abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145602436

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!

SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Trading markets

SPOILER: Taobao/Tmall
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)

SPOILER: Free shipping
SPOILER: Free registered shipping
SPOILER: Express shipping
SPOILER: Tracking
SPOILER: Trackstatus legenda
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
SPOILER: Verpakking en transporthandling
SPOILER: Douane

Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.

Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Android tablet discussie topic
Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)

Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
You can't be late if you don't show up.
pi_145602845
net pakket binnen die deze status had

2014-10-07 12:11
上海国际, 荷兰 - NL, 出口总包直封封发, Departure from outward office of excha

dus dat betekend dat de vliegtuigen zijn geland?
pi_145603180
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 14:13 schreef Chunees het volgende:
net pakket binnen die deze status had

2014-10-07 12:11
上海国际, 荷兰 - NL, 出口总包直封封发, Departure from outward office of excha

dus dat betekend dat de vliegtuigen zijn geland?
Het staat in de OP :Z
pi_145603414
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 14:24 schreef NX het volgende:

[..]

Het staat in de OP :Z
weet ik :Z
  donderdag 16 oktober 2014 @ 14:44:50 #5
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_145603931
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 14:31 schreef Chunees het volgende:

[..]

weet ik :Z
Waarom vraag je 't dan? :')
pi_145603973
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 14:44 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Waarom vraag je 't dan? :')
omdat jij lid bent van if
  donderdag 16 oktober 2014 @ 14:47:23 #7
314372 Goddelijker
pi_145604030
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 14:45 schreef Chunees het volgende:

[..]

Klopt.
Maar het betekend dus dat een chinees jouw pakketje ergens in een landingsgestel van een vliegtuig heeft gepropt. Tegenwoordig geeft hij het niet meer aan als hij in het land van aankomst is. ;)
  donderdag 16 oktober 2014 @ 15:05:24 #8
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145604676
Zwart rubber hoesje voor de xiaomi powerbank binnen. Een enorme pluisjes viezigheid magneet :(
Ik had beter een andere kleur kunnen nemen :')

quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 13:56 schreef l0lownkill het volgende:
Mij viel dit zonet op; http://m.gearbest.com/home-gadgets/pp_61150.html
Volgens mij is er wat met dat logootje :+
Ja prachtig. Meteen besteld want ik ben dol op dit soort spullen :Y
Als je nog meer ziet... ^O^

Deze was ook leuk maar toch echt te duur voor zo'n 50 euro :')

[ Bericht 40% gewijzigd door monkeybrain op 16-10-2014 15:17:27 ]
pi_145605113
Hoe lang duurt het leveren bij Focalprice ca.?
Irene is bae <3
pi_145605128
Gisteren de SJCAM SJ4000 besteld bij Banggood. Ben erg benieuwd wat voor moois is hiermee kan maken tijdens de aankomende wintersport vakantie.

Nog getwijfeld of ik zou wachten op de SJ5000 die november uit zou moeten komen, maar dit maar niet gedaan. De SJ4000 was nu via het UK warehouse in de aanbieding en met nog extra 5% korting via een coupon was het nu wel de moeite waard.

Daarbij ga ik er vanuit dat de SJ5000 ook wel iets duurder zal zijn. Misschien iets betere specs, maar ach als zou hij 1080p met 60Hz kunnen filmen dan zie ik daar niet zo de meerwaarde van in. Hetzelfde geldt voor als hij 4K zou kunnen filmen, ik heb toch geen schermen in huis die dat af kunnen spelen.

Meteen ook maar wat extra accu's en nog wat accessoires bij dx.com besteld. De accessoires die ik vandaag besteld had die worden ook al verzonden. Van de accu's heb ik nog niks vernomen. Nadeel is ook wel dat ik niet bij mijn orders kan komen bij dx.com. Ik heb altijd ruzie met die site. Ik kan inloggen, maar daarna kan ik nergens meer bij komen en kom ik elke keer weer uit bij de inlogpagina. Zelfs de activatie mail van dx pakt hij niet. Geen idee wat dat is met dx.com en mijn account daar.
Music was my first love, and it will be my last.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 15:25:27 #11
314372 Goddelijker
pi_145605267
Andere browser proberen?
pi_145605372
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 15:05 schreef monkeybrain het volgende:
Zwart rubber hoesje voor de xiaomi powerbank binnen. Een enorme pluisjes viezigheid magneet :(

[..]

Ja prachtig. Meteen besteld want ik ben dol op dit soort spullen :Y
Als je nog meer ziet... ^O^

Deze was ook leuk maar toch echt te duur voor zo'n 50 euro :')

Ben je toevallig kaal?
  donderdag 16 oktober 2014 @ 15:28:42 #13
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_145605393
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 15:21 schreef Jiang153 het volgende:
Hoe lang duurt het leveren bij Focalprice ca.?
Tijd x.

Tussen de 1,5 week en de 4 maanden.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_145605464
quote:
16s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 15:28 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Tijd x.

Tussen de 1,5 week en de 4 maanden.
Oke maandje ongeveer dus. Geen flauw idee wat "Tijd x" is.
Irene is bae <3
  donderdag 16 oktober 2014 @ 15:48:55 #15
314372 Goddelijker
pi_145606110
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 15:30 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Oke maandje ongeveer dus. Geen flauw idee wat "Tijd x" is.
Tijd x = Tijd y.
pi_145606182
quote:
10s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 15:48 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Tijd x = Tijd y.
Ja alles vergeten nadat ik het examen heb gehaald :')
Irene is bae <3
  donderdag 16 oktober 2014 @ 15:58:10 #17
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_145606398
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 15:05 schreef monkeybrain het volgende:
Kutzooi, die van mij in die kleur is onderweg nog, evenals de powerbank zelf _O-
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_145606593
Ik heb ook de powerbank, nu wil ik natuurlijk ook weten of hij echt is.

Ik heb al flink gegoogled maar kan mijn kenmerken niet echt vinden.

Doosje zit een krassticker van mi op.
Logo van mi staat in de usb poort.
Mooi logo op de behuizing, scherpe maar donkere text. Ik heb de grijze versie.
Usb kabel staat niets op.

Ik vroeg mij af hoe de lampjes Zich horen te gedragen.

Excuses voor de vraag die al 100x langs is gekomen maar wil het toch even weten
Ajax Amsterdam
  donderdag 16 oktober 2014 @ 16:05:04 #19
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_145606605
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 16:04 schreef Kuhly het volgende:
Ik heb ook de powerbank, nu wil ik natuurlijk ook weten of hij echt is.

Ik heb al flink gegoogled maar kan mijn kenmerken niet echt vinden.

Doosje zit een krassticker van mi op.
Mooi logo op de behuizing, scherpe maar donkere text. Ik heb de grijze versie.
Usb kabel staat niets op.

Ik vroeg mij af hoe de lampjes Zich horen te gedragen.

Excuses voor de vraag die al 100x langs is gekomen maar wil het toch even weten
Check het youtube filmpje ;)
En check je sticker code.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_145606629
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 16:04 schreef Kuhly het volgende:
Logo van MI in de usb poort? Waar heb je hem vandaan.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_145606976
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 16:06 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik denk dat hij bedoelt op :) Als je een logo hebt op de USB kabel kun je er alvast van uitgaan dat je een neppe hebt.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 14:45 schreef Chunees het volgende:
Wat is if ?
pi_145607006
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 16:06 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ja zie deze foto:

banggood komt hij weg.
Ajax Amsterdam
pi_145607016
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 16:19 schreef Kuhly het volgende:

[..]

Ja zie deze foto:[ afbeelding ]

banggood komt hij weg.
Banggood is gewoon legit.
Top 5 China producten
pi_145608244
Even als reactie op de bus met reclame

donderdag 16 oktober 2014 @ 17:28:04 #25
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_145608988
Bangood nieuw record voor mij 11e besteld vandaag binnen
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  donderdag 16 oktober 2014 @ 17:44:59 #26
314372 Goddelijker
pi_145609453
Gisteren ook maar deze USB-tester gekocht :)
Ben toch ook wel benieuwd naar het verschil in kabels.
pi_145610375
Als jullie dan even laten weten welke kabel het beste is koop ik hem :7
Top 5 China producten
pi_145610466
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 18:24 schreef rene90 het volgende:
Als jullie dan even laten weten welke kabel het beste is koop ik hem :7
Heb gisteren die rode van Miniinthebox gekocht welke op Tweakers goed uit de bus kwam.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_145610484
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 18:28 schreef Miniem het volgende:

[..]

Heb gisteren die rode van Miniinthebox gekocht welke op Tweakers goed uit de bus kwam.
Waarom dan miniinthebox i.p.v. gewoon direct bij de shops, en heb je een linkje trouwens?
Top 5 China producten
pi_145610516
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 18:30 schreef rene90 het volgende:

[..]

Waarom dan miniinthebox i.p.v. gewoon direct bij de shops, en heb je een linkje trouwens?
Dat is een directe shop?

http://www.miniinthebox.c(...)-s3-s4_p1265748.html
pi_145610550
quote:
Miniinthebox is toch ook gewoon een toko die het bij een Banggood / buyincoins besteld en op die manier doorverkoopt met winst?
Top 5 China producten
pi_145610856
Op miniinthebox is trouwens een coupon nu, MIJNMINI heet ie, kan je vanaf 3.84 euro iets van 4 dollar korting krijgen. Nu dus een lampje en OTG kabel voor 27 eurocent.

http://www.miniinthebox.c(...)-zwart_p1767490.html

+

http://www.miniinthebox.c(...)-white_p1255614.html
Top 5 China producten
pi_145611722
Ik heb ook 3 bestellingen vastzitten in china :(

2014-10-01 16:44, 乌鲁木齐国际, 荷兰 - NL, 出口总包直封封发, Departure from outward office of exchange X3

het rare is dat ik bestellingen die ik tegelijkertijd heb besteld al anderhalve week binnen heb.

op BG forum vind je er ook veel klachten over
pi_145611885
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 19:12 schreef julius123 het volgende:
Ik heb ook 3 bestellingen vastzitten in china :(

2014-10-01 16:44, 乌鲁木齐国际, 荷兰 - NL, 出口总包直封封发, Departure from outward office of exchange X3

het rare is dat ik bestellingen die ik tegelijkertijd heb besteld al anderhalve week binnen heb.

op BG forum vind je er ook veel klachten over
Gewoon geduld hebben, het kan tot 6 weken duren :')
Top 5 China producten
pi_145612394
De aankondiging van de nieuwe Nexus player heeft m'n interessen naar dergelijke spelers wel weer aangewakkerd.
Erg interessant vond ik die dingen niet (omdat Android IMHO niet geschikt is voor XBMC momenteel), maar voor de Minix Neo X8-H is er een hack die dit schijnt op te lossen.
Kost alleen wel ~¤120.

Op zich een leuke vervanger voor de Ouya (die dus hetzelfde Android probleem heeft en er helaas (nog?) geen hack voor is), want gamen doe ik nooit met dat ding. Plus bij de Minix zit een remote.
Jammer alleen dat je de Ouya waarschijnlijk aan de straatstenen niet kwijtraakt...

Want de Nexus player wordt 'm ook niet; geen ethernet-aansluiting en ook grote kans op zelfde probleem met output...

[ Bericht 24% gewijzigd door Iemand91 op 16-10-2014 21:43:39 ]
pi_145612916
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 18:46 schreef rene90 het volgende:
Op miniinthebox is trouwens een coupon nu, MIJNMINI heet ie, kan je vanaf 3.84 euro iets van 4 dollar korting krijgen. Nu dus een lampje en OTG kabel voor 27 eurocent.

+

Thanks! Ik ga t proberen.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 20:21:58 #37
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_145614504
Mijn WeLoop Tommy watch kwam gister dan toch binnen. Met geen mogelijkheid te pairen met twee telefoons. Blijkbaar ligt het aan de mediatek SoC, want met een Moto E gaat het wel meteen goed. Wel nog wat issues (fitness data synchroniseren en alarm zetten lukt niet en hij download om één of andere reden geen watch faces) Maar de pushberichten (mail, whatsapp, telefoon whatever) werken prima.

Wie hem nog niet kent en interesse heeft, verwijs ik graag naar het review van onze held Robert: http://tweakers.net/productreview/103122/weloop-tommy-zwart.html
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_145615354
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 18:46 schreef rene90 het volgende:

+

Thanks, ik heb een cree lampje van net 40 cent extra besteld omdat diegene die jij hebt geen cree ledje in zit en ik vind het design lelijk, en idd ook een otg kabeltje
al met al 60 cent ofzo
pi_145615506
lol

De coupon code "MIJNMINI " is ongeldig. Deze code bestaat niet, is nog niet geactiveerd, of is verlopen
pi_145615579
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 20:47 schreef Chunees het volgende:
lol

De coupon code "MIJNMINI " is ongeldig. Deze code bestaat niet, is nog niet geactiveerd, of is verlopen
Dan is het product niet duur genoeg. Je moet wel minimaal 3,84 euro of +4 dollar aan producten in je mandje hebben

lol
  donderdag 16 oktober 2014 @ 20:57:54 #41
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145616086
De rode usb kabel maar gekocht. Die vond ik veel te duur maar nu niet meer :P

donderdag 16 oktober 2014 @ 21:14:08 #42
45722 Dromer
pi_145617040
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 20:57 schreef monkeybrain het volgende:

Ik ook maar. Eens kijken of ie zich kan bewijzen.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 21:14:25 #43
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145617060
Het is stil hier. Allemaal druk aan het shoppen bij minibox _O-
Xiaomi hoesje wit, kan de zwarte weg :D
http://www.miniinthebox.c(...)h-bank_p1808987.html
pi_145617586
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 15:25 schreef Goddelijker het volgende:
Andere browser proberen?
Uiteraard al geprobeerd maar geen succes. Nu DX maar even gemaild want ondanks dat ik kan inloggen, krijg ik de melding dat mijn account niet bestaat. Beetje vreemd dus.
Music was my first love, and it will be my last.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 21:28:21 #45
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_145617822
Volgens mij heeft iemand een blikje newbies opengetrokken. And it wasn't me. :P

Mbt de usb kabel discussie; Heb zelf de Nilikin kabel besteld.

http://www.banggood.com/2(...)-Cable-p-943242.html

We zullen zien of het wat is.

[ Bericht 47% gewijzigd door neo2000 op 16-10-2014 21:41:19 ]
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_145618529
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 20:57 schreef monkeybrain het volgende:

Godgloeiende :( net die kabel besteld gisteren :') is er nu zon code.
pi_145619653
bij wie doet de code het nog?
  donderdag 16 oktober 2014 @ 22:23:39 #48
287364 verbraakje
🚦www.juniorverkeer
pi_145620785
Bij mij! net 2 accounts aangemaakt! slechts 1 maal per account te gebruiken
pi_145620863
heb al 12 orders gedaan, nu maar stoppen
pi_145620920
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 22:26 schreef Chunees het volgende:
heb al 12 orders gedaan, nu maar stoppen
Dus je hebt 12 accounts aangemaakt met 12 andere email adressen :')? Wat heb je allemaal besteld dan.
Top 5 China producten
  donderdag 16 oktober 2014 @ 22:30:40 #51
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145621055
Als we even tips posten zucht... waarom hebben we hier een topic }:|

rode usb kabel
xiaomi powerbank hoesje

Graag andere tips...

Zo te zien kun je (hoeft dus niet) email adressen bevestigen. Dus je kunt alles intikken en dan krijg je via het Paypal mailtje het aankoopnummer te zien. Dat het adres niet bestaat is dan niet belangrijk, denk ik.

[ Bericht 6% gewijzigd door monkeybrain op 16-10-2014 22:43:33 ]
  donderdag 16 oktober 2014 @ 22:59:06 #52
314372 Goddelijker
pi_145622312
Gekocht bij MITB:
¤ 0,94, kon wel wat nieuwe hoesjes gebruiken:
Wit: http://www.miniinthebox.c(...)leuren_p1314075.html
Zilver: http://www.miniinthebox.c(...)leuren_p1314075.html

¤ 0,95, altijd handig, aangezien ze vaak toch wat minder mooi worden op gegeven moment:
http://www.miniinthebox.c(...)renault_p624590.html
pi_145622401
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_145623267
Its bulktime :Y)
4 setjes rode kabeltjes, heb de orico nog nooit echt gebruikt omdat ik geen goeie kabeltjes had..
Verder nog van die antikras stiften (die wss niet werken), en cree lampje.
pi_145623462
Ik kan de http://www.miniinthebox.c(...)-s3-s4_p1265748.html niet bestellen met die coupon. Doet die het bij jullie wel? of hebben jullie er iets bij besteld ?
  donderdag 16 oktober 2014 @ 23:28:31 #56
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145623550
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 23:26 schreef ajaxboy het volgende:
Ik kan de http://www.miniinthebox.c(...)-s3-s4_p1265748.html niet bestellen met die coupon. Doet die het bij jullie wel? of hebben jullie er iets bij besteld ?
Iets bij bestellen want is 1 cent te weinig. Bovenaan bij de "onder $1,99" knop iets uitzoeken ;)

Dit bijv. _O-
http://www.miniinthebox.c(...)kleuren_p590053.html
  donderdag 16 oktober 2014 @ 23:33:11 #58
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145623787
cree q5 lampje zoomie

http://www.miniinthebox.c(...)0-zwart_p187670.html

Sandisk cruzer 8gb. Zal misschien nep zijn maar is handig voor erbij voor ¤1,58 voor onbelangrijke data.

http://www.miniinthebox.c(...)ive-8gb_p819193.html
  donderdag 16 oktober 2014 @ 23:40:45 #59
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145624120
Kun je eigenlijk onder $3,99 zoeken met een bepaald foefje?

Deze $1,99 link aanpassen werkt dus niet. Misschien dat iemand wel slim is?
http://www.miniinthebox.com/nl/onder-euro1-99_c4565

Dan kunnen we wat makkelijker de website doorneuzen voor dealtjes :7
pi_145624204
Linksmidden ergens kun je een minimum en maximumprijs invullen.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 23:46:52 #61
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145624371
Maar dat pakt niet de hele website.

Knoopcellen is ook een handige tip

http://www.miniinthebox.com/nl/knoopcel-batterijen_c4832
pi_145624535
http://www.miniinthebox.c(...)e-test_p1302536.html Deze ook gelijk maar besteld, why not :P
Ook gelijk usb hubje erbij
  donderdag 16 oktober 2014 @ 23:56:15 #63
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145624686

http://www.miniinthebox.c(...)erface_p1725886.html

Hoe ging dat ook alweer met dat puntje trucje ..... met je email. Ik begin op te raken :')
pi_145624728
En ja hoor, ik heb ook neppe Xiaomi Power Banks gekregen. Jammer.
pi_145624729
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 23:56 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]

Hoe ging dat ook alweer met dat puntje trucje ..... met je email. Ik begin op te raken :')
Gewoon guerillamail gebruiken, zijn allemaal tijdelijk. Ik heb nu 7 bestellingen in totaal :') In totaal maar 4 euro ofzo
pi_145624761
Laten jullie wel alles op het zelfde adres komen?
voorlopig maar 1 order (nog) geplaatst.

Red usb kabel, das wel handig..
zal eens kijken of ik nog zon dockje ook kan scoren ;)
  donderdag 16 oktober 2014 @ 23:59:13 #67
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145624795
quote:
9s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 23:57 schreef Dimens het volgende:
Balen man :'(! Kan je er uit komen met de verkoper? Volgende keer:
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 17:07 schreef shiznuts het volgende:
Daarom haal ik 'em dan wel gewoon van xiaomi.tmall.com . Clearblue, dan weet je het zeker. :P
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 23:56 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]

Je kan ook + gebruiken in Gmail dacht ik.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 00:02:15 #68
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145624885
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 23:58 schreef Downstar het volgende:
Laten jullie wel alles op het zelfde adres komen?
voorlopig maar 1 order (nog) geplaatst.

Red usb kabel, das wel handig..
zal eens kijken of ik nog zon dockje ook kan scoren ;)
Weeshuis! :7
pi_145624891
quote:
9s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 23:57 schreef Dimens het volgende:
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 14:10 schreef Dimens het volgende:
De Xiaomi 10400 mAh powerbanks zijn vandaag binnen gekomen. Aan de hand van verschillende websites, waaronder ook de website van Xiaomi zelf, tot de conclusie gekomen dat ze origineel zijn. Powerboard is van TI en de batterijen van LG.

Blij mee.
?
Top 5 China producten
pi_145624968
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 23:59 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Balen man :'(! Kan je er uit komen met de verkoper? Volgende keer:

[..]
Helaas maar 5 per keer. :P

Via PayPal de betaling gedaan dus hopelijk komt dat goed.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2014 00:07:53 ]
pi_145625050
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 00:02 schreef rene90 het volgende:

[..]

[..]

?
Ik heb twee aankopen gedaan om het risico te spreiden. Helaas was een daarvan niet te vertrouwen en dat terwijl deze zelfs nog iets duurder was. Op de een of andere manier had ik al een onderbuikgevoel na wat mailwisseling. Voortaan maar direct bij "You are true gentlemen" stoppen met de bestelling. :')
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 00:11:53 #72
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145625189
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 00:07 schreef Dimens het volgende:
"You are true gentlemen"
Even vrij vertaald uit het Chinglish:
''You cheap Dutchman, you will probably not notice the difference'' :+
pi_145625763
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 00:11 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Even vrij vertaald uit het Chinglish:
''You cheap Dutchman, you will probably not notice the difference'' :+
Helaas voor haar had ik het direct door. Het aluminium alleen al lijkt niet op dat van het echt.

En als je goed kijkt, staat er ook "xiaomi.com" en niet "mi.com".

Het doosje is wel origineel. De code werkt ook.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 00:37:24 #74
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145625822
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 00:34 schreef Dimens het volgende:

[..]

Helaas voor haar had ik het direct door. Het aluminium alleen al lijkt niet op dat van het echt.

[ afbeelding ]

En als je goed kijkt, staat er ook "xiaomi.com" en niet "mi.com".

Het doosje is wel origineel. De code werkt ook.
Zover ik weet zijn er wel 2 versies (met Mi en Xiaomi) maar het aluminium verraad het wel ja.

Kan je hem eens open maken? ben wel benieuwd wat voor celen er in die fake zitten ;)
pi_145625874
Is het bij de MITB-coupon mogelijk om een ander account aan te maken (op een ander emailadres) en de coupon daarop weer een keer te gebruiken terwijl je wel met hetzelfde PayPal-account betaalt en het naar hetzelfde adres laat sturen?
pi_145625989
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 00:37 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zover ik weet zijn er wel 2 versies (met Mi en Xiaomi) maar het aluminium verraad het wel ja.

Kan je hem eens open maken? ben wel benieuwd wat voor celen er in die fake zitten ;)
De cellen zijn merkloos. De chipset is wel vergelijkbaar met die van een neppe:

Daarnaast is de kabel incorrect (Mi logo), zit er geen Mi logo aan de binnenkant van de USB aansluiting, was het niet netjes in elkaar gezet waardoor alles scheef zat en het ergste, de schroeven waren te ver doorgedraaid waardoor ik dat ding heb moeten slopen om het open te kunnen krijgen.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 00:53:47 #77
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145626126
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 00:46 schreef Dimens het volgende:

[..]

De cellen zijn merkloos. De chipset is wel vergelijkbaar met die van een neppe:

[ afbeelding ]

Daarnaast is de kabel incorrect (Mi logo), zit er geen Mi logo aan de binnenkant van de USB aansluiting, was het niet netjes in elkaar gezet waardoor alles scheef zat en het ergste, de schroeven waren te ver doorgedraaid waardoor ik dat ding heb moeten slopen om het open te kunnen krijgen.
Oke, jammer. Nouja hopen dat de verkoper wat wil toegeven.
pi_145626143
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 00:53 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.
pi_145626144
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 00:39 schreef chroestjov het volgende:
Is het bij de MITB-coupon mogelijk om een ander account aan te maken (op een ander emailadres) en de coupon daarop weer een keer te gebruiken terwijl je wel met hetzelfde PayPal-account betaalt en het naar hetzelfde adres laat sturen?
Zeker wel :Y Zo heb ik zes items besteld voor omgerekend 4 euro door vier e-mailadressen te gebruiken en 1 Paypal account :) Kon het niet laten om een paar horloges te kopen, nano tot micro to minisim adapter, nageltjesknipper en zooi altijd handig en Hunger Games pin just because je 3,84 euro moet hebben als waarde wil ie de coupon pakken :+

[ Bericht 2% gewijzigd door Joosie200 op 17-10-2014 01:01:37 ]
mag het weten
pi_145627798
Die Cree Q5 gekocht plus karabijn haken voor 46 cent totaal.

Intussen gisteren de eerder bestelde cree Q5 lampjes die iemand getipt had binnen :) 3.95 usd per stuk, volgens mij zelfde als deze, maar dan andere webshop. Had het niet verwacht maar wat een buts licht komt daar uit!
pi_145629471
Gewoon wegwerp mails blijven gebruiken zoals yopmail.com :)

Iemand nog zaklamp aanraders tussen de 4 en 6 euro? :)

Leuke dingetjes om aan die 4,- te komen:

Desktop Wire Fixing Clip
http://www.miniinthebox.c(...)-kleur_p1440554.html

Oranje Peeler:
http://www.miniinthebox.c(...)e-kleur_p815645.html

Classic Style Black Ink Gel Pen
http://www.miniinthebox.c(...)en-1pcs_p545862.html

[ Bericht 28% gewijzigd door Riot- op 17-10-2014 10:21:12 ]
pi_145631252
Damn, gister vergeten mijn notepad bestandje te saven met tijdelijke emails. Is er een manier om hier achter te komen?

Verder nog; http://www.miniinthebox.c(...)r-bite_p1365662.html Wie is er niet mee opgegroeid?
Ook nog tips; je hebt ook veel leuke kaartspelletjes zoals uno etc. Voor die paar euro is dat het wel waard, ook al is het in het engels :)
Verder nog:
http://www.miniinthebox.c(...)ime-lade_p75492.html
http://www.miniinthebox.c(...)e-kleur_p545550.html
(en nog wat practical jokes, ha-ha :P)

[ Bericht 48% gewijzigd door l0lownkill op 17-10-2014 11:28:34 ]
pi_145631479
Bedankt voor de code!

Zooi usb kabels besteld + een paar leuke dingetjes om de code te kunnen gebruiken :D.

Ik gebruik https://mailnull.com daar kan je een nep adres aanmaken die mail doorstuurt naar je eigen email adres, die je dan weer in een map laat dumpen. Voor als er ooit weer tegoed op wordt gezet.

Bijvoorbeeld:

username.mini1@mailnull.com
username.mini2@mailnull.com
username.mini3@mailnull.com
etc...
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:25:53 #84
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_145631984
Ik heb het topic even niet op de voet gevolgd. Is de Earson nog steeds baas? En dan van Banggood?(of zijn er andere aanbiedingen/coupons?)
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:27:44 #85
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_145632018
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 11:25 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik heb het topic even niet op de voet gevolgd. Is de Earson nog steeds baas? En dan van Banggood?(of zijn er andere aanbiedingen/coupons?)
Yep.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:33:41 #86
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_145632196
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 11:28 schreef Jonmen het volgende:

[..]

http://chinakorting.nl/
Allereerste dat je zal zien :) gewoon kopen!
Thanks! Daar kan ik wat mee! :)
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_145632918
Ze mogen dan wel duur zijn bij MITB/LITB, maar ze zijn tenminste wel eerlijk over de staat/kwaliteit van hun producten.

vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:55:25 #88
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145632975
Die heb ik net gekocht :'(!
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:57:03 #89
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_145633031
Effe een kleine informele poll :
wie heeft er nog orders 'vastzitten' in/op Urumqi?
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:43:35 #90
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145634389
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 06:59 schreef Holy_Goat het volgende:
Die Cree Q5 gekocht plus karabijn haken voor 46 cent totaal.

Intussen gisteren de eerder bestelde cree Q5 lampjes die iemand getipt had binnen :) 3.95 usd per stuk, volgens mij zelfde als deze, maar dan andere webshop. Had het niet verwacht maar wat een buts licht komt daar uit!
Moet je nagaan als je de Fenix met 18650 hebt! B-)
Varta zaklamp :+
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:47:31 #91
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_145634507
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 12:23 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Maar de mobius is ook veel beter.
Maar als prijs een punt is dan is de nr16 keychain ook leuk.
Ja zo goedkoop mogelijk haha, het idee is.. Dat ik soms wel eens vergeetachtig ben met het stappen. Wil een keer zo'n ding meenemen om te kijken wat ik allemaal doe... _O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 09:46 schreef Riot- het volgende:
Gewoon wegwerp mails blijven gebruiken zoals yopmail.com :)

Iemand nog zaklamp aanraders tussen de 4 en 6 euro? :)

Leuke dingetjes om aan die 4,- te komen:

Desktop Wire Fixing Clip

Oranje Peeler:

Classic Style Black Ink Gel Pen
http://www.miniinthebox.c(...)en-1pcs_p545862.html
Oke.. ik ben een beetje doorgeschoten. Ik heb 20 bestellingen geplaatst haha. Ik zal zo mijn lijstje eens plaatsen hier.
Ik heb alleen niet veel moeite gedaan om de goedkoopste deals te vinden. Dus veel van rond de 0.50 euro betalen. En een partij van 0.06 euro haha
^O^
Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -> http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
pi_145634596
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 12:47 schreef Markos. het volgende:Oke.. ik ben een beetje doorgeschoten. Ik heb 20 bestellingen geplaatst haha. Ik zal zo mijn lijstje eens plaatsen hier.
Ik heb alleen niet veel moeite gedaan om de goedkoopste deals te vinden. Dus veel van rond de 0.50 euro betalen. En een partij van 0.06 euro haha
^O^
Zit hier op 12 en ben nog altijd op zoek naar nieuwe koopjes. Aanraders zijn altijd welkom :D
pi_145634616
7 :D
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:51:16 #94
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145634626
Is er al iets verstuurd? Voordat ik meer ga bestellen wil ik graag wat verzend bevestigingen.
pi_145634701
We bevestigen de betaling van bestelling #xxxxxxxxxxx op 17 oktober 2014 en zijn begonnen met de verwerking van de bestelling!

x7
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:59:30 #96
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_145634887

http://www.miniinthebox.c(...)-zilver_p543275.html
http://www.miniinthebox.c(...)g-p880_p1070148.html
http://www.miniinthebox.c(...)-zwart_p1255632.html

http://www.miniinthebox.c(...)ive-8gb_p819193.html

http://www.miniinthebox.c(...)e-test_p1302536.html

http://www.miniinthebox.c(...)0-zwart_p187670.html

http://www.miniinthebox.c(...)6-stuks_p311076.html

http://www.miniinthebox.c(...)leuren_p1360944.html (staat onderaan dat het met bluetooth werkt, zou chill zijn. Zal alleen wel niet haha. Boeiend.. 8)7 )

http://www.miniinthebox.c(...)en-1-5m_p651435.html
http://www.miniinthebox.c(...)mat-1st_p720981.html
http://www.miniinthebox.c(...)et-cap_p1001057.html

http://www.miniinthebox.c(...)-zilver_p543275.html
http://www.miniinthebox.c(...)-s3-s4_p1265748.html (Ja ik heb deze usb kabel 3x. Al mijn kabels zijn rommel. Deze schijnt wel normaal te laden)

http://www.miniinthebox.c(...)0-pack-_p193997.html

http://www.miniinthebox.com/nl/mini-slijptol_p154357.html
http://www.miniinthebox.c(...)g-maker_p484040.html
http://www.miniinthebox.c(...)kleuren_p511981.html (2x blauw en groen meen ik)

http://www.miniinthebox.c(...)-6-pack-_p80895.html
http://www.miniinthebox.c(...)ht-rood_p515816.html

http://www.miniinthebox.c(...)mm-lens_p361896.html
http://www.miniinthebox.c(...)kleuren_p515809.html (wit)

http://www.miniinthebox.c(...)032-3-v_p446966.html

http://www.miniinthebox.c(...)egrepen_p398881.html
http://www.miniinthebox.c(...)r-kabel_p602674.html

http://www.miniinthebox.c(...)mm-lens_p361896.html
http://www.miniinthebox.c(...)kleuren_p515809.html (weer wit haha)

http://www.miniinthebox.c(...)kleuren_p515809.html (ook maar een keer rood 8)7 )

http://www.miniinthebox.c(...)ter-wit_p561168.html
DealExtreme infopagina -> http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:59:45 #97
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145634898
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 12:53 schreef P4tje het volgende:
We bevestigen de betaling van bestelling #xxxxxxxxxxx op 17 oktober 2014 en zijn begonnen met de verwerking van de bestelling!

x7
:') Dat is een standaard bericht.
Na enkele dagen een annuleringsbericht ontvangen is niet zo heel zeldzaam.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:01:18 #98
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_145634947
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 12:59 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

:') Dat is een standaard bericht.
Na enkele dagen een annuleringsbericht ontvangen is niet zo heel zeldzaam.
Ach ja, boeiend als dat zo is. Dan geld terug krijgen. En als dat niet werkt loop ik 10 euro max mis ofzo. Nog niet eens denk ik. Zal straks eens optellen wat het gekost heeft
pi_145634948
Ik ben nog verder aan het zoeken, maar dingen als batterijen of chargers vertrouw ik niet uit China. Plastic prullaria boeit me niks, dus daarom de vele horloges :P
mag het weten
pi_145635265
Werkt het uitloggen op Banggood en het krijgen van 30% korting op de Earson bij jullie? Ik krijg zelfs dan een melding dat de code al gebruikt is.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_145635428
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 13:10 schreef Muto het volgende:
Werkt het uitloggen op Banggood en het krijgen van 30% korting op de Earson bij jullie? Ik krijg zelfs dan een melding dat de code al gebruikt is.
Welke type Earson en welke code? Heb dat niet echt gevolgd hier :)
mag het weten
pi_145635491
chinakorting.nl

Werderom, kijk naar deze site voor de earson. Er staat een handleiding bij

+ cookies wissen helpt misschien :)
pi_145635687
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 00:54 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Zeker wel :Y Zo heb ik zes items besteld voor omgerekend 4 euro door vier e-mailadressen te gebruiken en 1 Paypal account :) Kon het niet laten om een paar horloges te kopen, nano tot micro to minisim adapter, nageltjesknipper en zooi altijd handig en Hunger Games pin just because je 3,84 euro moet hebben als waarde wil ie de coupon pakken :+
Goede zaak, ik ga aan de slag.
pi_145636208
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 13:10 schreef Muto het volgende:
1x per IP. VPN does the trick ;)
pi_145637102
Bedankt voor diegene die die MITB coupon heeft gepost, nog meer meuk in huis halen. Ben op dit moment wel door me inspiratie heen qua orders. Iemand nog wat tofs gespot :D?
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:11:20 #106
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_145637481
Radio Soulwax!
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:29:27 #107
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145638122
quote:
Zal ik even alles verpesten?
De dichtklap tand steekt altijd iets anders uit de bek dan de andere tanden :P
pi_145638521
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:05:59 #110
314372 Goddelijker
pi_145639333
Zojuist de iPad Air gekocht, dus maar even wat kabels gekocht bij MITB! :s)
Iemand nog een tip?
pi_145639393
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 14:29 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Zal ik even alles verpesten?
De dichtklap tand steekt altijd iets anders uit de bek dan de andere tanden :P
Deze al gekocht? http://www.miniinthebox.c(...)e-4-4s_p1520438.html
pi_145639778
een verkoper op ae heeft een refund van mij geaccepteerd, maar heb al 2 weken niks ontvangen.
ze zegt nu dit,

Pls contact the service to see where is the problem,the money is not kept by us

wat kan ik doen?
pi_145639779
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 15:05 schreef Goddelijker het volgende:
Zojuist de iPad Air gekocht, dus maar even wat kabels gekocht bij MITB! :s)
Iemand nog een tip?
pas op met cheapass laders enzo, anders kun je niet touchscreenen en laden tegelijk (soort magnetische storing krijg je dan)...
pi_145639789
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 15:19 schreef Chunees het volgende:
een verkoper op ae heeft een refund van mij geaccepteerd, maar heb al 2 weken niks ontvangen.
ze zegt nu dit,

Pls contact the service to see where is the problem,the money is not kept by us

wat kan ik doen?
escaleren nar AE
pi_145639811
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 15:19 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

escaleren nar AE
hoe?
dispute is al finished
pi_145639815
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 15:20 schreef Chunees het volgende:

[..]

hoe?
dispute is al finished
mailen?
customer service ticket aanmaken
pi_145639838
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 15:20 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

mailen?
customer service ticket aanmaken
oke
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:21:53 #118
314372 Goddelijker
pi_145639861
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 15:19 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

pas op met cheapass laders enzo, anders kun je niet touchscreenen en laden tegelijk (soort magnetische storing krijg je dan)...
Ging ook niet om de laders, die heb ik zelf (goede).
Maar meer om accessoires. ;)
pi_145639961
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 00:53 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nope. Verkoper geeft niet toe.

"I promise for you,it is the original xiaomi power bank,it is real.
I will ask my boss tomorrow."

:')
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:34:22 #120
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_145640240
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 11:57 schreef dodge_911 het volgende:
Effe een kleine informele poll :
wie heeft er nog orders 'vastzitten' in/op Urumqi?
ja, een bestelling van banggood van begin september. Deze was eerst out of stock en zit nu vast in Urumqi. 10 september verzonden door BG
Mensen die je te vriend moet houden zijn meestal niet je vrienden
pi_145640916
al 2 mails met,

ierbij bevestigen wij de verzending van een of meer van de bestelde artikelen. Zie hieronder de details over de verzending.

Bij bestelling van meerdere artikelen worden deze mogelijk apart verzonden. We versturen elke keer dat een pakket wordt verzonden via e-mail een melding, totdat de bestelling volledig is afgerond.

maar zelfde ordernummer en wel verschillende track nummers
komt miss omdat ik op tijdelijke email adressen had besteld
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:35:08 #122
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145642168
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 15:25 schreef Dimens het volgende:

[..]

Nope. Verkoper geeft niet toe.

"I promise for you,it is the original xiaomi power bank,it is real.
I will ask my boss tomorrow."

_O- :r
pi_145645028
quote:
De coupon code "MIJNMINI " is ongeldig. Deze code bestaat niet, is nog niet geactiveerd, of is verlopen..
:'( :'( :'(
pi_145645175
Nou, ik ga denk ik ook maar even in die coupon-race begeven.
Vanavond een recept gevolgd (met een shitload aan kruiden) en dat was een Amerikaans recept; dus alles in cups, teaspoons en tablespoons. Heel handig voor ons Nederlanders dus.

Dus even kijken welke mix ik moet maken voor optimale korting uit deze, deze, deze of deze.

En zo'n tang (een, twee, of drie) is ook altijd handig.

Oh, ook grappig; deze kookwekker van ¤29.95 / $30.49 verkopen ze bij IKEA voor ¤6.99. _O-
pi_145645188
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 18:25 schreef KilgoreTrout het volgende:

[..]

:'( :'( :'(
Net nog voor 5 cent een HDMI kabel en kabel clip besteld :+ .

Je moet wel minimaal ¤3,85 besteden.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 18:33:09 #126
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145645238
quote:
Welcome back Shiz!
Thanks broski's. :P

Langzaam maar eens inlezen, kijken wat ik zoal gemist heb.
Over gemist gesproken... buurman had een pakje voor me. ES-860Hi met twee kabeltjes had ik besteld.

Complimentary ES-15Hi, smartphone houder, fish cable winder en hoesje foh free. Us kieke of dah wah is.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_145645241
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 18:30 schreef Iemand91 het volgende:
Nou, ik ga denk ik ook maar even in die coupon-race begeven.
Vanavond een recept gevolgd (met een shitload aan kruiden) en dat was een Amerikaans recept; dus alles in cups, teaspoons en tablespoons. Heel handig voor ons Nederlanders dus.

Dus even kijken welke mix ik moet maken voor optimale korting uit deze, deze, deze of deze.

En zo'n tang (een, twee, of drie) is ook altijd handig.

[ afbeelding ][ afbeelding ]

Oh, ook grappig; deze kookwekker van ¤29.95 / $30.49 verkopen ze bij IKEA voor ¤6.99. _O-
leuk gevonden die laatste :), laat maar weer eens zien hoe duur LITB/MITB is
maar kom op wie koopt er nou een kookwekker van 30 euro dan :P
pi_145645310
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 18:33 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ikea is daar geloof ik enorm populair. Heeft haast een status daar.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 18:44:26 #129
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145645523
Hmm, is een bekend ontwerpje die ze overal verkopen dan. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_145645635
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 18:44 schreef shiznuts het volgende:
Hmm, is een bekend ontwerpje die ze overal verkopen dan. :P
[ afbeelding ]
Er mag hier niet over fakes of wat dan ook gepraat worden.
Dit is overduidelijk een fake van de IKEA kookwekker.

lees even de OP of Footer sjonnie :{w
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 18:55:48 #131
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145645806
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 18:48 schreef Downstar het volgende:

[..]

Er mag hier niet over fakes of wat dan ook gepraat worden.
Dit is overduidelijk een fake van de IKEA kookwekker.

lees even de OP of Footer sjonnie :{w
Pfff, dit is het Duitse origineel. :6
pi_145645836
Hehe. :P

Niemand ziet zo bij die site een SD-card reader met Micro-USB aansluiting?
Moet niet zoveel kosten lijkt me en is misschien wel handig om de geheugenkaart van de DSLR op de tablet uit te lezen.

Want laat de tang nou net 2 cent onder ¤3.85 zitten. Kan op zich ook best in combinatie met die meetlepels doen; alleen weet ik nog niet welke van die lepels het beste zijn...

EDIT: pff, ook weer ¤3.83 en dus 2 cent eronder.
Ze doen het er ook om...
pi_145645983
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 18:56 schreef Iemand91 het volgende:
Hehe. :P

Niemand ziet zo bij die site een SD-card reader met Micro-USB aansluiting?
Moet niet zoveel kosten lijkt me en is misschien wel handig om de geheugenkaart van de DSLR op de tablet uit te lezen.

Want laat de tang nou net 2 cent onder ¤3.85 zitten. Kan op zich ook best in combinatie met die meetlepels doen; alleen weet ik nog niet welke van die lepels het beste zijn...

EDIT: pff, ook weer ¤3.83 en dus 2 cent eronder.
Ze doen het er ook om...
ach, dingetje van 47 cent erbij doen en je hebt hem nog cheap :P
pi_145646012
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 18:55 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Pfff, dit is het Duitse origineel. :6
Gewoon niet fucken met de IKEA ja :6
pi_145646271
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 18:33 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ik zag ook metalen pasjeshouders, zo een doosje, voor $4,99.

Die had mijn vrouw voor ¤1,00 gekocht bij de Action. Wel made in China
pi_145646324
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 19:11 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Ik zag ook metalen pasjeshouders, zo een doosje, voor $4,99.

Die had mijn vrouw voor ¤1,00 gekocht bij de Action. Wel made in China
Alles is te duur op LITB/MITB, tenopzichte van andere webshops :P
maargoed, op deze manier zijn er natuurlijk nog wel leuke dingen te halen :)
  Moderator vrijdag 17 oktober 2014 @ 19:14:36 #137
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_145646370
Zijn er op de china markt voor +- 5 dollar leuke inears te koop ?
Die van de action zijn te bagger voor woorden, en ik vind die van mn samsung telefoon iets te duur voor het geen waar ik ze voor gebruik (Ik luister vaak muziek voor t slapen gaan en dan val ik in slaap met mn in ears in.... maar t kost me zn 6 headsets op jaarbasis :') )
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_145646537
Maar voor die actie moet je dus telkens een apart account aanmaken op de site met steeds verschillende mailadressen toch?

EDIT: ja dus.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 19:02 schreef Downstar het volgende:

[..]

ach, dingetje van 47 cent erbij doen en je hebt hem nog cheap :P
3 cent. ;)

Onder andere nog even 120cm. 3.5mm - 3.5mm kabel erbij gedaan; kost niets en die dingen gaan altijd kapot. Voor een andere bestelling ben ik nu ook nog wat goedkoops aan het zoeken...

[ Bericht 43% gewijzigd door Iemand91 op 17-10-2014 19:43:05 ]
pi_145646550
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 19:14 schreef Jimbo het volgende:
Zijn er op de china markt voor +- 5 dollar leuke inears te koop ?
Die van de action zijn te bagger voor woorden, en ik vind die van mn samsung telefoon iets te duur voor het geen waar ik ze voor gebruik (Ik luister vaak muziek voor t slapen gaan en dan val ik in slaap met mn in ears in.... maar t kost me zn 6 headsets op jaarbasis :') )
een awei bij mitb met de al vaak genoemde code in dit topic
:]
  Moderator vrijdag 17 oktober 2014 @ 19:29:07 #140
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_145646862
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 19:19 schreef wootahH het volgende:

[..]

een awei bij mitb met de al vaak genoemde code in dit topic
het merk heet awei ?

ik zal eens kijken, thnx
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 19:43:07 #141
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145647332
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 19:29 schreef Jimbo het volgende:

[..]

het merk heet awei ?

ik zal eens kijken, thnx
http://www.google.nl/sear(...)hinese+webshops+awei ;)
ES800M is nog altijd de nice allround aanbeveling. :Y O.a. bij Tinydeal verkrijgbaar.
pi_145648959
Ik kan dingen bestellen en betalen met ideal zonder mijn account te bevestigen. Werkt dit ook of worden orders zonder een bevestigde account niet in behandeling genomen?
pi_145649188
Dit werkt gewoon, met paypal kan je e.v.t. wel makkelijker een claim indienen als er niets geleverd wordt.
pi_145649374
Moar lists please! We're running out of orders!
EDIT: Zelf nog wat gevonden;
http://www.miniinthebox.c(...)en-tool_p762086.html
http://www.miniinthebox.c(...)ekking_p1731304.html

[ Bericht 82% gewijzigd door l0lownkill op 17-10-2014 20:49:37 ]
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 20:58:12 #146
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145649980

We hebben het hier goed mogelijk over de royaalst uitgeruste MediaTek-phone in tijden; de Kingzone K1 Turbo. Het is een MediaTek smartphone, dus we zien hier de MTK6592 octocore processor (1.7GHz) samen met Mali-450MP in actie komen en biedt MediaTek-getrouw uiteraard dualSIM-functionaliteit (WCDMA(3G)/GSM; 1x normale SIMkaartgrootte, 1x microSIM). Deze versie beschikt verder over 2GB aan werkgeheugen (RAM), wat de huidige advanced standaard is geworden. De interne opslag omvangt 16GB aan ruimte; welke uit te breiden is d.m.v. het microSD-slot. De accucapaciteit van 2500mAh is genoeg om de dag mee door te komen.

Dit hierboven is allemaal wel vrij standaard, maar de Kingzone K1 Turbo onderscheidt zich echter van de bekende meuk door een well-packed featureset aan te bieden... lees daarover meer in de spoiler:
SPOILER: In depth features talk (+pics)

• Phone • Battery (2500mAh) • Protective cover • Screen protector • Earphones • Data cable • OTG cable • Power adapter (EU Plug / 100~240V) • Documentation (incl. English user manual)

SPOILER: Portrait orientation foto's
SPOILER: Landscape orientation foto's
* Foto's gemaakt met voorinstellingen van de camera; zonder nabewerking (behalve resize naar 1024px breedte)

SPOILER: ANTUTU
SPOILER: Quadrant
SPOILER: Geekbench
SPOILER: Vellamo
SPOILER: 3DMark
Al met al levert de Kingzone K1 Turbo een prima performance. De interface navigeert vloeiend, browsen gaat lekker en ook games zijn eigenlijk geen probleem. Onder stress kan de K1 Turbo wel wat warm worden.

Octocore, DualSIM, 2GB RAM, 16GB ROM, microSD-slot, 2500mAh accu, 5.5" 1080P LTPS Corning Gorilla Glass (3rd gen) multitouchscreen, Air Gestures, Sony Exmor 14MP f/2 rearfacing camera, 8MP frontfacing camera, Bluetooth 4.0, NFC, OTG, OTA, Qi wireless charging... er is haast niks wat deze smartphone niet biedt! De Kingzone K1 Turbo is een briljant totaalplaatje, ziet er mooi uit, voelt hoogwaardig aan en werkt zoals je dat graag zou zien!

Een absolute aanrader... dat is, als je geen bezwaar hebt tegen zo'n beetje het enige puntje met deze smartphone, z'n 5.5" afmeting is niet mis en niet voor iedereen! Ondanks het feit dat de smartphone dun is en de schermranden ook klein gehouden zijn, is het een forse smartphone door de schermafmeting alleen al. Voor sommigen is dit misschien te veel van het goede en zouden hier niet graag meer mee in een broekzak gaan rondlopen... maar voor de mensen waarbij een maatje meer niet zo'n probleem is heeft deze telefoon echt heel wat te bieden.

Ik ga deze smartphone onder de FOK! userbase weggegeven, dus misschien mag jij deze K1 Turbo binnenkort jouw smartphone noemen! :D Dat heb je dan te danken aan >> DealExtreme (DX) << die zo vrijgevig was dit toestel ter beschikking te stellen. Enige wat je hiervoor hoeft te doen is op DealExtreme ( dx.com ) tellen hoeveel individuele blauwe streepjes er in het 'DX'-logo zitten en dit aantal en een korte motivatie waarom jij zou moeten winnen sturen naar dxkingzonegiveaway@hotmail.com . Doe dat in het volgende format:
quote:
DX Kingzone K1 Turbo entry

FOK!username:
Antwoord prijsvraag:
Motivatie:
Inzendingen worden na zondag 26 oktober niet meer aangenomen. De winnaar wordt kort daarop bekendgemaakt en zal ik benaderen om te zorgen dat de K1 Turbo zijn/haar kant op komt. Succes!
pi_145650413
Mijn lijstje met bestellingen:

Rode micro USB kabel x6
AVR programmer
HDMI kabel
USB verlengkabel
Zaklamp
Xbox thumbs x 2
Windvaste aansteker
Nog een zaklamp
Zooi kabelclips als opvulling
US naar EU stekker x3
Nog een zaklamp
Een pen als opvulling

Eindelijk eens goede USB kabels :D. Ongeveer ¤0,60 per bestelling.

Merk wel dat als je in dollars besteld je goedkoper uit bent.
pi_145650691
- Complete set van maatlepels en cups.
- tang en 3.5mm. kabeltje.

Vind het wel goed zo.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 21:18:49 #149
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_145650895
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 20:58 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We hebben het hier goed mogelijk over de royaalst uitgeruste MediaTek-phone in tijden; de Kingzone K1 Turbo. Het is een MediaTek smartphone, dus we zien hier de MTK6592 octocore processor (1.7GHz) samen met Mali-450MP in actie komen en biedt MediaTek-getrouw uiteraard dualSIM-functionaliteit (WCDMA(3G)/GSM; 1x normale SIMkaartgrootte, 1x microSIM). Deze versie beschikt verder over 2GB aan werkgeheugen (RAM), wat de huidige advanced standaard is geworden. De interne opslag omvangt 16GB aan ruimte; welke uit te breiden is d.m.v. het microSD-slot. De accucapaciteit van 2500mAh is genoeg om de dag mee door te komen.

Dit hierboven is allemaal wel vrij standaard, maar de Kingzone K1 Turbo onderscheidt zich echter van de bekende meuk door een well-packed featureset aan te bieden... lees daarover meer in de spoiler:
SPOILER: In depth features talk (+pics)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
• Phone • Battery (2500mAh) • Protective cover • Screen protector • Earphones • Data cable • OTG cable • Power adapter (EU Plug / 100~240V) • Documentation (incl. English user manual)
[ afbeelding ]
SPOILER: Portrait orientation foto's
SPOILER: Landscape orientation foto's
* Foto's gemaakt met voorinstellingen van de camera; zonder nabewerking (behalve resize naar 1024px breedte)
[ afbeelding ]
SPOILER: ANTUTU
SPOILER: Quadrant
SPOILER: Geekbench
SPOILER: Vellamo
SPOILER: 3DMark
Al met al levert de Kingzone K1 Turbo een prima performance. De interface navigeert vloeiend, browsen gaat lekker en ook games zijn eigenlijk geen probleem. Onder stress kan de K1 Turbo wel wat warm worden.
[ afbeelding ]
Octocore, DualSIM, 2GB RAM, 16GB ROM, microSD-slot, 2500mAh accu, 5.5" 1080P LTPS Corning Gorilla Glass (3rd gen) multitouchscreen, Air Gestures, Sony Exmor 14MP f/2 rearfacing camera, 8MP frontfacing camera, Bluetooth 4.0, NFC, OTG, OTA, Qi wireless charging... er is haast niks wat deze smartphone niet biedt! De Kingzone K1 Turbo is een briljant totaalplaatje, ziet er mooi uit, voelt hoogwaardig aan en werkt zoals je dat graag zou zien!

Een absolute aanrader... dat is, als je geen bezwaar hebt tegen zo'n beetje het enige puntje met deze smartphone, z'n 5.5" afmeting is niet mis en niet voor iedereen! Ondanks het feit dat de smartphone dun is en de schermranden ook klein gehouden zijn, is het een forse smartphone door de schermafmeting alleen al. Voor sommigen is dit misschien te veel van het goede en zouden hier niet graag meer mee in een broekzak gaan rondlopen... maar voor de mensen waarbij een maatje meer niet zo'n probleem is heeft deze telefoon echt heel wat te bieden.
[ afbeelding ]
Ik ga deze smartphone onder de FOK! userbase weggegeven, dus misschien mag jij deze K1 Turbo binnenkort jouw smartphone noemen! :D Dat heb je dan te danken aan >> DealExtreme (DX) << die zo vrijgevig was dit toestel ter beschikking te stellen. Enige wat je hiervoor hoeft te doen is op DealExtreme ( dx.com ) tellen hoeveel individuele blauwe streepjes er in het 'DX'-logo zitten en dit aantal en een korte motivatie waarom jij zou moeten winnen sturen naar dxkingzonegiveaway@hotmail.com . Doe dat in het volgende format:

[..]

Inzendingen worden na zondag 26 oktober niet meer aangenomen. De winnaar wordt kort daarop bekendgemaakt en zal ik benaderen om te zorgen dat de K1 Turbo zijn/haar kant op komt. Succes!
lekkere review hoor Shiz!
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 21:20:22 #150
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145650972
Ja, mooi inkoppertje naar aanleiding van:
quote:
5s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 14:34 schreef ElmoFan het volgende:
Is het missschien een idee om alle afbeelding in een lagere resolutie te laden ofzo? Het hele topic staat vol met high-res afbeeldingen en dat duurt wel even voordat alles volledig geladen is.
Voldoet dus aan 640px max width en fotoseries in een spoiler. :P
pi_145651148
Iemand een idee hoe groot de kans is dat al je bestellingen van miniinthebox tegelijk aankomen ? Anders komen er wel veel pakketten in 1x binnen.
pi_145651302
Hier heeft de postbode de afgelopen dagen de volgende pakketjes afgeleverd:

1. Nillkin Universal Flat Micro USB 2.0 5V 2A Quick Charge Cable $5.98 via AliExpress
2. Imak Micro USB 2.0 charge cable 5V 2A $4.30 via AliExpress
3. 100cm knit fast charging data cable $1.30 via AliExpress
4. Xiaomi Powerbank 10400 mAh + case $17.99 + $1.99 via Coolicool (prijs is nu weer omhoog :'( )

De USB kabels worden allemaal verkocht als 'fast charge' of '2A', dus ik ga ze eens testen te komende dagen. Helaas nog wel met een app en (nog) niet met externe testers ;) Laat de resultaten wel weten!

XPB voldoet ook aan alle visuele legitchecks en de serial test. Vannacht maar eens opladen!
pi_145651630
In totaal 24 bestellingen gedaan voor circa 8 euro. Ik ben wel klaar nu :P
pi_145651689
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 21:37 schreef l0lownkill het volgende:
In totaal 24 bestellingen gedaan voor circa 8 euro. Ik ben wel klaar nu :P
Nog leuke tips? :D
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 21:40:23 #155
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145651719
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 21:29 schreef Tjado het volgende:
Hier heeft de postbode de afgelopen dagen de volgende pakketjes afgeleverd:

[..]

De USB kabels worden allemaal verkocht als 'fast charge' of '2A', dus ik ga ze eens testen te komende dagen. Helaas nog wel met een app en (nog) niet met externe testers ;) Laat de resultaten wel weten!
Laatst die door dodge aanbevolen tester maar besteld bij FT: http://www.fasttech.com/product/1859500 . :Y
pi_145651834
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 21:39 schreef P4tje het volgende:

[..]

Nog leuke tips? :D
Ik maak morgen wel even een complete lijst :) ik heb paracord bracelets, kleine lasertjes, knoopcellen, horloges, iq puzzels, magneetjes, kabeltjes, practical jokes, zaklampjes en dat was het wel geloof ik.
pi_145651932
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 21:40 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Laatst die door dodge aanbevolen tester maar besteld bij FT: http://www.fasttech.com/product/1859500 . :Y
...en ook maar besteld. Zat er inderdaad al over na te denken, mag aan deze set niet meer ontbreken eigenlijk.
pi_145652693
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 22:10:52 #159
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_145652950
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 21:40 schreef shiznuts het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 21:46 schreef Tjado het volgende:

[..]

...en ook maar besteld. Zat er inderdaad al over na te denken, mag aan deze set niet meer ontbreken eigenlijk.
* dodge_911 voelt zich vereerd :D
Maar 't is idd een onmisbaar dingetje geworden hier @ Casa Dodge.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 22:13:20 #160
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145653037
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 22:10 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

* dodge_911 voelt zich vereerd :D
Je bent een toffe aanwinst voor dit topic. :D
Lijstjes aandragen, dingen uiteenzetten, etc, goed bezig. ^O^
pi_145656581
Dodge, gebruik je ook de android app 'Battery Monitor Widget'? Zou je de accuraatheid hiervan eens kunnen vergelijken met bijvoorbeeld een KCX-017?

Afgelopen nacht gaf hij een max van +2245 mAh aan, vraag me af hoe betrouwbaar dat is :)

Met mooie grafiekjes en tabellen:
SPOILER
pi_145662010
Stomme vraag, maar ik zie nergens waar je die coupon kan invoeren bij miniinthebox.
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 10:46:01 #164
287364 verbraakje
&#128678;www.juniorverkeer
pi_145662084
Volgens mij is het nu echt gedaan met de MIJNMINI code.
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 10:47:36 #165
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145662103
Gelukkig wel ja. Anders was ik dit weekend vol gas gegaan.
Als ze de code niet stoppen na een paar dagen kan ik mezelf ook niet meer inhouden :@

2 bestellingen zijn al verstuurd. Ik hoop hetzelfde voor de 7 andere bestellingen.
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 10:50:44 #166
287364 verbraakje
&#128678;www.juniorverkeer
pi_145662162
25 bestellingen waarvan 9 verstuurd ;) We blijven Nederlanders he. Ik heb voorlopig genoeg cadeautjes voor vrienden en familie!
pi_145662192
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 10:40 schreef Miniem het volgende:
Stomme vraag, maar ik zie nergens waar je die coupon kan invoeren bij miniinthebox.
Hij is ook niet meer geldig ;(
pi_145662286
24 bestellingen hiero
pi_145663563
17 bestellingen, moet ook een beetje aan de bezorger denken ;).

Ongeveer ¤11,- uitgegeven, omdat ik geen nutteloze dingen dingen wou bestellen.
pi_145664036
MIJNMINI code is stuk
pi_145666030
Ik denk dat ik geen dingen meer ga kopen via Aliexpress. Volgens mij is de toegevoegde waarde van zo'n type site dat ze zekerheid toevoegen aan het kopen online. Maar in de praktijk voegen ze niks toe en zijn er veel te veel handelaren op actief die geen enkel idee hebben dat een afspraak ook een afspraak is. Dan heb ik het nog niet eens over de echte hardcore oplichters, maar over de types die allerlei loze beloftes doen over verzending van bestellingen terwijl ze zelf nog niet eens weten wanneer ze het gaan ontvangen.

Kortom, te weinig kwaliteitscontrole daar.
pi_145666521
Zit nu echt eens op een pakketje te wachten, eerst kwam mijn later bestelde power bank binnen en nu als de post komt is het voor buren :')

Het wordt tijd voor pakketbrievenbussen voor het huis :D
Ajax Amsterdam
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 15:26:55 #173
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_145667888
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2014 14:10 schreef HiZ het volgende:
Ik denk dat ik geen dingen meer ga kopen via Aliexpress. Volgens mij is de toegevoegde waarde van zo'n type site dat ze zekerheid toevoegen aan het kopen online. Maar in de praktijk voegen ze niks toe en zijn er veel te veel handelaren op actief die geen enkel idee hebben dat een afspraak ook een afspraak is. Dan heb ik het nog niet eens over de echte hardcore oplichters, maar over de types die allerlei loze beloftes doen over verzending van bestellingen terwijl ze zelf nog niet eens weten wanneer ze het gaan ontvangen.

Kortom, te weinig kwaliteitscontrole daar.
60+ orders hier, nog geen enkele slechte ervaring. Nou zegt dat ook weinig, maar je zou het misschien ook bij jezelf kunnen zoeken?

De aller-, allerlaagste prijs vermijden bijvoorbeeld

Geen bestellingen met haast doen, althans iig zéker niet vertrouwen op toezeggingen over spoed.

Het blijft China hè...
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 16:24:42 #174
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_145669316
Oei, en ik heb net vannacht mijn eerste 2 AliExpress orders geplaatst :)
Wat witte ledstrips, warm/cold/pure white en 4 PIR sensor switches om mijn wapenkasten nog wat te pimpen :)
Heeft allemaal geen haast, is gewoon een testje van AliExpress en mijn prepaid Mastercard ;)
pi_145669610
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 15:26 schreef funky_fart het volgende:

[..]

60+ orders hier, nog geen enkele slechte ervaring. Nou zegt dat ook weinig, maar je zou het misschien ook bij jezelf kunnen zoeken?

Geen bestellingen met haast doen, althans iig zéker niet vertrouwen op toezeggingen over spoed.

Het blijft China hè...
Ja het blijft China, maar ik kom net iets te vaak tegen dat dingen 'met airmail' uit China vertrokken zijn en dan 4 weken later nog steeds niet zijn aangekomen. Om er dan achter te komen dat er 'iets mis was gegaan en dat ze het nu zogenaamd weer gaan verzenden'.
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 16:34:16 #176
45722 Dromer
pi_145669615
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 15:26 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Het blijft China hè...
Ik heb er gemiddeld net zo veel issues als bij Chinese webshops, dus voor mij is het niet beter of slechter eigenlijk. De belangrijke zaken (fake of niet aangekomen) zijn prima opgelost via een dispute en andere zaken (traag versturen, rare tracking, vage communicatie) heb ik net zo goed met de shops. :P
pi_145669645
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 16:34 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ik heb er gemiddeld net zo veel issues als bij Chinese webshops, dus voor mij is het niet beter of slechter eigenlijk. De belangrijke zaken (fake of niet aangekomen) zijn prima opgelost via een dispute en andere zaken (traag versturen, rare tracking, vage communicatie) heb ik net zo goed met de shops. :P
Via eBay heb ik veel minder gezeik tot nu toe. Zoals 'extension of buyer protection' wat alleen maar betekent dat ik een maand langer op mijn geld terug kan gaan zitten wachten.
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 17:39:02 #178
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145671283
Preview PIPO W2
Normaal niet zo van de previews maar deze wil ik jullie niet onthouden (tot ik de review heb).
Gisteren binnen gekregen van BIC 17 dagen na de bestelling (incl vakantie).

Na even opladen, updaten in het Nederlands zetten etc, etc. zit de accu nu nog op 22%. Geen echt batterijmonster dus. Maar goed hoe hij het in de praktijk doet gaan we binnenkort zien.

Wat foto's om jullie lekker te maken:

Voorkant, met een 1280x800 8'' schermpje. Op het eerste gezicht ziet het IPS paneel er wel aardig uit.

Specs:

Atom quadcore, 2GB RAM, moet voldoende zijn voor licht gebruik :Y

Alles in het doosje...
- Tablet
- Lader
- OTG kabel
- Garantiekaart
- Office 365 licentie

Stickers haal ik er zeker nog even af (voorzichtig) dat is namelijk foei lelijk. Maar goed verder ziet hij er wel prima uit. Heb heel wat ervaring met Chinese (Android) tablets van 100-125 euro en deze heeft een zeer goede bouwkwaliteit! Voelt ook heel solide en goed aan. Ben echt onder de indruk.

Daarnaast natuurlijk ook nog eens een jaar lang office 365 voor 1 PC en 1 tablet/telefoon (W2 is een PC natuurlijk gezien de chip). Maar goed daar kan je dus helemaal niets over zeggen gezien een licentie los rond de 55 euro kost!

Tablet kwam netjes geleverd in het Engels en in in te stellen in o.a Nederlands.
Bij het updaten kwam zijn origine weer naar boven ondanks dat de tablet netjes in het Engels stond.

Op de plek waar je je wachtwoord moet invullen bij het opstarten (in het invoerveld) staan ook nog 2 Chinese tekens ipv het woord wachtwoord. De apps uit de appstore even herinstalleren en je hebt zover ik zie alles verder netjes in het Nederlands :)

Performance lijkt verder ook wel prima al is het natuurlijk geen snelheidsmonster ;)!

[ Bericht 2% gewijzigd door RobertNL op 18-10-2014 18:06:43 ]
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 17:55:08 #179
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145671739
Keek laatst ff bij Ainol. Zag dat ze nu ook zoiets hadden. :Y

http://www.ainol.com/plug(...)on=info&productid=95
Wel benieuwd of dat een beetje wil, zo'n kleine budget Windows tablet.
Als het goed is krijgen we binnenkort op het werk Windows Surface 3 Pro's. :D
pi_145671889
Iemand een idee hoe ver zo'n ding bereik heeft?

http://www.aliexpress.com(...)tive/1590630455.html
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 18:05:16 #181
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145671974
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 17:55 schreef shiznuts het volgende:
Keek laatst ff bij Ainol. Zag dat ze nu ook zoiets hadden. :Y
[ afbeelding ]
http://www.ainol.com/plug(...)on=info&productid=95
Wel benieuwd of dat een beetje wil, zo'n kleine budget Windows tablet.
Als het goed is krijgen we binnenkort op het werk Windows Surface 3 Pro's. :D
Ook gezien, PIPO W2 was iets minder duur (voor mij) en heeft een grotere batterij :P
pi_145672131
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 18:01 schreef davedavy het volgende:
Iemand een idee hoe ver zo'n ding bereik heeft?

http://www.aliexpress.com(...)tive/1590630455.html
`transmission distance without block 100m'

is wat geadverteerd wordt, maar ik zal ruim de helft (dus +- 50 meter) nemen als normaal bereik ofzo zonder echt veel opstakels
pi_145673803
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 18:11 schreef Downstar het volgende:

[..]

`transmission distance without block 100m'

is wat geadverteerd wordt, maar ik zal ruim de helft (dus +- 50 meter) nemen als normaal bereik ofzo zonder echt veel opstakels
Hmm, moet genoeg zijn voor 2 meter afstand :P
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 19:41:51 #184
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_145675248
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 16:34 schreef Dromer het volgende:

[..]

Vreemd genoeg gaat tot nu toe bij AE alles goed, bij de webshops nu een paar moeilijkheden gehad. Zo zie je maar dat je ook gewoon domme mazzel respectievelijk pech kan hebben.
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 19:45:38 #185
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_145675403
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 16:34 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ja het blijft China, maar ik kom net iets te vaak tegen dat dingen 'met airmail' uit China vertrokken zijn en dan 4 weken later nog steeds niet zijn aangekomen. Om er dan achter te komen dat er 'iets mis was gegaan en dat ze het nu zogenaamd weer gaan verzenden'.
Ik lees daar een enkele keer vaker over, dat is ook rete irritant. Ik fiets er kennelijk makkelijk doorheen met m'n bestellingen *afklopklopklop*
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 21:04:01 #186
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145678441
Afgwlopen week deze set binnen gehad. Wellicht wat duurder maar dat merk je ook aan de kwaliteit.
pi_145678912
Mijn xiaomi powerbank is ook weer binnen :)

tinydeal krijgt van mij tot uiterlijk woensdag om mijn telefoons te leveren, anders zou ik toch een claim moeten gaan opstarten
pi_145681260
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 17:39 schreef RobertNL het volgende:
Preview PIPO W2
Normaal niet zo van de previews maar deze wil ik jullie niet onthouden (tot ik de review heb).
Gisteren binnen gekregen van BIC 17 dagen na de bestelling (incl vakantie).

Na even opladen, updaten in het Nederlands zetten etc, etc. zit de accu nu nog op 22%. Geen echt batterijmonster dus. Maar goed hoe hij het in de praktijk doet gaan we binnenkort zien.

Wat foto's om jullie lekker te maken:
[ afbeelding ]
Voorkant, met een 1280x800 8'' schermpje. Op het eerste gezicht ziet het IPS paneel er wel aardig uit.

Specs:
[ afbeelding ]
Atom quadcore, 2GB RAM, moet voldoende zijn voor licht gebruik :Y

[ afbeelding ]
Alles in het doosje...
- Tablet
- Lader
- OTG kabel
- Garantiekaart
- Office 365 licentie

Stickers haal ik er zeker nog even af (voorzichtig) dat is namelijk foei lelijk. Maar goed verder ziet hij er wel prima uit. Heb heel wat ervaring met Chinese (Android) tablets van 100-125 euro en deze heeft een zeer goede bouwkwaliteit! Voelt ook heel solide en goed aan. Ben echt onder de indruk.

Daarnaast natuurlijk ook nog eens een jaar lang office 365 voor 1 PC en 1 tablet/telefoon (W2 is een PC natuurlijk gezien de chip). Maar goed daar kan je dus helemaal niets over zeggen gezien een licentie los rond de 55 euro kost!

Tablet kwam netjes geleverd in het Engels en in in te stellen in o.a Nederlands.
Bij het updaten kwam zijn origine weer naar boven ondanks dat de tablet netjes in het Engels stond.
[ afbeelding ]

Op de plek waar je je wachtwoord moet invullen bij het opstarten (in het invoerveld) staan ook nog 2 Chinese tekens ipv het woord wachtwoord. De apps uit de appstore even herinstalleren en je hebt zover ik zie alles verder netjes in het Nederlands :)

Performance lijkt verder ook wel prima al is het natuurlijk geen snelheidsmonster ;)!
Ben best wel onder de indruk van dat ding, ik kijk uit naar de review :)
Zou eerst de pipo p4 nemen, maar windows is toch wel erg handig. Een android tablet zou toch voor mij niet zoveel toevoegen maar ik zou deze tab wel goed kunnen gebruiken voor bijv. school (Office _O_ )
pi_145681379
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 22:13 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Ben best wel onder de indruk van dat ding, ik kijk uit naar de review :)
Zou eerst de pipo p4 nemen, maar windows is toch wel erg handig. Een android tablet zou toch voor mij niet zoveel toevoegen maar ik zou deze tab wel goed kunnen gebruiken voor bijv. school (Office _O_ )
Ik heb zelf de 'tegenhanger' gekocht, de Voyo A1 Mini. Helaas zit die al 2 week vast in Urumqi, maar mocht die ooit binnenkomen dan ga ik daar een review van schrijven! Hij is het goedkoopst op BangGood, voor een bedrag van $163 geloof ik! :)
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 22:18:29 #190
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145681489

Allemaal 1 pot nat denk ik :P Dit zijn alle tablets die de zelfde OEM lijken te gebruiken.
Verschil zit wellicht in de achterkant (materiaal) en wellicht het scherm / batterij. De chipset en printplaat zijn zeer waarschijnlijk identiek.
pi_145681519
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 22:16 schreef igi0n het volgende:

[..]

Ik heb zelf de 'tegenhanger' gekocht, de Voyo A1 Mini. Helaas zit die al 2 week vast in Urumqi, maar mocht die ooit binnenkomen dan ga ik daar een review van schrijven! Hij is het goedkoopst op BangGood, voor een bedrag van $163 geloof ik! :)
Top, ik zie nu dat de w2 op heel veel shops out of stocks is. Ik geloof dat als ik die neem het een jiayu-avontuurtje wordt.. (Voor wie het niet weet, ik heb de hele zomervakantie op dat ding gewacht, na hem op antelife besteld te hebben; die paar dagen waren ze nog overal in stock. Ik had hem zelfs eerder als downstar besteld, die hem dus zo'n 2 maand eerder heeft gekregen _O- Slechte antelife service dus, ze hebben op skype nooit gereageerd totdat ik gister zag dat hun skypeaccount jarig was, ik feliciteerde ze en ja hoor; ik kreeg een 'Thanks.' :'))
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 22:21:08 #192
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145681609
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 22:19 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Top, ik zie nu dat de w2 op heel veel shops out of stocks is. Ik geloof dat als ik die neem het een jiayu-avontuurtje wordt.. (Voor wie het niet weet, ik heb de hele zomervakantie op dat ding gewacht, na hem op antelife besteld te hebben; die paar dagen waren ze nog overal in stock. Ik had hem zelfs eerder als downstar besteld, die hem dus zo'n 2 maand eerder heeft gekregen _O- Slechte antelife service dus, ze hebben op skype nooit gereageerd totdat ik gister zag dat hun skypeaccount jarig was, ik feliciteerde ze en ja hoor; ik kreeg een 'Thanks.' :'))
:'). Antelife is een wat vage shop inderdaad. Hebben bij mij ook 2x een foutje gemaakt (1x zeeeeeeer positief, maar goed :P).

De W2 lijkt door PIPO vervangen door de W2F hoe en wat weet ik verder niet (de F lijkt alleen maar 1GB ram te hebben). De versie met 1GB RAM is de W4.

Je hebt de W2: 32/2GB 5.000mah batterij = $131
En ook de W2F 32/2GB 4.500mah batterij en een iets kleinere behuizing. = $115
En de nieuwe W4: 16/1GB 4.500mah heeft een andere layout. = $80?

W2 is wat mij betreft dus de beste keuze :+. Op Tmall nu weer in stock dus binnenkort wellicht ook weer bij de webshops.

[ Bericht 7% gewijzigd door RobertNL op 18-10-2014 22:31:43 ]
pi_145682039
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 22:21 schreef RobertNL het volgende:

[..]

:'). Antelife is een wat vage shop inderdaad. Hebben bij mij ook 2x een foutje gemaakt (1x zeeeeeeer positief, maar goed :P).

De W2 lijkt door PIPO vervangen door de W2F hoe en wat weet ik verder niet (de F lijkt alleen maar 1GB ram te hebben). De versie met 1GB RAM is de W4.

Je hebt de W2: 32/2GB 5.000mah batterij
En ook de W2F 32/2GB 4.500mah batterij en een iets kleinere behuizing.
En de nieuwe W4: 16/1GB 4.500mah heeft een andere layout.

W2 is wat mij betreft dus de beste keuze :+. Op Tmall nu weer in stock dus binnenkort wellicht ook weer bij de webshops.
Toppie, wat was dat zeeeeeer positiee foutje? :P
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 22:44:07 #194
45722 Dromer
pi_145682592
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 22:31 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Toppie, wat was dat zeeeeeer positiee foutje? :P
Ze hadden hem jouw Jiayu gestuurd. :P
pi_145683512
De Aliexpress problemen komen mij bekend voor :(... Na jarenlang een trouwe Ebay klant te zijn geweest, afgelopen maanden voor het eerst bij Aliexpress besteld. Als je niet oplet wordt je bedrogen waar je bij staat, lange verwerkingstijden.

Bij een probleem ben je afhankelijk van de verkoper. In drie gevallen (van de 8 bestellingen) een product ontvangen dat geheel afwijkt van de beschrijving. Één verkoper had niet gereageerd op de dispute, waardoor ik mijn geld terug kreeg, een andere gaf direct mijn geld terug. Heb nu nog steeds een escalated dispute lopen bij een verkoper die telkens 4 dagen wachtte met het geven van een nutteloze reactie, waardoor het dispute maar bleef doorlopen. Ik verwacht niet dat er ooit nog een reactie van Aliexpress gaat komen.

In vergelijking hiermee is de klantenbescherming van Ebay top! Bij Aliexpress moet je niet kijken naar de prijs, maar het aantal goede beoordelingen. Mijn ervaring is dat een advertentie met veel goede beoordelingen redelijk betrouwbaar is en de kans op oplichting bij een advertentie zonder beoordeling een stuk groter is.

Wel logisch natuurlijk, maar als Ebay ganger hou je daar weinig rekening mee.
pi_145684405
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 23:06 schreef P4tje het volgende:
De Aliexpress problemen komen mij bekend voor :(... Na jarenlang een trouwe Ebay klant te zijn geweest, afgelopen maanden voor het eerst bij Aliexpress besteld. Als je niet oplet wordt je bedrogen waar je bij staat, lange verwerkingstijden.

Bij een probleem ben je afhankelijk van de verkoper. In drie gevallen (van de 8 bestellingen) een product ontvangen dat geheel afwijkt van de beschrijving. Één verkoper had niet gereageerd op de dispute, waardoor ik mijn geld terug kreeg, een andere gaf direct mijn geld terug. Heb nu nog steeds een escalated dispute lopen bij een verkoper die telkens 4 dagen wachtte met het geven van een nutteloze reactie, waardoor het dispute maar bleef doorlopen. Ik verwacht niet dat er ooit nog een reactie van Aliexpress gaat komen.

In vergelijking hiermee is de klantenbescherming van Ebay top! Bij Aliexpress moet je niet kijken naar de prijs, maar het aantal goede beoordelingen. Mijn ervaring is dat een advertentie met veel goede beoordelingen redelijk betrouwbaar is en de kans op oplichting bij een advertentie zonder beoordeling een stuk groter is.

heb die ervaring niet. Altijd nog geleverd als belooft en vrij snel ook. Kijk altijd wel naar beoordeling ja.
:]
pi_145686067
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 23:25 schreef wootahH het volgende:

[..]

heb die ervaring niet. Altijd nog geleverd als belooft en vrij snel ook. Kijk altijd wel naar beoordeling ja.
Het verschil met ebay is echt astronomisch groot.
  zondag 19 oktober 2014 @ 00:01:01 #198
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145686178
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 23:58 schreef HiZ het volgende:

[..]

Het verschil met ebay is echt astronomisch groot.
Het verschil in assortiment en prijs is soms ook groot ;).
Het zijn dan ook twee andere platformen. Als je bij Aliexpress op let en niet bij sellers met weinig feedaback koopt dan kan er weinig fout gaan.

Cases worden wel opgelost bij Aliexpress, kan alleen wat lang duren. Daar in tegen is er bij een case wel meer overleg mogelijk met de seller :). Het heeft beiden voors en tegens.
pi_145690349
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 00:01 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Het verschil in assortiment en prijs is soms ook groot ;).
Het zijn dan ook twee andere platformen. Als je bij Aliexpress op let en niet bij sellers met weinig feedaback koopt dan kan er weinig fout gaan.

Cases worden wel opgelost bij Aliexpress, kan alleen wat lang duren. Daar in tegen is er bij een case wel meer overleg mogelijk met de seller :). Het heeft beiden voors en tegens.
Dat is dus het essentiële verschil; ebay heeft een echte toegevoegde waarde voor de koper, Aliexpress vooral voor de verkoper. Als die geld tot 3 maanden vast kan houden hebben ze daar altijd voordeel van. Nog afgezien van de mensen die het maar opgeven omdat het om een 'paar dollars' ging.
  zondag 19 oktober 2014 @ 08:22:32 #200
545 dop
:copyright: dop
pi_145692010
quote:

Wel logisch natuurlijk.
dat dus

ik heb eigenlijk alleen goede ervaringen.
als ik iets zoek sorteer ik ook altijd even op aantal orders.
veel orders en goede beoordeling gaat eigenlijk altijd goed, prijs is ook belangrijk maar te goed om waar te zijn mag overal wel een belletje doen rinkelen.
nog nooit een order gehad die echt mis liep , maar wel spullen van een matige tot slechte kwaliteit.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_145692393
Ik zoek 'n gekrulde micro USB kabel die goed kan laden, maar geen idee waar ik op moet zoeken.

Ik bedoel zoiets, maar dan zonder de 12v adapter:

Ik vind zo'n kabel handiger voor in de auto dan 'n rechte die overal slingert.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_145695916
RO601803756CN

Kut Ali expres. Iemand die me iets zinnigs kan zeggen over deze tracking? Heb de confirmation met 10 dagen uitgesteld.
  zondag 19 oktober 2014 @ 13:16:40 #203
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_145696812
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2014 12:51 schreef kikoooooo het volgende:
RO601803756CN

Kut Ali expres. Iemand die me iets zinnigs kan zeggen over deze tracking? Heb de confirmation met 10 dagen uitgesteld.
http://track-chinapost.com/
  zondag 19 oktober 2014 @ 13:17:33 #204
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145696846
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2014 12:51 schreef kikoooooo het volgende:
RO601803756CN

Laatste status is Beijing international airport. Zou nu wel in Nederland moeten zijn.
Is het iets met een hogere waarde?

Probeer morgen PostNL even te bellen en vragen om omnummering dan kan je uitsluiten dat hij niet bij de douane is. Daarnaast kan je http://parcels-uk.tntpost.com/ ook proberen (code + pc invullen) als hij dan aan je adres gekoppeld is zie je hem daar wel staan.
pi_145699119
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 17:39 schreef RobertNL het volgende:
Preview PIPO W2
blablalbalablalblablab
Ik ben echt benieuwd naar de performance van dat ding. Ziet er wel interessant uit voor die prijs. Heb 2 keer een goedkope chinese android tablet gekocht en vielen beide behoorlijk tegen, vooral de performance en stabiliteit. Hoe bevalt het scherm?

Lijkt me erg handig voor school zo'n ding!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2014 14:26:01 ]
  zondag 19 oktober 2014 @ 14:39:35 #206
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145699488
Resolutie is niet super natuurlijk vooral op desktop apps te zien. Kan ook wat priegelig zijn soms, maar goed wel te doen hoor :Y. Verder wel een tof ding en echt onder de indruk van de kwaliteit van de hardware voor die prijs.

Lijkt mij snel genoeg voor wat office / internet tot zo ver (office nog niet getest, moet even wachten tot ik weer kan downloaden via surfspot). Nog geen crashes etc gehad, alleen het talenpakket lijkt niet alles 100% te vertalen. Bij het updaten blijf je Chinees zien _O-. Maar goed verder werkt het allemaal (nog) steeds prima.

Grootste minpunt zal de batterij wellicht zijn, maar ik denk dat een dagje wel moet lukken op een batterij. m.a.w beter dan menig goedkope laptop, slechter dan de meeste Apple/Samsung/Sony/WinRT tablets ;).

Heb ondertussen even een 64GB micro SD kaartje toegevoegd en via wat creativiteit gemount:

Nu dus ook genoeg gehuegen :D
pi_145699962
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 18:05 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ook gezien, PIPO W2 was iets minder duur (voor mij) en heeft een grotere batterij :P
En waar kopen jullie deze dan? Bij Pipo zelf?

Soort, beetje newbie vraag, maar dat ben ik danook.
  zondag 19 oktober 2014 @ 15:35:12 #208
45722 Dromer
pi_145701039
Wellicht is dit interessant voor de grootste freaks hier? :P

http://www.han.nl/opleidingen/cursus/chinees-voor-beginners-a1/
  zondag 19 oktober 2014 @ 15:52:09 #209
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145701446
quote:
10s.gif Op zondag 19 oktober 2014 15:35 schreef Dromer het volgende:
Wellicht is dit interessant voor de grootste freaks hier? :P

http://www.han.nl/opleidingen/cursus/chinees-voor-beginners-a1/
Kon het gratis doen, maar goed waren 6 contacturen per week _O- Iets te gortig naar mijn mening :P
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2014 14:56 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

En waar kopen jullie deze dan? Bij Pipo zelf?

Soort, beetje newbie vraag, maar dat ben ik danook.
Hij zat eerst in het assortiment bij Buyincoins maar daar is hij nu niet meer. Komt waarschijnlijk omdat hij tijdelijk uitverkocht is geweest bij Pipo zelf. Maar hij is nu weer terug in stock op de Tmall van Pipo dus shops kunnen hem vast ook weer bestellen.

Hier kan je hem bijvoorbeeld nog krijgen:
- Aliexpess: seller 1, seller 2, seller 3
- Op Tmall, daar moet je bestellen met een agent zoals: MisterTao, Cheapagentcy, etc, etc. Staat wel uitgelegd in de startpost van het topic. En je mag natuurlijk altijd vragen stellen ;)!

Daarnaast zijn er verschillende andere fabrikanten die de zelfde behuizing, processor etc lijken te gebruiken:

M840 W8 tablet
Cube U80GT
Stouch W801
Pipo W2
Voyo A1 mini

Dus 1 van die versies is ook een optie. Overigens kwam die van mij netjes in het Engels maar dat lijkt niet overal zo te zijn (zie Banggood). Maar op het forum van Banggood staat dat er een nieuwe versie van windows voor Pipo W1 is uitgebracht (HK-EN) die wel werkt.
Goed op die van mij kan ik gewoon language packs installeren en die is dan netjes 80-90% in het Nederlands. Plekken waar ik tot nu toe chinees tegen ben gekomen boeien mij weinig :+

[ Bericht 30% gewijzigd door RobertNL op 19-10-2014 16:16:37 ]
pi_145705921
Op een schaal van kut naar klote, hoe denken jullie dat een in-ear van deze prijs eigenlijk klinkt? Die reviews met 'sounds like a $300 headset ' etc etc kan ik denk ik niet erg serieus nemen.

Ben wel geïnteresseerd in een goedkoop in-ear dingetje, maar geen pure crap. Graag advies. :) .

Het gaat over deze:
http://eud.dx.com/product(...)one-silver-844105642

Ik ben ook bereid meer uit te geven voor deze:
http://eud.dx.com/product(...)fee-golden-844320154
Maar dan wil ik wel weten of deze goed is of niet.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  zondag 19 oktober 2014 @ 18:22:55 #211
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145706080
quote:
11s.gif Op zondag 19 oktober 2014 18:16 schreef SherlockHolmes het volgende:
Op een schaal van kut naar klote, hoe denken jullie dat een in-ear van deze prijs eigenlijk klinkt? Die reviews met 'sounds like a $300 headset ' etc etc kan ik denk ik niet erg serieus nemen.

Ben wel geïnteresseerd in een goedkoop in-ear dingetje, maar geen pure crap. Graag advies. :) .

Het gaat over deze:
http://eud.dx.com/product(...)one-silver-844105642

Ik ben ook bereid meer uit te geven voor deze:
http://eud.dx.com/product(...)fee-golden-844320154
Maar dan wil ik wel weten of deze goed is of niet.
Koop de xiaomi's bij banggood.
Hier een code, $18 geloof ik.
Nederlandse verzendoptie aantikken tijdens het afrekenen.

http://chinakorting.nl/co(...)-piston-coupon-code/
pi_145706150
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 18:22 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Koop de xiaomi's bij banggood.
Hier een code, $18 geloof ik.
Nederlandse verzendoptie aantikken tijdens het afrekenen.

http://chinakorting.nl/co(...)-piston-coupon-code/
Zijn die Xiaomi's goed, ja?
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  zondag 19 oktober 2014 @ 18:26:44 #213
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145706216
quote:
11s.gif Op zondag 19 oktober 2014 18:24 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Zijn die Xiaomi's goed, ja?
Ik heb een hekel aan alle "geweldig!!" oordoppen kut reviews op het internet maar deze zijn echt waanzinnig voor het geld.

Ik heb nog een krabbertje gehaald voor de collectie bij fasttech.
Sanrenmu 7056LUP-SK met titanium coating en flipper :7

[ Bericht 12% gewijzigd door monkeybrain op 19-10-2014 18:32:13 ]
pi_145706502
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 18:26 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan alle "geweldig!!" oordoppen kut reviews op het internet maar deze zijn echt waanzinnig voor het geld.

[ afbeelding ]
Ehehe, is dat niet illegaal hier in NL?

Trouwens, hoe lang duurt het voordat ik iets van banggood binnenkrijg?
-Don Draper
pi_145706599
quote:
11s.gif Op zondag 19 oktober 2014 18:34 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Ehehe, is dat niet illegaal hier in NL?

Lees even de openingspost om levertijden en dergelijke te vinden.
Top 5 China producten
pi_145706841
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 18:36 schreef rene90 het volgende:

[..]

Lees even de openingspost om levertijden en dergelijke te vinden.
Phew, da's me te lang. Ik koop ze voor ¤5 duurder wel bij het DX EU warenhuis. Dank ;) !
-Don Draper
  zondag 19 oktober 2014 @ 18:46:38 #217
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145706926
quote:
11s.gif Op zondag 19 oktober 2014 18:34 schreef SherlockHolmes het volgende:

Met de Directe Nederlandse post optie binnen 2 weken ofzo.
pi_145707370
quote:
11s.gif Op zondag 19 oktober 2014 18:43 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Phew, da's me te lang. Ik koop ze voor ¤5 duurder wel bij het DX EU warenhuis. Dank ;) !
DX eu warehouse klopt niet :'), ze hebben geen EU warehouse de vorige keer dat ik het vroeg. Ze sturen het simpelweg met NL direct post, wat banggood dus ook doet (wel voor kiezen in je mandje). Snelste optie is banggood in vrijwel alle gevallen.
Top 5 China producten
  zondag 19 oktober 2014 @ 19:08:23 #219
128384 mcwops
gat in je glas
pi_145707652
quote:

exact mijn ervaringen met Aliexpress. Inderdaad goed opletten en vooral selecteren op #orders en feedback. zit nu nog met een dispute waar de chinees iedere keer maar weer tzelfde herhaalt: friend I give u 5 USD of 2 dagen later: please return goods i give you full refund. Dikke faal van de verkoper een XL (huge label!!!) in doorzichtig plastic over t hoofd zien....Ik blijf volhouden voor de 10 euro :Y
Alle andere 15 deals perfect gegaan.
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  zondag 19 oktober 2014 @ 19:23:26 #220
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145708194
Was eens uitgegaan van de maten uit een tabel. Die bleken niet te kloppen, dus kreeg tegen verzendkosten een nieuwe opgestuurd gekregen, vond ik wel schappelijk genoeg in principe.

Verder inderdaad wel vaak dat dingen al aangemeld worden, maar ondertussen pas drie weken later ofzo daadwerkelijk eens bij de postservice in het systeem rollen... :{

Of... dat er helemaal niks gebeurd tijdenlang en je eens gaat navragen, ze dan doodleuk zeggen dat je maar moet cancellen, want hij is niet op voorraad... oh, nog leuker, na weken/maanden ga je nog eens op zoek naar het product, ziet het gelist en is het weer die shop, vraag je of het nu wel op voorraad is dan... en dan 'nee' als antwoord krijgen. LIST DAT EFFIN DING DAN OOK NIET, DIKKE.

Maar over het algemeen ben ik fan van alle aankoopkanalen. Huis uit en naar een winkelstraat/shopping mall. :Y Amazon.co.uk / .de / Geizhals.eu aangesloten winkels . :Y eBay. :Y Chinese webshops. :Y AliExpress. :Y Taobao/Tmall met een agent. :Y The more choices the merrier. Het is gewoon een kwestie van je gezond verstand blijven gebruiken en een beetje inschattingsvermogen hebben. En een beetje communicatievaardigheden hebben en voor hun begrijpbaar chinglish kunnen helpt natuurlijk ook wel.

Heb bij honderden, misschien wel een digit meer dan dat, :P bestellingen eigenlijk maar een handjevol echte conflicten gehad die zonder tussenkomst van bescherming niet op te lossen waren. Voornamelijk deals die te goed waren om waar te zijn (en er een 'maar hey: ik ben toch beschermd'-mentaliteit aan overhouden). Dus eigenlijk no harm done. The benefits outweigh the negatives.
pi_145708551
Met Aliexpress heb ik ook de meeste problemen. Vaak klopt er geen snars van, zo kreeg ik laatst ipv een jas een bodywarmer en de verkoper bleef stug volhouden dat die geen bodywarmers verkocht en wel degelijk de jas erin had gedaan. 8)7

Edit:

Had een dispute geopend en Aliexpress geeft me nu ongelijk? 8)7
  zondag 19 oktober 2014 @ 19:35:06 #222
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_145708668
http://www.china-gadgets.(...)ifi-zugriff-ab-294e/
Is dit niet verdomd handig? Denk bijvoorbeeld aan scholen, hotels etc. zonder wifi netwerk maar met lan pc's
  zondag 19 oktober 2014 @ 19:55:00 #223
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145709524
Daar heb ik m'n Yoobao YB-628 voor.

Al meermaals uitkomst geboden in het buitenland met alleen LAN-mogelijkheden. :Y Gewoon vanuit je bed een beetje lui surfen, op je twitter posten dat je net zit te kakken op het toilet, alles omdat je de vrijheid geniet van je eigen opgezette hotspot.
  zondag 19 oktober 2014 @ 20:02:23 #224
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_145709866
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 19:55 schreef shiznuts het volgende:
Daar heb ik m'n Yoobao YB-628 voor.
[ afbeelding ]
Al meermaals uitkomst geboden in het buitenland met alleen LAN-mogelijkheden. :Y Gewoon vanuit je bed een beetje lui surfen, op je twitter posten dat je net zit te kakken op het toilet, alles omdat je de vrijheid geniet van je eigen opgezette hotspot.
Ja maar voor die paar euro die de xiaomi kost is het natuurlijk wel een leuke gadget
pi_145709957
welke van de onderstaande post services is redelijk snel?

Swiss post
Hong Kong Post
China Post SAL
China Post Air Mail
  zondag 19 oktober 2014 @ 20:06:52 #226
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145710059
China Post SAL (surface, geen airmail dus) vermijden. Hong Kong Post liever niet. China Post Air Mail is de standaard met 2 á 3 weken (of iets sneller, of stuk langzamer, cheapo methoden zijn nu eenmaal onberekenbaar). Echter geen dingen met accu's daarmee laten verzenden. Swiss post... zelf ok ervaringen mee eigenlijk, maar is geloof ik bij anderen weleens anders gelopen. Als het ff kan gebruikmaken van NLDirect en anders Singapore Post.
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 18:26 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dit trouwens wat? http://www.voelkner.de/pr(...)genlaenge-85-mm.html

[ Bericht 23% gewijzigd door shiz op 19-10-2014 20:26:20 ]
pi_145711089
De laatste twee bestellingen die ik met Swiss Post binnen heb gehad, zijn in 8 dagen bezorgd. Maar ik heb ook verhalen van 30 dagen gehoord.
pi_145711783
Pfft, ik heb niet met creditcard bij Banggood kunnen betalen, en m'n PayPal weigert overal te betalen, dus nu maar bij DealExtreme besteld met Credit Card. Krijg ik wel een e-mail, maar in mijn order tracking staat niks. Enig idee?

Echter zie ik het wel bij de directe link in de mail zelf. Daar staat nu PaymentConfirmed.
-Don Draper
  zondag 19 oktober 2014 @ 21:18:20 #229
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_145714002
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 15:52 schreef RobertNL het volgende:

Bla bla, zus zo, klets klets

Ik las een review van een chinees, die mw3 erop kon spelen. Misschien is het leuk een paar bekende games te proberen en op te nemen in je review?
pi_145715917
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 20:06 schreef shiznuts het volgende:
China Post SAL (surface, geen airmail dus) vermijden. Hong Kong Post liever niet. China Post Air Mail is de standaard met 2 á 3 weken (of iets sneller, of stuk langzamer, cheapo methoden zijn nu eenmaal onberekenbaar). Echter geen dingen met accu's daarmee laten verzenden. Swiss post... zelf ok ervaringen mee eigenlijk, maar is geloof ik bij anderen weleens anders gelopen. Als het ff kan gebruikmaken van NLDirect en anders Singapore Post.

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 20:28 schreef P4tje het volgende:
De laatste twee bestellingen die ik met Swiss Post binnen heb gehad, zijn in 8 dagen bezorgd. Maar ik heb ook verhalen van 30 dagen gehoord.
ik ga toch voor china post airmail.
bedankt
pi_145717590
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 20:02 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Ja maar voor die paar euro die de xiaomi kost is het natuurlijk wel een leuke gadget
Wel even opletten, er staat bij die seller op aliexpress '18 business days processing' of iets, dus dat kan kneiter lang duren voordat ze het eens opsturen :'). Wat ik altijd doe is even in de chat met die mensen om te vragen of ze voorraad hebben en hoe snel het wordt verstuurd.
Top 5 China producten
  zondag 19 oktober 2014 @ 23:09:27 #232
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145717868
quote:
Lijkt op zo'n $8 Chinees en hij is erg lelijk! :P Dat gekartelde stuk ziet er stoer uit maar in de praktijk onpraktisch tenzij je touw wilt gaan doorzagen :) Het zwarte lemmet is na 1 keer snijden ook bekrast.

Liever een Sanrenmu of Ganzo voor dat geld :Y Dat is meer gericht op hard gebruik ipv goedkope show.

In Duitsland zijn de regels wel een stuk strenger, daar mag je geen thumb stud hebben om hem open te klappen :') Dus even uitkijken in Oostenrijk.
  maandag 20 oktober 2014 @ 10:00:08 #233
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_145725399
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 20:06 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Waarom niet HK post als ik vragen mag? Heb ik persoonlijk wel goede ervaringen mee.
pi_145725458
Peeps,

http://www.aliexpress.com(...)cord/2000050271.html

Ik zoek zoiets maar dan hier in Nederland verkrijgbaar? Waar kan ik het beste op zoeken?
pi_145726091
quote:
7s.gif Op maandag 20 oktober 2014 10:02 schreef Scorpie het volgende:
Peeps,

Ik zoek zoiets maar dan hier in Nederland verkrijgbaar? Waar kan ik het beste op zoeken?
Conrad?
Top 5 China producten
pi_145726560
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 10:34 schreef rene90 het volgende:

[..]

Conrad?
Had al gekeken maar zie alleen maar overpriced meuk of half fabrikaten. -O-
  maandag 20 oktober 2014 @ 10:57:58 #237
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_145726665
quote:
7s.gif Op maandag 20 oktober 2014 10:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Had al gekeken maar zie alleen maar overpriced meuk of half fabrikaten. -O-
In nederland zal het altijd duur/overpriced zijn, ebay.co.uk al gechecked?
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  maandag 20 oktober 2014 @ 11:30:17 #238
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145727584
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2014 21:18 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Ik las een review van een chinees, die mw3 erop kon spelen. Misschien is het leuk een paar bekende games te proberen en op te nemen in je review?

Blijft een beetje lomp :+.
Maar goed MW2 werkt wel aardig :P
  maandag 20 oktober 2014 @ 12:03:54 #239
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_145728717
M'n contact met Banggood verloopt wat langzaam via de mail, maar ze gaan nu een nieuwe camera opsturen. Jeej. Ik hoefde niks terug te sturen.
pi_145729360
  maandag 20 oktober 2014 @ 12:31:41 #241
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_145729585
quote:
Hiermee zet je een wifi netwerk op vanaf een pc met een internetverbinding
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 20 oktober 2014 @ 13:30:23 #242
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145731356
quote:
11s.gif Op maandag 20 oktober 2014 12:31 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Hiermee zet je een wifi netwerk op vanaf een pc met een internetverbinding
Je kan met de juiste drivers dit dingetje ook gebruiken als WIFI stick :Y
  maandag 20 oktober 2014 @ 13:34:12 #243
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_145731474
Bij Lightake new arrivals sectie zag ik een leuke muts voorbij komen met ingebouwde bluetooth speakers :P
Best leuk nu de winter er weer aan komt..
Ingebouwde knopjes zijn ook handig want dan hoef je niet meer met je koude handen of handschoenhanden je telefoon uit je zak te halen :P

Linkje
pi_145733618
quote:
7s.gif Op maandag 20 oktober 2014 10:02 schreef Scorpie het volgende:
Peeps,

http://www.allekabels.nl/(...)stone-behuizing.html

Zoiets?
pi_145733692
quote:
:D vet! En die behuizing samen met zo`n keystone cat6 wat eronder staat is genoeg om een soort netwerkaansluiting te hebben toch?
pi_145733781
quote:
7s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:35 schreef Scorpie het volgende:

[..]

:D vet! En die behuizing samen met zo`n keystone cat6 wat eronder staat is genoeg om een soort netwerkaansluiting te hebben toch?
Ja, kan je gewoon UTP kabel op aansluiten. In een muur aansluiting gebruik je vaak ook keystones.

Of die erin:
http://www.allekabels.nl/(...)lstuk-cat6-rj45.html

Kan je aan beide kanten een netwerkstekker prikken, denk ik (staat geen pdf of iets bij...).
pi_145733963
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 11:30 schreef RobertNL het volgende:
[ afbeelding ]
En daarom wil ik een tablet die groter is. Maar helaas zijn die (vanwege de licentiekosten) een stuk duurder.
Oh, en zo bizar weinig werkgeheugen...

Als ik ooit nog een tablet zou kopen (wat ik betwijfel) gaat het wel een Windows tablet worden; is toch een stuk productiever dan een Android tablet. Wel een toetsenbord erbij dan.
quote:
16s.gif Op maandag 20 oktober 2014 13:34 schreef tokko1 het volgende:
Bij Lightake new arrivals sectie zag ik een leuke muts voorbij komen met ingebouwde bluetooth speakers :P
Best leuk nu de winter er weer aan komt..
Ingebouwde knopjes zijn ook handig want dan hoef je niet meer met je koude handen of handschoenhanden je telefoon uit je zak te halen :P
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linkje

Ben je voor minder dan $22 klaar i.p.v. $37. Zit je wel met een kabel.
Maar klinkt waarschijnlijk wel beter.

En handschoenen zijn wel irritant met touchscreens inderdaad. Gelukkig heb ik leren handschoenen met speciaal profiel op de vingertoppen. :9

En over earphones gesproken; m'n Awei ES800M zijn wéér 'ns kapot; moet dus weer nieuwe halen. }:|
De Awei's zijn zo'n $7 (?); maar hier worden ook de Xiaomi Pistons veel besproken à $20.99 bij Banggood.
Nou ben ik de remote en microphone van de Pistons niet nodig; maar hoe verhouden deze qua geluid/kwaliteit t.o.v. van de Awei's?

En New Arrivalls zijn interessant; je komt wat tegen zeg. Zoals deze Android speler met IP camera. _O-

Of hier voor de Fokkers met kerst

[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 20-10-2014 14:48:09 ]
pi_145734148
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:37 schreef P4tje het volgende:

[..]

Ja, kan je gewoon UTP kabel op aansluiten. In een muur aansluiting gebruik je vaak ook keystones.

Of die erin:
http://www.allekabels.nl/(...)lstuk-cat6-rj45.html

Kan je aan beide kanten een netwerkstekker prikken, denk ik (staat geen pdf of iets bij...).
Thanks, ga gelijk bestellen! Heeft iemand trouwens ervaring met *echte* micro sdhc kaartjes uit china? Heb er nu 2 besteld die beiden bij meer dan 300MB leesfouten geven en dus niet *echt* 32gb zijn zoals geadverteerd...
pi_145734239
quote:
7s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Thanks, ga gelijk bestellen! Heeft iemand trouwens ervaring met *echte* micro sdhc kaartjes uit china? Heb er nu 2 besteld die beiden bij meer dan 300MB leesfouten geven en dus niet *echt* 32gb zijn zoals geadverteerd...
niemand hier zal je adviseren om die kaartjes in China te halen. Helemaal omdat ze in Nederland ook gewoon goedkoop te krijgen zijn.
Top 5 China producten
pi_145734250
quote:
7s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Sd kaartjes moet je gewoon niet uit china halen. Gewoon lekker in Nederland kopen.
  maandag 20 oktober 2014 @ 14:51:14 #251
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145734305
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:41 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

En daarom wil ik een tablet die groter is. Maar helaas zijn die (vanwege de licentiekosten) een stuk duurder.
Oh, en zo bizar weinig werkgeheugen...

Als ik ooit nog een tablet zou kopen (wat ik betwijfel) gaat het wel een Windows tablet worden; is toch een stuk productiever dan een Android tablet. Wel een toetsenbord erbij dan.
Goed, dit werkt dus wel met 2GB RAM ;). Heb er nu nog weinig van gemerkt wellicht komt er straks met de core-M processors wat meer uit in die 10'' sector die betaalbaar is.

Toetsenbordje is onderweg :Y
quote:
En New Arrivalls zijn interessant; je komt wat tegen zeg. Zoals deze Android speler met IP camera. _O-

[ afbeelding ]

Ja, Elephone verkoopt hem ook, heeft allerlei opties ook met de camera (die als o.a als IP cam kan dienen). _O-

[ Bericht 3% gewijzigd door RobertNL op 20-10-2014 15:08:00 ]
  maandag 20 oktober 2014 @ 14:51:41 #252
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_145734320
Vandaag een onverwacht pakketje binnengekregen, eentje dat al 2 maanden geleden als vermist was opgegeven :

ordered : 29/06, shipped 30/06, arrived 20/10 :D

Wel met werkende tracking!
pi_145734375
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:49 schreef rene90 het volgende:

[..]

niemand hier zal je adviseren om die kaartjes in China te halen. Helemaal omdat ze in Nederland ook gewoon goedkoop te krijgen zijn.
Goedkoop? Ik zie ze 32gb pas vanaf 20 euro staan...
  maandag 20 oktober 2014 @ 14:54:47 #254
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_145734411
quote:
11s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]

62 cent per gig is toch goedkoop :p
pi_145734413
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 11:30 schreef RobertNL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik heb precies hetzelfde toetsenbord.
  maandag 20 oktober 2014 @ 15:07:38 #256
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145734851
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:54 schreef Dimens het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde toetsenbord.
Goedkoop kreng ;). Ach goed voor dit soort dingetjes pak ik hem er altijd even bij :D.
pi_145735219
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 15:07 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Goedkoop kreng ;)
Een van de betere toetsenborden zonder poespas. Heeft niets met goedkoop te maken. Dan had ik wel Sweex gekocht.
pi_145735433
quote:
11s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dataio heeft wel goedkope.
pi_145735500
Vandaag ook eindelijk mijnXiaomi Powerbank van Banggood binnen gekregen.
Besteld op 10 september. Best lang onderweg geweest opnieuw...
  maandag 20 oktober 2014 @ 15:37:43 #260
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_145735936
Ik ben op zoek naar een stabiele 3g/4g pocket router en weet dat vroeger huawei die stickies maakte, maar weet niet wat er tegenwoordig goed spul uit china is voor zulk soort dingen :) Dus iets met zn eigen accu, een sim slot en wifi-accesspoint! En hoe kleiner hoe beter, tenzij de accuduur super veel beter is op een grotere.

Tips, trucs, advies? :D

(p.s. @ridsel Mijn Xiaomi powerbank had ik de 20e besteld bij banggood, heb ik nu 1,5 week binnen, china post :') )
Koekje d'r bij?
  maandag 20 oktober 2014 @ 15:38:24 #261
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_145735966
Wij hebben een hoog energieverbruik vergeleken met de rest in de straat, verbruikt veel meer elektriciteit. En dit terwijl wij maar 1 inwoner hebben (ja woon niet thuis dus..) en de rest gemiddeld 3 a 4. Verder staat er ook vrijwel niets aan. Hebben jullie goede ideeën om uit te vogelen waar dit verbruik vandaan komt?
Is de enige oplossing overal een meter tussen te stoppen?
Als dat zo is, zijn er ook gebruiksvriendelijke meters die je eventueel kunt aflezen op de computer bijvoorbeeld om zo makkelijk een overzicht te maken van het verbruik op verschillende tijden/dagen/etc.
En ook goedkoop, dus uit china ofzo haha. Hoeft niet mega precies te zijn, indicatief is voldoende.
DealExtreme infopagina -&gt; http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
  maandag 20 oktober 2014 @ 15:41:08 #262
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_145736096
Heeft een van je buren toevallig een wietplantage?
Radio Soulwax!
  maandag 20 oktober 2014 @ 15:44:24 #263
45722 Dromer
pi_145736250
Aardlekschakelaar omzetten en kijken of bij de buren ook het licht uitgaat. :P
  maandag 20 oktober 2014 @ 16:11:07 #264
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145737490
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 15:19 schreef Dimens het volgende:

[..]

Een van de betere toetsenborden zonder poespas. Heeft niets met goedkoop te maken. Dan had ik wel Sweex gekocht.
Goed, mening komt wellicht omdat ik de rest van de tijd op betere toetsenborden typ ;). En wellicht daardoor deze niet vaak genoeg gebruik. Maar inderdaad het kan nog (veel) slechter inderdaad.

quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 15:38 schreef Markos. het volgende:
Wij hebben een hoog energieverbruik vergeleken met de rest in de straat, verbruikt veel meer elektriciteit. En dit terwijl wij maar 1 inwoner hebben (ja woon niet thuis dus..) en de rest gemiddeld 3 a 4. Verder staat er ook vrijwel niets aan. Hebben jullie goede ideeën om uit te vogelen waar dit verbruik vandaan komt?
Is de enige oplossing overal een meter tussen te stoppen?
Als dat zo is, zijn er ook gebruiksvriendelijke meters die je eventueel kunt aflezen op de computer bijvoorbeeld om zo makkelijk een overzicht te maken van het verbruik op verschillende tijden/dagen/etc.
En ook goedkoop, dus uit china ofzo haha. Hoeft niet mega precies te zijn, indicatief is voldoende.
Aanraders op dit vlak:

Voltcraft Energy Monitor 4000 Pro D om individuele verbruikers te meten
Youless <3 grafiekjes *O*

En natuurlijk lampen vervangen voor LED etc.
pi_145737716
Een vraagje over me IPCam..

Betekend dit dat 'ie maar 1 foto per 30 sec MAX kan?

Snap namelijk niet waarom je 1 foto per 30 sec of überhaupt 1 uur zou willen.
  maandag 20 oktober 2014 @ 16:27:56 #266
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_145738273
Yeaah, weer een mooi pakketje bij m'n taobao agent aangekomen (en inmiddels verzonden naar Nederland!)

En meer plaatjes in de spoiler..
SPOILER
Uitgebreide review bij aankomst in Nederland ^O^
pi_145738440
Weten jullie een leuke tablet?

Of is daar nog een topic over?
Groot fan van User Wotte
pi_145738470
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:16 schreef davedavy het volgende:

[ afbeelding ]

Ja. Geen idee.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2014 16:33:52 ]
pi_145738563
quote:
7s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:33 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja. Geen idee.
Nja hij upload al helemaal niet dus het maakt niks uit :')
  maandag 20 oktober 2014 @ 16:39:19 #270
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145738684
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:16 schreef davedavy het volgende:

[ afbeelding ]

In welk algemeen menu staat die :)? Om het even in perspectief te plaatsen :)
quote:
16s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:27 schreef tokko1 het volgende:
Yeaah, weer een mooi pakketje bij m'n taobao agent aangekomen (en inmiddels verzonden naar Nederland!)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En meer plaatjes in de spoiler..
SPOILER
Uitgebreide review bij aankomst in Nederland ^O^
Ziet er goed uit. Zarmark , euh cheapagency?

quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:32 schreef Tjacka het volgende:

Ja, natuurlijk is daar een topic over :D!
DIG / Android tablet discussie topic #43: Dromer ligt te slapen

Even je eisen op een rijtje en er komt wel een tip naar boven :Y.
pi_145738706
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:39 schreef RobertNL het volgende:

[..]

In welk algemeen menu staat die :)? Om het even in perspectief te plaatsen :)
Gewoon, FTP Upload :P
pi_145738784
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:39 schreef davedavy het volgende:

[..]

Gewoon, FTP Upload :P
Lijkt mij eens per 30 seconde de opgeslagen foto's uploaden?
pi_145738824
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:42 schreef remcosw het volgende:

[..]

Lijkt mij eens per 30 seconde de opgeslagen foto's uploaden?
Nja hij upload geen enkele foto dus het heeft toch geen nut.
  maandag 20 oktober 2014 @ 17:31:28 #274
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_145740757
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 15:44 schreef Dromer het volgende:
Aardlekschakelaar omzetten en kijken of bij de buren ook het licht uitgaat. :P
_O-
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_145741983
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:11 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Goed, mening komt wellicht omdat ik de rest van de tijd op betere toetsenborden typ ;). En wellicht daardoor deze niet vaak genoeg gebruik. Maar inderdaad het kan nog (veel) slechter inderdaad.

[..]

Aanraders op dit vlak:

Voltcraft Energy Monitor 4000 Pro D om individuele verbruikers te meten
Youless <3 grafiekjes *O*

En natuurlijk lampen vervangen voor LED etc.
Ah thanks,
beide besteld; aangezien wij hier 500 (!) euro per maand aan energie kwijt zijn, toch wel erg goed om te kunnen kijken wat nou zoveel verbruikt.
pi_145744843
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:32 schreef Tjacka het volgende:

Cube talk 9x :) als het een beetje meezit heb ik over anderhalve week zo'n ding :)
pi_145746766
Ik heb sinds vanmorgen mijn Earson speaker binnen, maar hij kraakt best erg, iemand hetzelfde probleem?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  maandag 20 oktober 2014 @ 19:55:03 #278
45722 Dromer
pi_145747026
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:50 schreef relativity het volgende:
Ik heb sinds vanmorgen mijn Earson speaker binnen, maar hij kraakt best erg, iemand hetzelfde probleem?
Komt mij iig niet bekend voor. Zowel met BT als aux?
Dan is ie kaduuk denk ik.
pi_145747516
quote:
Ik had het ook, kreeg toen een halve refund van BG.
pi_145747746
Hoe zit het ook alweer met kleren?
Ik wil zo'n wollen winterjas kopen, die in nederland vanaf de 120 euro te koop staan; op BG precies dezelfde voor 30. Het gaat me niet echt om kwaliteit maar meer om de stijl; voor echt winterweer heb ik wel een normale warme jas.
Waarschijnlijk dus gewoon alles zelf opmeten ivm de maten?
EDIT: Is er een uitlegje hoe je dit precies moet meten? De maattabel en het instructieplaatje van BG komen niet overeen.

[ Bericht 15% gewijzigd door l0lownkill op 20-10-2014 20:22:56 ]
  maandag 20 oktober 2014 @ 20:15:28 #281
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_145747996
quote:
Ik had een soortgelijk probleem. Lag er bij mij aan dat het wifi signaal van m'n telefoon het bluetooth signaal stoorde. Wifi uit en niks aan de hand.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  maandag 20 oktober 2014 @ 20:38:32 #282
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145749240
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:10 schreef l0lownkill het volgende:
Hoe zit het ook alweer met kleren?
Ik wil zo'n wollen winterjas kopen, die in nederland vanaf de 120 euro te koop staan; op BG precies dezelfde voor 30. Het gaat me niet echt om kwaliteit maar meer om de stijl; voor echt winterweer heb ik wel een normale warme jas.
Waarschijnlijk dus gewoon alles zelf opmeten ivm de maten?
EDIT: Is er een uitlegje hoe je dit precies moet meten? De maattabel en het instructieplaatje van BG komen niet overeen.
Dat was geen groot succes bij sommige mensen. Dat betrof zo'n lange cognac kleur jas van BG.
Als je goedkoop wilt zijn dan kun je op de kalender de uitverkoop datum noteren in Nederland :)

quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 18:04 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Ah thanks,
beide besteld; aangezien wij hier 500 (!) euro per maand aan energie kwijt zijn, toch wel erg goed om te kunnen kijken wat nou zoveel verbruikt.
Er woont 1 persoon maar je zegt telkens wij... Misschien dat je schizofrene kant heel graag de droogtrommel aanzet? :D Bezoekje aan de huisarts zal wellicht meer helpen dan een metertje ^O^

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je serieus bent. Als je 500 euro aan elektriciteit in het niets laat verdwijnen dan ruk je gelijk alles uit het stopcontact ;) Meneer gaat een maand wachten op een pakje uit China, weer 500 euro aftikken _O-
  maandag 20 oktober 2014 @ 20:42:29 #283
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_145749496
Yeah! Weer zo 'n IC ledstrip + controller gescored! Kosten : ¤15,46 :)
Stond nog in m'n volglijst, weet eigenlijk niet wat ik ermee ga doen... Maar dat wist ik met de vorige ook niet...
pi_145749621
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 18:04 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Ah thanks,
Hoeveel KWh verbruik je dan wel niet per jaar? :{
pi_145750092
Idd, haal je maand en jaar niet doorelkaar :p
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:02:46 #286
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145750673
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:44 schreef P4tje het volgende:

[..]

Hoeveel KWh verbruik je dan wel niet per jaar? :{
Wellicht zit gas daar ook nog bij in van een slecht geïsoleerd huis :P. Of ze betalen 50 cent voor een kwh :P
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:22:24 #287
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_145751869
De buren hebben een wiet plantage en tappen zijn stroom af . :D
Of je meter lekt dat kan ook nog. Dan loopt de stroom er zo langs. Even stukje verder aandraaien die aansluiting. :Y

Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_145752521
8 personen in het huis :P
Maar dan is het nog asociaal veel, isolatie zit trouwens wel goed en het gaat over de energie ook dus
pi_145753399
miniinthebox code expired?

edit; ja dus.
te lui om terug te lezen, maar nu toch maar even gedaan ;)

[ Bericht 77% gewijzigd door G-NiLES op 20-10-2014 22:00:51 ]
pi_145754390
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:32 schreef l0lownkill het volgende:
Maar dan is het nog asociaal veel, isolatie zit trouwens wel goed en het gaat over de energie ook dus
Toevallig plasma televisies in huis :)? Die zuipen.
pi_145755776
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 22:05 schreef davedavy het volgende:

[..]

Toevallig plasma televisies in huis :)? Die zuipen.
Wel een van samsung, 60" geloof ik dus dat zou weleens een zuipertje kunnen zijn
pi_145756556
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 22:29 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Wel een van samsung, 60" geloof ik dus dat zou weleens een zuipertje kunnen zijn
Ik weet het wel zeker als die 60 inch is :P
pi_145759243
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:51 schreef RobertNL het volgende:
Goed, dit werkt dus wel met 2GB RAM ;). Heb er nu nog weinig van gemerkt wellicht komt er straks met de core-M processors wat meer uit in die 10'' sector die betaalbaar is.
Tja, ik gebruik op dit moment al 4+ GB werkgeheugen. :P
Ik ga dan dus rap tegen z'n max lopen met zo'n ding.
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:41 schreef Iemand91 het volgende:
En over earphones gesproken; m'n Awei ES800M zijn wéér 'ns kapot;
moet dus weer nieuwe halen. }:|

De Awei's zijn zo'n $7 (?); maar hier worden ook de Xiaomi Pistons veel besproken à $20.99 bij Banggood.
Nou ben ik de remote en microphone van de Pistons niet nodig; maar hoe verhouden deze qua geluid/kwaliteit t.o.v. van de Awei's?
O-)
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:31:24 #294
45722 Dromer
pi_145765638
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:32 schreef l0lownkill het volgende:
Iedereen staat een half uur per dag onder de douche? :P
Is inderdaad erg veel. Ik woon in een oud, nauwelijks geisoleerd, herenhuisje uit 1900 en zat afgelopen jaar op 200 euro voorschot en kreeg nog wat terug oook. (nieuw voorschot is wel op 230 gezet omdat afgelopen winter erg slapjes was) Maar dan wel met maar 2,5 persoon.
Oh ja.. heb een 52" plasma. :P
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:42:21 #295
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_145766690
die halve persoon intrigeert me ;)
pi_145767187
Net deze unit besteld:
http://www.banggood.com/W(...)Comfort-p-63135.html

(Was al bij de Action geweest - kost daar ook 6.49 ofzo, maar echte bagger helaas. Zit voor geen meter :S)

Ik probeerde de discount code
quote:
b185f7
maar kreeg tijdens de paypal checkout "this discount code has expired". In het winkelmandje zelf haalde hij er wel 5% vanaf..
Vroeg me af of er meer mensen zijn die dit gemerkt hebben?
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:47:53 #297
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_145768131
:') Eindelijk mn QI charger uit china binnen.

Hup, mn S5 in die strip en erop leggen..... Mijn god wat een brak ding :') Zonde van de 13 euro.

Nu maar een originele van samsung besteld, kost me dan maar 4 tientjes maar dan laad iig mn telefoon op, en hoef ik niet eerst een half uur dat ding goed te leggen op de plaat -O-
pi_145768216
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:55 schreef Dromer het volgende:

[..]

Komt mij iig niet bekend voor. Zowel met BT als aux?
Dan is ie kaduuk denk ik.
Ja inderdaad. Al als ik hem aanzet begint het te kraken.
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:04 schreef davedavy het volgende:

[..]

Ik had het ook, kreeg toen een halve refund van BG.
Misschien maar even contact op nemen ja. Want voor dat geld vind ik het wel zonde :P
quote:
14s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:15 schreef dud0r het volgende:

[..]

Ik had een soortgelijk probleem. Lag er bij mij aan dat het wifi signaal van m'n telefoon het bluetooth signaal stoorde. Wifi uit en niks aan de hand.
Ga ik eens proberen, thanks!
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:38 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Dat was geen groot succes bij sommige mensen. Dat betrof zo'n lange cognac kleur jas van BG.
Als je goedkoop wilt zijn dan kun je op de kalender de uitverkoop datum noteren in Nederland :)

[..]

Er woont 1 persoon maar je zegt telkens wij... Misschien dat je schizofrene kant heel graag de droogtrommel aanzet? :D Bezoekje aan de huisarts zal wellicht meer helpen dan een metertje ^O^

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je serieus bent. Als je 500 euro aan elektriciteit in het niets laat verdwijnen dan ruk je gelijk alles uit het stopcontact ;) Meneer gaat een maand wachten op een pakje uit China, weer 500 euro aftikken _O-
Ik kan me dat wel voorstellen hoor: als je 4x600 watt op je zolder/kelder hebt staan :D
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:41:57 #299
45722 Dromer
pi_145769672
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 22:29 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

off-topic: kijk eens hier ]bv.
een goede energiemonitor (die je ook op de stroomingang in de meterkast zet) geeft je inzicht in je verbruik. Wanneer wordt wat verbruikt. Je kunt grafieken exporteren naar je computer. Is het verbruik constant hoog, of 's ochtends of juist 's avonds. Wat is het verbruik midden in de nacht of wanneer niemand thuis is?
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:45:08 #300
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:45:22 #301
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')