemand?
Vreemd. Ik vind 'r een mooie vrouw. Ze wordt wat ouder natuurlijk maar dat is niet erg.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind die Monique Hendrikx echt zo'n lelijke vrouw, die wenkbrauwen en dat grauwe gezicht
Jij bent zeker homo?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind die Monique Hendrikx echt zo'n lelijke vrouw, die wenkbrauwen en dat grauwe gezicht
ik dacht ik maak der nog wat van. de rest is zo kutquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:20 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Je plaatst wel steeds foto's van haar..
Ja daarom vind ik alle vrouwen per definitie lelijkquote:
Ik vind haar ook knapquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Vreemd. Ik vind 'r een mooie vrouw. Ze wordt wat ouder natuurlijk maar dat is niet erg.
Ik zal het eens downloaden.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:21 schreef alors het volgende:
[..]
De rest kwam net in beeld, leuk dat je kijkt.
Het is inderdaad nog de vraag of Victor of juist Ard vanavond een bloedbad aanricht in die zaal.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:21 schreef JaneDoe het volgende:
wat een heerlijk manische blik heeft victor vanavond weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |