Goed, dit werkt dus wel met 2GB RAMquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:41 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
En daarom wil ik een tablet die groter is. Maar helaas zijn die (vanwege de licentiekosten) een stuk duurder.
Oh, en zo bizar weinig werkgeheugen...
Als ik ooit nog een tablet zou kopen (wat ik betwijfel) gaat het wel een Windows tablet worden; is toch een stuk productiever dan een Android tablet. Wel een toetsenbord erbij dan.
Ja, Elephone verkoopt hem ook, heeft allerlei opties ook met de camera (die als o.a als IP cam kan dienen).quote:En New Arrivalls zijn interessant; je komt wat tegen zeg. Zoals deze Android speler met IP camera.![]()
[ afbeelding ]
Goedkoop? Ik zie ze 32gb pas vanaf 20 euro staan...quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:49 schreef rene90 het volgende:
[..]
niemand hier zal je adviseren om die kaartjes in China te halen. Helemaal omdat ze in Nederland ook gewoon goedkoop te krijgen zijn.
62 cent per gig is toch goedkoop :pquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Goedkoop? Ik zie ze 32gb pas vanaf 20 euro staan...
Ik heb precies hetzelfde toetsenbord.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blijft een beetje lomp.
Maar goed MW2 werkt wel aardig
Goedkoop krengquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde toetsenbord.
Een van de betere toetsenborden zonder poespas. Heeft niets met goedkoop te maken. Dan had ik wel Sweex gekocht.quote:
Dataio heeft wel goedkope.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Goedkoop? Ik zie ze 32gb pas vanaf 20 euro staan...
Goed, mening komt wellicht omdat ik de rest van de tijd op betere toetsenborden typquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een van de betere toetsenborden zonder poespas. Heeft niets met goedkoop te maken. Dan had ik wel Sweex gekocht.
Aanraders op dit vlak:quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:38 schreef Markos. het volgende:
Wij hebben een hoog energieverbruik vergeleken met de rest in de straat, verbruikt veel meer elektriciteit. En dit terwijl wij maar 1 inwoner hebben (ja woon niet thuis dus..) en de rest gemiddeld 3 a 4. Verder staat er ook vrijwel niets aan. Hebben jullie goede ideeën om uit te vogelen waar dit verbruik vandaan komt?
Is de enige oplossing overal een meter tussen te stoppen?
Als dat zo is, zijn er ook gebruiksvriendelijke meters die je eventueel kunt aflezen op de computer bijvoorbeeld om zo makkelijk een overzicht te maken van het verbruik op verschillende tijden/dagen/etc.
En ook goedkoop, dus uit china ofzo haha. Hoeft niet mega precies te zijn, indicatief is voldoende.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitgebreide review bij aankomst in Nederland
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
Ja. Geen idee.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:16 schreef davedavy het volgende:
Een vraagje over me IPCam..
[ afbeelding ]
Betekend dit dat 'ie maar 1 foto per 30 sec MAX kan?
Snap namelijk niet waarom je 1 foto per 30 sec of überhaupt 1 uur zou willen.
In welk algemeen menu staat diequote:Op maandag 20 oktober 2014 16:16 schreef davedavy het volgende:
Een vraagje over me IPCam..
[ afbeelding ]
Betekend dit dat 'ie maar 1 foto per 30 sec MAX kan?
Snap namelijk niet waarom je 1 foto per 30 sec of überhaupt 1 uur zou willen.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:27 schreef tokko1 het volgende:
Yeaah, weer een mooi pakketje bij m'n taobao agent aangekomen (en inmiddels verzonden naar Nederland!)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En meer plaatjes in de spoiler..Ziet er goed uit. Zarmark , euh cheapagency?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitgebreide review bij aankomst in NederlandJa, natuurlijk is daar een topic overquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:32 schreef Tjacka het volgende:
Weten jullie een leuke tablet?
Of is daar nog een topic over?!
DIG / Android tablet discussie topic #43: Dromer ligt te slapen
Even je eisen op een rijtje en er komt wel een tip naar boven.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Gewoon, FTP Uploadquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:39 schreef RobertNL het volgende:
[..]
In welk algemeen menu staat die? Om het even in perspectief te plaatsen
Nja hij upload geen enkele foto dus het heeft toch geen nut.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:42 schreef remcosw het volgende:
[..]
Lijkt mij eens per 30 seconde de opgeslagen foto's uploaden?
quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:44 schreef Dromer het volgende:
Aardlekschakelaar omzetten en kijken of bij de buren ook het licht uitgaat.
Ah thanks,quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:11 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Goed, mening komt wellicht omdat ik de rest van de tijd op betere toetsenborden typ. En wellicht daardoor deze niet vaak genoeg gebruik. Maar inderdaad het kan nog (veel) slechter inderdaad.
[..]
Aanraders op dit vlak:
Voltcraft Energy Monitor 4000 Pro D om individuele verbruikers te meten
Youless <3 grafiekjes![]()
En natuurlijk lampen vervangen voor LED etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |