ik stel de update nog maar ff uit zolang het kanquote:Op maandag 17 november 2014 22:13 schreef Klonk het volgende:
Begint er toch steeds meer op te lijken dat de MotoX 2de generatie de beste nieuwe nexus is...
Want daar zit de normale stille modus nog wel op...
kan je dat ook gewoon 24/7 actief houden?quote:Op maandag 17 november 2014 22:36 schreef DJKoster het volgende:
De stille modus is 'vervangen' door 'prioriteitsonderbrekingen'. Net zo makkelijk in te schakelen.
'Downtime' is ook erg handig.
Yep!quote:Op maandag 17 november 2014 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan je dat ook gewoon 24/7 actief houden?
Maar dan gaat alles dood, geen alarmen en wat dan ookquote:Op maandag 17 november 2014 22:36 schreef DJKoster het volgende:
De stille modus is 'vervangen' door 'prioriteitsonderbrekingen'. Net zo makkelijk in te schakelen.
'Downtime' is ook erg handig.
quote:
Google stelt Nexus 6 en Android 5.0 Lollipop in Nederland uit wegens sms-bugquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:43 schreef Onufriev het volgende:
Vind het wel lang duren moet ik zeggen, andere toestellen hebben al een update en mijn N5 nog niet.
1 kleine bug en daardoor de hele maand uitstellen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[..]
Google stelt Nexus 6 en Android 5.0 Lollipop in Nederland uit wegens sms-bug
Niet meer dan logisch.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:14 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
1 kleine bug en daardoor de hele maand uitstellen.
Euhm, nee. Dat is de keuze 'Geen', bij de keuze 'Prioriteit' gaat je alarm gewoon af en krijg je eventueel nog andere meldingen/oproepen. (Die allemaal uit te schakelen zijn.)quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
Maar dan gaat alles dood, geen alarmen en wat dan ook
http://www.androidpolice.(...)ut-only-from-phones/
Dan snap ik alsnog niet waarom ze de moeite hebben genomen om een perfect werkend iets te slopen en te vervangen voor iets waar je meer moeite voor moet doenquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:37 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Euhm, nee. Dat is de keuze 'Geen', bij de keuze 'Prioriteit' gaat je alarm gewoon af en krijg je eventueel nog andere meldingen/oproepen. (Die allemaal uit te schakelen zijn.)
'Downtime' is een vaste periode waarin je telefoon op 'Prioriteit' staat. En je alarm dus gewoon werkt.
https://support.google.com/nexus/answer/6111295?hl=nl
Vliegtuigmodus?quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:15 schreef Syntix het volgende:
st mis ik ook nog de Blackberry optie "nachtkastmodus", waarbij je je gegevenservice totaal uitzet en je dus geen berichten/oproepen enz. kan ontvangen. Of heeft iemand hier een a
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |