Lijkt mij vrij logisch. Hij kan qua specs nog prima mee komen en is pas een jaar op de markt. Daarnaast zijn er maar weinig mensen die met een tablet in hun broekzak willen lopenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:11 schreef Klonk het volgende:
Was het goede nieuws al gemeld dat de N5 ook een vernieuwde productpagina heeft gekregen? Wat er misschien op duidt dat hij naast de N6 gaat blijven bestaan
Wat voor ons ''normale'' geeks, sorry mensen normaal is is voor grote bedrijven niet altijd even normaalquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Lijkt mij vrij logisch. Hij kan qua specs nog prima mee komen en is pas een jaar op de markt. Daarnaast zijn er maar weinig mensen die met een tablet in hun broekzak willen lopen
Ik vind de accu acceptabel. Zelfs wanneer ik de hele dag zit te appen kom ik de dag meestal wel door.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:30 schreef IkWilbert het volgende:
Twijfel, twijfel... wilde voor de N6 gaan maar te groot en te duur voor mij.
Nexus 5 lijkt dan een goede tweede keuze te zijn... hoor alleen slechte verhalen over de accu. Wat zijn nu de werkelijke ervaringen? Gebruik met name surfen, whatssapp, twitter en af en toe een klein puzzsel spelletje. Zit elke dag behoorlijk lang in de trein heen en terug naar werk (1 uur enkele reis).
Update direct van Google bedoel je?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:29 schreef Pandaplint het volgende:
Lollipop geinstalleerd. Mooie animaties. Al vind ik de icoontjes en de drawer nogal een rommeltje. Dus wel weer Nova Launcher + Lumos icons geinstalleerd.
De preview versie van afgelopen vrijdag.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:41 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Update direct van Google bedoel je?
Ah damn, dacht dat het al OTA wasquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:49 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
De preview versie van afgelopen vrijdag.
Begint pas in november en zal dan nog enkele weken duren voordat iedereen het heeft.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:52 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ah damn, dacht dat het al OTA was
koop one plus onequote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:30 schreef IkWilbert het volgende:
Nexus 5 lijkt dan een goede tweede keuze te zijn... hoor alleen slechte verhalen over de accu. Wat zijn nu de werkelijke ervaringen? Gebruik met name surfen, whatssapp, twitter en af en toe een klein puzzsel spelletje. Zit elke dag behoorlijk lang in de trein heen en terug naar werk (1 uur enkele reis).
Hmm wacht even tot Android Lollipop getest is. Het kan goed zijn dat je dit met gemak haalt. Mijn vrienden halen nu zo'n 3 uur screentime en een volledige dag, met een klein beetje batterij over, mits ze het goed managen. Met Lollipop kan het inderdaad beter worden.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:30 schreef IkWilbert het volgende:
- Laatste vraag is heel makkelijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:25 schreef daniela_007 het volgende:
Ik heb net Nexus 5 aangeschaft.
Deze icoon (in het zwart) verschijnt steeds regelmatig, dat is irritant.
[ afbeelding ]
Hoe schakel ik hem af?
Op de Android-versie 4.44 is er helaas geen notificatiemelding zoals de derde partij-app NoLed.
Ik heb deze view cover aangeschaft: http://be.mobilefun.com/4(...)s-5-smooth-black.htm
Ik zou graag willen dat de gemiste meldingen zoals Whatapps, sms, e-mail in deze venster komen, dan kan ik direct zien of ik berichten heb ontvangen als ik even weg van mijn bureau ben.
Blijkbaar heeft Samsung S5 die wel en Nexus 5 helaas niet.
NoLed werkt perfect op mijn oude smartphone maar die zal niet altijd zichtbaar zijn in het venster.
En hoe kan ik e-mails handmatig ophalen? Frequentie staat op 15 min, maar kan ik hem ook handmatig ophalen?
Ik vermoed dat nexttvh de factory image erop heeft geknald die op de website is released.quote:Op maandag 17 november 2014 21:48 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Eey brah waRom hep ik nie lollipop
Heb gewoon melding gekregen op mijn telefoon dat er een update beschikbaar wasquote:Op maandag 17 november 2014 21:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik vermoed dat nexttvh de factory image erop heeft geknald die op de website is released.
whyquote:Op maandag 17 november 2014 22:02 schreef NextTVH het volgende:
Zo te zien is silent mode er dus gewoon helemaal uit in Lollipop![]()
http://www.androidpit.com/android-5-0-lollipop-silent-mode
ik stel de update nog maar ff uit zolang het kanquote:Op maandag 17 november 2014 22:13 schreef Klonk het volgende:
Begint er toch steeds meer op te lijken dat de MotoX 2de generatie de beste nieuwe nexus is...
Want daar zit de normale stille modus nog wel op...
kan je dat ook gewoon 24/7 actief houden?quote:Op maandag 17 november 2014 22:36 schreef DJKoster het volgende:
De stille modus is 'vervangen' door 'prioriteitsonderbrekingen'. Net zo makkelijk in te schakelen.
'Downtime' is ook erg handig.
Yep!quote:Op maandag 17 november 2014 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan je dat ook gewoon 24/7 actief houden?
Maar dan gaat alles dood, geen alarmen en wat dan ookquote:Op maandag 17 november 2014 22:36 schreef DJKoster het volgende:
De stille modus is 'vervangen' door 'prioriteitsonderbrekingen'. Net zo makkelijk in te schakelen.
'Downtime' is ook erg handig.
quote:
Google stelt Nexus 6 en Android 5.0 Lollipop in Nederland uit wegens sms-bugquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:43 schreef Onufriev het volgende:
Vind het wel lang duren moet ik zeggen, andere toestellen hebben al een update en mijn N5 nog niet.
1 kleine bug en daardoor de hele maand uitstellen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[..]
Google stelt Nexus 6 en Android 5.0 Lollipop in Nederland uit wegens sms-bug
Niet meer dan logisch.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:14 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
1 kleine bug en daardoor de hele maand uitstellen.
Euhm, nee. Dat is de keuze 'Geen', bij de keuze 'Prioriteit' gaat je alarm gewoon af en krijg je eventueel nog andere meldingen/oproepen. (Die allemaal uit te schakelen zijn.)quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
Maar dan gaat alles dood, geen alarmen en wat dan ook
http://www.androidpolice.(...)ut-only-from-phones/
Dan snap ik alsnog niet waarom ze de moeite hebben genomen om een perfect werkend iets te slopen en te vervangen voor iets waar je meer moeite voor moet doenquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:37 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Euhm, nee. Dat is de keuze 'Geen', bij de keuze 'Prioriteit' gaat je alarm gewoon af en krijg je eventueel nog andere meldingen/oproepen. (Die allemaal uit te schakelen zijn.)
'Downtime' is een vaste periode waarin je telefoon op 'Prioriteit' staat. En je alarm dus gewoon werkt.
https://support.google.com/nexus/answer/6111295?hl=nl
Vliegtuigmodus?quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:15 schreef Syntix het volgende:
st mis ik ook nog de Blackberry optie "nachtkastmodus", waarbij je je gegevenservice totaal uitzet en je dus geen berichten/oproepen enz. kan ontvangen. Of heeft iemand hier een a
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |