twitter:harun_yahya twitterde op vrijdag 26-09-2014 om 23:11:31PKK is a thousand times more dangerous than ISIL. All the world countries must be informed about and warned against the PKK. reageer retweet
Harun Yahya is dan ook een vuile flikker.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:43 schreef SadPanda het volgende:
twitter:harun_yahya twitterde op vrijdag 26-09-2014 om 23:11:31PKK is a thousand times more dangerous than ISIL. All the world countries must be informed about and warned against the PKK. reageer retweet
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:43 schreef SadPanda het volgende:
Harun Yahya, Adnan Oktar (Nazaat van profeet Mohammed). Gisteren in zijn tv programma had hij een archief laten zien van zijn programma van 2 jaar terug waarin hij het gebeuren in Syrië en Irak had voorspeld.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:43 schreef SadPanda het volgende:
Is al 100 jaar niet gelukt.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:41 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Jawel, makkelijk. Geef het gewoon wat tijd.
Jawel. Zoals de Founding Father van het Turkse nationalisme Namık Kemal al schreef:quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:42 schreef theunderdog het volgende:
IPA, Koerden leven met elkaar, die roei je niet zomaar uit.
Echt niet.
Erdogan zal hem wel van zijn complot tegen Syrië verteld hebben.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:45 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Harun Yahya, Adnan Oktar (Nazaat van profeet Mohammed). Gisteren in zijn tv programma had hij een archief laten zien van zijn programma van 2 jaar terug waarin hij het gebeuren in Syrië en Irak had voorspeld.
Oh, je doelde puur op de Koerden in Turkije?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:46 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Jawel. Zoals de Founding Father van het Turkse nationalisme Namık Kemal al schreef:
[ afbeelding ]
Feilloos plan. Naar mijn weten wordt er nu al meer geïnvesteerd in onderwijs in het Zuid-Oosten.
In Frankrijk werkte het ook perfect. Het Lazisch is bijna uitgestorven, Arabisch neemt ook snel af en het Koerdisch zal uiteindelijk gewoon rustig volgen en wanneer de Koerden zichzelf als volwaardige Turken zullen zien dan zal dit proces gewoon pijnloos verlopen.
Je zou maar 2 jaar geleden iets voorspeld hebben wat Bush al 11 jaar lang roept.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:45 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Harun Yahya, Adnan Oktar (Nazaat van profeet Mohammed). Gisteren in zijn tv programma had hij een archief laten zien van zijn programma van 2 jaar terug waarin hij het gebeuren in Syrië en Irak had voorspeld.
Scholen in Zuid-Oost Turkije zijn er net zo lang als in Trabzon.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:46 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Jawel. Zoals de Founding Father van het Turkse nationalisme Namık Kemal al schreef:
[ afbeelding ]
Feilloos plan. Naar mijn weten wordt er nu al meer geïnvesteerd in onderwijs in het Zuid-Oosten.
In Frankrijk werkte het ook perfect. Het Lazisch is bijna uitgestorven, Arabisch neemt ook snel af en het Koerdisch zal uiteindelijk gewoon rustig volgen en wanneer de Koerden zichzelf als volwaardige Turken zullen zien dan zal dit proces gewoon pijnloos verlopen.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:46 schreef hafez1234 het volgende:
@harun_yahya
Muslim intellectual, author of 300 books on science and faith topics. Defender of freedom of thought, peace and love, ally of devout Christians & Jews
300 boeken netjes van die harun
Natuurlijk. Wellicht zullen de Koerden als enige de assimilatie "doorstaan". Ik hoop het voor ze, maar dan zullen ze moeten strijden voor grondwettelijke erkenning van de eigen taal in de eigen regio. Zoals het Frans in Quebec zeg maar. Meer belangrijk is ervoor zorgen dat de taal enig nut heeft. Op basis van het Lausanne Verdrag is TR bijvoorbeeld verplicht het Koerdisch toe te staan in rechtbanken, maar dit mag überhaupt pas sinds vorig jaar.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:47 schreef theunderdog het volgende:
Maar zelfs dan, de vergelijking met het Lazisch gaat niet op. De Koerden zijn veel strijdvaardiger.
Met immigratietalen werkt dat natuurlijk anders.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:52 schreef De_Guidance het volgende:
Wanneer gaan de Duitsers Turks toestaan in de rechtbanken trouwens.
Maar nogmaals, er word gewoon Koerdisch gegeven op scholen in Turkije...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:50 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Wellicht zullen de Koerden als enige de assimilatie "doorstaan". Ik hoop het voor ze, maar dan zullen ze moeten strijden voor grondwettelijke erkenning van de eigen taal in de eigen regio. Zoals het Frans in Quebec zeg maar. Meer belangrijk is ervoor zorgen dat de taal enig nut heeft. Op basis van het Lausanne Verdrag is TR bijvoorbeeld verplicht het Koerdisch toe te staan in rechtbanken, maar dit mag überhaupt pas sinds vorig jaar.
Ach ja. Engels is ook een immigratietaal in Noord-Amerika.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:53 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Met immigratietalen werkt dat natuurlijk anders.
Is het niet zo dat bepaalde plattelandsgebieden slechte toegang tot onderwijs hebben (tot zeer recent). Waarbij leerlingen maar enkele uren per week les hebben/hadden?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Scholen in Zuid-Oost Turkije zijn er net zo lang als in Trabzon. Alsof ze er nu pas scholen bouwen. Doe niet zo dom.
Het lijkt erop dat dit "keuzevak" op zo'n manier wordt aangeboden dat het niet van de grond zal komen (petities nodig, "optioneel", erg weinig uren) en er zijn te weinig leraren blijkbaar?quote:Wat er juist gaat gebeuren is dat de Koerdische taal belangrijker gaat worden. Eerst als keuzevak (nu) en later ook volledige scholen in Turks en Koerdisch gezamenlijk.
Ze hadden natuurlijk al jaren toegang tot media uit Irak en de diaspora. Lijkt mij dat dit belangrijker is geweest voor het voortbestaan van die taal dan friggin' Apo (wat je Koerden wel eens hoort beweren).quote:Daarbij vergeet je Noord-Irak even. Ze grenzen aan een Koerdisch (zo goed als) land. Dus ze vergeten dat niet zo snel.
Inderdaad, maar door uitroeiing van indianen wel verreweg de grootste. Als Turken alle Duitsers gaan uitroeien waardoor zij de macht pakken, kunnen ze zelf bepalen wat ze doen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:54 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ach ja. Engels is ook een immigratietaal in Noord-Amerika.
Weet je, een Turks waarmee ik wel eens discussieer gebruikt altijd dit soort drogreden.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:52 schreef De_Guidance het volgende:
Wanneer gaan de Duitsers Turks toestaan in de rechtbanken trouwens.
Daar moet je keihard om lachen inderdaad.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:56 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Weet je, een Turks waarmee ik wel eens discussieer gebruikt altijd dit soort drogreden.
"Als wij Koerdische les moeten gaan aanbieden, waarom hebben jullie dan Turkse les afgeschaft?"
Erg domme redenatie.
Als men Turks wil aanbieden moet men dat openstellen voor iedereen en niet alleen als tribaal klasje voor kinderen met Turkse afkomst.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:57 schreef UpsideDown het volgende:
Nederland biedt al Fries aan in Friesland en voldoet daarmee aan zijn verplichtingen.
Wie hanteert die stelling dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:00 schreef Bilge het volgende:
Kinderen krijgen 6 uur per week Koerdisch. Een of andere mongool claimt dat het 2 uur is, en omdat dit de notoire Turkenhaters goed uitkomt blijven ze dat maar naijlen.
De stelling dat Turken in Nederland minder zijn dan Koerden in Turkije: hoe onderbouwen jullie deze?
Turken zijn immigranten in Nederland, Koerden zijn geen immigranten in Turkije.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:00 schreef Bilge het volgende:
Kinderen krijgen 6 uur per week Koerdisch. Een of andere mongool claimt dat het 2 uur is, en omdat dit de notoire Turkenhaters goed uitkomt blijven ze dat maar naijlen.
De stelling dat Turken in Nederland minder zijn dan Koerden in Turkije: hoe onderbouwen jullie deze?
Er werd in Anatolië al Koerdisch gesproken toen de Turkstaligen nog niet eens de Oxus waren overgestoken.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:00 schreef Bilge het volgende:
Je ouders of overgrootouders hebben er voor gekozen om in een vreemd land te gaan wonen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:02 schreef Bilge het volgende:
Ik ben geboren en getogen in Nederland en bezit het Nederlandse staatsburgerschap. Wat nou immigrant.
Wauw wat kinderachtig dit, ergens in je stamboom hebben mensen ook ervoor gekozen om elders te gaan wonenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:03 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Je ouders of overgrootouders hebben er voor gekozen om in een vreemd land te gaan wonen.
Anders om dan: hij is Nederlander, wat moet hij met Turks?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wauw wat kinderachtig dit, ergens in je stamboom hebben mensen ook ervoor gekozen om elders te gaan wonen
Het hoort bij zijn identiteit.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:04 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Anders om dan: hij is Nederlander, wat moet hij met Turks?
Dus?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:03 schreef UpsideDown het volgende:
Als Nederland morgen de deelstaat Nedersaksen van Duitsland annexeert, zijn de Duitsers die daar wonen niet opeens immigranten in Nederland.
Het was geen officiele taal omdat er geen Turken waren. Goh, verrassend zeg. Nu zijn die Turken er wel. Ze betalen belasting, met welk ze worden gebrainwashed tot kaaskoppen. Hoe rechtvaardig je dat?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:03 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Er werd in Anatolië al Koerdisch gesproken toen de Turkstaligen nog niet eens de Oxus waren overgestoken.
Toen Turken naar Nederland kwamen wisten zij van tevoren dat Turks hier geen officiële taal was. Toen zij ervoor kozen om de Nederlandse nationaliteit te accepteren wisten zij dit ook. Toen zij er tot slot voor kozen hun kinderen in Nederland op te voeden waren zij zich hier natuurlijk ook van bewust. Derhalve hoeft Nederland Turks niet als nationale of regionale taal te erkennen.
Dus? Ooit gehoord van de grote volksverhuizing?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:03 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Je ouders of overgrootouders hebben er voor gekozen om in een vreemd land te gaan wonen.
Helemaal niet, hij is Nederlander.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het hoort bij zijn identiteit.
Als ze geen Nederlanders willen zijn moeten ze hier niet gaan wonen hè.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:06 schreef Bilge het volgende:
Het was geen officiele taal omdat er geen Turken waren. Goh, verrassend zeg. Nu zijn die Turken er wel. Ze betalen belasting, met welk ze worden gebrainwashed tot kaaskoppen. Hoe rechtvaardig je dat?
Wat is een echte Nederlander dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:06 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Helemaal niet, hij is Nederlander.
Turkije heeft zelf Koerdisch gebied geannexeerd, dus niet achteraf huilen over Koerden.quote:
Als jij niet wil dat Turken les in hun moedertaal krijgen rot je zelf maar lekker op.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:07 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Als ze geen Nederlanders willen zijn moeten ze hier niet gaan wonen hè.
Ik heb je al eerder uitgelegd dat Koerden vrijwillig zijn toegetreden tot het Ottomaanse Rijk.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:07 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Turkije heeft zelf Koerdisch gebied geannexeerd, dus niet achteraf huilen over Koerden.
Gelukkig maar dat dat apenland die zetel niet heeft gekregen.twitter:TheYellowPete twitterde op donderdag 16-10-2014 om 19:20:11@EjmAlrai Turkey lost/did not get seat for UN Securit Counsel reageer retweet
Goh in Den Haag zijn ze het met mij eens anders. Turken hebben geen speciale rechten hier, ook al denken ze maar al te vaak van wel. Hier zien wij jullie niet als glorieus opperras, sorry.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:08 schreef Bilge het volgende:
[..]
Als jij niet wil dat Turken les in hun moedertaal krijgen rot je zelf maar lekker op.
Zo typisch, dat personen die met een verheven vingertje Turkije de les lezen, zelf zo bekrompen kunnen zijn.
UNquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:09 schreef SadPanda het volgende:
Gelukkig maar dat dat apenland die zetel niet heeft gekregen.twitter:TheYellowPete twitterde op donderdag 16-10-2014 om 19:20:11@EjmAlrai Turkey lost/did not get seat for UN Securit Counsel reageer retweet
Hij heeft natuurlijk wel gewoon een goed punt. Waarom zeuren wij over het feit Turkije nauwelijks Koerdische les zou geven, terwijl wij in Nederland ook niet de talen geven van mensen die al jaren en jaren in Nederland wonen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:10 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Goh in Den Haag zijn ze het met mij eens anders. Turken hebben geen speciale rechten hier, ook al denken ze maar al te vaak van wel. Hier zien wij jullie niet als glorieus opperras.
Nee, rellende Turken hebben het na Sèvres ingenomen zodat het moest worden opgenomen in Lausanne om de rellende Turken in hun opmars te stoppen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:08 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik heb je al eerder uitgelegd dat Koerden vrijwillig zijn toegetreden tot het Ottomaanse Rijk.
Ik maakte gelukkig een grapquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:56 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Weet je, een Turks waarmee ik wel eens discussieer gebruikt altijd dit soort drogreden.
"Als wij Koerdische les moeten gaan aanbieden, waarom hebben jullie dan Turkse les afgeschaft?"
Erg domme redenatie.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:10 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Goh in Den Haag zijn ze het met mij eens anders. Turken hebben geen speciale rechten hier, ook al denken ze maar al te vaak van wel. Hier zien wij jullie niet als glorieus opperras.
Jullie zijn een en al tijdverspilling.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:11 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Nee, rellende Turken hebben het Sèvres ingenomen zodat het moest worden opgenomen in Lausanne om de rellende Turken in hun opmars te stoppen.
Toch wou je Grote Leider die zetel wel graag.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
UN
Dat is toch die club die in elk conflict iedereen dood laat gaan met het argument "ja maar wij mogen niks"
Omdat Turken hier geen inheemse minderheid zijn. Wij erkennen wel het Fries, Engels (Saba/Statia) en Papiaments (Bonaire). Daarnaast erkennen wij het Roma en het Jiddisch (wordt op één school in Amsterdam onderwezen).quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk wel gewoon een goed punt. Waarom zeuren wij over het feit Turkije nauwelijks Koerdische les zou geven, terwijl wij in Nederland ook niet de talen geven van mensen die al jaren en jaren in Nederland wonen.
Hij zal wel z'n redenen hebben. Net als hij redenen zal hebben om gesprekken te voeren met de EU.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:13 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Toch wou je Grote Leider die zetel wel graag.
Is dat Inheemse minderheid zijn zo belangrijk dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:13 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Omdat Turken hier geen inheemse minderheid zijn. Wij erkennen wel het Fries, Engels (Saba/Statia) en Papiaments (Bonaire). Daarnaast erkennen wij het Roma en het Jiddisch (wordt op één school in Amsterdam onderwezen).
Nee, van jou verwacht ik wel enige intelligentie. Maar Bilge denkt echt zo.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:13 schreef De_Guidance het volgende:
Was wel een goede post zie ik. Iedereen hapt.
inheems is natuurlijk heerlijk arbitrair mjaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:13 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Omdat Turken hier geen inheemse minderheid zijn. Wij erkennen wel het Fries, Engels (Saba/Statia) en Papiaments (Bonaire). Daarnaast erkennen wij het Roma en het Jiddisch (wordt op één school in Amsterdam onderwezen).
Wat mij betreft wel.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Is dat Inheemse minderheid zijn zo belangrijk dan?
Zo is dat bepaald, kan er ook niks aan doen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Is dat Inheemse minderheid zijn zo belangrijk dan?
Why notquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:14 schreef UpsideDown het volgende:
Als we alle immigranten hier als inheemse minderheden gaan behandelen, dient iedereen 200 talen te leren op school.![]()
Dit is natuurlijk een drogreden.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:15 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Zo is dat bepaald, kan er ook niks aan doen.
Waarom?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:15 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel.
Wat mij betreft moeten inheemse minderheden ondersteund worden door de staat, uitheemse minderheden juist absoluut niet.
Veel landen zijn het er niet mee eens.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:15 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Zo is dat bepaald, kan er ook niks aan doen.
Turken kunnen dit veranderen, als alle Turken in Limburg zouden gaan wonen, kunnen er voor deze provincie speciale rechten gemaakt worden waardoor Limburg Turks als 2e of 3e taal kan kijgen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:16 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een drogreden.
Nee, de moderne Nederlandse natiestaat is om en nabij gevestigd in 1830 (met het wegvallen van "België". Toen woonden deze groepen in Nederland. Als er bijvoorbeeld een groep Turkse nomaden in Nederland zou leven destijds (zoals bijvoorbeeld in Polen) zou ik hen zeker steunen. De Turken in Nederland wisten natuurlijk welke keuze zijn maakten toen ze naar Nederland kwamen en dus hoeft de overheid geen taalles te faciliteren (iets wat natuurlijk wel privé kan, of wat mij betreft op middelbare scholen als open keuze vak).quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
inheems is natuurlijk heerlijk arbitrair mja
Alle EU landen wel.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Veel landen zijn het er niet mee eens.
Tribalisme is niet goed voor een land. Ik ben het helemaal eens met Namık Kemal dat taalverschillen zeer gevaarlijk zijn voor een natiestaat, gevaarlijker dan religieuze verschillen. Dit kan alleen werken als de "verbindende factoren" van de natie anders zijn dan taal, maar taal is juist uitzonderlijk belangrijk. Als half Nederland Friestalig zou zijn geweest zou Nederland nu al lang gesplitst zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom?
Lijkt mij toch dat een land een zo prettig mogelijke maatschappij moet creëren voor iedereen.
Frankrijk is idd een vreemde eend in de bijt, maar men is gewoon vrij om bijvoorbeeld Bretonse scholen op te zetten (die er ook zijn, en niet bezet worden door de Franse politie).quote:
Wij zijn niet racistisch.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:19 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Ik snap jullie niet, 1 en al boosheid en haat. Geen greintje liefde en barmhartigheid in jullie posts.
De wereld is van ons allemaal en voor degenen die geloven; 'degene die maar een dadelpitje aan trots en racisme in zijn hart herbergt, betreedt de Djannah niet...
Oké fair enoughquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:17 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Nee, de moderne Nederlandse natiestaat is om en nabij gevestigd in 1830 (met het wegvallen van "België". Toen woonden deze groepen in Nederland. Als er bijvoorbeeld een groep Turkse nomaden in Nederland zou leven destijds (zoals bijvoorbeeld in Polen) zou ik hen zeker steunen. De Turken in Nederland wisten natuurlijk welke keuze zijn maakten toen ze naar Nederland kwamen en dus hoeft de overheid geen taalles te faciliteren (iets wat natuurlijk wel privé kan, of wat mij betreft op middelbare scholen als open keuze vak).
Jij zou graag zien dat bijvoorbeeld de neder-Turken of neder-Marokkanen geen Turks of Marokkaans meer spreken?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:19 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Tribalisme is niet goed voor een land. Ik ben het helemaal eens met Namık Kemal dat taalverschillen zeer gevaarlijk zijn voor een natiestaat, gevaarlijker dan religieuze verschillen. Dit kan alleen werken als de "verbindende factoren" van de natie anders zijn dan taal, maar taal is juist uitzonderlijk belangrijk. Als half Nederland Friestalig zou zijn geweest zou Nederland nu al lang gesplitst zijn.
Dan gaan heel veel Turken naar de hel.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:19 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Ik snap jullie niet, 1 en al boosheid en haat. Geen greintje liefde en barmhartigheid in jullie posts.
De wereld is van ons allemaal en voor degenen die geloven; 'degene die maar een dadelpitje aan trots en racisme in zijn hart herbergt, betreedt de Djannah niet...
Als een Turk in Friesland woont en geen Nederlands kan maar wel Fries zou dat wat mij betreft prima zijn.quote:
Wat moeten we dan, Pools, Turks, Marokkaans, etc. allemaal verplicht stellen hier?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:19 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Stil eens.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:19 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Vooruit.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:21 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Als een Turk in Friesland woont en geen Nederlands kan maar wel Fries zou dat wat mij betreft prima zijn.
Als zij daar behoefte aan hebben kunnen zij dat uiteraard leren. Turks is wel een interessante taal natuurlijk. Marokkaans dan weer niet, maar goed ieder z'n ding.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij zou graag zien dat bijvoorbeeld de neder-Turken of neder-Marokkanen geen Turks of Marokkaans meer spreken?
Hij leest niks.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:21 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Wat moeten we dan, Pools, Turks, Marokkaans, etc. allemaal verplicht stellen hier?
Maar dan heb je toch nog een milde vorm van Tribalisme?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:22 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Als zij daar behoefte aan hebben kunnen zij dat uiteraard leren. Turks is wel een interessante taal natuurlijk. Marokkaans dan weer niet, maar goed ieder z'n ding.
Wat mijn maatschappijbeeld betreft ben ik geheel Baudetiaans.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar dan heb je toch nog een milde vorm van Tribalisme?
Ik snap je niet zo goed.
Kijk, weer eens wat nieuws.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:19 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Het Berbers is in veel Arabische landen ook in de verdrukking gekomen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:24 schreef De_Guidance het volgende:
Marokkaans is niet echt een taal.
Berbers en Arabisch heb je.
De geschiedenis heef wel veel grootse Berbers gekend.
Hele zware uitspraak.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:21 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dan gaan heel veel Turken naar de hel.
Heb weinig over die man gelezen. Hoe zou jij het het liefst zien dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:24 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Wat mijn maatschappijbeeld betreft ben ik geheel Baudetiaans.
Alles chill zolang er maar een "wij gevoel" heerst.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Heb weinig over die man gelezen. Hoe zou jij het het liefst zien dan?
Baudet slaat soms heel erg door.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:24 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Wat mijn maatschappijbeeld betreft ben ik geheel Baudetiaans.
Heb je z'n boekje gelezen?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Baudet slaat soms heel erg door.
Ik vind hem een gek.
Ja, maar wanneer is dat?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:27 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Alles chill zolang er maar een "wij gevoel" heerst.
Hij tweette laatst over bombardementen op burgers in het midden-oosten waar iemand zei "en de onschuldige burgers dan?"quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:27 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Alles chill zolang er maar een "wij gevoel" heerst.
Uiteraard wel, maar ze moeten hier niet allemaal gekke (onredelijke) dingen gaan eisen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, maar wanneer is dat?
Mogen Neder-Marokkanen geen binding meer voelen met hun roots?
Heeft geen prioriteit.quote:
twitter:thierrybaudet twitterde op woensdag 24-09-2014 om 22:32:17@kuitenbrouwer hoe kun je onschuldig zijn en tegelijk de Koran als je heilige boek hebben? reageer retweet
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:29 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hij tweette laatst over bombardementen over burgers in het midden-oosten waar iemand zei "en de onschuldige burgers dan?"
Antwoord Thierry Narcist Baudet:
Hoe kun je onschuldig zijn met een Koran in je hand?
Dat lijkt mij ook ja. Leiden?quote:Heb werkcollege van hem gehad. Persoonlijk ook een enorm ego van hier tot Tokyo.
Jij gaat voor IPA antwoorden ja?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:30 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Uiteraard wel, maar ze moeten hier niet allemaal gekke (onredelijke) dingen gaan eisen.
Precies.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:30 schreef SadPanda het volgende:
twitter:thierrybaudet twitterde op woensdag 24-09-2014 om 22:32:17@kuitenbrouwer hoe kun je onschuldig zijn en tegelijk de Koran als je heilige boek hebben? reageer retweet
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:19 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
IPA heeft het druk, je kunt contact opnemen met zijn rondborstige assistente.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij gaat voor IPA antwoorden ja?![]()
Het was best wel een persoonlijke vraag namelijk
Natuurlijk mag dat. Zelfs al zou ik willen van niet, dat is niet aan mij. Overigens denk ik vooral dat zoiets zinnig voor een persoon zelf is.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, maar wanneer is dat?
Mogen Neder-Marokkanen geen binding meer voelen met hun roots?
PICSquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:32 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
IPA heeft het druk, je kunt contact opnemen met zijn rondborstige assistente.
Bij mij werken vooral oudere vrouwen...quote:
Merk je op dat dat "wij gevoel" vrijwel niet te definiëren is? Hoe wil je daar nu een werkende maatschappij op bouwen?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:32 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat. Zelfs al zou ik willen van niet, dat is niet aan mij. Overigens denk ik vooral dat zoiets zinnig voor een persoon zelf is.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:30 schreef SadPanda het volgende:
Ik wil geen maatschappij opbouwen. Het "wij" gevoel is hier in Nederland afgebroken in de jaren 60. Dit staat nauwelijks in verband met de komst van immigranten. De afbraak van het "wij" gevoel is niet iets waar immigranten schuldig aan zijn, noch zijn zij de enige bij wie het ontbreekt.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Merk je op dat dat "wij gevoel" vrijwel niet te definiëren is? Hoe wil je daar nu een werkende maatschappij op bouwen?
Bij gebrek aan een vriendin prefereer ik de real-deal.quote:Het komt op mij over als typische intellectuele masturbatie.
Beter dan ISIS.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:36 schreef De_Guidance het volgende:
Die Oktar trekt natuurlijk labiele naïeve mensen aan met zijn mooie praatjes over liefde en vrede.
Vaak ook dames en verwijfde heren.
Wel zielig voor ze. Zit je in zo'n cult/sekte
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:36 schreef SadPanda het volgende:
Harun Yahya:
Our Kurdish brothers are fleeing the PKK, not ISIS
It is true that the PKK has been wiped out along the area ofthe Syrian border. They have been eliminated there. ISIS is the military powerin the area now. The PKK cannot control the area again. The Kurdish people ofthe region have never supported the communist PKK. The people may support ISIS,but never the PKK. That is a sociological fact. Our Kurdish brothers detest thePKK. They want to smash the PKK now that they have got the chance.
https://www.facebook.com/(...)is/10152768357739539
Nogmaals, definieer dat "wij" gevoel eens dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:37 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik wil geen maatschappij opbouwen. Het "wij" gevoel is hier in Nederland afgebroken in de jaren 60. Dit staat nauwelijks in verband met de komst van immigranten. De afbraak van het "wij" gevoel is niet iets waar immigranten schuldig aan zijn, noch zijn zij de enige bij wie het ontbreekt.
[..]
Bij gebrek aan een vriendin prefereer ik de real-deal.
Ik denk niet echt dat je het kunt definiëren. Ik zou het je althans niet zo even kunnen uitleggen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nogmaals, definieer dat "wij" gevoel eens dan?
Hoezo is dat nu weg? waar moet men dat aan merken/zien? en waar komt het dan wel door?
Die make-up lagen gaan wel héél ver soms hoor...quote:
Exact, kortom: het slaat nergens opquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:39 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik denk niet echt dat je het kunt definiëren. Ik zou het je althans niet zo even kunnen uitleggen.
Meer wishful thinking van popi jopie.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:36 schreef SadPanda het volgende:
Harun Yahya:
Our Kurdish brothers are fleeing the PKK, not ISIS
It is true that the PKK has been wiped out along the area ofthe Syrian border. They have been eliminated there. ISIS is the military powerin the area now. The PKK cannot control the area again. The Kurdish people ofthe region have never supported the communist PKK. The people may support ISIS,but never the PKK. That is a sociological fact. Our Kurdish brothers detest thePKK. They want to smash the PKK now that they have got the chance.
https://www.facebook.com/(...)is/10152768357739539
Al die Rabbi's (en dat zijn er veel) die hem prijzen en zijn woorden zeer serieus nemen zijn toch niet naïef....quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:36 schreef De_Guidance het volgende:
Die Oktar trekt natuurlijk labiele naïeve mensen aan met zijn mooie praatjes over liefde en vrede.
Vaak ook dames en verwijfde heren.
Wel zielig voor ze. Zit je in zo'n cult/sekte
Nee. Een natie is een "ingebeelde gemeenschap van onbekenden", wat de oorzaak ervan is is niet belangrijk. Neem een land als Frankrijk of Turkije waar het gebaseerd is op zeer strike principes (één taal etc.). In het zéér diverse Amerika is het gebaseerd op de "American Dream", ook al verschillen de mensen als dag en nacht. Zwitserland is extreem decentraal en divers maar het idee achter het "eedgenootschap" leeft er nog wel, misschien juist doordat het decentrale bestuur eventuele grieven jegens de andere landgenoten wegneemt. Het nationale gevoel kan op van alles en nogwat zijn gebaseerd. Ikzelf zou voorstander willen zijn van een meer "open" concept zoals in de USA dan een "gesloten" concept zoals in Frankrijk of Turkije.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Exact, kortom: het slaat nergens op
Jaja, maar waarop baseer jij dat dat nationale gevoel er in Nederland niet is? of misschien beter: waarom zou dat nationale gevoel er moeten zijn?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:42 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Nee. Een natie is een "ingebeelde gemeenschap van onbekenden", wat de oorzaak ervan is is niet belangrijk. Neem een land als Frankrijk of Turkije waar het gebaseerd is op zeer strike principes (één taal etc.). In het zéér diverse Amerika is het gebaseerd op de "American Dream", ook al verschillen de mensen als dag en nacht. Zwitserland is extreem decentraal en divers maar het idee achter het "eedgenootschap" leeft er nog wel, misschien juist doordat het decentrale bestuur eventuele grieven jegens de andere landgenoten wegneemt. Het nationale gevoel kan op van alles en nogwat zijn gebaseerd. Ikzelf zou voorstander willen zijn van een meer "open" concept zoals in de USA dan een "gesloten" concept zoals in Frankrijk of Turkije.
Omdat dit er simpelweg niet is.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jaja, maar waarop baseer jij dat dat nationale gevoel er in Nederland niet is? of misschien beter: waarom zou dat nationale gevoel er moeten zijn?
Nederland is altijd nog een van de beste landen om in te leven, ik zie gewoon totaal het probleem niet.
Jij hebt echt een grote ego he.....quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:46 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Omdat dit er simpelweg niet is.
Anyway, dit is zwaar offtopic.
Ik pretendeer geen intellectueel te zijn. Ik ben dat naar mijn mening ook niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij hebt echt een grote ego he.....
Je weet zelf ook gewoon donders goed dat het niets meer dat quasi intellectueel geleuter is.
Oktar is een pezevenk.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:41 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Al die Rabbi's (en dat zijn er veel) die hem prijzen en zijn woorden zeer serieus nemen zijn toch niet naïef....
Er is weldegelijk een nationaal gevoel. Koningsdag, nederlands elftal als het speelt, etc etc. Is onzin dat Nederland identiteitsloos is of geen gedeeld nationaal bewustzijn kent. Is ook niet iets wat je aan Nederlanders zelf moet vragen maar vooral aan een buitenlander die net een half jaar tot jaar in NL is en wat hij ervan denkt. Die kunnen dat als buitenstaander veel beter zien en herkennen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:45 schreef theunderdog het volgende:
Jaja, maar waarop baseer jij dat dat nationale gevoel er in Nederland niet is? of misschien beter: waarom zou dat nationale gevoel er moeten zijn?
Ik zei "quasi"...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:48 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik pretendeer geen intellectueel te zijn. Ik ben dat naar mijn mening ook niet.
Dan zou ik het pretenderen, iets wat ik niet doe. Bij deze verklaar in mijzelf niet-intellectueel.quote:
Koningsdag = zuipen en feest vieren, fuck nationalisme.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:49 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Er is weldegelijk een nationaal gevoel. Koningsdag, nederlands elftal als het speelt, etc etc. Is onzin dat Nederland identiteitsloos is of geen gedeeld nationaal bewustzijn kent. Is ook niet iets wat je aan Nederlanders zelf moet vragen maar vooral aan een buitenlander die net een half jaar tot jaar in NL is en wat hij ervan denkt. Die kunnen dat als buitenstaander veel beter zien en herkennen.
Meer dat er veel Tokkies zijn in Nederland...........quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:51 schreef De_Guidance het volgende:
Met de Zwarte Piet discussie zie je echt wel dat er een sterk wij gevoel is
Uiteraard. Offerfeest is ook met hele familie heel schap gebarbecued wegwerken. "Suikerfeest" is ook veel cadeautjes aan kleintjes geven en daarna je buikje rond vreten bij de familie en iedereen weer zien.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:51 schreef theunderdog het volgende:
Koningsdag = zuipen en feest vieren, fuck nationalisme.
Nederlands elftal = gezelligheid, bitterballen en bier..
Heeft allemaal weinig te maken met dat zogenaamde nationale eenheid bullshit.
90% is tokkie wil je zeggen?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Meer dat er veel Tokkies zijn in Nederland...........
Nee, ik dat je visie wat je grotendeels baseert op de boekjes van Baudet quasi intellectueel geneuzel is.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:50 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dan zou ik het pretenderen, iets wat ik niet doe. Bij deze verklaar in mijzelf niet-intellectueel.
Ja.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:53 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
90% is tokkie wil je zeggen?
Ok, computerman.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, ik dat je visie wat je grotendeels baseert op de boekjes van Baudet quasi intellectueel geneuzel is.
Nederlanders willen zichzelf altijd als "niet nationalistisch" voordoen en "rationeel en liberaal".quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:51 schreef De_Guidance het volgende:
Met de Zwarte Piet discussie zie je echt wel dat er een sterk wij gevoel is
Mensen die het een grote moeite vinden om zwarte piet te veranderen vind ik Tokkies ja.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:53 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
90% is tokkie wil je zeggen?
Ik niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:54 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Nederlanders willen zichzelf altijd als "niet nationalistisch" voordoen en "rationeel en liberaal".
Preciesquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:53 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Uiteraard. Offerfeest is ook met hele familie heel schap gebarbecued wegwerken. "Suikerfeest" is ook veel cadeautjes aan kleintjes geven en daarna je buikje rond vreten bij de familie en iedereen weer zien.
Carnaval in de zuidelijke landen is ook gek, bier en seks. Helemaaaaaaal geen onderdeel van gedeelde nationale culturele uiting waar je de Italiaan aan herkent bijv. Geen enkele relatie ertoe.
Ik heb een sterke aversie voor horror, geweld en bloed.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:54 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ja.
--------------
Hier een pr0n site voor jullie:
https://twitter.com/deadISIS
Ergens snap ik het wel.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mensen die het een grote moeite vinden om zwarte piet te veranderen vind ik Tokkies ja.
Nederlanders zijn net mensen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:54 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Nederlanders willen zichzelf altijd als "niet nationalistisch" voordoen en "rationeel en liberaal".
Vraag het ook niet aan NLers zelf maar buitenlanders die er jaartje zijn. Bij Nederlanders krijg je die bovenstaande bullshit.
Ergo: mensen met een klein piemeltjequote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:56 schreef theunderdog het volgende:
Nationalisme is voor mensen die niets anders hebben om "trots" op te zijn.
Echt? Het doet mij bijna niks meer deze foto's. Vreemd genoeg...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik heb een sterke aversie voor horror, geweld en bloed.
Turkije is exact hetzelfde. Alleen is er geen hoofdstad obsessie. De ideologie waarop de staat is gesticht is echter 100% Jacobijns.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:56 schreef UpsideDown het volgende:
Frankrijk is eigenlijk Parijs, en Parijs is Frankrijk in het klein. Frankrijk is bedacht en gevormd vanuit Parijs. Zo is de Franse taal door heel Frankrijk verspreid vanuit Parijs. Gaat het in Parijs goed, dat gaat het in heel Frankrijk goed, omdat het land gebaseerd is op de hoofdstad. Frankrijk is het typische voorbeeld van een gecentraliseerde eenheidsstaat.
Nu zijn de overeenkomsten met Turkije niet geheel zuiver, maar er zijn wel parallellen te trekken met het beleid vanuit Ankara.
Misschien als je er veel ziet.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Echt? Het doet mij bijna niks meer deze foto's. Vreemd genoeg...
Er zijn hier veel mensen die behoefte hebben daaraan...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Misschien als je er veel ziet.
Ik kijk gewoon niet uit principe.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:59 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Er zijn hier veel mensen die behoefte hebben daaraan...
Daarom is er zoveel haat tussen de landen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:58 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Turkije is exact hetzelfde. Alleen is er geen hoofdstad obsessie. De ideologie waarop de staat is gesticht is echter 100% Jacobijns.
Haat?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:00 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Daarom is er zoveel haat tussen de landen.
Spiegel waarin ze zien hoe ze daadwerkelijk zijn.
Niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Is IS. nou wel of niet uit Kobane ?
Waaraan?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:59 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Er zijn hier veel mensen die behoefte hebben daaraan...
Dode ISIS plaatjes.quote:
Wat is daar vreemd aan? het zijn gewoon foto,s van lijken..quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Echt? Het doet mij bijna niks meer deze foto's. Vreemd genoeg...
Ze zitten nog in enkele buitenwijken in het oosten van de stad.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Is IS. nou wel of niet uit Kobane ?
Ja maar was nooit zo 'goed' met lijken. En nu boeit het niet meer. Alleen die ene 21+ foto met die onderkaak er uit was naar..quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat is daar vreemd aan? het zijn gewoon foto,s van lijken..
Je bent een kind van je tijd en omgevingquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:56 schreef theunderdog het volgende:
Nationalisme is voor mensen die niets anders hebben om "trots" op te zijn.
Maar bijna verdreven dus ?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:01 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ze zitten nog in enkele buitenwijken in het oosten van de stad.
Nja. Bijvoorbeeld Sarkozy had gewoon als persoon hekel aan Turkije.quote:
Wellicht valt het bij Turkije door het ontbreken van die 'hoofdstadsobsessie' wat minder op, maar inderdaad, de overeenkomsten zijn zeer groot.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:58 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Turkije is exact hetzelfde. Alleen is er geen hoofdstad obsessie. De ideologie waarop de staat is gesticht is echter 100% Jacobijns.
Nee, Nationalisten zijn dom.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:02 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Je bent een kind van je tijd en omgeving![]()
De Turk (uit Turkije ja) die schuimbekkend boos staat te doen als je hem op zijn nationalistische pik hebt getrapt is net zo'n product van zijn omgeving als de Nederlander die om hem lacht en zich voordoet alsof ie totaal niet nationalistisch trots is op Nederland met de morele superioriteit dat dat de juiste instelling.....todat het Nederlands elftal speelt of je aan zijn fucking Piet zit (Nederlandse folklore traditie). In Nederland leer je dat nationalisme voor gekkies is, in Turkije waarschijnlijk dat je eerloze Turk bent zonder enig grijntje van nationalistische trots.
Underdog is een typisch Nederlands liberaaltje dat walgt van rare nationalistjes
Je kunt er een stap voor stap vergelijking op loslaten en het klopt 95%.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:03 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Wellicht valt het bij Turkije door het ontbreken van die 'hoofdstadsobsessie' wat minder op, maar inderdaad, de overeenkomsten zijn zeer groot.
Ja de YPG heeft een paar redelijk succesvolle dagen gehad waarin ze terrein konden terugwinnen met behulp van de luchtaanvallen. Nu is het zaak om stand te houden of wellicht ISIS nog verder van de stad te krijgen.quote:
En terecht.quote:
Nice !quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:05 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ja de YPG heeft een paar redelijk succesvolle dagen gehad waarin ze terrein konden terugwinnen met behulp van de luchtaanvallen. Nu is het zaak om stand te houden of wellicht ISIS nog verder van de stad te krijgen.
Homoquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Misschien als je er veel ziet.
Ik kijk gewoon niet uit principe.
Wat is de toegevoegde waarden om dingen te doen die je leuk vindt?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja wat is de toegevoegde waarde om al die lijken te gaan bekijken ?
Bewijs van de claimen die gedaan worden.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja wat is de toegevoegde waarde om al die lijken te gaan bekijken ?
twitter:GudawEnglish twitterde op donderdag 16-10-2014 om 20:59:42Masoud Barzani: "I have done for Kobane what I have done for Erbil, with the same effort, same enthusiasm." reageer retweet
Gehehe. Leuk vinden ja...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat is de toegevoegde waarden om dingen te doen die je leuk vindt?
Who caresquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:09 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Bewijs van de claimen die gedaan worden.
Ja dat klopt.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:09 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
blij zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat is de toegevoegde waarden om dingen te doen die je leuk vindt?
Dat kan, maar daar kom je snel genoeg achter (uploaddatum, omgeving, etc.)quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:09 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Who cares
Daarbij kunnen oude foto's en photoshop zijn
Ja dat geld voor jou jaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Exact, daar heb je antwoord op je vraag.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:09 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij kijkt naar dode naakte mannen
Gudawquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:09 schreef .Exe het volgende:
twitter:GudawEnglish twitterde op donderdag 16-10-2014 om 20:59:42Masoud Barzani: "I have done for Kobane what I have done for Erbil, with the same effort, same enthusiasm." reageer retweet
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:09 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Kan je allemaal manipuleren.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:10 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Dat kan, maar daar kom je snel genoeg achter (uploaddatum, omgeving, etc.)
Ik kan niet zeggen dat ik het leuk vind om te zien. Wel interessant.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja precies, zoals alle dingen die ik leuk vind.
Ik vind het oprecht geweldig om te zien.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik het leuk vind om te zien. Wel interessant.
Als je serieus blij wordt van gemartelde lijken moet je wel zonder grap je huisarts bellen voor een doorverwijzing, lijkt mij.quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:09 schreef .Exe het volgende:
Kan allemaal, maar de vraag is wie er belang bij heeft.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Kan je allemaal manipuleren.
Jij bent zo goedgelovig
Omdat het IS. is ?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht geweldig om te zien.
Fijn dat je eerlijk bent.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:12 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Als je serieus blij wordt van gemartelde lijken moet je wel zonder grap je huisarts bellen voor een doorverwijzing, lijkt mij.
Bazen troll accountquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:09 schreef .Exe het volgende:
Voornamelijk wel ja.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Fijn dat je eerlijk bent.
Is dat ook de reden dat je hier de hele dag rondhangt?
Die parade ?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:14 schreef UpsideDown het volgende:
Die 3 filmpjes die ik vandaag heb gepost uit Ras-al-Ayn, waren echt. Geen twijfel over mogelijk.
![]()
Stoerquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Geweld is nooit een oplossing en verheerlijken ervan strafbaar.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:12 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik was wel blij toen ik zag dat die gast die het hoofd van dat meisje omhoog hield er ook bij zat.
Geweld..quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:15 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Geweld is nooit een oplossing en verheerlijken ervan strafbaar.
Nee klopt. Maar het is zoals het is. Dus mja.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:15 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Toen ik dat eerste filmpje zag bedacht ik mij hoe het raar zou zijn als we zoiets hier zouden mee maken.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:15 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ja, zoiets kan je niet manipuleren lijkt me.
Jah, nog evenquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:15 schreef Aloulou het volgende:
[..]
twitter:ResistanceER twitterde op donderdag 16-10-2014 om 20:46:10Dead #ISIS Terrorists were sent to Hell by the Syrian Arab Army#SAA #Syria http://t.co/DY3PXR1VBh reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweld
Anti-Turkije
Als je de nare beelden weglaat dan laat je eigenlijk niets van de oorlog zien.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:19 schreef UpsideDown het volgende:
Het is wel belangrijk de oorlog in zijn geheel te brengen, dus ook de nare beelden. Anders verheerlijk je oorlog indirect een beetje als je de nare dingen weg laat.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:20 schreef SadPanda het volgende:
twitter:ResistanceER twitterde op donderdag 16-10-2014 om 20:46:10Dead #ISIS Terrorists were sent to Hell by the Syrian Arab Army#SAA #Syria http://t.co/DY3PXR1VBh reageer retweet
SAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweld
Say what?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweld![]()
Ohh damm, wat liggen ze er mooi bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweld![]()
![]()
ZuchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweld
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ohh damm, wat liggen ze er mooi bij.![]()
Yes, de makers van ISIS doen ook mee met het bestrijden van ISIS.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oke.
De Saudi's doen toch ook mee trouwens ?
Precies zoals jij het wiltquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Yes, de makers van ISIS doen ook mee met het bestrijden van ISIS.![]()
Wat is de wereld toch prachtig. Een en al leed, verdriet en geweld.
Dit inderdaad.quote:
Mwau, niet echt.quote:
Niet gezien gelukkig!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:17 schreef UpsideDown het volgende:
Van een onthoofd meisje wordt ik wel ziek, een dode jihadist doet me weinig.
Zo dacht ik ookquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wordt elke dag geloofwaardiger.
Tekst op een foto.
Dus sowieso waar.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:31 schreef UpsideDown het volgende:
Deze is zo slecht, maar toch wel weer grappig:![]()
Waarom gaat fok zo slecht op Turkse lettersquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:31 schreef UpsideDown het volgende:
twitter:lindseyhilsum twitterde op donderdag 16-10-2014 om 18:48:43We drove to #Aleppo from #Damascus. Narrow corridor with #ISIS to the east and other rebels to the west, but road well protected. reageer retweet
twitter:Isham_AlAssad twitterde op donderdag 16-10-2014 om 21:46:30#YPG army forced to ISIS of the #Kobane city. #ISIS were expelled from almost all urban areas of #Ayn_Al_Arab, #Syria http://t.co/r7Sm9shFB9 reageer retweet
Zij doen ook aan propaganda films, dus maak je geen zorgen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:50 schreef theunderdog het volgende:
Zou mooi zijn als de YPG en de YPJ een verzamelfilmpje hebben gemaakt van alle dode ISIS ratten...![]()
TOP!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:31 schreef UpsideDown het volgende:
Okquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:13 schreef firefly3 het volgende:
Dat aanbidden van SAA is wel erg kinderlijk
Iedereen zijn die rebellen gewoon zat. Veel mensen hadden in het begin veel sympathie voor ze, maar ze hebben alles verpest. Dus is nu niet zo raar, dat veel mensen hun weer weg wil hebben.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:13 schreef firefly3 het volgende:
Haar lippenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:16 schreef TeenWolf het volgende:
Video'tje van de fp voor Sadpanda. Deze (lekkere) meid met geile allochtonenaccent legt precies uit waarom de Nieuwe Wereld Orde Syrië haat.![]()
Het Syrisch Arabisch Leger, echte heldenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:13 schreef firefly3 het volgende:
Dat filmpje had ik allang gezien natuurlijk.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:16 schreef TeenWolf het volgende:
Video'tje van de fp voor Sadpanda. Deze (lekkere) meid met geile allochtonenaccent legt precies uit waarom de Nieuwe Wereld Orde Syrië haat.![]()
Heeft ze gelijk met die acht punten?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:19 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat filmpje had ik allang gezien natuurlijk.
Ja.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:20 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Heeft ze gelijk met die acht punten?
Beter Assyrische vrouwtjes toch?quote:
Nicequote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zij doen ook aan propaganda films, dus maak je geen zorgen.
Zij is niet lekker, niet lelijk (ik ga niet overdrijven)...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:16 schreef TeenWolf het volgende:
President Assadquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:19 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het Syrisch Arabisch Leger, echte helden![]()
Ik mag Dokter Assad zeggenquote:
Je kan zeggen wat je wil, maar de pro assad filmpjes zijn in ieder geval vrolijkerquote:
En er zijn veel vrouwen (zonder hoofddoek) in de demonstraties.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:50 schreef Proximo het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar de pro assad filmpjes zijn in ieder geval vrolijker
Zelfs de muziek is aangenamer
Deze is wat donkerder.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:50 schreef Proximo het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar de pro assad filmpjes zijn in ieder geval vrolijker
Zelfs de muziek is aangenamer
Je krijgt toch de indruk dat het ontwikkelde deel van de bevolking achter Assad staat en dat de proleten aan het rellen zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:02 schreef SadPanda het volgende:
[..]
En er zijn veel vrouwen (zonder hoofddoek) in de demonstraties.
Heerlijke teksten vandaag ik, al zeg ik het zelfquote:
Vooral marginale dorpsbewoners en beroepssalafistenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je krijgt toch de indruk dat het ontwikkelde deel van de bevolking achter Assad staat en dat de proleten aan het rellen zijn.
Dat sowieso, in de jaren 70 waren er al demonstraties van conservatieve soennieten die boos waren op het feit dat de islam niet langer de staatsreligie was en vrouwen gelijke rechten kregen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je krijgt toch de indruk dat het ontwikkelde deel van de bevolking achter Assad staat en dat de proleten aan het rellen zijn.
Islam is vredequote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:10 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Heerlijke teksten vandaag ik, al zeg ik het zelf
Iran, saoedie arabië, ze hebben allen hetzelfde probleem wat dat betreft.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:11 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat sowieso, in de jaren 70 waren er al demonstraties van conservatieve soennieten die boos waren op het feit dat de islam niet langer de staatsreligie was en vrouwen gelijke rechten kregen.
Ze heeft wel mooie pijplipjesquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zij is niet lekker, niet lelijk (ik ga niet overdrijven)...
Dat heet "the resource curse".quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:28 schreef Proximo het volgende:
[..]
Iran, saoedie arabië, ze hebben allen hetzelfde probleem wat dat betreft.
Gerommel begon sinds de eerste olie de grond uit kwam
Qasem Soleimani zul je wel bedoelen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 08:21 schreef hafez1234 het volgende:
[ afbeelding ]
Barzani weer met Peshmerga
Nee barzani is links achterquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 08:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
Qasem Soleimani zul je wel bedoelen.
Ik zie hem niet. Die in het midden staat en z'n gezicht niet geblurd is toch? Dat is Soleimani.quote:
Nee dat is Maliki.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 08:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik zie hem niet. Die in het midden staat en z'n gezicht niet geblurd is toch? Dat is Soleimani.
Als al de rest dood is ...quote:
Uit dat artikel:quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:21 schreef Richestorags het volgende:
Interessant artikel over Erdogan:
http://www.theguardian.co(...)-politics?CMP=twt_gu
Beetje hypocriet he? Een ramp als het gaat om burgerslachtoffers was al sinds 2011 duidelijk in de maak, en ISIL (en andere extremistische onthoofd-groeperingen) lopen al rond sinds 2012. Niet alleen Turkije zat al die tijd simpelweg toe te kijken.quote:By remaining idle, Turkey will always be remembered for its inaction in the face of a rapidly approaching massacre.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |