Lijkt mij vrij logisch. Hij kan qua specs nog prima mee komen en is pas een jaar op de markt. Daarnaast zijn er maar weinig mensen die met een tablet in hun broekzak willen lopenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:11 schreef Klonk het volgende:
Was het goede nieuws al gemeld dat de N5 ook een vernieuwde productpagina heeft gekregen? Wat er misschien op duidt dat hij naast de N6 gaat blijven bestaan
Wat voor ons ''normale'' geeks, sorry mensen normaal is is voor grote bedrijven niet altijd even normaalquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Lijkt mij vrij logisch. Hij kan qua specs nog prima mee komen en is pas een jaar op de markt. Daarnaast zijn er maar weinig mensen die met een tablet in hun broekzak willen lopen
Ik vind de accu acceptabel. Zelfs wanneer ik de hele dag zit te appen kom ik de dag meestal wel door.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:30 schreef IkWilbert het volgende:
Twijfel, twijfel... wilde voor de N6 gaan maar te groot en te duur voor mij.
Nexus 5 lijkt dan een goede tweede keuze te zijn... hoor alleen slechte verhalen over de accu. Wat zijn nu de werkelijke ervaringen? Gebruik met name surfen, whatssapp, twitter en af en toe een klein puzzsel spelletje. Zit elke dag behoorlijk lang in de trein heen en terug naar werk (1 uur enkele reis).
Update direct van Google bedoel je?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:29 schreef Pandaplint het volgende:
Lollipop geinstalleerd. Mooie animaties. Al vind ik de icoontjes en de drawer nogal een rommeltje. Dus wel weer Nova Launcher + Lumos icons geinstalleerd.
De preview versie van afgelopen vrijdag.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:41 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Update direct van Google bedoel je?
Ah damn, dacht dat het al OTA wasquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:49 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
De preview versie van afgelopen vrijdag.
Begint pas in november en zal dan nog enkele weken duren voordat iedereen het heeft.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:52 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ah damn, dacht dat het al OTA was
koop one plus onequote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:30 schreef IkWilbert het volgende:
Nexus 5 lijkt dan een goede tweede keuze te zijn... hoor alleen slechte verhalen over de accu. Wat zijn nu de werkelijke ervaringen? Gebruik met name surfen, whatssapp, twitter en af en toe een klein puzzsel spelletje. Zit elke dag behoorlijk lang in de trein heen en terug naar werk (1 uur enkele reis).
Hmm wacht even tot Android Lollipop getest is. Het kan goed zijn dat je dit met gemak haalt. Mijn vrienden halen nu zo'n 3 uur screentime en een volledige dag, met een klein beetje batterij over, mits ze het goed managen. Met Lollipop kan het inderdaad beter worden.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:30 schreef IkWilbert het volgende:
- Laatste vraag is heel makkelijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:25 schreef daniela_007 het volgende:
Ik heb net Nexus 5 aangeschaft.
Deze icoon (in het zwart) verschijnt steeds regelmatig, dat is irritant.
[ afbeelding ]
Hoe schakel ik hem af?
Op de Android-versie 4.44 is er helaas geen notificatiemelding zoals de derde partij-app NoLed.
Ik heb deze view cover aangeschaft: http://be.mobilefun.com/4(...)s-5-smooth-black.htm
Ik zou graag willen dat de gemiste meldingen zoals Whatapps, sms, e-mail in deze venster komen, dan kan ik direct zien of ik berichten heb ontvangen als ik even weg van mijn bureau ben.
Blijkbaar heeft Samsung S5 die wel en Nexus 5 helaas niet.
NoLed werkt perfect op mijn oude smartphone maar die zal niet altijd zichtbaar zijn in het venster.
En hoe kan ik e-mails handmatig ophalen? Frequentie staat op 15 min, maar kan ik hem ook handmatig ophalen?
Ik vermoed dat nexttvh de factory image erop heeft geknald die op de website is released.quote:Op maandag 17 november 2014 21:48 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Eey brah waRom hep ik nie lollipop
Heb gewoon melding gekregen op mijn telefoon dat er een update beschikbaar wasquote:Op maandag 17 november 2014 21:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik vermoed dat nexttvh de factory image erop heeft geknald die op de website is released.
whyquote:Op maandag 17 november 2014 22:02 schreef NextTVH het volgende:
Zo te zien is silent mode er dus gewoon helemaal uit in Lollipop![]()
http://www.androidpit.com/android-5-0-lollipop-silent-mode
ik stel de update nog maar ff uit zolang het kanquote:Op maandag 17 november 2014 22:13 schreef Klonk het volgende:
Begint er toch steeds meer op te lijken dat de MotoX 2de generatie de beste nieuwe nexus is...
Want daar zit de normale stille modus nog wel op...
kan je dat ook gewoon 24/7 actief houden?quote:Op maandag 17 november 2014 22:36 schreef DJKoster het volgende:
De stille modus is 'vervangen' door 'prioriteitsonderbrekingen'. Net zo makkelijk in te schakelen.
'Downtime' is ook erg handig.
Yep!quote:Op maandag 17 november 2014 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan je dat ook gewoon 24/7 actief houden?
Maar dan gaat alles dood, geen alarmen en wat dan ookquote:Op maandag 17 november 2014 22:36 schreef DJKoster het volgende:
De stille modus is 'vervangen' door 'prioriteitsonderbrekingen'. Net zo makkelijk in te schakelen.
'Downtime' is ook erg handig.
quote:
Google stelt Nexus 6 en Android 5.0 Lollipop in Nederland uit wegens sms-bugquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:43 schreef Onufriev het volgende:
Vind het wel lang duren moet ik zeggen, andere toestellen hebben al een update en mijn N5 nog niet.
1 kleine bug en daardoor de hele maand uitstellen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[..]
Google stelt Nexus 6 en Android 5.0 Lollipop in Nederland uit wegens sms-bug
Niet meer dan logisch.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:14 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
1 kleine bug en daardoor de hele maand uitstellen.
Euhm, nee. Dat is de keuze 'Geen', bij de keuze 'Prioriteit' gaat je alarm gewoon af en krijg je eventueel nog andere meldingen/oproepen. (Die allemaal uit te schakelen zijn.)quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
Maar dan gaat alles dood, geen alarmen en wat dan ook
http://www.androidpolice.(...)ut-only-from-phones/
Dan snap ik alsnog niet waarom ze de moeite hebben genomen om een perfect werkend iets te slopen en te vervangen voor iets waar je meer moeite voor moet doenquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:37 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Euhm, nee. Dat is de keuze 'Geen', bij de keuze 'Prioriteit' gaat je alarm gewoon af en krijg je eventueel nog andere meldingen/oproepen. (Die allemaal uit te schakelen zijn.)
'Downtime' is een vaste periode waarin je telefoon op 'Prioriteit' staat. En je alarm dus gewoon werkt.
https://support.google.com/nexus/answer/6111295?hl=nl
Vliegtuigmodus?quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:15 schreef Syntix het volgende:
st mis ik ook nog de Blackberry optie "nachtkastmodus", waarbij je je gegevenservice totaal uitzet en je dus geen berichten/oproepen enz. kan ontvangen. Of heeft iemand hier een a
Mmh dat is wel een optie iddquote:
Of dat bericht klopt niet of ze hebben het opgelost want ik krijg net de update binnen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
Maar goed, de uitrol voor L is voorlopig stilgelegd in Nederland voor de N4 en N5 vanwege sms problemen.
Tweakers zit er niet heel vaak naastquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:09 schreef Karstman het volgende:
[..]
Of dat bericht klopt niet of ze hebben het opgelost want ik krijg net de update binnen.
Niet vaak inderdaad maar soms wel dusquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
Tweakers zit er niet heel vaak naast
http://tweakers.net/nieuw(...)-wegens-sms-bug.html
Nee dat probleem heb ik niet, ben er nog niet over uit of ik dat nou fijn vindt dat alles zo op het lockscreen staat. Ben ook nog steeds aan het uitvogelen wat ie nu wel en niet doorgeeft in die prioritymode... Vind de nieuwe manier van notifications wel lelijk, zo die zwevende witte vlakken boven een doorschijnende achtergrond. Verder vind ik de icons, zowel bovenin als de knoppen onderin nogal lelijk...quote:Op donderdag 20 november 2014 14:05 schreef Syntix het volgende:
Nog meer mensen problemen met e-mails die binnenkomen via gmail en geen notificatie meer geven als het scherm gelocked is?
Die priority mode is echt kut
Ik heb dat met WhatssApp ik krijg geen melding meer totdat ik whatsapp open...quote:Op donderdag 20 november 2014 14:05 schreef Syntix het volgende:
Nog meer mensen problemen met e-mails die binnenkomen via gmail en geen notificatie meer geven als het scherm gelocked is?
Die priority mode is echt kut
Hier hetzelfdequote:Op donderdag 20 november 2014 15:24 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik heb dat met WhatssApp IJ krijg geen melding meer totdat ik whatsapp open...
Apps gaan gewoon even bagger omdat er updates van de apps moeten komen... Niet voor 5.0 gemaakt jwz.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:26 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hier hetzelfde![]()
Android L preview.
Moet je voorstellen voor OnePlusOne users dan.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:51 schreef dimmak het volgende:
Die OTA update voor Android 5 duurt nu wel heel lang.
Op mijn Nexus 5 heb ik hem al tijden, op mijn Nexus 7 nog niet...quote:Op woensdag 3 december 2014 10:51 schreef dimmak het volgende:
Die OTA update voor Android 5 duurt nu wel heel lang.
De uitrol is stopgezet door een bug, maar het duurt al een tijdje nu.quote:Op woensdag 3 december 2014 11:01 schreef Karstman het volgende:
[..]
Op mijn Nexus 5 heb ik hem al tijden, op mijn Nexus 7 nog niet...
Dat had ik ook gelezen maar ik kreeg de update op mijn telefoon een dag na dat berichtquote:Op woensdag 3 december 2014 11:08 schreef dimmak het volgende:
[..]
De uitrol is stopgezet door een bug, maar het duurt al een tijdje nu.
Ik denk dat we die update overslaan en ik meteen 5.0.1 krijg.quote:Op woensdag 3 december 2014 11:17 schreef Karstman het volgende:
[..]
Dat had ik ook gelezen maar ik kreeg de update op mijn telefoon een dag na dat bericht
http://androidworld.nl/nieuws/android-501-nexus/quote:ANDROID 5.0.1 NU BESCHIKBAAR VOOR AANTAL NEXUS-DEVICES
Google heeft Android 5.0.1 beschikbaar gesteld voor een aantal Nexus-devices. Deze nieuwe versie heeft buildnummer LRX22C meegekregen en de factory images zijn inmiddels te downloaden.
Android 5.0.1 (LRX22C)
Met de komst van Android 5.0.1 voor een aantal Nexus-devices is de eerste bugfix-update van Lollipop een feit. Wat er exact gewijzigd is of welke bugs aangepakt zijn, is vooralsnog niet bekend. Wel denken we te weten dat de update ook uitgerold zal worden voor Android Wear waarbij de accuduur flink verbeterd zou zijn. Vooralsnog zien we alleen de zogenaamde factory images online staan voor de WiFi-tablets, de Nexus 7 (2013), Nexus 9 en Nexus 10.
Downloaden
Er zijn nog geen meldingen van een OTA-update, maar Google heeft wel de factory images live gezet. Heb je een Nexus 4, Nexus 5 of Nexus 6 dan zul je nog even geduld moeten hebben, de update is nu puur en alleen voor de eerder genoemde WiFi-tablets van Google.
Twee weken verder.quote:Op maandag 17 november 2014 21:58 schreef DJKoster het volgende:
Nope, hier ook 'over the air'.
Heb geduld, je krijgt het vanzelf.
Als het niet opgelost is met een andere rom ligt het aan je hardware en zukl je hem moeten opsturen.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:45 schreef bagpiper001 het volgende:
Zijn er hier mensen die ook (nog) last hebben van de random reboots? Ik wel, voor zover ik op de productfora van Google kan zien schijnt het in de hardware te zitten, maar puur uit nieuwsgierigheid: iemand een oplossing gevonden?
Ik heb eerst uiteraard een factory-reset gedaan, android teruggebracht naar de oorspronkelijke versie die meekomt (4.4 geloof ik), root eraf gehaald, bootloader gelocked. Deze oplossing van XDA geprobeerd etc. etc. Nu heb ik er CM op staan, waarbij in januari geloof ik de update naar Android 5 uitgerold zal gaan worden. Is het probleem gefixt met Android 5? (M.a.w. heeft het zin om CM eraf te halen, android 5 via OTA te ontvangen) of blijven de reboots komen?
Mijn kameraad had er ook last van. Totdat hij WIFI en GPS uit had gezet, toen nergens meer last van. Ook wil de greenify app wel helpen. Hij redt nu makkelijk een hele dag met intensief gebruik.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:01 schreef Koen66 het volgende:
Wat is momenteel de status van de issue dat batterijen snel leegtrekken als je lollipop draait?
Totdat dat is opgelost draai ik geen update. Updateberichten heb ik uitgezet
hmmmquote:Op donderdag 11 december 2014 17:27 schreef dimmak het volgende:
[..]
Mijn kameraad had er ook last van. Totdat hij WIFI en GPS uit had gezet, toen nergens meer last van. Ook wil de greenify app wel helpen. Hij redt nu makkelijk een hele dag met intensief gebruik.
Geen issue met batterij gehad hier. Hoewel mijn gps wel standaard uit staat en alleen aan gaat als ik hem nodig heb.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:01 schreef Koen66 het volgende:
Wat is momenteel de status van de issue dat batterijen snel leegtrekken als je lollipop draait?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:44 schreef Karstman het volgende:
[..]
Geen issue met batterij gehad hier. Hoewel mijn gps wel standaard uit staat en alleen aan gaat als ik hem nodig heb.
klopt, GPS vreet erg veel, maar ik gebruik GPS nu ook best veel onder 4.4.4, en vind het gebruik best mee vallen. Waarom is het onder 5 opeens een issue?quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:45 schreef dimmak het volgende:
GPS is gewoon in de meeste gevallen de boosdoener.
Jep, ik draai nog steeds 4.4.4quote:Op maandag 22 december 2014 12:11 schreef Karstman het volgende:
5.0.1? had ik vorige week donderdag volgens mij
Ik kon hem een forse tijd geleden al installeren maar heb berichten uitgezet, blijf nog ff stabiel op 4.4.4quote:Op maandag 22 december 2014 12:06 schreef dimmak het volgende:
Nog steeds geen update.Hoe zit dat bij jullie?
Dit is volgens mij geen veel voorkomend probleem maar ik heb wel eens iemand anders dezelfde problemen zien omschrijven. Daar werkte de microfoon wel als de telefoon op speakerstand werd gezet, kan je dat testen? Is het plots ontstaan, of na een software-update? Ik zou een factory reset doen om een softwareprobleem uit te sluiten en als de microfoon dan nog steeds niet werkt zal ie gerepareerd moeten worden.quote:Op maandag 22 december 2014 15:40 schreef Iemand91 het volgende:
Iemand anders problemen met het geluid op de Nexus?
M'n broer klaagt erover dat geluid beroerd is (men hoort zijn stem blijkbaar niet als hij iemand belt en ook andere geluidsproblemen)
Dat is geen issue, slechts een handvol mensen heeft last van 'wakelocks' waardoor de telefoon niet in slaapstand wil nadat het scherm is uitgezet. Eerder de schuld van slecht geprogrammeerde apps dan van Lollipop, al zou het mogelijk zijn dat zo'n foutje erin sluipt tijdens het updateproces. Ik merk dat mensen die 5.0 schoon installeren (of een factory reset doen) minder vaak zulke problemen ervaren dan mensen die de OTA er als het ware overheen flashen.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:01 schreef Koen66 het volgende:
Raar, dan werkt het inderdaad.quote:Op maandag 22 december 2014 17:31 schreef n0ir het volgende:
Dit is volgens mij geen veel voorkomend probleem maar ik heb wel eens iemand anders dezelfde problemen zien omschrijven. Daar werkte de microfoon wel als de telefoon op speakerstand werd gezet, kan je dat testen?
Na software-update. Ik weet niet welke.quote:Is het plots ontstaan, of na een software-update?
Of mogelijk een vorige firmware erop flashen?quote:Ik zou een factory reset doen om een softwareprobleem uit te sluiten en als de microfoon dan nog steeds niet werkt zal ie gerepareerd moeten worden.
Ik denk dat tijdens het updateproces de audio-driver "in de war" is geraakt. Via google vind ik nu wel meer mensen die er last van hebben. Bij sommige mensen helpt het om een factory-reset te doen of een verse factory-image te flashen, maar bij anderen bleef zelfs dan het probleem aanhouden. Ik heb geen idee of je meer kans hebt door 4.4.4 te flashen dan wanneer je 5.0.1 flasht, maar ik wens je broer veel succesquote:Op maandag 22 december 2014 18:15 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Raar, dan werkt het inderdaad.
[..]
Na software-update. Ik weet niet welke.
[..]
Of mogelijk een vorige firmware erop flashen?
Hard-reset heeft niet echt geholpen. Probleem is even opgelost maar keert daarna weer terug.quote:Op maandag 22 december 2014 20:43 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik denk dat tijdens het updateproces de audio-driver "in de war" is geraakt. Via google vind ik nu wel meer mensen die er last van hebben. Bij sommige mensen helpt het om een factory-reset te doen of een verse factory-image te flashen, maar bij anderen bleef zelfs dan het probleem aanhouden. Ik heb geen idee of je meer kans hebt door 4.4.4 te flashen dan wanneer je 5.0.1 flasht, maar ik wens je broer veel succes
Google wacht naar verluidt op de 5.0.3 update om verder uit te rollen. Ik werk ook nog steeds met 4.4.4, een optie is om zelf te flashen..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:56 schreef FL_Freak het volgende:
Mijn telefoon is teruggekomen van reparatie alleen nu update hij niet meer vanaf 4.4.4
Weten jullie wat het probleem zou kunnen zijn?
Kan ik mij voorstellen. Ik geloof dat 5.0.3 het memoryleak oplost.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:14 schreef dimmak het volgende:
[..]
Google wacht naar verluidt op de 5.0.3 update om verder uit te rollen. Ik werk ook nog steeds met 4.4.4, een optie is om zelf te flashen..
Ik vroeger me altijd af, waarom heet het Mahdiquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:02 schreef Ludacriss het volgende:
Welke rom draaien jullie nu tegenwoordig? Ik zit nog op mahdi hammerhead 4.4.4 en het wordt tijd voor iets anders!
Ja volgens mij heet ie inderdaad Mahdi, kwam uit het midden-oosten volgens mij.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:06 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik vroeger me altijd af, waarom heet het Mahdiheet de developer zo?
Geen custom, gewoon CM11 op mijn OnePlusOnequote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:09 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ja volgens mij heet ie inderdaad Mahdi, kwam uit het midden-oosten volgens mij.
Welke rom draai jij?
Wat wel raar is, want Google werkt op mijn laptop ook niet echt naar behoren.quote:It likely is pinging google servers to verify connectivity. Google also had some service issues today, so they may have been related.
Lijkt me dan een probleem in de telefoon, of misschien zelfs sim kaart?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:44 schreef Onufriev het volgende:
Ik heb problemen met mijn wifi thuis. Ik heb wel verbinding lijkt het, maar alle data gaat via het mobiele netwerkt. Uitroepteken is niet weg te krijgen, router en modem gereset en ook telefoon aan- en uitgezet.
Googlen levert wel wat vergelijkbare problemen op, maar zonder oplossing. Iemand hier die raad weet?
http://i.imgur.com/47WfM4w.png
http://i.imgur.com/VdgBB9G.png
Ik heb geen nieuwe telefoon of simkaart, ook aan mijn netwerk is niks veranderd tov. afgelopen tijd.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Lijkt me dan een probleem in de telefoon, of misschien zelfs sim kaart?
Telefoon resetten en cache verwijderen?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:52 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Ik heb geen nieuwe telefoon of simkaart, ook aan mijn netwerk is niks veranderd tov. afgelopen tijd.
Laat me raden, je hebt internet via Telfort? Hier zelfde probleem en ook in de rest van Nederlandquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:44 schreef Onufriev het volgende:
Ik heb problemen met mijn wifi thuis. Ik heb wel verbinding lijkt het, maar alle data gaat via het mobiele netwerkt. Uitroepteken is niet weg te krijgen, router en modem gereset en ook telefoon aan- en uitgezet.
Googlen levert wel wat vergelijkbare problemen op, maar zonder oplossing. Iemand hier die raad weet?
Edit
Ik dacht dat het misschien aan mijn (draadloos) netwerk zou kunnen, omdat ik op mijn laptop ook iets raars opmerkte. Ik kan op de 'normale' manier (google searchbar in Firefox of google.com intypen) niet op Google komen. Toen kwam ik dit tegen:
[..]
Wat wel raar is, want Google werkt op mijn laptop ook niet echt naar behoren.
Ik heb dat thuis ook regelmatig via Ziggo. Bij vrienden heb ik het nooit.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:44 schreef Onufriev het volgende:
Edit
Ik dacht dat het misschien aan mijn (draadloos) netwerk zou kunnen, omdat ik op mijn laptop ook iets raars opmerkte. Ik kan op de 'normale' manier (google searchbar in Firefox of google.com intypen) niet op Google komen. Toen kwam ik dit tegen:
[..]
Wat wel raar is, want Google werkt op mijn laptop ook niet echt naar behoren.
Anders een mininalistisch gapps installeren zonder search? Wat ging er precies mis dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:59 schreef Koen66 het volgende:
Weer wat geleerd: "GOOGLE (search)" NIET uninstallen
Dit was het dus. Kom net terug van trainen en het werkt gewoon weer.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:34 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt internet via Telfort? Hier zelfde probleem en ook in de rest van Nederland
https://mobile.twitter.com/search?q=Telfort%20storing&s=typd
als je ''Google" er af mikt start Android niet meer. In het geval van de Nexus 5 blijven die balletjes eeuwig ronddraaienquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:16 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Anders een mininalistisch gapps installeren zonder search? Wat ging er precies mis dan?
ja, da's precies de launcher die ik vernaggelde gisteren met die lelijke witte zoekbalkquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:23 schreef dimmak het volgende:
Ik dacht even dat ik vannacht de update al automatisch had gekregen. Maar de launcher heeft een update gekregen,dus het ziet er nu wat meer als Android 5 uit.
Ik raad het af om die zomaar erover te installeren. Misschien wil een ota update uitvoeren op de google kernel en ja dan gaat het mis wanneer je de Franco kernel erop hebt bijv.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:56 schreef dimmak het volgende:
Was klaar met het wachten, dus handmatig maar naar Android 5 gegaan met de Franco kernel.Werken OTA updates trouwens met root en andere kernel?
ik heb nog steeds nergens een reden gelezen waarom ik percee 5.0 zou willen hebben, wel zat om nog ff te wachtenquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:56 schreef dimmak het volgende:
Was klaar met het wachten, dus handmatig maar naar Android 5 gegaan met de Franco kernel.Werken OTA updates trouwens met root en andere kernel?
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:44 schreef Mike het volgende:
Sinds een paar dagen maakt mijn Nexus een geluidje als ik 'm neerleg op tafel. Meer mensen die dat hebben? En weet iemand waar ik dat uit kan zetten?
Je bent een held.quote:
Haha, doet me denken aan de situatie die ik had met mijn Nexus 4, dat ik niet snapte dat de navigatie steeds uit zichzelf aan ging. Bleek te komen doordat ik mijn telefoon altijd op de plek neerleg waar ook mijn paspoort ligt...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:49 schreef Mike het volgende:
[..]
Je bent een held.Ik had m'n telefoon op een cadeaukaart gelegd en blijkbaar maakten die 2 contact. Opgelost nu!
Ik moest het zelf ook even op gaan zoeken, maar blijkbaar kan het wel handig zijn: http://lifehacker.com/5943006/what-is-nfc-and-how-can-i-use-itquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:22 schreef Djoetma het volgende:
Maar waar gebruik je NFC voor dan? Ik heb het al sinds dat ik die Nexus 4 heb, en inmiddels twee andere toestellen heb gehad, maar alleen een keer gebruikt om het te proberen. Zuipt ook batterij, dus staat het bij mijn uit...
Maak een topic zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:23 schreef Onufriev het volgende:
Al een topic over de opvolger? Ik kan niks vinden.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:23 schreef Onufriev het volgende:
Al een topic over de opvolger? Ik kan niks vinden.
DIG / [Nexus 5X] #1 Top toestel voor 379 dollarquote:Op dinsdag 29 september 2015 12:52 schreef FL_Freak het volgende:
Vandaag is de aankondiging van de nieuwe nexus 5x en 6p.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |